Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2006, 17:13
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Ik ben nogal slecht in Aardrijkunskunde en daardoor zou ik er iets van hulp voor willen d.m.v een examenbundel of samengevat. Ik wil er echter maar 1 kopen. Heb je meer aan de bundel of aan samengevat? En wat staat er precies in de examenbundel? Ook iets van uitleg of alleen maar exames?

bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2006, 16:28
mini89
mini89 is offline
'k heb samengevat niet van aardrijkskunde, maar wel van bio, m&o en scheikunde. 't is erg handig, en je weet zeker dat je de goede stof leert. Op de linkerpagina staat een puntsgewijze samenvatting, en op de rechterpagina staat een uitleg van de begrippen die op de linkerblz gebruikt worden. In een examenbundel staan volgens mij vooral examenopgaven, misschien dat er uitleg staat bij de antwoorden (waarom dit antwoord en niet dat). Ik zou samengevat nemen, en misschien de bundel als je echt wilt oefenen voor je examen, maar de meeste examenvragen vindt je ook op www.havovwo.nl
succes.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 11:45
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Als je zo graag beter wilt worden in Aardrijkskunde, waarom ben je dan te zuinig om twee i.p.v. één boekje te kopen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 17:52
Verwijderd
Je kan ook proberen om samengevat aardrijkskunde tweede hands te kopen en om hetzelfde te proberen met de examenbundel.

Ik heb ook op die manier al mijn bundels én samengevat bij elkaar gekregen. (Meestal voor 6,50, maar nu heb ik bijvoorbeeld: 2x examenbundel + samengevat voor 15 euro). Op veel wijzen kan je er aankomen, en als je echt goed wil worden voor je examens moet je gewoon van te voren die dingen kopen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 22:23
Verwijderd
Je kan ze ook van internet halen, scheelt geld
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 17:40
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Bedankt voor de reacties !!

Hoe wordt inderdaad de Samengevat Ik hoop ze niet allebei omdat ik dat een beetje té vind en je kan denk ik prima oefeningen vinden op het internet!

Dit topic kan wat mij betreft wel dicht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [TK] Examenbundels, samengevat en antwoordenboekje M&O
bubbeaux
0 07-09-2014 14:15
Eindexamens 2013 [HAVO] Aardrijkskunde :S
LauraJansen
1 21-05-2013 20:37
Eindexamens 2005 examentrainingen
Poesket
17 03-05-2005 12:08
Eindexamens 2004 Exambundels en Samengevat
the tourist
55 21-05-2004 22:03
Lifestyle Wat zit er in je tas ?
snoodaard
163 29-04-2004 11:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.