Oud 14-09-2009, 16:47
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Vieze wc's? Slechte roosters? Docenten die uit hun mond stinken? Belachelijke regels?

Wat is jouw grootste ergernis op school?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2009, 16:56
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Mensen die wel naar colleges komen, maar niet 't fatsoen hebben om hun klep te houden .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 17:21
Caviamax
Caviamax is offline
Dat mijn school geen lesuitval heeft!!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:19
Verwijderd
Mensen die praten vind ik het meest vervelende
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:50
Verwijderd
Dat de wc's NOOIT zeep hebben, behalve op open dagen. en dan krijgt iedereen om dat te omzeilen een klein zeepje om de Mexicaanse Griep tegen te gaan. Ik heb nog nooit zo gelachen. Wat een belachelijke oplossing!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:52
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Dat het schoolsysteem zuigt Maar dat wist je al wel he Simon
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 16:27
Guardian Soul
Guardian Soul is offline
Mensen met gebrek aan intelligentie. Dan bedoel ik het soort mensen die er alles aan doen om populair te zijn (ten koste van een ander).
Ik zou verwachten dat dit soort gedrag na de middelbare wel over zou zijn, maarja, teveel gevraagd blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 16:33
Lucaah
Avatar van Lucaah
Lucaah is offline
Mensen die hunzelf meer vinde dan een ander!!
__________________
Be Creative!?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 17:08
Verwijderd
Mensen die noooooit een mening hebben over iets en overal maar achter aan hollen. Ronduit dom.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 17:49
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Mensen die noooooit een mening hebben over iets en overal maar achter aan hollen. Ronduit dom.
*denkt aan gelovigen*

Verder heb ik ook nog een grote hekel aan docenten die andere mensen ergens de schuld voor geven of, net als wat er bij mij is gebeurd vandaag: ze zaten iemands voet aan de tafel vast te tapen en zij krijgen geen gezeik en ik scheur mijn blaadje een beetje en teken er op en ik moet strafwerk schrijven en heb het erger gemaakt door in principe te zeggen dat ie geen les kan geven Nu moest ik me melden en dat heb ik niet gedaan, dus morgen krijg ik flink gezeik.
Dus ik heb een hekel aan mensen die mensen straf geven terwijl ze bijna niks doen vergeleken met de rest.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 19:09
Verwijderd
Oh, dat had ik ook. Hele klas was aan het praten en weet ik veel wat nog meer. Ik was aan het tekenen omdat ik mijn werk al af had. Volgensmij had ik zelfs al meer gemaakt dan de bedoeling was. Krijg ik alleen gezeik, omdat ik aan het tekenen was en maar verder moest werken. Ik vond het wel netjes van mezelf. Ik tekende, dus ik viel niemand lastig. Als ik vooruit moest werken was ik al veel te vroeg klaar en dat vinden docenten ook nooit leuk.:/
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 19:24
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Nja, daar zijn het docenten voor he
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 21:34
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Wijsneuzerige docenten die van nutteloze discussies houden
(domme) Leerlingen die klieren in de les
Als ze je met heel veel tussenuren inroosteren maar je bent wel laat uit bijna elke dag
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 18:48
Acesus
Avatar van Acesus
Acesus is offline
Docenten die te laat komen, slechte kwaliteit van de lessen ... dat is wat mij het meeste irriteert ....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:53
Lisax3
Lisax3 is offline
Docenten die een pik op je hebben van de eerste dag van school nog voor ze je kennen. Die zit dan het hele jaar op je kap te zeiken je in de gaten te houden en straf te geven voor redens die je zelf niet weet...(maak het nu mee)
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 22:21
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Oh ja, en de collegebanken staan als bioscooprijen opgesteld, zodat je telkens dat plankje in moet klappen en op moet staan als iemand er langs wilt. Niemand kan er iets aan doen hoor en waarschijnlijk kon 't niet anders worden ingericht, maar 't is wel vervelend. Stomme vraag mss, maar zijn de collegezalen op andere uni's (dan de UvT) ook zo?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 08:02
Verwijderd
In de VU in elk geval wel. De EUR volgens mij ook.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 08:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zoals nu ik heb mezelf een keer voorgenomen hard te gaan werken omdat ik nu MBO doe heb ik 3 vakken niet omdat de school geen mensen aan heeft genomen
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2009, 14:40
Verwijderd
Wat een hufters daar zeg.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 15:12
dianaotten
Avatar van dianaotten
dianaotten is offline
Dat kinderen w8 tot je een antwoord op een vraag invult(huiswerk bijvoorbeeld..) en dan zelf snel kijken bij mij,en dan het antwoord invullen..weer w8...kijken bij mij..en dan weer bij hun invullen !!IK HAATTTTTTTTT DATTT !!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 15:47
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Oh ja, en de collegebanken staan als bioscooprijen opgesteld, zodat je telkens dat plankje in moet klappen en op moet staan als iemand er langs wilt. Niemand kan er iets aan doen hoor en waarschijnlijk kon 't niet anders worden ingericht, maar 't is wel vervelend. Stomme vraag mss, maar zijn de collegezalen op andere uni's (dan de UvT) ook zo?
Was in de TU van Eindhoven geloof ik ook. Ben een keer met open dag daar geweest.

Citaat:
Dat kinderen w8 tot je een antwoord op een vraag invult(huiswerk bijvoorbeeld..) en dan zelf snel kijken bij mij,en dan het antwoord invullen..weer w8...kijken bij mij..en dan weer bij hun invullen !!IK HAATTTTTTTTT DATTT !!
Moet je zeggen dat ze je schrift mogen hebben als je klaar bent
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 17:42
Verwijderd
Zwaar irritant. Draai je schrift anders of, die sukkels moeten gewoon zelf nadenken!!!

Ik erger me aan die randdebielen die de ramptoerist gaan spelen als een leraar onwel is geworden. En dan maar kijken en niks doen hé... Gelukkig hoor ik daar niet bij.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en de collegebanken staan als bioscooprijen opgesteld, zodat je telkens dat plankje in moet klappen en op moet staan als iemand er langs wilt. Niemand kan er iets aan doen hoor en waarschijnlijk kon 't niet anders worden ingericht, maar 't is wel vervelend. Stomme vraag mss, maar zijn de collegezalen op andere uni's (dan de UvT) ook zo?
Sommige collegezalen @ UT hebben dit wel, maar andere hebben een soort lange plank waar je langs kan lopen. Hierdoor zit het tafeltje ver van je af en moet je dus voor op je stoel gaan zitten om te kunnen schrijven. Dit is vooral vervelend met tentamens.



Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 18:44
Verwijderd
Die onderste foto doet me denken aan de EUR. Daar hebben ze ook dit soort zalen, plus 1 mega collegezaal waar zeker 1000 man in kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 19:23
Verwijderd
Van alles en nog wat, van de roosters tot de leraren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en de collegebanken staan als bioscooprijen opgesteld, zodat je telkens dat plankje in moet klappen en op moet staan als iemand er langs wilt. Niemand kan er iets aan doen hoor en waarschijnlijk kon 't niet anders worden ingericht, maar 't is wel vervelend. Stomme vraag mss, maar zijn de collegezalen op andere uni's (dan de UvT) ook zo?
Dat vind ik ook heel vervelend, vooral tijdens tentamens, als iemand eerder klaar is, moet de hele rij op staan om die persoon er uit te laten gaan, dus dat betekent alles van je tafeltje, tafeltje inklappen, opstaan (zodat je stoel opklapt) en dan weer gaan zitten en weer alles op je tafel leggen. Zooo onhandig Qua ruimtebesparing is het natuurlijk wel handig, maar maak dan in het midden nog een rij vrij zodat de rijen wat korter zijn en er dus minder mensen op hoeven te staan wanneer iemand er uit wil.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 14:24
truusxd
truusxd is offline
mijn grootste ergenissen de engels docente irritante kut bruggers en natuurlijk niet te vergeten leraren die een hele discussie met je aan gaan eigenlijk om helemaal niks! of nakomn of je te moeten melden

maarjaa school is gewoon 1grote ergenis!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 14:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Tja, nu dat het al gezegd is... De UU heeft ook collegebanken hier en daar die ontworpen zijn in de hartstochtelijke overtuiging dat alle Nederlanders dwergen zijn. Mijn benen passen er niet eens recht tussen.

Maar da's nog lang niet zo erg als studenten die er met de pet naar gooien, en dan dus het hele college zitten te praten. Zitten ze eindelijk op een vorm van scholing waar niemand het een fuck interesseert of je komt of wegblijft, en nog komen ze en gaan ze het voor anderen verkloten.

Verder erger ik me nog wel eens aan het gebrekkige Engels van docenten. Soms moet je puzzelen wat ze nu precies bedoelen. Om een voorbeeld te geven, laatst had een docent geschreven over 'the rice of the low wage countries' zonder dat echt uit te leggen, terwijl het niet om de rijst, maar over de opkomst 'rise' ging.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 14:41
boet
Avatar van boet
boet is offline
Huiswerk!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 15:48
shuraa
shuraa is offline
ongeďnteresseerdheid van leraren: het er makkelijk vanaf brengen met wat zinloze informatie, kansloze opdrachten etc.

leraren zijn is een voorbeeld functie: ga dus niet als een achterlijke debiel voor de klas staan.

Een leraar is pas goed als hij door elke leerling serieus genomen wordt.
__________________
Gloyou.com/radio chille online radio
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 15:54
Flaire
Flaire is offline
Leraren die telkens hetzelfde herhalen, maar dan net op een andere manier,
en dan vooral als ze je proberen wijs te maken dat ze het over totaal iets anders hebben -.-

Oh nogiets, mensen die populair willen zijn, daar alles voor doen, en daar andere onder laten leiden.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:06
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
De massa. Ik klink vast gruwelijk autistisch, maar ik kan vaak echt niet tegen mensen, dan wil ik echt alleen zijn en dat kan nooit op school. En mijn rooster.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 16:43
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Leraren die telkens hetzelfde herhalen, maar dan net op een andere manier,
en dan vooral als ze je proberen wijs te maken dat ze het over totaal iets anders hebben -.-

Oh nogiets, mensen die populair willen zijn, daar alles voor doen, en daar andere onder laten leiden.
Wij hebben voor de 5e keer (in elke klas vanaf de 1e) de tegenwoordige tijd van het engels moeten herhalen In gymnasium! Maar het grootste probleem is dat sommige mensen er nog moeite mee hebben ook, terwijl je het zou moeten kunnen, zonder dat je het op school hebt geleerd.
Herhaling is idd erg irritant, maar soms kan het wel leuk zijn: sommige docenten geven twee keer(of vaker) hetzelfde hw op enzo
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 12:06
Verwijderd
Waar ik me ook vaak aan stoor zijn vakken waarbij het tempo wordt bepaald door de langzaamste studenten. Nu is dat gelukkig vaak niet het geval en staat van de voren al vast wat er behandeld gaat worden in welke tijd, maar bij sommige vakken is het tempo dus wel aan te passen en zit de meerderheid van de studenten te wachten tot de langzaamsten het ook begrijpen (terwijl ze 't ook zouden begrijpen wanneer ze thuis even het college zouden voorbereiden bijvoorbeeld, maar nee, dat doen ze natuurlijk en niet). Dat is echt dodelijk voor je motivatie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 19:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Mensen die alles beter weten.

Wat met name tot uiting komt tijdens het zogenaamde Problem Based Learning
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 20:31
Verwijderd
-mensen die langzaam lopen
-overvolle klassen
-onbekwame docenten
-overvolle gangen: een studiehuis waar een man of 100 zit, daar naast een mediatheek/werkruimte met ruimte voor 50, en tien klaslokalen, wat dan allemaal door een dunne gang naar de aula moet, waar in die gang ook nog eens heel veel kluisjes zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2009, 22:48
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Pff, vandaag had ik weer een blokuur waarin ons werd uitgelegd wat een voltooid deelwoord is en dat het een houteN stoel is en dat na het woord ''te'' het werkwoord altijd in de infinitief staat... Op fucking 5 vwo! Begrijp wel dat de leerlingen nog op zo'n niveau zitten met zulk onderwijs
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Leraren die telkens hetzelfde herhalen, maar dan net op een andere manier,
en dan vooral als ze je proberen wijs te maken dat ze het over totaal iets anders hebben -.-

Oh nogiets, mensen die populair willen zijn, daar alles voor doen, en daar andere onder laten leiden.
Ik geef je ZEER gelijk in het laatste, heb er zelf ervaring mee en het is echt gruwelijk irritant.

Ik haat leraren die alles tachtig keer gaan uitleggen aan die eikels die het na 10 keer nog niet snappen. t is gelukkig al lang geleden maar ik werd echt knettergek!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:45
shuraa
shuraa is offline
dit was het meest belachelijke scenario dat ik ooit heb meegemaakt op school:

we liepen met een groepje van 10 mensen door de gang naar ons klas lokaal, de lerares stond in de deur opening te wachten, ze zag ons aankomen, ZE ZAG ONS ECHT, de laatste bel ging, ze doet de deur 10 meter voor ons neus dicht. 3 seconden later doen wij de deur open: JA GA MAAR BRIEFJE HALEN, TE LAAT EN JULLIE KOMEN NIET MEER BINNEN.

LOOL?

Waar gaat leraar zijn eigenlijk om? geen beroep kunnen kiezen of jonge mensen iets fatsoenlijks bijleren?
__________________
Gloyou.com/radio chille online radio
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 15:27
Silo
Silo is offline
Citaat:
De massa. Ik klink vast gruwelijk autistisch, maar ik kan vaak echt niet tegen mensen, dan wil ik echt alleen zijn en dat kan nooit op school. En mijn rooster.
Ik ben het ook gewoon met je eens

En idd dat mensen denken dat ze alles beter weten.. idd bij Problem Based Learning en de collegezalen waarbij je de tafeltjes in moet klappen om erbij te kunnen Nu lijkt het echt alsof ik geen eigen mening heb xD
Op de middelbare had ik een goede vriendin die ook altijd dacht dat ze overal de beste in was. Oké, ze was wel slim, maar ook weer niet zo slim dat alles en iedereen dom was vergeleken met haar. Ze is ook niet met alleen achten en negens geslaagd ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:49
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Waar gaat leraar zijn eigenlijk om? geen beroep kunnen kiezen of jonge mensen iets fatsoenlijks bijleren?
Heel veel mensen vergeten de gedachte achter bepaalde dingen, als regels, maar ook achter het onderwijs. De docenten geven niet les met de gedachte ''ik moet deze klas zo veel mogelijk bijbrengen in dit uur,'' maar meer met de gedachte ''dit is mijn baan en ik moet er maar het beste van maken(=niks doen)''
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 20:19
Verwijderd
Bruggers. Ze duwen je altijd opzij en ze zijn te klein om met je elleboog een flinke duw terug te geven.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 18:33
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Bruggers. Ze duwen je altijd opzij en ze zijn te klein om met je elleboog een flinke duw terug te geven.
Bruggers Vandaag wilde zo'n bijdehand rotjochie nog een beetje ruzie met me lopen maken. Dus niet!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 07:18
Verwijderd
Ik geef ze gewoon een duw als ze irritant zijn. Beetje respect voor mensen uit de hoogste jaren graag!

En ik haat mensen die het in 6 VWO nog flikken om de halve les te gaan kloten en zich onvolwassen gedragen. Vraag me erg af hoe ze dat op een vervolgopleiding gaan doen, maar het neigt naar bruggergedrag.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 22:53
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Bruggers. Ze duwen je altijd opzij en ze zijn te klein om met je elleboog een flinke duw terug te geven.
Ze duwen je altijd opzij!? Het moet juist andersom zijn! We hebben er vandaag nog eentje mss te hard aangepakt(maar ik had bijna niks gedaan(A))
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 23:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Pff, vandaag had ik weer een blokuur waarin ons werd uitgelegd wat een voltooid deelwoord is en dat het een houteN stoel is en dat na het woord ''te'' het werkwoord altijd in de infinitief staat... Op fucking 5 vwo! Begrijp wel dat de leerlingen nog op zo'n niveau zitten met zulk onderwijs
VWO is de nieuwe VBO.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 08:02
Verwijderd
Nouja DBZ die bruggers bij ons sneaken er overal doorheen, dis dan geef je ze maar een flinke duw in de hoop dat ze eens op hun beurt wachten.

Dat van dat voltooid deelwoord klinkt idd nogal dom, maar alsnog ben ik het niet met mijn bovenposter eens.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 09:48
Verwijderd
Ik merk nu trouwens ook weer dat de eerstejaars eigenlijk net bruggers zijn Ze fietsen met z'n vieren naast elkaar over de weg, ze slingeren heen en weer zodat niemand er langs kan en steken gewoon uit het niets over zodat de buschauffeur zich rot schrikt, ze zijn luidruchtig, ze hebben het over 'school' en 'les' en kloten tijdens colleges. Natuurlijk zullen er ook eerstejaars zijn die niet zo doen, maar 't valt toch ieder jaar weer op
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 12:47
Verwijderd
Haha dat is ook grappig xD
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:47
Marloes..
Marloes.. is offline
Wiebelende tafels tijdens een toets Natuurkunde D<
En 3 tussenuren achter elkaar(ruim 3 uur), waarna je geschiedenis hebt, de docent je een stencil geeft en zegt dat je naar huis mag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Vertaler Engels - welke studierichting???
VincentFernande
12 27-03-2012 19:56
Algemene schoolzaken Grootste ergernissen op school bekend
Simon
9 11-01-2010 15:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Lifestyle slaan kakkers een stadium over?
Ninnoc
59 22-06-2002 00:53
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.