Oud 02-02-2010, 12:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga mee op fizzle door die aparte eerste post en omdat ik vind dat Freezer ook een kans moet krijgen om zich in het spel te bewijzen.
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 02-02-2010, 12:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje flauw om freezer te stemmen. Ik denk idd dat we met hem geen goede speler verliezen, maar ik vind het zo sneu dat n00bs geen kans krijgen en er sowieso het eerste spel en soms wel meer spellen er in ronde 1 al uitvliegen. Mocht hij irritante posts gaan maken dan stem ik wel mee, anders ga ik gewoon met een kutreden op iemand anders stemmen.
Het is de enige goede reden die tot nu toe waar dan ook voor gegeven is. Hij is waarschijnlijk niet goed, dus het is minder erg om hem te verliezen. Dat hij nieuw is heeft er niets mee te maken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-02-2010, 13:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn, ik had niet verwacht dat zo'n klein grapje zulke paniek teweeg zou brengen. Ik bedoelde er niks mee. Maar goed
Oud 02-02-2010, 15:41
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
We zitten weer op een nieuwe pagina, dus tijd om het stemlijstje even opnieuw te posten:


Fizzle-fluffy
Mr Soija
Archont **
Bretlow
Freezer **
kleinmeisje
JasperJD


Allure
VeGs
Sann
Tink


Sann
Severus

Biertank 52
Paranoide
Abzg


Freezer
Uice
Absinthe
Barabas


Mr Soija
Fizzle-fluffy

Abzg
Katje

JasperJD
Batave

Absinthe
Siorin


Nota bene: Een sterretje (*) achter iemands naam betekent dat deze persoon nog geen definitieve stem heeft doorgegeven; twee sterren (**) betekent dat de persoon zijn/haar stem al heeft verstuurd maar deze misschien nog gaat wijzigen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 19:43. Reden: Stem van Sann is nu definitief. Stemmen toegevoegd van: Katje & Batave & Tink* & Siorin & Abzg.
Oud 02-02-2010, 15:46
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
ik heb mijn stem ook al doorgegeven
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 15:48
Verwijderd
Mijn definitieve stem is naar Allure gegaan, hoewel ik Biertanks opmerking wat vreemd vind, net als die van Fizzle-fluffy.

Eigenlijk is stem random, heb geen flauw idee, maar moet nu weg, dus geen tijd om te wachten op clues (verwacht ook niet dat die deze ronde nog komen).
Oud 02-02-2010, 15:59
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Mijn definitieve stem is naar Allure gegaan, hoewel ik Biertanks opmerking wat vreemd vind, net als die van Fizzle-fluffy.
Omdat je blijkbaar vrij nieuw bent bij dit spel (ik heb je hier in ieder geval nog niet eerder gezien), weet je dat misschien nog niet zo goed, maar het is Biertank eigen om opmerkingen à la "Grom!" te maken. Sinds jaar en dag is dat zijn tactiek; door "Grom!" verwarring en twijfel zaaien over zijn echte functie. Het is als het ware zijn pokerface, en daarom niet altijd even gemakkelijk om daar doorheen te prikken, zeker voor nieuwelingen of voor vrij paranoïde spelers als ik (ik denk hier aan het laatste spel dat ik meedeed ).

Desalniettemin blijft het verstandig om hem een beetje in de gaten te houden, voor mij althans. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd op wie hij gaat stemmen, of dat hij - net als bij de vorige twee spellen waar ik samen met hem in zat - pas laat weten op wie hij gestemd heeft als de hangronde al voorbij is. >.> In ieder geval ga ik zelf wel een beetje proberen om wat terughoudender te zijn met verdenkingen op hem, omdat ik geen zin heb in drama's zoals bij het laatste spel. Dat is het gewoon niet meer waard.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2010, 16:06
Verwijderd
Bij gebrek aan echte verdenkingen stem ik meestal op een stillerd. Omdat stille spelers minder leuk en bruikbaar zijn, en bovendien zijn wolven maar al te vaak stille Willies. Kijkend naar de postaantallen in dit topic zijn er drie spelers die nog maar 1 post hebben (alleen de aanmelding dus), namelijk nummers 14, 15 en 22 (Abzg, Batave en Toddish). En ik ga stemmen op 14, want dat is mijn trouwdag. Abzg dus.
Oud 02-02-2010, 16:38
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Bij gebrek aan echte verdenkingen stem ik meestal op een stillerd. Omdat stille spelers minder leuk en bruikbaar zijn, en bovendien zijn wolven maar al te vaak stille Willies. Kijkend naar de postaantallen in dit topic zijn er drie spelers die nog maar 1 post hebben (alleen de aanmelding dus), namelijk nummers 14, 15 en 22 (Abzg, Batave en Toddish). En ik ga stemmen op 14, want dat is mijn trouwdag. Abzg dus.
Gelukkig maar, maar ik ben wel van plan om actief te zijn. Ook in het begin, in tegenstelling tot vorige ronde . Het is alleen dat ik vandaag een toets had die ik nog helemaal moest leren.

Ik ga overigens random stemmen; alhoewel fizzle's post dermate verdacht was denk ik sowieso niet dat ze een wolf is. Ze blijft behoorlijk koel onder het feit dat ze deze ronde eruit kan vliegen, dus ik denk dat ze gewoon graag cupido wil zijn, aangenomen dat ze een wolf is zou ze, denk ik, iets fanatieker proberen te winnen.
Ik hoop dat Allure wel wat actiever wordt dan in het vorige spel, maar om nou gelijk op haar te stemmen in het begin, alleen omdat ze de vorige ronde niet zo actief was vind ik een beetje jammer, misschien blijkt ze dit spel juist wel actief te zijn.
Betreffende Freezer en Bretlow, tja.. als het n00bs zijn verraden ze zich snel genoeg, ik zie dus nog geen reden om nu op ze te stemmen.

Random.org zegt: 12
Sorry Japser :/

Daarnaast, cool verhaal .
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 17:08
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Fizzle
Ik stem op Mr Soija, omdat hij in het verhaal een hij is terwijl hij op zijn plaatje een zij is en dat vertrouw ik niet! (Want random en eerste ronde)
Je vliegt er bijna uit, en je stemt desondanks niet op Freezer, 'want eerste ronde en random'.

Ik kan me niet voorstellen dat je zo speelt als je slechterik bent, want dan zou het je wel meer boeien of je er uit gaat of niet. Dus ben je waarschijnlijk echt gewoon dorpeling en heb je geen zin om een beetje moeite te doen. Dan ga ook maar lekker dood ook.

Citaat:
Batave
Ik hoop dat Allure wel wat actiever wordt dan in het vorige spel, maar om nou gelijk op haar te stemmen in het begin, alleen omdat ze de vorige ronde niet zo actief was vind ik een beetje jammer, misschien blijkt ze dit spel juist wel actief te zijn.
Dan zou dat het eerste spel zijn. Je hebt duidelijk nog weinig met Allure gespeeld, want die is altijd een stille speler.
Oud 02-02-2010, 17:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Dan zou dat het eerste spel zijn. Je hebt duidelijk nog weinig met Allure gespeeld, want die is altijd een stille speler.
Valid point, maar ik zou haar er nog steeds niet gelijk in de eerste ronde uitgooien
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 17:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je vliegt er bijna uit, en je stemt desondanks niet op Freezer, 'want eerste ronde en random'.

Ik kan me niet voorstellen dat je zo speelt als je slechterik bent, want dan zou het je wel meer boeien of je er uit gaat of niet. Dus ben je waarschijnlijk echt gewoon dorpeling en heb je geen zin om een beetje moeite te doen. Dan ga ook maar lekker dood ook.
Ja, denken dat iemand een dorpeling is, is echt een goede reden om iemand eruit te stemmen.
Als ik op Freezer stem vlieg ik er alsnog uit, dus waarom zou ik?
Oud 02-02-2010, 17:13
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, denken dat iemand een dorpeling is, is echt een goede reden om iemand eruit te stemmen.
Als ik op Freezer stem vlieg ik er alsnog uit, dus waarom zou ik?
Omdat er misschien wolven en verraders in jouw rijtje zitten? Dan zou jouw stem het verschil kunnen maken.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 17:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ja, denken dat iemand een dorpeling is, is echt een goede reden om iemand eruit te stemmen.
Als ik op Freezer stem vlieg ik er alsnog uit, dus waarom zou ik?
Ik stem dan ook niet op je. En ook niet op Freezer, omdat ik hem eerst wil zien spelen. Als je de moeite nam om de rijtjes te bekijken, zou je dat ook zien.

En zelfs als je denkt dat Freezer onschuldig is: van jezelf weet je dat, van hem kun je dat alleen vermoeden. Dus is het sowieso een rare zet.

Plus verraders, wolven die onder jou staan.... Maar ik snap niet waarom ik dit überhaupt uit loop te leggen, want je zou inmiddels voldoende ervaring moeten hebben om dit te snappen, dus nogmaals: als je dood wilt, ga lekker je gang.

@ Batave; jij misschien niet, maar ik wel. Ach, je moet iemand stemmen nietwaar...
Oud 02-02-2010, 17:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik moet nu ineens halsoverkop weg dus het wordt Allure omdat ze hier net boven werd genoemd en ze is idd altijd een stille speler en daar heb je een mooie kutreden. Sorry.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 17:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik stem dan ook niet op je. En ook niet op Freezer, omdat ik hem eerst wil zien spelen. Als je de moeite nam om de rijtjes te bekijken, zou je dat ook zien.

En zelfs als je denkt dat Freezer onschuldig is: van jezelf weet je dat, van hem kun je dat alleen vermoeden. Dus is het sowieso een rare zet.

Plus verraders, wolven die onder jou staan.... Maar ik snap niet waarom ik dit überhaupt uit loop te leggen, want je zou inmiddels voldoende ervaring moeten hebben om dit te snappen, dus nogmaals: als je dood wilt, ga lekker je gang.

@ Batave; jij misschien niet, maar ik wel. Ach, je moet iemand stemmen nietwaar...
Sorry, ik maakte uit je post op dat je op mij ging stemmen.

En het lijkt me sterk dat alle wolven en verraders onder mij staan.
Oud 02-02-2010, 17:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Sorry, ik maakte uit je post op dat je op mij ging stemmen.

En het lijkt me sterk dat alle wolven en verraders onder mij staan.
De kans bestaat en wanneer Freezer een goed alternatief zou zijn(dwz een gelijk aantal stemmen) zijn mensen eerder geneigd op iemand die ze niet kennen te stemmen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 17:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hm, ja. Dan zouden we wel heel domme wolven hebben. Wat loop ik trouwens over 'verraders' te praten Misschien wijzig ik wel naar Freezer.
Oud 02-02-2010, 17:43
Verwijderd
Ik krijg ook wel heel erg het idee dat Fizzle gewoon dorpeling is en daarom wil ik haar er eigenlijk niet uitstemmen. Maar ik heb ook niet echt veel andere redenen om op iemand te stemmen, en Fizzle gaat er waarschijnlijk sowieso wel uit.

Dan ga ik maar gewoon random op Absinthe stemmen, want daar heb ik vorige week toch wel zo'n kater aan overgehouden.
Oud 02-02-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Omdat je blijkbaar vrij nieuw bent bij dit spel (ik heb je hier in ieder geval nog niet eerder gezien), weet je dat misschien nog niet zo goed, maar het is Biertank eigen om opmerkingen à la "Grom!" te maken. Sinds jaar en dag is dat zijn tactiek; door "Grom!" verwarring en twijfel zaaien over zijn echte functie. Het is als het ware zijn pokerface, en daarom niet altijd even gemakkelijk om daar doorheen te prikken, zeker voor nieuwelingen of voor vrij paranoïde spelers als ik (ik denk hier aan het laatste spel dat ik meedeed ).

Desalniettemin blijft het verstandig om hem een beetje in de gaten te houden, voor mij althans. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd op wie hij gaat stemmen, of dat hij - net als bij de vorige twee spellen waar ik samen met hem in zat - pas laat weten op wie hij gestemd heeft als de hangronde al voorbij is. >.> In ieder geval ga ik zelf wel een beetje proberen om wat terughoudender te zijn met verdenkingen op hem, omdat ik geen zin heb in drama's zoals bij het laatste spel. Dat is het gewoon niet meer waard.
Of jullie zijn samen wolf.

Citaat:
Valid point, maar ik zou haar er nog steeds niet gelijk in de eerste ronde uitgooien
Waarom niet?
Oud 02-02-2010, 19:34
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Damn, ik had niet verwacht dat zo'n klein grapje zulke paniek teweeg zou brengen. Ik bedoelde er niks mee. Maar goed
Dat had ik vorig spel nou ook!
__________________
mijn handtekening
Oud 02-02-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik vorig spel nou ook!
Maar bij jou was het niet eens een grapje!
Oud 02-02-2010, 19:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik stem op Biertank 52 omdat

Ik alle mensen die al in de stemlijst staan heb genomen en daar nummer 1 t/m 9 van heb gemaakt, en daar kwam random.org 4 uit. Ik vind het zo zinloos om er weer nieuwe namen bij te gaan halen
__________________
mijn handtekening
Oud 02-02-2010, 19:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Maar bij jou was het niet eens een grapje!
Welles
__________________
mijn handtekening
Oud 02-02-2010, 19:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Of jullie zijn samen wolf.

Waarom niet?
Omdat ik haar misschien een kans wil geven om zich te bewijzen?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik haar misschien een kans wil geven om zich te bewijzen?
Want dit is een valide argument als reeds gezegd is dat ze altijd stil is en dat er voor haar dus niks meer te bewijzen valt?
Oud 02-02-2010, 19:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Want dit is een valide argument als reeds gezegd is dat ze altijd stil is en dat er voor haar dus niks meer te bewijzen valt?
Nee, maar ik laat de eerste ronde liever over aan het lot aangezien je er niet veel uit kan halen, dan te gaan stemmen om niet helemaal gegronde redenen op iemand die niet persé verdacht hoeft te zijn.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 02-02-2010, 20:34
Verwijderd
Zo.

Ik heb gestemd op Allure.
Oud 02-02-2010, 20:46
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Zo.

Ik heb gestemd op Allure.
Nice.

Eens zien of dat nog iets leuks oplevert.
Oud 02-02-2010, 20:47
Verwijderd
Ik ben ook wel benieuwd

edit: ik zie nu pas dat Soija eerst had aangegeven op Fizzle te stemmen. Interesting... Nu ben ik helemaal benieuwd
Oud 02-02-2010, 20:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
De definitieve stemlijst voor hangronde #1 is als volgt:


Fizzle-fluffy
Mr Soija
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD


Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija


Sann
Severus

Biertank 52
Paranoide
Abzg


Freezer
Uice
Absinthe
Barabas


Mr Soija
Fizzle-fluffy

Abzg
Katje

JasperJD
Batave

Absinthe
Siorin


Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
- Freezer

(Stem van Archont mag nu als definitief geteld worden, omdat hij had gezegd dat als hij verder niets meer van zich liet horen, zijn stem op Fizzle-fluffy definitief zou zijn.)

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
- Allure
- Biertank 52
- Toddish

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
- Allure (stemde op Fizzle-fluffy)
- Biertank 52 (stemde op Paranoide)
- Mr Soija (was uit het niets geswitcht)

Personen die echt he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
- Freezer
- Toddish
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 14:30. Reden: Stem van Freezer weggehaald, want hij blijkt dus niet gestemd te hebben. Plus stem van Allure & Biertank vermeld. + Toddish.
Oud 02-02-2010, 20:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Archont is naar mijn weten niet geswitcht aangezien hij zei dat hij vandaag geen tijd had
__________________
Yoloswag 420
Oud 02-02-2010, 20:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Archont is naar mijn weten niet geswitcht aangezien hij zei dat hij vandaag geen tijd had
Ja, dat viel me net in en dat heb ik dan ook net aangepast.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2010, 20:58
Verwijderd
Ik ben net pas thuis. Tentamen ging vrij goed (dat studentenleven fizzle ). Dus fizzle gestemd

Ik denk dat fizzle dorpeling is, geen zin in het spel heeft met die functie en ze heeft volgens mij nog 1 romantische reden. Ze mag als ze als eerste eruit vliegt de geliefdes kiezen. Heeft ze toch nog een functie gehad. Tenminste dat is mijn redenatie, maargoed aan dorpelingen die er geen zin in hebben en zo het spel proberen te ''verkloten'' hebben toch geen meerwaarde.

Als ze een goede functie heeft ga ik haar persoonlijk de nek omdraaien voor zo'n idiote post.

@VeGs: ja godver ik zag het Zit je mij toch weer dwars want het is écht mijn favostripfiguur aller tijden
Oud 02-02-2010, 21:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
He bah nou wil ik alsnog switchen naar allure

Maar het kan niet meer he!
Oud 02-02-2010, 21:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en de mensen die allemaal proberen aan mijn opmerking aan het begin van dit spel mijn functie te ontlenen:
Ik heb die post gemaakt voordat ik mijn functie wist.
Oud 02-02-2010, 21:17
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik weet het zeker.
Het wordt fizzle
__________________
It's a minor!
Oud 02-02-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het zeker
Wat zeg je nu weer allemaal?
Oud 02-02-2010, 21:20
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Wat zeg je nu weer allemaal?
Dat ik op fizzle - fluffy stem
__________________
It's a minor!
Oud 02-02-2010, 21:21
Verwijderd

Je weet dat het allang 20.30 uur geweest is? Ik hoop dat je je stem hebt doorgegeven... of dat je sowieso niet mocht stemmen en wolf bent en er vast snel uitligt, want omg
Oud 02-02-2010, 21:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Dat ik op fizzle - fluffy stem
Als je nu op haar wilt stemmen, ben je te laat. Heb je dus niet voor 20:30 uur je stem doorgegeven?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2010, 21:22
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:

Je weet dat het allang 20.30 uur geweest is? Ik hoop dat je je stem hebt doorgegeven... of dat je sowieso niet mocht stemmen en wolf bent en er vast snel uitligt, want omg
OOoohh sorry.
__________________
It's a minor!
Oud 02-02-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Oh en de mensen die allemaal proberen aan mijn opmerking aan het begin van dit spel mijn functie te ontlenen:
Ik heb die post gemaakt voordat ik mijn functie wist.
Echt handig om dit na het stemmen te vertellen terwijl je vandaag de hele dag nog de mogelijkheid had
Oud 02-02-2010, 21:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
OOoohh sorry.
Jeezes. Lees de spelregels eens fatsoenlijk door, man.

*gaat stemlijst aanpassen*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-02-2010, 21:22
Verwijderd
Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD

Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Interesting!
Oud 02-02-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
OOoohh sorry.
Archont, wat zei je ook alweer over als hij de regels niet goed zou lezen?

Citaat:
Echt handig om dit na het stemmen te vertellen terwijl je vandaag de hele dag nog de mogelijkheid had
Dat ook ja.
Oud 02-02-2010, 21:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt handig om dit na het stemmen te vertellen terwijl je vandaag de hele dag nog de mogelijkheid had
Ja ik ga er nu toch uit, ik wist niet of ik het mocht vertellen.
Oud 02-02-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Fizzle-fluffy
Archont
Bretlow
kleinmeisje
JasperJD

Allure
VeGs
Sann
Tink
Mr Soija

Interesting!
Dat is dan op zich wél weer handig ja!
edit: of niet natuurlijk, door de stem van Allure en als Freezer écht gestemd heeft (en niet alleen maar hier een naam doorgegeven heeft.. )

Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 21:29.
Oud 02-02-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ga er nu toch uit, ik wist niet of ik het mocht vertellen.
Waarom zou je dat niet mogen vertellen?

En nu hou ik even op met deze korte reacties, want dat is verdacht
Oud 02-02-2010, 21:25
Verwijderd
Freezer ik neem aan dat je het topic lees:
Citaat:
Lees de regels goed anders zorg ik er persoonlijk voor dat je een van de eerste rondes eruit ligt. Want ik heb een hekel aan noobies die de regels niet kennen.
Ik heb je op een nogal ''harde'' toon zelfs gewaarschuwd en de eerste best stemronde flik je zoiets, komt goed over

Volgende ronde, mits er niks uit de stemronde komt ben jij de volgende voor mij.

Citaat:
Ja ik ga er nu toch uit, ik wist niet of ik het mocht vertellen.
Kom op fizzle dat weet je best, want een gigantische stierenpoep.

Citaat:
Archont, wat zei je ook alweer over als hij de regels niet goed zou lezen?
Ja stelletje idioten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 10:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 14:13
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 20-03-2010 00:30
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 01:37
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 20:24
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.