Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2009, 20:33
Kimx
Kimx is offline
Hee iedereen!

Aanstaande maandag wiskunde, het examen waar ik het meest tegenopzie .
Wat denken jullie dat de belangrijkste onderwerpen zijn? En ik heb van een aantal leraren gehoord dat je bewijzen in vlakke meetkunde en rijen&reeksen eigenlijk niet hoeft te leren omdat dat bijna nooit wordt gevraagt. Maar ik weet niet of ik het erop durf te wagen om het ook echt niet te leren.. Alhoewel rijen&reeksen wel echt superlastig is hmm...
Gaan jullie het halen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2009, 20:58
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Dinsdag toch?
Ik heb een 4,9 nodig, nog best hoog eigenlijk. Ik was banger voor scheikunde dus ik hoop dat het goedkomt. Mijn docent zegt ook dat rijen eigenlijk niet hoeft.. Ik zie wel wat ik doe, ik ga zoveel mogelijk examens proberen te maken.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 21:05
Kimx
Kimx is offline
Citaat:
Dinsdag toch?
Ik heb een 4,9 nodig, nog best hoog eigenlijk. Ik was banger voor scheikunde dus ik hoop dat het goedkomt. Mijn docent zegt ook dat rijen eigenlijk niet hoeft.. Ik zie wel wat ik doe, ik ga zoveel mogelijk examens proberen te maken.
Dat bedoel ik ^^'
Ik vergeet het pinksterweekend contstant. En dat ga ik ook doen denk ik.. Gelukkig wel veel tijd om te leren (=.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 23:49
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Als ik tijd en zin heb ga ik wel wat examens oefenen en aan de hand daarvan samengevat doorkijken. Maar waarschijnlijk bedenk ik maandagavond dat ik niks gedaan heb :')
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 08:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik maak de hele examenbundel met opdrachten & examens (op het B12 gedeelte na dan!) en dan hoop ik dat ik er een voldoende uit kan slepen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 14:09
East
East is offline
Ik maak alleen voortdurend echt megastomme fouten... vergeten mn rekenmachine op radialen te zetten, of de komma vergeten bij de standaarddeviatie etc
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 16:57
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Komt wel goed, net VWO 2008-I gemaakt en had 8,2 zonder echte aandacht
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
vergeten mn rekenmachine op radialen te zetten
Hoe kun je dat nou fout doen? Als je bv een hele kleine of vreemd grote hoek krijgt is het toch duidelijk dat je rekenmachine verkeerd staat? Als je bij elk antwoord waarbij je dat fout kan doen even checkt of je antwoord realistisch is, lijkt het me dat er niet veel fout kan gaan. En als je bijvoorbeeld een lissajous-figuur wilt plotten maar hij tekent maar één stipje, zou toch gelijk in je op moeten komen dat hij verkeerd ingesteld staat. Lijkt me
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 19:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Als ik tijd en zin heb ga ik wel wat examens oefenen en aan de hand daarvan samengevat doorkijken. Maar waarschijnlijk bedenk ik maandagavond dat ik niks gedaan heb :')
Huhu. ;(
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 22:04
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Lissajous, dat is toch wiskunde B1,2?
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 23:55
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Lissajous, dat is toch wiskunde B1,2?
Mijn samengevat-boekje zegt dat Lissajous-figuren voor alle wiskunde-B leerlingen is...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 07:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Met B1 heb ik inderdaad ook Lissajous-figuren gehad.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:21
Verwijderd
Ik vond m (wiskundeB1) heel goed te doen! Heb met streng nakijken tussen de 7,1 en 9 dus dat zit wel goed
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:37
Duitsers
Duitsers is offline
Ik heb een paar domme fouten gemaakt, maar hij was zeker niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:52
Verwijderd
en wederom waarschijnlijk net op het nippertje gehaald wat ik moet hebben hopen dat de normering een beetje meevalt. Ik had B12. Ik vond dat er wel veel bewijzen in zaten, 4 van de 19 vragen. Dat vind ik nogal veel, vorige jaren was dat veel minder...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 16:59
Cyberminded
Cyberminded is offline
Helemaal verkloot. Ik denk dat het een 4.5 word en dat is zuur als je gemiddeld een 7.7 staat en je er meer tijd in gestoken heb dan alle talen bij elkaar. Mijn doel was om een 8 op mijn eindlijst te staan.

Maargoed, ik zal er niet op zakken. Dat nu ook weer niet.
__________________
Its your mind... that creates this world.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 18:00
Kimx
Kimx is offline
Ik heb rond de 40 punten, dus die 4.8 is denk ik wel gelukt !
En dat betekent dat ik geslaagd ben!
Ik vond alleen die laatste opgave (B1) zo vreemd met die twee formules die de baan van de vuurpijl beschreven, ik snapte echt niet wat ik daarmee moest doen haha.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2009, 18:28
Cyberminded
Cyberminded is offline
Ik had die opgave van die vuurpijlen ook (B12), maar ik ging in mijn afgeleidde functies controleren op de GR en dat kwam niet uit, terwijl mijn afgeleidde er goed uitzag. Nu blijkt dus dat ik tijdens de controle een fout gemaakt had, en daardoor heb ik dus de rest van de opgave niet gemaakt.. DOM!!

Citaat:
Ik vond alleen die laatste opgave (B1) zo vreemd met die twee formules die de baan van de vuurpijl beschreven, ik snapte echt niet wat ik daarmee moest doen haha.
Uit mijn hoofd:

Opg 18: functie voor traject OA differentieren en de afgeleidde gelijkstellen aan nul. Dat uitwerken en die waarde weer in de functie gooien om de hoogte te krijgen.
Opg 19: snijpunt tussen functie voor traject AB en de x-as bepalen.
__________________
Its your mind... that creates this world.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2009, 20:11
xxx_Sean_xxx
xxx_Sean_xxx is offline
De laatste twee examens die ik had geoefend waren van 2006 en vergeleken daarmee vond ik het B1-examen best wel makkelijk. Ik vond hem goed te doen en ik had 41 punten, dus die 4,8 is iig binnen Ik vond de verdeling van de onderwerpen ook wel goed, er zat overal van wat bij.
__________________
Destiny decides who we meet in life
Met citaat reageren
Oud 03-06-2009, 22:10
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
Citaat:
Ik vond m (wiskundeB1) heel goed te doen! Heb met streng nakijken tussen de 7,1 en 9 dus dat zit wel goed
Zeer goed te doen ja. Ik zit tussen de 7.2 en 9.1
__________________
Indescribable feeling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2011 Ben je geslaagd?
Verwijderd
35 27-06-2011 22:59
Eindexamens 2006 definitieve SE-cijferlijst
5803
109 01-06-2006 15:09
HAVO Na de HAVO naar het VWO?
bbyn
47 29-05-2006 05:43
Eindexamens 2005 vraagje over cijfers en herkansingen
Poesket
67 20-06-2005 17:41
Algemene schoolzaken Het nut van Wiskunde in de m-profielen...
JasperKoekie
134 14-06-2005 16:48
Huiswerkvragen: Exacte vakken wiskunde (verschil tussen a en b)
doyou
18 07-12-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.