Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van homo's lesbi's of bi's?
Hartstikke Normaal 164 77.73%
Niks tegen ze, maar wil ze ook niet kennen 22 10.43%
't is gewoon een ziekte! 25 11.85%
Aantal stemmers: 211. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2008, 11:40
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Heb er helemaal niks tegen. Maar ik heb wel het idee dat het toch een foutje is van de natuur( net zoals sex met dieren en kinderen) Alleen wordt homoseksualiteit nu als normaal gezien. Lijkt me dus aangeboren, dit heb ik dus ook met pedofielen. Volgens mij is dat genetisch bepaald en kunnen ze niet "bekeerd"worden ofzo.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 29-06-2008, 12:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Welnu, als we ervan uitgaan dat de natuur gericht is op voortplanting danwel behoud van de soort, kan homofilie inderdaad als een soort afwijking worden gezien.
Waarom zouden we er in godsnaam vanuit gaan dat de natuur gericht is op voortplanting? Dat is namelijk niet zo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2008, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden we er in godsnaam vanuit gaan dat de natuur gericht is op voortplanting? Dat is namelijk niet zo.
waar is de natuur volgens jou wel op gericht dan?
Oud 29-06-2008, 13:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
waar is de natuur volgens jou wel op gericht dan?
Nergens op, natuurlijk. Alleen relgieuze mensen en mensen die het niet snappen denken dat de natuur ergens op gericht is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2008, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Nergens op, natuurlijk. Alleen relgieuze mensen en mensen die het niet snappen denken dat de natuur ergens op gericht is.
Ik zeg niet dat het per definitie zo is. Ik ben het wel eens met het idee dat organismen geen doel hebben in het leven, we ZIJN er gewoon, maar toch moet je de mogelijkheid openlaten dat de natuur een doel heeft:
wij (en alle andere organismen) hebben een overlevingsinstinct en een voortplantingsinstinct. We hebben geslachtsorganen om ons mee voort te planten, en die drang zit van oudsher in onze genen.

Sommige organismen leven enkel en alleen om zichzelf te voortplanten, wat zij instinctief doen. Het lijkt er gewoon op dat er in de natuur een soort systeem ingebouwd is, waardoor het aannemelijk is dat voortplanting een primair doel van bestaan is.
Oud 29-06-2008, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Nergens op, natuurlijk. Alleen relgieuze mensen en mensen die het niet snappen denken dat de natuur ergens op gericht is.
alleen mensen die het niet snappen dus...


maar ik ben het met noodles eens. Ik geloof ook niet in doelen en redenen, maar wel in instincten en overlevingsdrang. Vanuit die optiek bekeken zijn homosexuelen anders dan anderen

en verder wat valt er van ze te vinden?
Oud 29-06-2008, 14:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat het per definitie zo is. Ik ben het wel eens met het idee dat organismen geen doel hebben in het leven, we ZIJN er gewoon, maar toch moet je de mogelijkheid openlaten dat de natuur een doel heeft:
wij (en alle andere organismen) hebben een overlevingsinstinct en een voortplantingsinstinct. We hebben geslachtsorganen om ons mee voort te planten, en die drang zit van oudsher in onze genen.

Sommige organismen leven enkel en alleen om zichzelf te voortplanten, wat zij instinctief doen. Het lijkt er gewoon op dat er in de natuur een soort systeem ingebouwd is, waardoor het aannemelijk is dat voortplanting een primair doel van bestaan is.
Nee, dat is niet aannemelijk. Teleologie werkt gewoon niet. Een voortplantingssysteem is niet ingebouwd, maar ontstaat omdat diersoorten die zich voortplanten nu eenmaal blijven bestaan. Dat heeft niets te maken met een doel. Homoseksualiteit is dan ook geen fout of afwijking.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 29-06-2008, 14:59
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat het per definitie zo is. Ik ben het wel eens met het idee dat organismen geen doel hebben in het leven, we ZIJN er gewoon, maar toch moet je de mogelijkheid openlaten dat de natuur een doel heeft:
wij (en alle andere organismen) hebben een overlevingsinstinct en een voortplantingsinstinct. We hebben geslachtsorganen om ons mee voort te planten, en die drang zit van oudsher in onze genen.

Sommige organismen leven enkel en alleen om zichzelf te voortplanten, wat zij instinctief doen. Het lijkt er gewoon op dat er in de natuur een soort systeem ingebouwd is, waardoor het aannemelijk is dat voortplanting een primair doel van bestaan is.
Als dat al zo is, dan niet voortplanting, maar verspreiding van genen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-06-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is niet aannemelijk. Teleologie werkt gewoon niet. Een voortplantingssysteem is niet ingebouwd, maar ontstaat omdat diersoorten die zich voortplanten nu eenmaal blijven bestaan. Dat heeft niets te maken met een doel. Homoseksualiteit is dan ook geen fout of afwijking.
Toch planten soorten zich massaal voort. Of zijn er dan soorten geweest die zich niét willen of kunnen voortplanten en zodoende na één generatie uitstierven?
Overigens ben ik nergens teleologisch bezig, want ik zeg niet dat elk verschijnsel een doel heeft.

Citaat:
Als dat al zo is, dan niet voortplanting, maar verspreiding van genen.
Da's ook prima. Dan maken we er 'verspreiden van genen door middel van voortplanting' van.
Oud 29-06-2008, 17:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Neen, niet per se door voortplanting, dat is het punt, als jij zorgt voor de kinderen van je broer dan verspreiden jouw genen zich ook zonder dat jij je voortplant. Bij insecten is dat soms ook zo, veel insecten zijn dan steriel en zorgen voor diegene in de gemeenschap die dat niet zijn zodat hun genen doorgegeven worden.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-06-2008, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Neen, niet per se door voortplanting, dat is het punt, als jij zorgt voor de kinderen van je broer dan verspreiden jouw genen zich ook zonder dat jij je voortplant. Bij insecten is dat soms ook zo, veel insecten zijn dan steriel en zorgen voor diegene in de gemeenschap die dat niet zijn zodat hun genen doorgegeven worden.
Huh? Hoe kun je je eigen genen verspreiden door te zorgen voor je broers kind? Dan plant alleen mijn broer zich voort, maar dan is het dus alsnog voortplanting.
Oud 29-06-2008, 18:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Huh? Hoe kun je je eigen genen verspreiden door te zorgen voor je broers kind? Dan plant alleen mijn broer zich voort, maar dan is het dus alsnog voortplanting.
ik vind het een goed voorbeeld in jouw geval, jij hebt een tweelingbroer
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 29-06-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
ik vind het een goed voorbeeld in jouw geval, jij hebt een tweelingbroer
Ik moest daar ook even aan denken ja Als ie maar niet denkt dat ik voor zijn kinderen ga zorgen, dat doet die luie aap zelf maar Trouwens een bizar idee, mijn broertje die kinderen zou hebben
Oud 29-06-2008, 19:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Huh? Hoe kun je je eigen genen verspreiden door te zorgen voor je broers kind? Dan plant alleen mijn broer zich voort, maar dan is het dus alsnog voortplanting.
Niet je eigen genen (sorry had ik beter moeten verwoorden), je moet proberen van het gen uit te denken. Jij krijgt een gen van je ouders en je broer ook. Stel er is nu weinig eten (of veel gevaar) en als jij en je broer beide een kind krijgen is de kans dat beide kinderen overleven nihil, dan is het voor het gen dat oorspronkelijk van beide ouders komt dus het beste als er 1 een kind krijgt waar beide voor zorgen. Bij mensen zal het niet vaak voorkomen, maar zoals ik al zei bij insecten, vissen en sommige zoogdieren is mutualisme en altruisme niet zeldzaam. Een bij sterft bijvoorbeeld als hij gestoken wordt, dus vanuit het oogpunt van de bij kan hij het beste hard wegvliegen als de kolonie aangevallen wordt, echter aangezien veel van zijn bijenvriendjes dezelfde genen hebben is het voor het gen voordeliger als de bij steekt en de aanvaller wegjaagt.

Het is dan wel door voortplanting, maar dat is niet het doel op zich aangezien jij je niet voortplant en evolutionair gezien toch goed bezig bent. Een virus zorgt ook voor de verspreiding van genen, maar of je hier echt van voortplanting kunt spreken weet ik niet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 29-06-2008, 21:49
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
smerig natuurlijk ze moeten allemaal dood
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 30-06-2008, 10:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Toch planten soorten zich massaal voort. Of zijn er dan soorten geweest die zich niét willen of kunnen voortplanten en zodoende na één generatie uitstierven?
Tegen de tijd dat er gewervelden bestonden zal de voortplanting er bij iedereen wel goed ingezeten hebben, al is het waarschijnlijk dat er diersoorten waren die er wat minder goed in waren en daarom uitgestorven zijn.

Citaat:
Overigens ben ik nergens teleologisch bezig, want ik zeg niet dat elk verschijnsel een doel heeft.
Het is té teleologisch gedacht dat welk verschijnsel dan ook een doel heeft dat er niet door een individuen in wordt gelegd. De meeste dieren neuken omdat ze geil zijn, niet omdat ze kinderen willen en al helemaal niet omdat ze het van belang vinden dat hun soort blijft bestaan. Mensen zijn de enige dieren die soms seks hebben voor de voortplanting, dus alleen bij bepaalde mensen zou je kunnen zeggen dat het hun doel is hun genen te verspreiden, maar niet over een hele soort.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2008, 10:47
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Ik was afgelopen weekend in Berlijn, toevallig was daar afgelopen zaterdag een of andere gay parade. Tienduizenden mensen waren er op af gekomen, wat ik daar allemaal voorbij zag komen was toch echt weinig 'hartstikke normaals' aan
__________________
Como se dice..
Oud 30-06-2008, 13:58
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
smerig natuurlijk ze moeten allemaal dood
ok, geef je adres maar ontmoetten we ff in persoon kijken wie doodgaat ok?
Oud 30-06-2008, 13:59
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Ik was afgelopen weekend in Berlijn, toevallig was daar afgelopen zaterdag een of andere gay parade. Tienduizenden mensen waren er op af gekomen, wat ik daar allemaal voorbij zag komen was toch echt weinig 'hartstikke normaals' aan
en dat zjin nou sterio types ik kom nooit naar zo'n parade, vind t nogal overbodig.
en zo zijn er zoveel homo's die gewoon hartstikke normaal zijn.
mijn vader zus en broer hebben een week gedacht dat ik een grapje maakte toen ik uitkwam.
Omdat ik me ''normaal'' gedraagde
Oud 30-06-2008, 14:11
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
en dat zjin nou sterio types ik kom nooit naar zo'n parade, vind t nogal overbodig.
en zo zijn er zoveel homo's die gewoon hartstikke normaal zijn.
mijn vader zus en broer hebben een week gedacht dat ik een grapje maakte toen ik uitkwam.
Omdat ik me ''normaal'' gedraagde
Ik vind dit anders niet normaal
Oud 30-06-2008, 14:29
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Offtopic:

Ik vind dit anders niet normaal
wat niet normaal?
Oud 30-06-2008, 15:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wat niet normaal?
Je gemisbruik van de nederlandse taal.
__________________
Welcome to your mom's house!

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 15:47.
Oud 30-06-2008, 15:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
mijn vader zus en broer hebben een week gedacht dat ik een grapje maakte toen ik uitkwam.
Toen je uitkwam. Ben je een cd?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2008, 16:44
Verwijderd


Naar

Oud 30-06-2008, 17:29
-MBI-
-MBI- is offline
whaha goeie

ja uitkwam, uit de kast kwam toen ik t ze vertelde
Oud 30-06-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
De meeste dieren neuken omdat ze geil zijn, niet omdat ze kinderen willen en al helemaal niet omdat ze het van belang vinden dat hun soort blijft bestaan. Mensen zijn de enige dieren die soms seks hebben voor de voortplanting, dus alleen bij bepaalde mensen zou je kunnen zeggen dat het hun doel is hun genen te verspreiden, maar niet over een hele soort.
Maar waarom zou die geilheid er dan zijn? Door die geilheid wordt de drang om seks te hebben verhoogd, en via seks krijg je kinderen. Nu kan ik ook niet bewijzen dat het een doel is, maar het is op zijn minst aannemelijk te noemen dat de natuur ervoor 'zorgt' dat alle omstandigheden die leiden tot voortplanting zo voordelig mogelijk zijn.

En juist heel veel mensen hebben een kinderwens.
Oud 30-06-2008, 21:58
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Ik heb moeite om hier een deftig en niet lullig antwoord op te geven.
Maar ik heb ooit eens een homo vriend gehad en die zat tegen mij te praten welke jongens dat ie mooi vind Ik heb niets tegen homoseksuelen maar wel tegen 'janetten'. You know what I mean, het type dat fluit naar jongens en strings draagt.

Voor de rest maakt het me echt niet uit, ik vind héél dat gedoe rond homo's compleet belachelijk.
& Die evolutie theorie daar is waar, als iedereen plotseling homoseksueel word sterft de mensen uit en onstaat er een enorme generatiekloof maar de kans dat dit gebeurd is enorm klein lijkt me

En dat Homo's minder sociaal aanvaard worden is bullcrap, juist meer en meer.
Er gaan altijd racisten blijven, voor wat dan ook..
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Oud 30-06-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Er gaan altijd racisten blijven, voor wat dan ook..
Oja, helemaal vergeten dat homo's een apart ras zijn!
Oud 30-06-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb moeite om hier een deftig en niet lullig antwoord op te geven.
Maar ik heb ooit eens een homo vriend gehad en die zat tegen mij te praten welke jongens dat ie mooi vind Ik heb niets tegen homoseksuelen maar wel tegen 'janetten'. You know what I mean, het type dat fluit naar jongens en strings draagt.
Ik zeg tegen mijn mannelijke vrienden ook welke jongens ik mooi vind, en zij komen ook met lekkere vrouwen aanzetten?
Oud 01-07-2008, 00:57
Verwijderd
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Darwinisme schreef:
De term darwinisme wordt gebruikt voor verschillende processen welke overeenkomen met de ideeën van Charles Darwin, vooral als deze evolutionele selectie betreffen.

(...)

Een 'darwiniaans proces' vergt volgende voorwaarden:

* zichzelf vermenigvuldigen
* de kopieën moeten lijken op het origineel
* variatie: de kopieën wijken af van het origineel
* selectie: geërfde kenmerken moeten de mogelijkheid van reproductie beïnvloeden

Elk systeem dat aan deze vier voorwaarden voldoet, zal waarschijnijk evolueren
Kom, we leven op deze zogenoemde 'aardkloot' om ons te laten uitsterven, laten we allemaal homo's worden en/of niet voortplanten!

Citaat:
Uice schreef:
Waarom zouden we er in godsnaam vanuit gaan dat de natuur gericht is op voortplanting? Dat is namelijk niet zo.
Think. ELKE plantsoort of diersoort heeft de mogelijkheid om voort te planten en maakt hier volop gebruik van. Neem de paardebloem (of paardeNbloem, whatever). Wat is in GODSNAAM het doel van een paardebloem? Geen idee, maar ondertussen vliegen er wel ontiegelijk veel zaadjes van die paardebloem rond, zodat er NOG een paardebloem uit de grond tevoorschijn komt. Het liefst meer. Vertel mij maar eens wat het nut is van diezelfde paardebloem.

Wat homo's betreft, ze missen punt één van de voorwaarden voor een darwiniaans proces, en zullen dus niet evolueren. Niet dat ik iets tegen homo's heb, het zijn volstrekt normale mensen, behalve dus het voorgenoemde punt.

Citaat:
Uice schreef:
al is het waarschijnlijk dat er diersoorten waren die er wat minder goed in waren en daarom uitgestorven zijn.
Aldus "Survival of the Fittest"

Laatst gewijzigd op 01-07-2008 om 01:13.
Oud 01-07-2008, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Kom, we leven op deze zogenoemde 'aardkloot' om ons te laten uitsterven, laten we allemaal homo's worden en/of niet voortplanten!



Think. ELKE plantsoort of diersoort heeft de mogelijkheid om voort te planten en maakt hier volop gebruik van. Neem de paardebloem (of paardeNbloem, whatever). Wat is in GODSNAAM het doel van een paardebloem? Geen idee, maar ondertussen vliegen er wel ontiegelijk veel zaadjes van die paardebloem rond, zodat er NOG een paardebloem uit de grond tevoorschijn komt. Het liefst meer. Vertel mij maar eens wat het nut is van diezelfde paardebloem.

Wat homo's betreft, ze missen punt één van de voorwaarden voor een darwiniaans proces, en zullen dus niet evolueren. Niet dat ik iets tegen homo's heb, het zijn volstrekt normale mensen, behalve dus het voorgenoemde punt.


Aldus "Survival of the Fittest"
Euh, waarbij je even vergeet dat homo's op zich geen ras vormen, en de mensheid in het algemeen weinig moeite heeft met voortplanten.
Oud 01-07-2008, 11:44
Verwijderd
nee. Homo's zijn dus een afwijking van een en hetzelfde ras.
Oud 01-07-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
nee. Homo's zijn dus een afwijking van een en hetzelfde ras.
Maar ze sterven niet uit Beetje cru als vergelijking, maar hoewel de meeste geestelijk gehandicapten geen kinderen krijgen, blijven er toch gehandicapte kinderen geboren worden. Rara hoe kan dat?

Daarnaast zijn er genoeg homoseksuelen die alsnog kinderen krijgen, of ze nou al dan niet per ongeluk in een heterorelatie zijn beland, of zonder seksuele relatie (bijv. via ivf of door eenmalig seks met een vriend(in)) ergens kindjes hebben lopen maken...
Oud 01-07-2008, 15:05
Verwijderd
Er zullen altijd afwijkingen in het dna ontstaan. Er komen wel geestelijk gehandicapten bij, maar dus niet als product van twee andere geestelijk gehandicapten.
Oud 01-07-2008, 15:10
Verwijderd
Raar dus om te zeggen dat homoseksuelen niet zullen evolueren.
Oud 01-07-2008, 15:21
Verwijderd
waar zit het deel van zichzelf vermenigvuldigen van homo's?
Oud 01-07-2008, 15:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nee. Homo's zijn dus een afwijking van een en hetzelfde ras.
Ja, linkshandigen ook
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-07-2008, 16:30
Verwijderd
ja maar dat heeft geen invloed op voortplanting, (hoop ik? )
Oud 01-07-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
waar zit het deel van zichzelf vermenigvuldigen van homo's?
we zijn geen bacteriën. Individuen kunnen überhaupt niet evolueren. Dat individuen van een soort zich niet voortplanten, wil niet zeggen dat de soort op zich niet evolueert. En als een groep binnen die soort, zullen homoseksuelen net zo goed gewoon hun verstandskiezen en kleine tenen kwijtraken.
Oud 01-07-2008, 22:42
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Zijn priesters dan ook een afwijking?

Persoonlijk nul problemen mee.. Ik vind het ook niet storend om te zien ofzow.. Allemaal prima
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Oud 02-07-2008, 01:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Think. ELKE plantsoort of diersoort heeft de mogelijkheid om voort te planten en maakt hier volop gebruik van. Neem de paardebloem (of paardeNbloem, whatever). Wat is in GODSNAAM het doel van een paardebloem? Geen idee, maar ondertussen vliegen er wel ontiegelijk veel zaadjes van die paardebloem rond, zodat er NOG een paardebloem uit de grond tevoorschijn komt. Het liefst meer. Vertel mij maar eens wat het nut is van diezelfde paardebloem.
Zoals gezegd, niets. De reden dat hij bestaat is dat hij zich voortgeplant heeft, maar dat wil niet zeggen dat dat ook het doel van zijn bestaan is dat vaker te doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-07-2008, 06:35
-MBI-
-MBI- is offline
Citaat:
Zoals gezegd, niets. De reden dat hij bestaat is dat hij zich voortgeplant heeft, maar dat wil niet zeggen dat dat ook het doel van zijn bestaan is dat vaker te doen.
you own(sinds niemand mijn nederlands begrijpt ga ik maar in het engels lullen?)
Oud 02-07-2008, 11:28
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
we zijn geen bacteriën. Individuen kunnen überhaupt niet evolueren. Dat individuen van een soort zich niet voortplanten, wil niet zeggen dat de soort op zich niet evolueert. En als een groep binnen die soort, zullen homoseksuelen net zo goed gewoon hun verstandskiezen en kleine tenen kwijtraken.
Kun je zijn vraag vertalen, want ik heb geen idee waarom je dit antwoord geeft Evolutie en degeneratie moet je overigens niet verwarren.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 02-07-2008, 13:29
Verwijderd
Ik heb de goede gewoonte me niet te bemoeien met wat voor strapatsen er tussen andermans deken plaatsvinden. Homohaters zijn over het algemeen dan ook bemoeizuchtige personen.
Oud 02-07-2008, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Kun je zijn vraag vertalen, want ik heb geen idee waarom je dit antwoord geeft Evolutie en degeneratie moet je overigens niet verwarren.
Hij bedoelt dat homo's zich niet voortplanten. Maar (naast dat dat helemaal niet te stellen is) omdat homo's geen soort op zich zijn, is dat niet relevant.
Oud 02-07-2008, 19:18
$moky
$moky is offline
ik vindt het niet normaal,maar iedereen maakt ze eigen keuzes.
ik ontwijk ze ook niet,ik kan wel met ze praten.
daar blijft het bij.
Oud 02-07-2008, 20:35
Verwijderd
Citaat:
ik vindt het niet normaal
Waarom niet?
Oud 02-07-2008, 20:42
Verwijderd
Ik ken er genoeg en ze zijn allemaal even vriendelijk, behalve de echte relnichten, die mag ik niet zo qua gedrag. Het lijkt net een breezerslet in een mannenkostuum.

Wel is het een beeld dat erg raar is, als 2 mannen zoenen. Het hoort niet, maar ja..er zijn ergere dingen in de wereld, zoals honger
Oud 02-07-2008, 22:24
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Ik heb moeite om hier een deftig en niet lullig antwoord op te geven.
Maar ik heb ooit eens een homo vriend gehad en die zat tegen mij te praten welke jongens dat ie mooi vind
Bwoah als mijn vrienden vrouwen cijfers gaan geven, doe ik hetzelfde bij mannen hoor. Niets ""'s aan toch? (hooguit aan het becijferen opzich)
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 03-07-2008, 20:26
$moky
$moky is offline
Citaat:
Waarom niet?
weet ik zelf ook niet maar meschien met de tijd dat ik het meer ga leren acepteren
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De functie van mutaties
Inanis
21 19-11-2008 01:41
Seksualiteit Homo, Bi ???
GiovsGio
331 04-05-2007 18:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bibliotheek leent behalve boeken ook homo's, zigeuners en islamieten uit.
Hydrogen
95 14-09-2005 19:22
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen?
February
8 28-10-2004 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Seksualiteit Houding tegenover homo's
JurG
54 14-02-2002 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.