Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet zoenen en ik vind het snel om met hem naar bed te gaan, maar nu gebeurd er niets, ook niet het gevoel van 'misschien wil ik het toch' ..
Snap je?

Zal ik mijn haar verven?
ja, nou en! ik snap je punt niet?
of heb je het gevoel dat hij wegrent als je hem niet snel een orale versnapering geeft?
Advertentie
Oud 11-12-2007, 13:47
Verwijderd
en je wil toch ook niks, wat is het probleem dan?
Oud 11-12-2007, 13:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
302!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-12-2007, 14:01
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ja, nou en! ik snap je punt niet?
of heb je het gevoel dat hij wegrent als je hem niet snel een orale versnapering geeft?
Nee hij rent niet weg...maar er is helemaal geen spanning of iets

Citaat:
en je wil toch ook niks, wat is het probleem dan?
Ik wil wel iets, maar niet zoenen!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:05
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Wat wil je dan?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je dan?
dit vraag ik me dus ook af
Oud 11-12-2007, 14:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
inderdaad!


ja daar lijkt het op.

Dat lijkt me wel leuk inderdaad, alleen dat kunst gedeelte spreekt me niet zo aan, maar ik zal zien hoe groot dat onderdeel in die studie is.




Het is ook gewoon leuk om wat anders te doen, en je haar gaat er mooi van glanzen.





haha sterrenmeisje naamzoek.



rood vervaagd snel. Maar is wel mooi though en met een kleurshampoo blijft het langer mooi.



jezus


ja, maar je wil toch ook verder niks? Ik snap jou niet hoor, je zegt dat je het niet wilt maar toch iets mist.
Ik heb wel kleurshampoo enzo, omdat ik mijn haar al jaren verf, maar dat helpt ook niet heel erg bij mij. Alleen vorige keer rood was bij de kapper, misschien maakt het nog verschil. Ik weet ook niet meer precies hoe rood dat was. En ach, dan heb ik oranje haar na een tijdje, dan kleur ik het gewoon weer.

Citaat:
Ik wil niet zoenen en ik vind het snel om met hem naar bed te gaan, maar nu gebeurd er niets, ook niet het gevoel van 'misschien wil ik het toch' ..
Snap je?

Zal ik mijn haar verven?
Je wilt wel seks maar niet zoenen? Waarom wil je niet zoenen dan?

Mijn wijze raad is nee. Want als je eenmaal begint dan blijf je bezig!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:09
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb nog nooit mijn haar geverfd en ik ben heel blij met mijn haarkleur.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Je wilt wel seks maar niet zoenen? Waarom wil je niet zoenen dan?

Mijn wijze raad is nee. Want als je eenmaal begint dan blijf je bezig!
Omdat ik 'uit principe' nooit zoen enzo.. dat is gewoon een feit, ik zoen niet

Maar verder wil ik gewoon dat het normaal is
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Niet aan beginnen ook. Ik werd vroeger nogal gepest en één van die redenen was mijn haarkleur, dus toen dacht ik dat ook mede op te lossen door mijn haar te verven + dat ik het mooi vond. Maar als ik niet al was begonnen had ik het ook niet gedaan hoor, alleen uitgroeien is zo lelijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Omdat ik 'uit principe' nooit zoen enzo.. dat is gewoon een feit, ik zoen niet

Maar verder wil ik gewoon dat het normaal is
Ook niet met iemand die je leuk vindt? Of helemaal niet, dat lijkt me apart! Want zoenen is juist een liefdesuiting!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Niet aan beginnen ook. Ik werd vroeger nogal gepest en één van die redenen was mijn haarkleur, dus toen dacht ik dat ook mede op te lossen door mijn haar te verven + dat ik het mooi vond. Maar als ik niet al was begonnen had ik het ook niet gedaan hoor, alleen uitgroeien is zo lelijk.
Hoe kun je nou gepest worden met je haarkleur? Misschien als het knalrood was, maar dan nog?
Oud 11-12-2007, 14:14
Verwijderd
Nooit zoenen Dat lijkt me echt raar. Zoenen is voor mij zo'n logische stap, zonder zoenen komt er ook weinig na...
Oud 11-12-2007, 14:14
Verwijderd
Ik zou gaan voor een ander model in je haar PixelDansje . Niet dat ik weet hoe je eruit ziet, maar om wat Tink* zegt. Hoewel kleurspoeling wel leuk is.
Oud 11-12-2007, 14:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoe kun je nou gepest worden met je haarkleur? Misschien als het knalrood was, maar dan nog?
Ik ben asblond van mezelf en bepaalde mensen gingen zeiken dat het grijs was en noemden me oma. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik zou gaan voor een ander model in je haar PixelDansje . Niet dat ik weet hoe je eruit ziet, maar om wat Tink* zegt. Hoewel kleurspoeling wel leuk is.
Of lokjes! Maar dan wel niet teveel en een beetje een natuurlijk effect zodat je gewoon wat meer speelsheid in je haar krijgt maar dat het niet lelijk wordt als het uitgroeit!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:15
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind het juist leuk om te zoenen en gezoend te worden. Waarom zoen je niet pixel?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ook niet met iemand die je leuk vindt? Of helemaal niet, dat lijkt me apart! Want zoenen is juist een liefdesuiting!
helemaal niet
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je nou gepest worden met je haarkleur? Misschien als het knalrood was, maar dan nog?
Als je haar een andere kleur heeft dan de rest van de klas (bij rood is dat vaak het geval), zien ze dat wel als reden om iemand te pesten. Net zoals een bril of een beugel vaak worden gezien als reden.
Kinderen kunnen heel gemeen zijn

(Ik werd gepest met m'n bril, maar m'n haar vond iedereen leuk; dat was vroeger spierwit en heel dun en zacht, alle meisjes waren jaloers op de zachtheid )
Oud 11-12-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Of lokjes! Maar dan wel niet teveel en een beetje een natuurlijk effect zodat je gewoon wat meer speelsheid in je haar krijgt maar dat het niet lelijk wordt als het uitgroeit!
Dat is ook leuk inderdaad
Oud 11-12-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Als je haar een andere kleur heeft dan de rest van de klas (bij rood is dat vaak het geval), zien ze dat wel als reden om iemand te pesten. Net zoals een bril of een beugel vaak worden gezien als reden.
Kinderen kunnen heel gemeen zijn

(Ik werd gepest met m'n bril, maar m'n haar vond iedereen leuk; dat was vroeger spierwit en heel dun en zacht, alle meisjes waren jaloers op de zachtheid )
Ja nou alles wat anders is kan verkeerd zijn inderdaad, maar een haarkleur is toch niet iets wat snel tegn je gebruikt wordt. Dachtik
Oud 11-12-2007, 14:17
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik wil ook rood haar :
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Tja, kinderen zijn gemeen, die gebruiken alles tegen je, ook al slaat het nergens op. Haarkleuren, namen..
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:18
Verwijderd
waarom wil je niet zoenen? waar is dat principe op gefundeerd?
Oud 11-12-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben asblond van mezelf en bepaalde mensen gingen zeiken dat het grijs was en noemden me oma. ;x
Ik ben ook asblond inmiddels, echt een beetje zo'n niets kleur Maar ik heb het heel vaak geverfd en dat was toch ook geen succes (wel leuk hoor, maar je moet het telkens bij (laten) werken, is duur en telkens zo'n gedoe). In de zomer zorg ik dat m'n haar veel zon ziet
Oud 11-12-2007, 14:19
Verwijderd
Namen zijn een stuk makkelijker
Oud 11-12-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Tja, kinderen zijn gemeen, die gebruiken alles tegen je, ook al slaat het nergens op. Haarkleuren, namen..
niet alle kinderen zijn gemeen, ik denk dat de ouders daar een groot aandeel in hebben.
Oud 11-12-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Tja, kinderen zijn gemeen, die gebruiken alles tegen je, ook al slaat het nergens op. Haarkleuren, namen..
Een vriendinnetje van me werd gepest omdat ze dun was, dat vond ik zo bizar, want in die periode waren er al meisjes aan het zeuren dat ze moesten lijnen enzo. Ze waren gewoon gigantisch jaloers
Oud 11-12-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
niet alle kinderen zijn gemeen, ik denk dat de ouders daar een groot aandeel in hebben.
Ouders hebben echt niet door of hun kind een pester is hoor
Oud 11-12-2007, 14:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben ook asblond inmiddels, echt een beetje zo'n niets kleur Maar ik heb het heel vaak geverfd en dat was toch ook geen succes (wel leuk hoor, maar je moet het telkens bij (laten) werken, is duur en telkens zo'n gedoe). In de zomer zorg ik dat m'n haar veel zon ziet
Heb je het uit laten groeien dan? Nja ik verf het één keer in de 2/3 maanden met een pakje van de drogist, dus dat is nog te doen. Bij de kapper is heel duur.

Citaat:
niet alle kinderen zijn gemeen, ik denk dat de ouders daar een groot aandeel in hebben.
Nee weet ik, maar heel veel wel. Maar goed, ik vind meelopers ook gemeen omdat ze niets doen. En ik weet niet, ik denk dat het ook aan het kind zelf ligt en de groep. Lastig onderwerp.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-12-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ouders hebben echt niet door of hun kind een pester is hoor
nee, dat zei ik ook niet. ik bedoel meer dat kinderen gedrag kopieeren van hun ouders.
Oud 11-12-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
niet alle kinderen zijn gemeen, ik denk dat de ouders daar een groot aandeel in hebben.
Dat denk ik ook wel, ja, maar soms zijn kinderen op school heel anders dan thuis; ineens gaan ze van rustig en braaf naar enorme pestkop. Een soort uiting van verlegenheid, omdat ze zich geen houding weten te geven, gaan ze maar pesten, want dat vinden andere kinderen interessant.
Ik ging van enorm driftig thuis naar heel stil en braaf op school
Oud 11-12-2007, 14:23
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik denk dat pip wel gelijk heeft! Ouders hebben er wel wat in te doen, maar kinderen reageren heel verschillend op hun ouders, dus als de ene ouder iets probeert om een kind een niet-pestend kind te maken, zal het bij een ander kind juist andersom werken.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:24
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Een vriendinnetje van me werd gepest omdat ze dun was, dat vond ik zo bizar, want in die periode waren er al meisjes aan het zeuren dat ze moesten lijnen enzo. Ze waren gewoon gigantisch jaloers
Dat heb ik ook heel erg gehad op de basisschool en zelfs nog een tijdje op de middelbare school, maar daar kun je echt niets aan doen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
nee, dat zei ik ook niet. ik bedoel meer dat kinderen gedrag kopieeren van hun ouders.
Dat is ook onzin. Kinderen hebben een heel eigen leven op school enzo. Waarbij ze dingen doen die ze bewust niet aan hun ouders vertellen ed. Je gaat er te makkelijk van uit dat rotkinderen ook rotouders hebben.
Oud 11-12-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
waarom wil je niet zoenen? waar is dat principe op gefundeerd?
antwoord plies.

Citaat:
Ik denk dat pip wel gelijk heeft! Ouders hebben er wel wat in te doen, maar kinderen reageren heel verschillend op hun ouders, dus als de ene ouder iets probeert om een kind een niet-pestend kind te maken, zal het bij een ander kind juist andersom werken.
je kan het als ouder toch nooit goed doen, dat is ook een feit.
Oud 11-12-2007, 14:25
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
antwoord plies.



je kan het als ouder toch nooit goed doen, dat is ook een feit.
ohwja sorry,
ik ga het hier niet uitleggen.. Laten we het aannemen als een feit?!

Ja idd Succes met sam..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind Pixel raar
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook onzin. Kinderen hebben een heel eigen leven op school enzo. Waarbij ze dingen doen die ze bewust niet aan hun ouders vertellen ed. Je gaat er te makkelijk van uit dat rotkinderen ook rotouders hebben.
Ik heb het niet over rotkinderen en rotouders. Het ging over dat de meeste kinderen gemeen zijn, en ik denk dat dat veel te maken heeft met hoe de ouders met zichzelf, elkaar en anderen omgaan, op welke manier dit ook is.
Het hoeft niet persee die kant uit te slaan, het kan ook de hele andere kant uitslaan.
nogmaals, als ouder kan je het toch haast nooit goed doen.
Oud 11-12-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ohwja sorry,
ik ga het hier niet uitleggen.. Laten we het aannemen als een feit?!

Ja idd Succes met sam..
nee ik neem dat niet aan als feit.
Oud 11-12-2007, 14:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik vind Pixel raar
Citaat:
nee ik neem dat niet aan als feit.
Naja zeg..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:32
Verwijderd
ja, eerst ga je er helemaal op in, maar vervolgens wil je niet uitleggen waarom. dan kan je niet verwachten dat ik dat zomaar als een 'feit' aanneem.
Oud 11-12-2007, 14:33
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Maar ik ga niet uitleggen wrom ik niet zoen. Het is gewoon voor dit verhaal een feit, dat ik niet zoen en dat ik de komende tijd niet ga zoenen..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-12-2007, 14:34
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Naja zeg..
Wat?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga denk ik morgen een kerstboom kopen. Een echte welteverstaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-12-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik morgen een kerstboom kopen. Een echte welteverstaan.
Die ruiken zo lekker.
Oud 11-12-2007, 14:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die ruiken zo lekker.
Ik had er gisteren op mn werk een heerlijke discussie over met de "vaste" medewerksters, wanneer je wel of niet een echte boom moest pakken.

Ik twijfel alleen tussen eentje met kluit of zonder. Advies plz.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-12-2007, 14:40
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Volgens mij bij die met kluit vallen de naalden minder snel uit en die kun je daarna nog in jouw tuin planten en volgend jaar weer gebruiken
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:41
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ga waarschijnlijk vanavond mijn kerstboom uit de kast pakken en opzetten.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-12-2007, 14:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wil ook nog een klein kerstboompje! Ik heb al wel m'n raam versierd met raamstickers en spuitsneeuw en een kerststlinger opgehangen.

En ik heb honger. En ik heb mijn inleiding voor mijn analyse af. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12.