Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 13:41
Mashu
Avatar van Mashu
Mashu is offline
Heeft iemand hier het al eens meegemaakt dat ie in een zeg maar 'onplezante' klas zat en dat je hebt gevraagd of je dan overgezet kon worden naar een andere klas waar leerlingen van je vorige klas in zaten en bevriend met je waren? Ik zit namelijk in een nogal onprettige klas en zit erover te denken om te vragen of ik naar een andere klas overgezet kan worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 13:51
Verwijderd
gewoon aanvragen hoor. vrienden van mij hebben dat ook wel gedaan. kan best wel geregeld worden. wel ist handig om dan iemand te vinden die wil ruilen.

Als het lesniveau enz. hetzelfde is moet dat geen probleem zijn
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:11
Thomas
Thomas is offline
Nee heb je, ja kan je misschien nog krijgen.

Vraag het dus gewoon even bij je mentor of studiebegeleider.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Alleen gewisseld van een volle, drukke duitsklas van een nare lerares en op een nare tijd naar een stille en rustige duitsklas met een goeie tijd en een relaxte lerares..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:51
Go
Avatar van Go
Go is offline
Bij ons op school is d'r maar op 4 vwo economie en maatschappij klas, dus is het voor mij niet mogelijk naar een andere klas te gaan (of ik zou een ander profiel moeten kiezen).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:40
Verwijderd
ik heb 't wel eens aangevraagd ja, maar dat kon niet ivm mijn vakkenpakket. Achteraf echter, was het toch best een leuke klas Dus beslis ook niet te snel.

Verder kregen we ook halverwege vorig jaar 'n nieuw meisje in de klas omdat die 't ergens anders niet (meer) 'leuk' vond.. en zijn er dit jaar ook al zo'n 5 (!) mensen verplaatst in en uit onze klas. Gewoon vragen dus als je 't wilt!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:23
fib
Avatar van fib
fib is offline
als het rooster technisch kan, is heb bij mij op school geen probleem
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:17
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
zelf niet meegemaakt maar dit jaar waren er wel zo'n 8 kinderen (2de klassen) die over werden geplaatst dus als je het vraagt moet het wel mogelijk zijn
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:00
Verwijderd
Ik ben er mee bezig om me te laten overplaatsen, alleen moet ik dan wel iemand uit die klas vinden die in mijn klas wil.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 20:43
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik heb 2 jaar geleden om overplaatsing gevraagt van een klas naar een andere. Alle mensen (op 1 na) waar ik veel mee om ging zaten namelijk in die andere klas, alleen mn beste vriendin zat bij mij in de klas. Ik heb het toen een maand ofzo aangekeken, maar veel mensen in mn klas vond ik niet aardig, toen heb ik om overplaatsing gevraagd, heeft toen een paar weken geduurd omdat ik er echt goed over na moest denken enzo, maar na de herfstvakantie mocht ik uiteindelijk toch naar een andere klas.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers & Geruchten XI
Stom Konijn
501 24-12-2007 16:56
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.