Oud 06-02-2018, 14:53
xxmvm
xxmvm is offline
Hoi allemaal ,

ik ben nieuw hier op dit forum , en heb even jullie advies nodig

ik ga over 2 weken op een uitwisseling van 5 weken en vind dit natuurlijk super leuk !
er zitten helaas ook mindere kanten aan zoals
- mijn vriend 5 weken niet zien
- ik ben nog nooit alleen geweest voor zo lang

nu zit het dus zo dat ik het ook best eng en spannend vind om te gaan.
iemand ervaringen met uitwisseling en hoe beviel het ? viel het mee ?
tips zijn ook altijd welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2018, 14:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat voor uitwisseling is het? Kom je in een gastgezin met leeftijdsgenootjes? Ga je naar het buitenland?

Maak met je vriendje duidelijke afspraken, bijvoorbeeld dat je elkaar elke week een (paar) uur spreekt over de telefoon of via Skype, zodat je echt even tijd maakt voor een goed gesprek.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 15:04
xxmvm
xxmvm is offline
Citaat:
Wat voor uitwisseling is het? Kom je in een gastgezin met leeftijdsgenootjes? Ga je naar het buitenland?

Maak met je vriendje duidelijke afspraken, bijvoorbeeld dat je elkaar elke week een (paar) uur spreekt over de telefoon of via Skype, zodat je echt even tijd maakt voor een goed gesprek.

het is een uitwisseling voor mijn mbo opleiding en ik ga alleen op een appartement ( wel in een studentenhuis) en ja het is in Finland dus wel best ver...

ja dat is ook de bedoeling dat we die afspraken maken alleen ik vind alleen zijn best moeilijk vandaar de uitdaging om te gaan maar ik ben ook echt bang...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 15:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
het is een uitwisseling voor mijn mbo opleiding en ik ga alleen op een appartement ( wel in een studentenhuis) en ja het is in Finland dus wel best ver...

ja dat is ook de bedoeling dat we die afspraken maken alleen ik vind alleen zijn best moeilijk vandaar de uitdaging om te gaan maar ik ben ook echt bang...
Alleen in een appartement is best spannend, maar daar wen je ook weer aan. Probeer wat contacten te leggen via je werk of onderwijsinstelling of vraag je een keer wat leuks met je huisgenoten daar kunt gaan doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 15:20
Sjaak_Bakker
Sjaak_Bakker is offline
5 weken is zo weer voorbij, geniet van je tijd in Finland!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 15:57
reneeH
reneeH is offline
Ik was vorig jaar een week in Zweden met school, wel bij een gastgezin, maar ik vond het fantastisch. Toen ik thuiskwam was ik heel blij om iedereen weer te zien, maar zolang ik in een ander land ben, vergeet ik hoe het thuis allemaal is. Genieten zolang het duurt, het is veel te snel weer voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje en verliefd op vrouwlijke uitwisseling
confusedgirl
0 17-04-2015 22:49
Werk, Geld & Recht Uitwisseling Amerika.
MarcWeller
2 16-10-2013 22:16
Algemene schoolzaken Uitwisseling
Tim99
8 02-05-2012 19:34
Algemene schoolzaken uitwisseling
annaimpulse
4 02-12-2009 14:46
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Motivatiebrief voor uitwisseling.
Irshad
1 16-06-2009 02:25
Algemene schoolzaken Uitwisseling
Stofzuigerslang
20 22-05-2005 00:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.