Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2010, 10:21
Verwijderd
Tink* zuchtte diep, wreef met haar handen over haar ogen en keek Kleinmeisje weer aan.
“Nee, hoe vaak moet ik het je nog zeggen? Ik weet het niet!”
Kleinmeisje vuurde al een uur lang allerlei vragen naar Tink* over welke van Barabas’ mutanten de sterkste was. Tink* vertrouwde Kleinmeisje voor geen meter en weigerde daarom te vertellen wie het was. Ja, zelf wist ze het al. Nou ja, ze dacht het te weten, helemaal zeker wist ze het niet maar ze had genoeg gezien en gevoeld om te weten dat degene die ze verdacht supersterk moest zijn.

“Zou je me nu met rust willen laten?” vroeg Tink* geveinsd aardig. “Ik heb nog wat zaakjes die ik moet afhandelen en ik weet zeker dat jij die ook hebt.”
Zonder iets te zeggen liep Kleinmeisje het kantoor van Tink* uit, haar gitzwarte haren vlogen bij elke stap heen en weer. “Wacht maar, ik kom er wel achter!” dacht ze terwijl ze het kantoorgebouw van Tink* uitliep

“Het zou fijn zijn als jullie wat meer vertrouwen in elkaar hadden.” klonk er plotseling. Door dezelfde deur die Kleinmeisje had verlaten, kwam nu Archont binnen. “Ik weet dat je al een groot vermoeden hebt wie die sterke mutant moet zijn en ook dat je bang bent het te vertellen. Zo komen we natuurlijk nergens met ons groepje.”
Archont was zoals altijd in een pak gekleed. Voor deze keer had hij met zijn krachten zichzelf een uiterlijk gegeven van een oude, wijze man. Tink* kreeg een gevoel alsof iedereen in de Inner circle haar geheim wilde weten. En dat wilde ze hen nog niet vertellen. Ten eerst omdat ze het nog steeds niet zeker wist en ten tweede omdat ze nog moest uitzoeken wat ze ging doen als ze eenmaal wist wie het was.
“Hah,” zei Tink*, “fijn zou het misschien zijn geweest, ja, voor de rest. Maar ik blijf een zakenvrouw.”

Archont moest grote moeite doen niet een mentaal gevecht aan te gaan met Tink* over deze kwestie. The White Queen was een belangrijke en sterke lid van de Inner Circle waar niemand ruzie mee wilde. Archont ook niet, nog niet in ieder geval. Hij had geduld, hij zou wachten totdat de wind van de andere kant waaide.



“Laten we hem uitschakelen voordat hij bijkomt.” zei Abzg tegen de anderen. Toddish lag nog steeds op de grond te kermen van de pijn en Siorin, Allure en Abzg stonden om hem heen.

Hoewel Toddish pijn had, lag hij met opzicht op de grond, hij had makkelijk op kunnen staan en terug kunnen vechten. Hij lag op de grond te luisteren naar de bewegingen onder hem. Hij wist dat Katje zich ergens onder hem bevond.

De drie zusters keken elkaar aan en stuurden alle drie tegelijkertijd een minuscule energiestraal de grond in. Katje voelde het en phasete omhoog om Toddish mee te nemen.

Toddish voelde Katje met zijn bovennatuurlijke zintuigen aankomen en sprong net op tijd omhoog. Katje mistte hem ruim en schoot van haar stuk gebracht de lucht in. Toddish haalde met zijn klauwen uit naar één van de zuster om hem heen, hij wist niet welke. Hij haalde uit naar Abzg, maar die veranderde net op tijd in een diamant en de klauwen van Toddish schraapten met een oorverdovend geluid over het harde oppervlak.

“Aargh!” riep hij uit. Hij besloot dat hij alleen niets kon uithalen tegen deze vrouwen en besloot te vluchten. Zo snel als hij kon rende hij weg en verdwenen tussen de bomen.

Siorin, Allure en Abzg lieten hem gaan.


1. Mr Soija
2. Paranoide (tovenaar-geliefde)
3. Bretlow (dorpeling-geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

blauw= opgehangen
rood= opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet


Er is vandaag niemand opgegeten. De dorpelingen hebben tot morgen 20.30 de tijd om hun stem door te geven.
Advertentie
Oud 06-02-2010, 10:40
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
wow al meer dan 500 post en nog maar 4 mensen dood.
zegt wel iets over hoeveel theorieen gepost zijn.

er zijn op dit moment 6 stemmen op absinthe en 2 losse stemmen op biertank en en serverus. (volgens lijstje in vorige topic)

helaas moet ik nu definitief stemmen ivm sporten (scheidsrechter, coach zijn en spelen..)
nog een 3de losse stem erbij lijkt me niet handig en als ik nu ook op absinthe stem krijgen we misschien net zo een uitslag als vorige ronde waar bijna onmogelijk iets uit te halen valt.

Daarom ga ik denk ik toch maar op serverus stemmen, dan toch om die Toddish uitspraak.
Ik kan nu op bijv niet op sann stemmen en als er dan niemand meegaat nog switchen(ivm niet meer online komen).
Biertank kan ik helemaal niet inschatten. maar vond zijn verdediging tegen Absinthe wel oprecht overkomen.
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 06-02-2010, 13:23
Verwijderd
Ik heb mijn stem ook doorgegeven
Oud 06-02-2010, 15:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Verder: @Severus: Ik vind het jammer dat wanneer iemand jou verdenkt, dat je dan meteen terug gaat gooien met verdenkingen. "Jij vindt mij verdacht, dus ga ik jou verdacht vinden."
Daar sta ik eigenlijk wel om bekend; ik speel altijd verdedigend, ongeacht mijn functie. Dus wat dat betreft is er echt niets nieuws onder de zon.

Citaat:
Ook voor Uice kan ik niet echt duidelijke argumenten vinden. Hij wilde freezer eruit, bij gebrek aan betere verdachten, en daar kon ik het alleen maar mee eens zijn. Dat Paranoide opgegeten is, zou misschien een reden kunnen zijn om hem verdacht te vinden, maar dat is toch wel veel te makkelijk denk ik. Zo dom schat ik hem niet in. Maar het kan natuurlijk ook reversed zijn.
Hier ben ik het mee eens. Bovendien hadden Uice en Paranoide samen die gezamenlijke account Uiconoide aangemaakt, juist om te voorkomen dat de een iets te weten zou komen over de functie van de ander in het weerwolfspel. Het lijkt me dan duidelijk dat Uice toch geen echte reden moet hebben gehad om Paranoide uit te schakelen (tenzij hij natuurlijk uitging van reverse psychology), want hij kan toch geen serieus gevaar moeten hebben gelopen in het bijzijn van zijn vriendin. Er zijn zelfs andere stelletjes geweest die aan het weerwolfspel meededen, zoals Wammus en Testout.com, en daarbij is het ook goed gegaan en dat zonder het aanmaken van een speciale gezamenlijke account. Dus als je gewoon een beetje normaal voorzichtig bent op je gegevens en uitkijkt wanneer je op het forum komt om het spel te spelen, moet het echt geen probleem zijn om samen met je vriendin in het weerwolfspel te zitten. Daarom ben ik zelf toch geneigd te denken dat Uice onschuldig is, of in ieder geval dat de reden om op hem te stemmen vanwege Paranoide's dood voor mij toch iets te vergezocht is.

Verder moet ik zeggen dat ik het frappant vind dat Uice's stemmen op Freezer hem zwaarder wordt aangerekend dan bijvoorbeeld mij, of ieder ander die op Freezer gestemd heeft. Waarom wordt hij daarvoor in het bijzonder uitgekozen? Dan vind ik in principe toch eerder de mensen verdacht die op Uice lopen aan te sturen, dan Uice zelf. Dit is dus vergelijkbaar met een eerdere post van mij, waarin ik zelf eerder de Fizzle-fluffy-stemmers verdacht vond dan Fizzle-fluffy zelf. Als ik kijk naar degenen die vanaf het begin op Fizzle-fluffy aanstuurden, en naar degenen die zijn begonnen met het aansturen op Uice, kan ik helaas geen consistentie ontdekken. JasperJD begon het allereerst met verdachtmaking naar Fizzle-fluffy, terwijl Tink* het allereerst begon met verdachtmakingen richting Uice. Tink* verdenk ik totaal niet op dit moment, maar als bijvoorbeeld JasperJD was begonnen met verdachtmakingen naar Uice, dan had ik toch wel even aan de alarmbel getrokken omdat dat dan duidelijke pogingen waren om iemand uit het spel te krijgen. Of misschien zal ik toch maar aan de alarmbel moeten trekken, omdat hij nu met mij begonnen is en zo te zijn ook bezig blijft. Ik wil niet zijn tweede succesvol er uitgewerkte speler zijn.

Het valt me trouwens op dat er iedere ronde steeds vanuit het niets een andere verdachte naar voren wordt geschoven (veelal als tegenhanger van iemand waar al veel mensen op lijken te gaan stemmen), waarop dan opeens vrij veel mensen daar in meegaan en dat terwijl zij eerder weinig of geen blijk hebben gegeven die persoon te verdenken. Een beetje jammer van die meeschaperij; ik zou toch maar eens wat kritischer gaan kijken met wie men meegaat, want uiteindelijk zou zoiets ook nog een keer op gelijkspel kunnen uitlopen.

Citaat:
Maar je bent nu openlijk aan het beredeneren wie een goede functie heeft. Dit is vreselijk verradersgedrag/slechtefunctiegedrag.
Hier kan ik het alleen maar roerend mee eens zijn. Als ze een n00b was geweest, had ik een dergelijke uitspraak nog wel kunnen vergeven, maar bij een ervaren speler als Absinthe kan ik dat niet meer goedpraten, want je behoort te weten dat je daarmee de wolven in de hand speelt. Dit moet haast wel een verradersactie zijn: ze weet dat haar leven aan een zijden draadje hangt, en dus moet ze hebben gedacht: "Hmm, ik ga er toch wel gauw aan. Laat ik de wolven maar waarschuwen nu het nog kan, want als ik dood ben, kan ik dat niet meer." Dus wat betreft haar verrader-zijn had Mr Soija eigenlijk al in het begin van het spel gelijk, met zijn argument dat ze subtiel aan het proberen was om de UC's er uit te werken. Even afwachten wat ze daadwerkelijk blijkt te zijn, maar als ze inderdaad slecht is, moet ik Mr Soija van mijn verdachtenlijstje gaan schrappen - hoewel met tegenzin, want ik heb hem wel eens prettiger zien spelen.

Citaat:
Ik schaap weer vrolijk mee.
Citaat:
Ik heb mijn stem ook doorgegeven
Op wie heb je dan gestemd? Of wil je het expres niet vertellen?

Citaat:
Dat is meer dan de helft minder dan het laagste van de afgelopen 3 spellen waarin ze heeft meegedaan! Wat ik uitermate opvallend vind.
Citaat:
32% van het gemiddelde van dr laatste drie spellen.
Citaat:
Aangezien ze zowel als wolf en als dorpeling doorgaans meer post, in de door jou genoemde voorbeelden tenminste, zegt haar afgenomen post-frequentie niets over de kant waaraan ze staat.
Of beter gezegd: deze gegevens zijn te summier om ook maar een trend te kunnen concluderen.
Citaat:
Ik was ook even de functies en andere spellen van Severus na aan het gaan en ze post meestal veel (zeker op het einde) ook al is ze wolf of dorpeling.
Het is zonder meer waar dat hoe meer het spel vordert, hoe actiever ik word - ongeacht welke functie ik heb. Dit lijkt me niet meer dan logisch, en zal zeker voor meerdere personen gelden dan slechts ikzelf.

En als ik eerlijk ben, is het minder posten dit spel inderdaad een bewuste actie mijnerzijds. Waarom? De rek is er een beetje uit bij mij. Al sinds het befaamde screenshotspel (weerwolfspel #59) is het langzaamaan bergafwaarts gegaan met mijn motivatie om nog langer veel en uitgebreid te posten: ik betrapte me er steeds op dit met tegenzin te doen en wilde het spel meer met mate gaan spelen. Het dieptepunt was mijn laatste spel, waar ik als Jörmungandr aan mee deed. De vijandigheid en de persoonlijke aanvallen in dat spel werden mij te veel - ik heb de neiging om te snel emotioneel betrokken te raken bij het spel. Dus om mezelf een beetje te beschermen probeer ik dit spel bewust om mijn postcount een beetje getemperd te houden, en qua posts in de respectabele middenmoot te blijven. Achteraf gezien had ik dit beter aan het begin van het spel kunnen zeggen, zodat men niet mijn lagere postcount ging gebruiken als argument om mij verdacht te vinden - stomme fout, en ik verwacht ook niet dat iemand dat echt gelooft. Maar ach, eigenlijk vind ik het zo erg nog niet dat ik niet tot het einde hoef te blijven, anders val ik misschien weer een beetje in die valkuil van te veel betrokkenheid bij het spel. Daarom heb ik overigens ook geen zin om verder nog in te gaan op Mr Soija's veelal rood gekleurde reactie op een post van mij, ook vanwege hetgeen wat Absinthe voor mij al had gezegd. Natuurlijk maakt mij dat verdacht(er), kan ik helemaal begrijpen, maar dat zij dan maar zo.

Ik moet wel zeggen dat het grappig is dat de argumenten die men had over mijn suggestie van Toddish, door niemand gebruikt wordt bij het geklaag over mijn eigen postcount. Bijvoorbeeld, JasperJD stelde dat ik mensen laat schapen op een makkelijke keuze, op iemand die zeer inactief is. Ik heb dan wel niet zo'n lage postcount als Toddish, maar ik ben wel een vergelijkbare makkelijke keuze dan, als je verminderde postactiviteit als hoofdreden voor verdachtmakingen richting mij opgeeft. Beetje frappant hoe JasperJD zichzelf een beetje tegenspreekt, vind ik zelf tenminste.

Citaat:
En ik moet zeggen dat ik het opvallend vind dat men ineens Biertank verdacht loopt te maken en te zeggen dat hij irritant speelt. HIj speelt al eeuwen zo, maar voorgaande spellen werd er nooit zo'n punt van gemaakt als nu. Natuurlijk moet dat punt ooit eens komen, maar ik vind het wel opvallend.
Die ik-stem-je-eruit-vanwege-je-irritant-zijn trend is iets van de laatste tijd, vind ik. Bij het laatste spel waar ik aan meedeed, namelijk het spel waar ik Jörmungandr was, werd ik er ook uitgestemd omdat ik irritant zou zijn - en dat terwijl ik niet anders speelde dan anders (wat betreft mijn zelfverdediging), en ook niet omdat ik irritant was vanwege slecht en incapabel spel (zoals Freezer dat nu was). Bij mijn dood bleek ik toen onschuldig te zijn. Als Biertank uiteindelijk opgehangen wordt vanwege irritantheid en hij dan vervolgens onschuldig blijkt, zal het mij niet erg verbazen. Alleen op iemand stemmen vanwege irritantheid is immers terecht een slechte raadgever; je zult toch nog wat andere, constructievere argumenten erbij moeten hebben om iemand op te hangen (die er bij Freezer gelukkig waren). Maar het blijft natuurlijk mogelijk dat Biertank toch een wolf is, aangezien je in dit spel niets met zekerheid over iemands functie kunt zeggen zolang die persoon nog in leven is. Toch zou ik zelf liever mensen in de gaten houden die op iemand stemmen wegens een loze reden als "irritantheid", en ook de mensen die daar klakkeloos in meeschapen.

Als er al iemand is dit spel die mensen al snel irritant vindt dit spel, is dat JasperJD wel. Eerst bij Freezer (alhoewel dat wel begrijpelijk was, moet ik toegeven) en vervolgens Abzg. Het zou me niet verbazen als JasperJD uiteindelijk weer terugkomt bij Abzg, en dat zijn verdachtmaking richting mij puur speltactiek is. Ik bedoel, ervan uitgaande dat JasperJD een slechterik is, zou het er te dik op liggen als hij na Freezer ook meteen voor Abzg ging vanwege haar irritante speelwijze - dus is het veiliger om eerst een ander slachtoffer uit te zoeken voor andere redenen, zodat de dorpelingen niet meteen een bepaalde consistentie kunnen ontdekken in zijn verdachtmakingen. En in dit geval ben ik dan dat slachtoffer, met mijn verminderde postactiviteit - en dan ben ik ook nog een oude rot in het spel, dus dan zou JasperJD toch wel twee vliegen in één klap slaan met mijn dood.

Daarom, alles bij elkaar genomen, moet ik kiezen tussen Absinthe en JasperJD. Absinthe lijkt me de verrader, terwijl JasperJD mijns inziens nog wel eens de evilziener zou kunnen zijn. Het liefste stemde ik nu op JasperJD, omdat een evilziener eigenlijk gevaarlijker is dan de verrader (de evilziener kan immers te weten komen wie de ziener en de leerlingtovenaar zijn, en die dan vervolgens proberen het spel uit te werken). Maar omdat er nu een meerderheid is bij Absinthe, zal ik op haar stemmen, omdat ik anders mijn stem alleen maar zou verspillen.

Ik ga nu de stemlijst maken (ik ga hem niet klakkeloos overnemen van Archont, dus ik loop het zelf allemaal nog eens rustig na) en post hem zo snel mogelijk (binnen 15-30 minuten, gok ik). En als dat gedaan is, houd ik het wel weer gezien voor vandaag, want met deze post in het bijzonder heb ik weer genoeg tijd besteed aan het weerwolfspel, me dunkt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 06-02-2010 om 15:16. Reden: Een klein stukje tekst stond er twee keer in, dit heb ik weggehaald.
Oud 06-02-2010, 15:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hier is dan de voorlopige stemlijst. Barabas staat er niet tussen, want alhoewel hij heeft gezegd gestemd te hebben, is het onduidelijk (of in ieder geval open voor interpratie) op wie hij daadwerkelijk gestemd heeft. In het laatst geposte stemlijstje van Archont staat dat Barabas blijkbaar meegaat op Absinthe, maar ik wil het liever daadwerkelijk van Barabas horen, zodat het onomwonden duidelijk is.


Absinthe
VeGs
Archont
Mr Soija
Biertank 52
Siorin
Barabas
Severus


Biertank 52
Absinthe

Severus
JasperJD
kleinmeisje


Uice
Tink


Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: niemand
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 06-02-2010 om 18:31. Reden: Stem toegevoegd van Barabas & Tink.
Oud 06-02-2010, 15:44
Verwijderd
tvp en jammerklacht.
Oud 06-02-2010, 15:52
Verwijderd
Ik weet het echt nog niet. De verdachten die tot nu toe naar voren geschoven worden vind ik zelf niet echt verdacht eigenlijk. Maar ik hou er ook niet van om in mn remi op iemand te gaan stemmen, want dan is het in feite een nutteloze stem. Aan de andere kant wordt er wel genoeg geschaapt en zal ik sowieso niet op iemand gaan stemmen die ik én niet verdacht vind én die actief is, want dat is gewoon zonde. Dus waarschijnlijk word het toch een solostem. En dan op een stille (want wolven zijn toch vaak stil en ontsnappen zo makkelijk aan ieders aandacht), of op een onervaren speler (want gespeeld onnozel gedrag is ook een geliefde wolventactiek, en anders verliezen we er alsnog weinig aan). Op dit moment twijfel ik tussen Allure en Abzg.
Oud 06-02-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:

Op wie heb je dan gestemd? Of wil je het expres niet vertellen?
Oh excuus, absinthe. Vannacht was ik niet de helderste persoon van de wereld, en vanmorgen was ik niet de wakkerste persoon van de wereld.
Oud 06-02-2010, 18:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik twijfel tussen Uice en Absinthe, ik stem op Uice, wie weet kan ik er in latere rondes zo nog wat meer uithalen.

Note: Xmen komt vanavond op tv!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond

Laatst gewijzigd op 06-02-2010 om 18:23.
Oud 06-02-2010, 18:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hmm moeilijk. Aan de ene kant denk ik niet dat Absinthe perse wolf is.
Verrader zou best kunnen..

Morgen heb ik voor het eerst tijd, dus morgen ga ik theorieen plosten.
__________________
mijn handtekening
Oud 06-02-2010, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Note: Xmen komt vanavond op tv!
Misschien moet ik die nu maar eens gaan zien dan (als ik wakker blijf)
Ga ik in die film ook dood?
Oud 06-02-2010, 18:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Goed, eindelijk een verdachte: Absinthe met haar speculaties over de tovenaar, zoals besproken. Dat bedoel ik met een redelijke grond om iemand op te verdenken. Ik stem dus Absinthe.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2010, 18:51
Verwijderd
Je 'ik stem gewoon random'-truukje was uitgewerkt?
Oud 06-02-2010, 18:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Je 'ik stem gewoon random'-truukje was uitgewerkt?
Ik heb nooit gezegd willekeurig te stemmen. Ik vond het ook al gek dat je dat in 't vorige topic beweerde.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2010, 19:28
Verwijderd
Ik vind het moeilijk.

Ik denk niet dat Uice wolf is. Ik denk dat een wolf slechte spelers er graag in wil houden, slechte spelers zullen wolven immers minder snel door hebben.
Uice valt (voorlopig) om die reden voor mij af als wolf.

Ik vind, net als de meesten, de opmerking van Absinthe erg verdacht, ik speel voor het eerst het spel, en zelfs ik begrijp dat het niet bepaald handig is om een verdenking richting tovenaar hardop uit te spreken. Probleem is dat als iedereen op Absinthe stemt er weinig uit de lijstjes te halen is.

Neemt niet weg, dat ik niemand verdachter vind dan Absinthe. Serverus en JasperJD hebben naar mijn mening rare redeneringen gebruikt en gooien veel met modder heen en weer (niet perse tegen elkaar, maar in het algemeen) waarmee ze, volgens mij, niks anders proberen dan de aandacht van zichzelf af te leiden. Toch heb ik nog geen concrete wolvenstreken gesignaleerd.

Dit alles overwegende, + de opmerking van Katje in overweging nemende, dat een solostem eigenlijk een weggegooide stem is, is uiteindelijk mijn stem toch naar Absinthe gegaan. Op de andere 2 hou ik een oogje de aankomende ronde(s ).
Oud 06-02-2010, 19:32
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik heb absinthe gestemd. Telt een stem als hij om 20:30 verstuurd is?

<gaat twee dagen lezen>
__________________
Pang
Oud 06-02-2010, 19:48
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dames en heren, helden en schurken, hier is de Uitslag van Hangronde 3. Martin zal later deze avond met een geweldig verhaal komen, vergeet niet om het te lezen om erachter te komen hoe het slachtoffer van vanavond aan haar dood is gekomen.


1. Mr Soija
2. Paranoide (tovenaar-geliefde)
3. Bretlow (dorpeling-geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

blauw= opgehangen
rood= opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet

De dorpelingen hebben Absinthe opgehangen, zij was de verrader. De wolven missen vanaf nu een verrader die in in hun voordeel gewerkt zou kunnen hebben.

Later deze avond dus het verhaal.
De wolven hebben morgen t/m 20.30 uur om hun slachtoffer bekend te maken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-02-2010, 19:49
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wooh!
__________________
mijn handtekening
Ads door Google
Oud 06-02-2010, 19:50
Verwijderd
No really?

Hm, nou goed, succes wolfjes, hopelijk bakken jullie er meer van dan ik.
Oud 06-02-2010, 19:54
Verwijderd
Zo. Gelijk vanaf het begin.

Severus' gedrag lijkt het meest op die van Absinthe, dus zij is mijn volgende.
Katje en Barabas blijven ook verdachten, al zijn ze errrrrrrrrrug stil.
Oud 06-02-2010, 20:00
Verwijderd
Wat gaaf! De eerste bad guy eruit!

Nu nog eens even alle berichten van de verrader doornemen om te kijken of ik daar nog wat nuttigs uit kan halen
Oud 06-02-2010, 21:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oh kut, was ik de hele dag thuis. Ben ik vergeten te stemmen
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-02-2010, 21:36
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Maar dat de verrader eruit is.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-02-2010, 22:41
Verwijderd
Dit bevestigt voor mij toch wel dat Archont en Mr Soija inderdaad onschuldig zijn. En waarschijnlijk VeGs ook, omdat ze niet als eerste op de (volgens haar) verrader zou gaan staan als ze daadwerkelijk slecht is, want dan neemt ze het risico mensen met haar mee te slepen (dit geldt dus ook voor Archont en Mr Soija). Of één van hen moet de verrader hebben opgeofferd om zelf buiten verdenking te blijven, maar ja, zo kun je door blijven gaan.

Verder denk ik wel dat er sowieso 1 wolf in het Absinthe rijtje staat (vraag me niet waarom, het is een gevoel). VeGs, Archont en Mr Soija verdenk ik niet en van mezelf weet ik dat ik niet slecht ben, dus dan blijven Barabas en Severus over.

Overigens vind ik het erg jammer dat het lijstje niet compleet is. Veel mensen hebben geen stem doorgegeven en dan wordt het moeilijk om een goede inschatting te maken van de situatie.

Mij benieuwen wat de wolfjes doen.
Oud 06-02-2010, 23:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Zo, dus Absinthe was inderdaad de verrader! Zijn we daar weer mooi vanaf.

*schrapt Mr Soija van haar verdachtenlijstje* >.>

Ervan uitgaande dat hij dan nog leeft, zal ik de volgende hangronde zeker op JasperJD gaan stemmen, dit vanwege redenen die ik eerder vandaag al had uiteengezet. Ik kan het me slecht voorstellen dat hij een goede functie heeft.

In ieder geval, jullie hebben de definitieve stemlijst voor deze 3e hangronde nog van me tegoed. Dus hier komt 'ie dan:


Absinthe
VeGs
Archont
Mr Soija
Biertank 52
Siorin
Barabas
Severus
Uice
Sann
Toddish


Biertank 52
Absinthe

Severus
JasperJD
kleinmeisje


Uice
Tink


Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
Dit is deze hangronde niet van toepassing.

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
- Abzg
- Allure
- Batave
- Katje

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
- Abzg (had op Absinthe gestemd)

Personen die echt he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
- Batave


Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Paranoide & Bretlow
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: niemand
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 11:25. Reden: Biertank had wél gestemd, dus hoort niet in het lijstje van niet-stemmers. Plus stem Abzg toegevoegd.
Advertentie
Oud 06-02-2010, 23:41
Verwijderd
Mensen hou eens op met mij op de wolvenmenukaart te zetten. Van Absinthe is duidelijk dat ze het bewust deed.
Oud 07-02-2010, 02:08
Verwijderd
Ik kom terug van op stap en zal morgen nog meer (en hopelijk beter posten ) maar vooralsnog, soija weg van mijn verdachtenlijstje.

Bovenaan: Uice en JasperJD.

De rest van deze theorieen post ik morgen En anders tot half 9 eetronde, fijn spel gespeeld met jullie
Oud 07-02-2010, 04:53
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Absinthe
VeGs
Archont
Mr Soija
Biertank 52
Siorin
Barabas
Severus
Uice
Sann
Toddish


Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
- Abzg
- Allure
- Batave
- Biertank 52
- Katje
Pardon? Ik heb gewoon mijn stem op Absinthe doorgegeven hoor...
Ik snap dat je me na het screenshotspel nog steeds niet mag, maar dit slaat alles.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 07-02-2010, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Pardon? Ik heb gewoon mijn stem op Absinthe doorgegeven hoor...
Ik snap dat je me na het screenshotspel nog steeds niet mag, maar dit slaat alles.
Je stond wel in mijn lijstje.
Oud 07-02-2010, 09:43
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh ik heb gewoon Absinthe gestemt. Ik dacht dat ik dat in mijn vorige post ook al had gezegt, maar dat was niet waar dus. Nou dan hierbij: Ik heb op absinthe gestemt
__________________
mijn handtekening
Oud 07-02-2010, 10:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Vandaag heb ik geen besschiking tot een computer dus ik kan mezelf moeilijk verdedigen, morgen wel
Oud 07-02-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Je stond wel in mijn lijstje.
Ik denk dat meneer Biertank bedoelt dat Severus hem in het lijstje heeft gezet van mensen die niet hebben gestemd.

@Abzg: Je moet nu echt proberen te stoppen met domme dingen doen. Het wordt wel heel erg zo. Want het is wel makkelijk om achteraf te zeggen dat je op Absinthe hebt gestemd..

Citaat:
Vandaag heb ik geen besschiking tot een computer dus ik kan mezelf moeilijk verdedigen, morgen wel
Gelukkig is het vandaag eetronde, dus je hebt morgen genoeg tijd.
Oud 07-02-2010, 11:24
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Pardon? Ik heb gewoon mijn stem op Absinthe doorgegeven hoor...
Ik snap dat je me na het screenshotspel nog steeds niet mag, maar dit slaat alles.
Oh sorry, dat was een foutje mijnerzijds. Ik had alles copy & paste gedaan van de vorige stemlijst (alles steeds uittypen met die codes is me net iets te veel werk) en was duidelijk vergeten om jouw naam bij de niet-stemmers weg te halen. Maar nu heb ik het gecorrigeerd. En FWIW, dat had echt helemaal niets te maken met het screenshotspel - zo kinderachtig ben ik niet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-02-2010, 11:52
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
@Abzg: Je moet nu echt proberen te stoppen met domme dingen doen. Het wordt wel heel erg zo. Want het is wel makkelijk om achteraf te zeggen dat je op Absinthe hebt gestemd..
Haha dat klopt Ik zal mijn best doen.
__________________
mijn handtekening
Oud 07-02-2010, 19:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik denk dat meneer Biertank bedoelt dat Severus hem in het lijstje heeft gezet van mensen die niet hebben gestemd.

@Abzg: Je moet nu echt proberen te stoppen met domme dingen doen. Het wordt wel heel erg zo. Want het is wel makkelijk om achteraf te zeggen dat je op Absinthe hebt gestemd..


Gelukkig is het vandaag eetronde, dus je hebt morgen genoeg tijd.
Hmm, ik denk het niet Wat ging vandaag weer snel voorbij. Maar waarschijnlijk heb ik nog geen 10 min meer te leven. Ik wens de dorpelingen veel plezier
__________________
mijn handtekening
Oud 07-02-2010, 20:28
Verwijderd
Ik ben echt benieuwd wat de wolven hebben gedaan vanavond. Abzg lijkt erg overtuigd dat ze gegeten is, maar ik vraag het me af..
Ads door Google
Oud 07-02-2010, 21:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het team verzamelde zich in de legerbasis. Uice keek naar Absinthe en Mr Soija
“Hebben jullie een spoor kunnen opvangen van Biertank?”
“Nee,” antwoordde Absinthe. “En ik kan hem ook niet vinden met mijn telepathie. Misschien moeten we er rekening mee houden dat dit ook een afleiding is voor iets?”

“Misschien niet, Absinthe!’ riep JasperJD. Hij zat samen met Katje achter de beveiligingscomputers van de basis. Hij wees op een scherm. “Kijk, er is ingebroken in een van de onderzoeksgebouwen. De sloten van die deuren zijn totaal uit elkaar gerukt, het patroon is consistent met Biertanks magnetische krachten.”
“Kun je zeggen of hij hier is, Katje?” vroeg Mr Soija. Katje keek op de camerabeelden. “Ik zie hem nergens, maar met Biertank weet je het niet zeker. Zijn magnetische krachten kunnen het camerasignaal storen of uitschakelen.”

Uice zuchtte. “Oke team, we gaan op onderzoek uit. Katje, JasperJD, blijf hier om de beelden controleren, informeer ons als jullie een verandering zien.”

Terwijl het team naar buiten liep nam Absinthe Uice even apart. “Uice, lieverd, gaat het wel?” vroeg ze bezorgd.
Uice zuchtte weer. “Dit voelt allemaal zo vreemd… Ik kan mijn vinger er niet op leggen, ik haat het als ik niet weet wat er aan de hand is. En dan de dood van fizzle-fluffy…”
Absinthe glimlachte. “Je doet het prima. Het team heeft vertrouwen in jou, niemand neemt het jou kwalijk, en ze hebben je nodig om ons te leiden… En ik heb je nodig Uice.”
Uice keek Absinthe in haar ogen. “Absinthe…”
Ze glimlachte en legde haar vinger op zijn lippen. Ergens leek het alsof Uice, zelfs door het vizier dat zijn optische energiestralen tegenhield, een vlam in de ogen van Absinthe zag branden…
Ze kuste hem vlug. “Eerst de missie Uice… Dan het meisje.”



Barabas reed in zijn rolstoel door het schoolgebouw. De avond was gevallen, en hij vond het geruststellend om de slapende geesten van zijn leerlingen als kalm geruis in zijn hoofd te horen, zodat hij wist dat ze veilig waren. Hij maakte zich wel zorgen over zijn team. Hij had de dood van fizzle-fluffy gevoeld… Zo lang had ze bij hem gestudeerd, zo ver was ze gekomen, en zo plots was haar leven geëindigd. Ook de andere doden had hij gevoeld. Hij vond het vreselijk, dat ze waren gevallen in de strijd, als ze maar eerder voor de juiste kant hadden gekozen was dit misschien niet gebeurd…

Hij reed zijn studeerkamer binnen en zette zijn computer aan, toen hij opschrok van een iets wat hij op telepathisch niveau oppikte. Hij focuste, maar merkte dat zijn pogingen gestoord werden, de telepaat die dit deed was niet zo krachtig als hij, maar het was wel genoeg… Hij wist dat maar weinig mutanten daartoe in staat waren, en Tink* en Archont konden dat door hun krachten te bundelen voor elkaar krijgen. Tink* stuurde telepathisch de illusie van Archont door dat er niks aan de hand was, vast om iets voor hem te verbergen.
Een emotionele reactie van Tink* moest ervoor gezorgd hebben dat hun grip op zijn geest tijdelijk verzwakt werd. Wat er aan de hand was kon hij niet vertellen maar het was zeker dat een van zijn X-mannen in groot gevaar was.



De emotionele reactie van Tink* werd veroorzaakt door de provocaties van kleinmeisje. Tink* had haar tweede mutantenkracht aangewend, was in diamantvorm veranderd en dreigde kleinmeisje met geweld.

“Genoeg!” bulderde de stem van Batave. “Het is tijd dat er een einde komt aan deze onzin! Deze interne strijd zal onze grip op de zaak alleen maar verzwakken… We moeten alert zijn, want mijn berekeningen geven aan dat het moment waarop de krachten van de uitverkorene zich kunnen openbaren al lang voorbij is. Het is wachten op de juiste katalysator, die de transformatie in werking zal zetten, en dit kan sneller zijn als we denken. We moeten de rijen sluiten.”

Kleinmeisje en Tink* knikten. Archont voegde zich bij hen. “Tink*, op het moment dat jij transformeerde, voelde ik onze grip op Barabas verzwakken. Hij is nu weer onder de invloed van mijn illusie en jouw telepathie, maar hij is niet dom en heeft waarschijnlijk door dat wij hem proberen te misleiden. Batave heeft gelijk, we moeten samenwerken en snel handelen…”



Het team bevond zich bij de ingang van het onderzoeksgebouw dat gekraakt was, en waakzaam liep het team naar binnen.
Ze bevonden zich in een grote hal, een soort opslagruimte, die bijna geheel verduisterd was. Een grote container zweefde boven een oplegger.

“Onthul je Biertank!” riep Uice.
“De X-mannen! Hebben jullie het eindelijk uitgevogeld?” Biertank lachtte, en kwam achter een andere container tevoorschijn. “Te laat, te laat. De groeten aan mijn oude vriend!”
“Niet zo snel, Biertank!” riep Uice. “Ik weet niet wat je van plan bent, maar wij gaan dat stoppen! X-mannen val aan!”

Mr Soija vloog de lucht in, en liet een hagelstorm en bliksemstralen op Biertank los, die deze met behulp van zijn magnetische krachten probeerde af te leiden. Dat was lastig, omdat hij op hetzelfde moment de explosieve speelkaarten van VeGs probeerde te ontwijken.
Absinthe wilde ook de aanval inzetten, maar hoorde opeens de stem van Barabas in haar hoofd, net als de andere X-mannen.

“X-mannen! De Inner Circle is in de buurt en heeft snode plannen! Wees alert, en verzet jullie tegen de illusies van Archont en Tink*!”

“Wij weten het nu!” riepen Siorin, Allure en Abzg eensgezind. Ze concentreerden hun krachten, en wisten samen de illusie van Archont op te heffen. Alsof ze uit het niets waren verschenen stonden opeens Batave, kleinmeisje, Archont en Tink* in hun midden. Ze waren duidelijk van slag door de plotselinge verdwijning van hun dekmantel.

De communicator van Uice kraakte, het was Katje. “Uice, we komen jullie NU helpen. We zijn er binnen een paar minuten!”

Uice keek om zich heen, en bedacht zich hoe met de nieuw ontstane situatie om te gaan. “Siorin, Allure, Abzg, bescherm ons tegen de krachten van Tink* en Archont! Absinthe, VeGs, jullie nemen de Inner Circle, Mr Soija en ik pakken Magneto!”

Er ontstond een chaotisch gevecht. Mr Soija en Uice wisten Magneto op een afstand te houden, terwijl VeGs, JasperJD en Katje (die door een muur naar binnen renden) kleinmeisje en Batave bezig hielden. Absinthe en de drieling streden moedig tegen Tink* en Archont. Tijdens die psychische strijd raakte de geesten van Absinthe en Tink* elkaar, en toen wist Tink* het zeker: het was Absinthe die de bijzondere krachten droeg!

“Grijp haar!” bracht ze telepathisch over aan haar medestanders, en Archont probeerde met een van zijn illusies de geest van Absinthe binnen te dringen. Ze gilde het uit, schoot door het dak, dat verbrijzelde, en vloog de lucht in, hoger en hoger.

“Wat gebeurt er? Dit klopt niet! Absinthe kan niet zo hoog zweven!” riep Uice. De overige teamleden keken verbijsterd terwijl Mr Soija zich met een flinke windstoot naar Absinthe liet vliegen.
“Absinthe! Kalmeer! Laat me je helpen…” Mr Soija raakte Absinthe aan, maar het leek alsof ze uit pure energie bestond en Mr Soija verloor zijn bewustzijn en stortte naar beneden.

“JasperJD, vang Mr Soija op!” riep Uice, en terwijl JasperJD zich met zijn gebruikelijke acrobatische bewegingen richting Mr Soija sprong, wendde Uice zich tot Archont en Tink*.
“Wat hebben jullie in godsnaam met haar gedaan?” schreeuwde hij.
Batave lachtte. “Wij hebben haar ware potentiaal geactiveerd. Absinthe is nu de meest krachtige mutant ooit…”

Aan de hemel ontstond nu een heldere lichtbal, die langzaam neerdaalde in de hal. In die bal zat Absinthe, niet langer meer in haar X-mannen uniform, maar in een strakzittend rood pak, met een embleem van een vogel op haar borst.

“Absinthe…” stamelde Uice.

“Niet langer Abinthe… Ik ben… PHOENIX!” riep een stem, die alleen nog maar in de verste verte op Absinthe leek.


De X-mannen keken verbaasd naar Phoenix, ooit Absinthe, terwijl de leden van de Inner Circle dichterbij stapten.
“Phoenix, onderwerp je aan ons, degenen die je vrij hebben gelaten!” riep Archont.
Uit Phoenix kwam een bulderende lach.
“Miezerige sterveling… Denk je echt dat je onperfecte, onbetekenende illusies nog vat hebben op Phoenix? Verdwijn!”

Phoenix hief haar hand op, en de vier leden van de Inner Circle werden opgetild, en richting de stad geworpen. “Ga heen van waar jullie vandaan kwamen en val Phoenix niet lastig,” bulderde ze.

“En nu jullie, X-mannen…” zei ze dreigend. “Zal ik een einde maken aan deze miezerige planeet!”

“NEE!” riep een stem achter hen. Het was Barabas! “Je bent nu wel Phoenix, maar ik voel dat Absinthe nog in jou zit! En ik zal haar helpen tegen jou te strijden!”

Barabas concentreerde zich, en een straal psychische energie schoot uit zijn hoofd richting dat van Phoenix. Ze schreeuwde het uit, terwijl Barabas hetzelfde deed. Phoenix spartelde, maar het mocht niet baten, na enkele minuten storte ze in elkaar. De vurige aura die haar had omhuld, verdween.

Uice rende richting Absinthe, en sloeg zijn armen rond haar heen. “Absinthe” prevelde hij.
Absinthes ogen openden zich een beetje. “Uice… laat me hier achter… dood mij en dood Phoenix…”

“Nee!” schreeuwde Uice. Hij duwde Absinthe tegen zich aan. “Uice, het moet…” zei Barabas. Hij was zichtbaar uitgeput van de psychische strijd.
“Nu was Phoenix nog zwak, maar ik kan haar geen tweede keer tegenhouden. Phoenix zal de wereld vernietigen, we moeten haar doden, zonder het lichaam van Absinthe kan Phoenix niet leven…”

“En ik zal het doen!” riep een stem achter hen. Het was Biertank. Boven hem zweefde een metalen staaf.
De X-mannen wilden hem aanvallen, maar Barabas riep hen terug. “Laat hem! Het is de enige manier!”

De X-mannen bleven staan, en Biertank boorde de metalen staaf met zijn magnetische krachten door het hart van Absinthe.



De begrafenissen van Absinthe en fizzle-fluffy waren droevig en kort. Het was stil in het huis en in de school.

“We moeten alert blijven,” zei Barabas. “Biertank mag ons dan wel geholpen hebben, maar hij heeft nog steeds plannen. En de Inner Circle zal ook wraak willen nemen.”
Hij zuchtte, het team zat er verslagen bij. “En vergeet niet, er is altijd het gevaar dat de Phoenix zijn wedergeboorte beleeft…”



Tussenstand Eetronde 3

1. Mr Soija
2. Paranoide (tovenaar-geliefde)
3. Bretlow (dorpeling-geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice
12. JasperJD
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling)
19. kleinmeisje
20. Severus
21. VeGs
22. Toddish

blauw= opgehangen
rood= opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet

Helaas, de wolven hebben de dood van de verrader niet kunnen wreken en moeten weer een nacht honger lijden. Wie gaan de dorpelingen morgen aan de galg hangen?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 07-02-2010 om 21:44.
Oud 07-02-2010, 21:32
Verwijderd
hoera
Oud 07-02-2010, 21:34
Allure
Allure is offline
Alweer niemand gegeten.
Oud 07-02-2010, 21:42
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Hoe kan VeGs in het verhaal dood zijn?

Verder zeker netjes!
Oud 07-02-2010, 21:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Typfoutje!
__________________
you're not my demographic
Oud 07-02-2010, 21:45
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
nice , goed verhaal ook
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 07-02-2010, 22:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Gaat goed zo!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 07-02-2010, 22:05
Verwijderd
Het lijkt me logisch dat de wolven dezelfde persoon hebben geprobeerd te eten, om te zien of ze de vorige keer misschien de bane hadden. De tovenaar is wel goed bezig. Vraag me af of het dan toch Abzg was..

Ik loop nu alleen een beetje vast, wat betreft verdachten. Voor mij staan op dit moment Soija, VeGs en Archont buiten verdenking, maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wie ik dan zou moeten verdenken.. Eerst maar eens even alle posts nalopen om te zien of ik iets verdachts over het hoofd heb gezien.
Oud 07-02-2010, 22:46
Verwijderd


Ik ga wrs Severus stemmen.
Oud 08-02-2010, 00:13
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Het lijkt me logisch dat de wolven dezelfde persoon hebben geprobeerd te eten, om te zien of ze de vorige keer misschien de bane hadden. De tovenaar is wel goed bezig. Vraag me af of het dan toch Abzg was..

Ik loop nu alleen een beetje vast, wat betreft verdachten. Voor mij staan op dit moment Soija, VeGs en Archont buiten verdenking, maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wie ik dan zou moeten verdenken.. Eerst maar eens even alle posts nalopen om te zien of ik iets verdachts over het hoofd heb gezien.
Ik neem aan dat de wolven niet zo dom zijn om twee keer dezelfde persoon achter elkaar proberen op te eten. De wolfsbane is zo goed als zeker de bescherming kwijt. Niettemin jammer een mooie uitslag.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 08-02-2010, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat de wolven niet zo dom zijn om twee keer dezelfde persoon achter elkaar proberen op te eten. De wolfsbane is zo goed als zeker de bescherming kwijt. Niettemin jammer een mooie uitslag.
Nouja, ik was de vorige keer tovenaar en toen heb ik ook twee keer dezelfde persoon beschermd en die persoon werd twee keer geprobeerd te eten. Dat geeft natuurlijk geen garantie dat het nu weer is gebeurd, maar echt vreemd zou het niet zijn.
Oud 08-02-2010, 05:42
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wow verrassend!
__________________
mijn handtekening
Oud 08-02-2010, 07:01
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
verrader eruit en weer niemand opgegeten!
en weer een super stoer verhaal! ben wel een vervelende mutant geloof ik..
maar nu..
ik denk dat ik toch op sann ga stemmen deze ronde
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 08-02-2010, 08:15
Verwijderd
Wat relaxed zeg! Tovenaar is inderdaad goed bezig, wel erg benieuwd wie de wolven hebben geprobeerd te eten.
Mijn stem gaat vanavond naar JasperJD denk ik, ga als ik terug ben uit college nog even alles goed doorlezen om te kijken of ik nog iets over het hoofd heb gezien.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.