Oud 24-05-2005, 14:28
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
oooh hij ging echt wel relaxt
Lancashire viel vet vies tegen! had makkelijker gedacht, te veel nadenken!
Vietnam was echt wel beter, beetje voor nixx gestressed gisteravond en vanochtend!!!

heb +/- 45P
dus sowieso een voldoende
5.6-7.1 vet relaxxx
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Advertentie
Oud 24-05-2005, 14:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik dacht dat ik het heel goed gemaakt had. Alleen bij het nakijken bleek toch iets anders Ik heb tussen de 5.5 en de 7.5.
Oud 24-05-2005, 14:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 24-05-2005 @ 14:28 :
oooh hij ging echt wel relaxt
Lancashire viel vet vies tegen! had makkelijker gedacht, te veel nadenken!
Vietnam was echt wel beter, beetje voor nixx gestressed gisteravond en vanochtend!!!

heb +/- 45P
dus sowieso een voldoende
5.6-7.1 vet relaxxx
volgens www.havovwo.nl ik tussen de 5.5 en 7.5 en ik heb 49 punten
Oud 24-05-2005, 14:29
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 24-05-2005 @ 14:28 :
Ik dacht dat ik het heel goed gemaakt had. Alleen bij het nakijken bleek toch iets anders Ik heb tussen de 5.5 en de 7.5.
hoe kan er bij jou zooooo veel verschil tussen zitten?
in vergelijking met mijn punten (zie bericht boven jou???
welke site heb je gedaan?
ik eindexamen.nu

xxx
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 24-05-2005, 14:29
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
tegelijk
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 24-05-2005, 14:33
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 24-05-2005 @ 14:29 :
hoe kan er bij jou zooooo veel verschil tussen zitten?
in vergelijking met mijn punten (zie bericht boven jou???
welke site heb je gedaan?
ik eindexamen.nu

xxx
www.havovwo.nl
Citaat:
Als je in de tabel hierboven kijkt, dan zal je zien dat je cijfer tussen de 6 en de 7.5 komt te liggen.
volgens jouw site

iig een voldoende
nu nog de mondelingen
Oud 24-05-2005, 14:34
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
En ik vond het ook makkelijk. Maar toch nog zoveel fouten
Oud 24-05-2005, 14:37
Codaz
Codaz is offline
Zo moeilijk was het niet, alleen mijn hand is wel redelijk kapot nu van het schrijven, heb 10 kantjes dus ja.
Dat van generaal Kahn tja, niet gehad wil nog niets zeggen. Dan kun je ook zeggen dat je die fabriek van die Van Diepen uit Tilburg (bron 4 was dat geloof ik) ook nog niet gehad hebt.

Ik heb zeker wel een goed punt, voor zover ik nagekeken heb. Als mijn favoriete Geschiedenis leraar het nakijkt, dan zeker.
Hij gaat voor me in de clinch met de 2e corrector
Oud 24-05-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 24-05-2005 @ 14:37 :
Zo moeilijk was het niet, alleen mijn hand is wel redelijk kapot nu van het schrijven, heb 10 kantjes dus ja.
Dat van generaal Kahn tja, niet gehad wil nog niets zeggen. Dan kun je ook zeggen dat je die fabriek van die Van Diepen uit Tilburg (bron 4 was dat geloof ik) ook nog niet gehad hebt.

Ik heb zeker wel een goed punt, voor zover ik nagekeken heb. Als mijn favoriete Geschiedenis leraar het nakijkt, dan zeker.
Hij gaat voor me in de clinch met de 2e corrector
Tering, 10 kantjes? Ik had aan 3 genoeg...en tog nog minstens 40 punten
Oud 24-05-2005, 14:45
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Dave Rhubarb schreef op 24-05-2005 @ 12:57 :
ja echt he, ik had echt zoiets van, had ik maar beter voorbereid bij vraag 1, vraag 2 vond ik ook nog niet echt relaxed, maar daarna is het goed gekomen gelukkig. Overigens heb ik uiteindelijk 11 a4-tjes onder beklad, nu is dat niet veel in vergelijking met wat ik bij filosofie heb, maar ik vond het toch een aardige prestatie, wat jullie?
Als ze nu gewoon vragen uit de Basisvragen over hadden genomen ipv zo te kutten met die vraagstelling, shit....
Oud 24-05-2005, 14:45
broodjekroket
Avatar van broodjekroket
broodjekroket is offline
Lancashire viel me echt tegen, maar na vraag 2 ging het gelukkig wel goed. Ik heb wel 8 kantjes volgeklad, hele zere hand nu! Maar ik heb in ieder geval 43 punten.. tussen de 4,8 en 6,8. Ik heb een 5 nodig voor een voldoende dus dat wordt duimen!
Oud 24-05-2005, 14:46
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 24-05-2005 @ 14:39 :
Tering, 10 kantjes? Ik had aan 3 genoeg...en tog nog minstens 40 punten
2 van die dubbel vellen vol = 8
+ 2 van derde dubbelvel
Oud 24-05-2005, 14:48
Codaz
Codaz is offline
Ik vond inderdaad die vraag 1 debiel.
En zelf bronnen verzinnen, hoe kunnen ze het bedenken
Dat je een heel stukje gaat verzinnen of met potlood iets gaat tekenen ofzo
Oud 24-05-2005, 14:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Codaz schreef op 24-05-2005 @ 14:37 :
Zo moeilijk was het niet, alleen mijn hand is wel redelijk kapot nu van het schrijven, heb 10 kantjes dus ja.
Dat van generaal Kahn tja, niet gehad wil nog niets zeggen. Dan kun je ook zeggen dat je die fabriek van die Van Diepen uit Tilburg (bron 4 was dat geloof ik) ook nog niet gehad hebt.

Ik heb zeker wel een goed punt, voor zover ik nagekeken heb. Als mijn favoriete Geschiedenis leraar het nakijkt, dan zeker.
Hij gaat voor me in de clinch met de 2e corrector
Ja maar als je dat dus niet hebt gehad hoe moet je dan weten waarom de VS eigenlijk tegen hem is maar toch die foto publiceert?? dan zal je toch iets van hem af moeten weten toch?? Dat is iets anders als bronneninterpretatie als bij die van Diepen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 14:49
Larsman
Larsman is offline
ik ook tien kantjes, mijn duim doet al de hele tijd raar...
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 14:51
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 14:49 :
Ja maar als je dat dus niet hebt gehad hoe moet je dan weten waarom de VS eigenlijk tegen hem is maar toch die foto publiceert?? dan zal je toch iets van hem af moeten weten toch?? Dat is iets anders als bronneninterpretatie als bij die van Diepen
je kon uit de bron halen dat hij de opvolger van Diem was en dat hij generaal was. Dat zijn toch twee flinke aanwijzingen dat hij niet zo goed was lijkt mij....
En dat hij de foto dan wel wil laten publiceren, dat is gewoon logisch. Hij wil naar voren laten komen dat het allemaal koek en ei is in dat Vietnam.
Eigenlijk ben jij dus in de propaganda getrapt.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 14:52
Shotje
Shotje is offline
Citaat:
broodjekroket schreef op 24-05-2005 @ 14:45 :
Lancashire viel me echt tegen, maar na vraag 2 ging het gelukkig wel goed. Ik heb wel 8 kantjes volgeklad, hele zere hand nu! Maar ik heb in ieder geval 43 punten.. tussen de 4,8 en 6,8. Ik heb een 5 nodig voor een voldoende dus dat wordt duimen!
Ik heb ook 43 punten en heb een 4.9 nodig.. --> ook nog even duimen
Oud 24-05-2005, 14:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb heeeeel streng gerekend 32 punten *maar dan ook echt alles wat eenbeetje afweek fout gerekend* en ik heb een 5,1 nodig...
Ach tsja we zien wel wat er van komt ofzo
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 14:57
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 14:56 :
Ik heb heeeeel streng gerekend 32 punten *maar dan ook echt alles wat eenbeetje afweek fout gerekend* en ik heb een 5,1 nodig...
Ach tsja we zien wel wat er van komt ofzo
alles komt goed
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 14:57
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 14:49 :
ik ook tien kantjes, mijn duim doet al de hele tijd raar...
Bij mij is het mijn middelvinder
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 24-05-2005, 14:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 14:51 :
je kon uit de bron halen dat hij de opvolger van Diem was en dat hij generaal was. Dat zijn toch twee flinke aanwijzingen dat hij niet zo goed was lijkt mij....
En dat hij de foto dan wel wil laten publiceren, dat is gewoon logisch. Hij wil naar voren laten komen dat het allemaal koek en ei is in dat Vietnam.
Eigenlijk ben jij dus in de propaganda getrapt.
Nee ik heb wel opgeschreven dat Amerika wild elaten blijken dat alles goed zat in Vietnam alleen waarom Amerika bezwaar had tegen zijn bewind... daar had ik echt geen flauw idee van eigenlijk.
Ietsopgeschreven dat hij communistische neigingen had ofzoiets maarja
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 14:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 14:57 :
alles komt goed
hehe dat is wel te hopen ja
Had trouwens vandaag maar 9 kantjes terwijl iederen bijna dik aan de 12 zat bij ons...
En gister had iedereen superweinig en ik iets van 13 kantjes economie
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:00
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 14:58 :
Nee ik heb wel opgeschreven dat Amerika wild elaten blijken dat alles goed zat in Vietnam alleen waarom Amerika bezwaar had tegen zijn bewind... daar had ik echt geen flauw idee van eigenlijk.
Ietsopgeschreven dat hij communistische neigingen had ofzoiets maarja
ja dat zeg ik dus, in de bron stond toch dat hij diem opvolgde én dat hij al langer generaal was (ook onder Diem) en dat is dus een bewijs dat die kerel niet veel beter was dan diem, oftewel, ondemocratisch.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:00
God's Lemonade
Avatar van God's Lemonade
God's Lemonade is offline
Als ik het goed heb nagekeken 47 punten, tussen de 5.8 en 7.3 volgens examen.nu & volgens havovwo.nl tussen de 5.3 en 7.3

Afwachten dus Maar hoop een hoge normering want moest een 5.1 halen.
__________________
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Oud 24-05-2005, 15:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 15:00 :
ja dat zeg ik dus, in de bron stond toch dat hij diem opvolgde én dat hij al langer generaal was (ook onder Diem) en dat is dus een bewijs dat die kerel niet veel beter was dan diem, oftewel, ondemocratisch.
Maar staat dat dan gelijk aan communistisch???
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:03
Domien
Domien is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 24-05-2005 @ 14:22 :
Jonges bij vraag 1.
wat bedoelden ze nou.
moest je dingen uit de huisnijverheid noemen of wat....
Ik heb via www.eindexamen.nu inmiddels een klacht ingediend omtrent deze vraag. Wie volgt?
__________________
Broken or not; music heals your soul! / Official HAVO-student :)
Oud 24-05-2005, 15:03
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 15:02 :
Maar staat dat dan gelijk aan communistisch???
nee maar dat hoeft ook niet, ondemocratisch is ook fout in vergelijking met het 'Vrije Westen' wat Amerika is. Daar is de VS dus ook tegen, want het betekent gezichtsverlies, ze zijn daar juist om die vrijheid te bewerkstelligen.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:04
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
Eigenlijk vond ik het wel leuk om zelf bronnen te bedenken :$

Ik heb helaas vraag 7 fout gelezen, ik dacht dat je daar wetten moest gaan noemen (en die had ik dus niet geleerd) , maar het moest dus gewoon de maatregelen die de regering had kunnen nemen.

Ook die vraag over het My Lai drama heb ik fout gedaan, A & B niet beantwoord omdat ik dacht dat je alles door die laatste punten (die dus bij c stonden) moest verklaren.. niet goed gelezen door tijdnood maar gelukkig had ik die C wel heel goed beantwoord.

En vraag 4 hebben ze gewoon in het correctiemodel echt weird gedaan, in die 1na laatste zin stond dat ze opnieuw een vergadering hadden. Dan kan het nooit een spontane actie geweest zijn lijkt me, najah het zal wel goedgerekend worden.
Oud 24-05-2005, 15:04
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 15:03 :
nee maar dat hoeft ook niet, ondemocratisch is ook fout in vergelijking met het 'Vrije Westen' wat Amerika is. Daar is de VS dus ook tegen, want het betekent gezichtsverlies, ze zijn daar juist om die vrijheid te bewerkstelligen.
aah je comprends merci beaucoup
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:05
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 15:02 :
Maar staat dat dan gelijk aan communistisch???
Communisten vinden zichzelf veel democratischer dan kapitalisten btw
Oud 24-05-2005, 15:05
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 15:04 :
aah je comprends merci beaucoup
Larsman is blij
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:06
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
k vond et maar een kutexamen..
wat een lompe en verwarrende vraagstellingen.. k moest egt 4x sommige vragen (bijv. 1) overlezen en toen snapte k nog niet wat ze nou wouden weten...
En sommige vragen sloegen nergens op..:
'beschrijf die kritiek door twee andere bronnen uit de periode 1750-1830 te noemen en per bron uit te leggen waarom die geschikter is om de gevolgen voor vrouwen van deze ontwikkeling in Lancashire te tonen'

Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 14:49 :
Ja maar als je dat dus niet hebt gehad hoe moet je dan weten waarom de VS eigenlijk tegen hem is maar toch die foto publiceert?? dan zal je toch iets van hem af moeten weten toch?? Dat is iets anders als bronneninterpretatie als bij die van Diepen
vond het niet echt een verwarrende vraag, maar wist niks van Khan (heb er ook niks over gelezen in het boekje, hoe moet je dan in godsnaam weten dat zijn bewind autoritair is.. gewoon gokken? of kon je dat leren

ach, toch verkloot, k ga iig klagen bij et laks

voor iedereen zoiezo beter als ze een hogere normering zouden nemen, of niet
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Oud 24-05-2005, 15:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
appelsjampoo schreef op 24-05-2005 @ 15:04 :
Eigenlijk vond ik het wel leuk om zelf bronnen te bedenken :$

Ik heb helaas vraag 7 fout gelezen, ik dacht dat je daar wetten moest gaan noemen (en die had ik dus niet geleerd) , maar het moest dus gewoon de maatregelen die de regering had kunnen nemen.

Ook die vraag over het My Lai drama heb ik fout gedaan, A & B niet beantwoord omdat ik dacht dat je alles door die laatste punten (die dus bij c stonden) moest verklaren.. niet goed gelezen door tijdnood maar gelukkig had ik die C wel heel goed beantwoord.

En vraag 4 hebben ze gewoon in het correctiemodel echt weird gedaan, in die 1na laatste zin stond dat ze opnieuw een vergadering hadden. Dan kan het nooit een spontane actie geweest zijn lijkt me, najah het zal wel goedgerekend worden.
Het ging toch niet over een echt vergadering maar meer over dat ze gingen beraadslagen of ze nou wel of niet die machines nog gingen slopen die nacht???
Die bronnen zelf bedenkenw as trouwens wel maf idd maar volgens mij niet heel goed gedaan
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:06
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Domien schreef op 24-05-2005 @ 12:47 :
Dat schiet niet op. Boven de bron stond namelijk wie het was en wat hij voor functie had...

Ja, maar er stond niet boven waarom de VS hem niet zo lief vond. Er stond alleen dat johnson en mcNamara hetzelfde bezwaar hadden, maar niet wat dat bezwaar was. En dat werd nou net gevraagd. Als je dan nog nooit van die gast gehoord hebt kan je het niet weten (lijkt mij).

Citaat:
Juice schreef op 24-05-2005 @ 13:04 :

Dat was inderdaad nogal een waardeloze vraag.
Maar er waren om dat te compenseren ook weer belachelijk makkelijke dingen; waarom Nixon zich niet als geloofwaardige president toonde door demonstranten te protesteren, waarom het voor de Vietnamese huisvesting kut was dat er gebombardeerd werd etc.
Die had ik dus fout, omdat ik logisch nadacht: als er gebobardeerd gaan er huizen kapot --> geen huisvesting meer voor sommige mensen, maar volgens het antwoord model is dat neit goed.

Citaat:
Heroïn Chique schreef op 24-05-2005 @ 14:04 :
EN 11 (nabespreking, bronnen verzinnen ) IEDEREEN

Je moet niet gaan klagen over vragen die gewoon goed zijn, hij was vaag en moeilijk, maar het was een goede vraag die je gewoon zou moeten weten hoor...

En het heeft echt geen nut over alles te gaan zitten klagen, dat LAKS draait al langer mee dan vandaag en weten ook wel welke klachten gegrond zijn en welke niet....
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 24-05-2005, 15:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
de vragen die ik snapte vond ik nog redelijk (das wat anders dan goed); maar sommige vragen begreep ik echt niet. wtf, zelf bronnen verzinnen ? ik dacht dat je bronnen moest noemen die echt bestonden of zo, snapte t al niet helemaal. vage vragen. vage antwoorden ook.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 24-05-2005, 15:08
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 24-05-2005 @ 15:06 :
k vond et maar een kutexamen..
wat een lompe en verwarrende vraagstellingen.. k moest egt 4x sommige vragen (bijv. 1) overlezen en toen snapte k nog niet wat ze nou wouden weten...
En sommige vragen sloegen nergens op..:
'beschrijf die kritiek door twee andere bronnen uit de periode 1750-1830 te noemen en per bron uit te leggen waarom die geschikter is om de gevolgen voor vrouwen van deze ontwikkeling in Lancashire te tonen'



vond het niet echt een verwarrende vraag, maar wist niks van Khan (heb er ook niks over gelezen in het boekje, hoe moet je dan in godsnaam weten dat zijn bewind autoritair is.. gewoon gokken? of kon je dat leren

ach, toch verkloot, k ga iig klagen bij et laks

voor iedereen zoiezo beter als ze een hogere normering zouden nemen, of niet
het is niet perse zo dat als veel mensen klagen de normering verbeterd, het moeten wel duidelijke en terechte klachten zijn natuurlijk.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:09
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 24-05-2005 @ 15:06 :
Het ging toch niet over een echt vergadering maar meer over dat ze gingen beraadslagen of ze nou wel of niet die machines nog gingen slopen die nacht???
het ging erom of het van te voren opgezet was of een spontane actie

spontaniteit
1 het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen

er was eerder overleg geweest dus dan kan het nooit spontaan zijn
Oud 24-05-2005, 15:10
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 14:51 :

En dat hij de foto dan wel wil laten publiceren, dat is gewoon logisch. Hij wil naar voren laten komen dat het allemaal koek en ei is in dat Vietnam.
Ja, leuk enzo. Dat had ik ook, maar dat is dus fout
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 24-05-2005, 15:10
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
appelsjampoo schreef op 24-05-2005 @ 15:09 :
het ging erom of het van te voren opgezet was of een spontane actie

spontaniteit
1 het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen

er was eerder overleg geweest dus dan kan het nooit spontaan zijn
logisch natuurlijk...
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 15:05 :
Larsman is blij
Kicke
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:12
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 24-05-2005 @ 15:10 :
Ja, leuk enzo. Dat had ik ook, maar dat is dus fout


Dan kun jij niet lezen.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 24-05-2005, 15:12
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
appelsjampoo schreef op 24-05-2005 @ 15:09 :
het ging erom of het van te voren opgezet was of een spontane actie

spontaniteit
1 het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen

er was eerder overleg geweest dus dan kan het nooit spontaan zijn
antwoord op die vraag:

Of
Er is sprake van spontane uitbarsting van verzet, want er lijkt geen duidelijke leider aanwezig te zijn / geen duidelijk van tevoren opgesteld plan te worden gevolgd.

als je dit had had je dus ook 2 punten binnen
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば
Oud 24-05-2005, 15:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 24-05-2005 @ 15:12 :
antwoord op die vraag:

Of
Er is sprake van spontane uitbarsting van verzet, want er lijkt geen duidelijke leider aanwezig te zijn / geen duidelijk van tevoren opgesteld plan te worden gevolgd.

als je dit had had je dus ook 2 punten binnen
Best kicke want dat had ik dus wel mooi opgeschreven
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-05-2005, 15:14
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
appelsjampoo schreef op 24-05-2005 @ 15:09 :
het ging erom of het van te voren opgezet was of een spontane actie

spontaniteit
1 het uit eigen aandrang en zonder nadere overweging handelen

er was eerder overleg geweest dus dan kan het nooit spontaan zijn
Jawel, ik had dat het een spontane actie was, omdat er geen leider was en ze blijkbaar geen concreet plan hadden, alleen maar "heujjjj laten we een paar machines gaan slopten"
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 24-05-2005, 15:14
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ik vond het wel prima gaan.. Denk ik.. Het was niet héél moeilijk maar wel een aantal lastige dingen.. Ik ga niet online kijken want straks ging het toch minder goed dan ik nu denk

Veel schrijven Paar dingen wist ik gewoon niet (dat je twee dingen moest zeggen, dan wist ik er maar 1). Toch heb ik alles ingevuld ook al is het echt onzin..

Slagen doe ik sowieso, maar ik hoop dat ik wel een 6.6 heb gehaald voor een 8 als eindcijfer
Oud 24-05-2005, 15:15
3gg!3*4ng3rf!5t
Avatar van 3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
wie heeft er allemaal geklaagd bij het LAKS?
kga et nu doen iig


Citaat:
Ilsch schreef op 24-05-2005 @ 15:14 :

Slagen doe ik sowieso, maar ik hoop dat ik wel een 6.6 heb gehaald voor een 8 als eindcijfer
stond je een 9.4?
__________________
で起動すればを 英語で起動すれば

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 15:18.
Oud 24-05-2005, 15:15
nadines
Avatar van nadines
nadines is offline
Citaat:
appelsjampoo schreef op 24-05-2005 @ 15:04 :
Eigenlijk vond ik het wel leuk om zelf bronnen te bedenken :$

Ik heb helaas vraag 7 fout gelezen, ik dacht dat je daar wetten moest gaan noemen (en die had ik dus niet geleerd) , maar het moest dus gewoon de maatregelen die de regering had kunnen nemen.

Ook die vraag over het My Lai drama heb ik fout gedaan, A & B niet beantwoord omdat ik dacht dat je alles door die laatste punten (die dus bij c stonden) moest verklaren.. niet goed gelezen door tijdnood maar gelukkig had ik die C wel heel goed beantwoord.

En vraag 4 hebben ze gewoon in het correctiemodel echt weird gedaan, in die 1na laatste zin stond dat ze opnieuw een vergadering hadden. Dan kan het nooit een spontane actie geweest zijn lijkt me, najah het zal wel goedgerekend worden.
dat van die A & B heb ik ook niet beantwoord dat was gewoon kut aangegeven want ik dacht dat je juistem die niet moest beantwoorden en alleen C, misschien moet je daar over klagen ja, want bijna iedereen bij ons heeft dat net zo als jou en mij gedaan..
en van vraag 4 viel mij ook op.. !
maar dat van die spontane actie was een antwoord wat ook kon.. dus dan heb je het vast wel goed.. ik had dat opnieuw ook genoemd
__________________
Trying to figure out...
Oud 24-05-2005, 15:16
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Larsman schreef op 24-05-2005 @ 15:12 :
[afbeelding]

Dan kun jij niet lezen.
Ehm, heb jij je brilletje op, er staat:

"president Johson moet laten zien dat het bewind van Khan gesteund wordt, omdat hij voor zuid-Vietnam geen alternatief heeft"

Dus geen koek en ei, het moet maar, bij gebrek aan beters

Maargoed, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees van niet
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 24-05-2005, 15:17
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ja

ik dacht dat je c als 1e moest beantwoorden...
dus heb ik dat maar gedaan
en daarna A en B
__________________
Steady as the goes.....
Oud 24-05-2005, 15:17
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 24-05-2005 @ 15:15 :
wie heeft er allemaal geklaagd bij het LAKS?
kga et nu doen iig
hoe ga jij je klacht formuleren dan...ben ik dan weer nieuwsgierig naar, ik zie geen reden te gaan klagen.
Vraagstellingen zijn nou eenmaal moeilijk, daar kun je niks aan doen, als jij het dan niet begrijpt, dan ligt dat aan jou.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Waar geschiedenis studeren?
miramichi
16 06-11-2011 14:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Geschiedenis 1
turtlez
2 16-04-2008 15:09
Studeren Geschiedenis UVA/VU
Verwijderd
2 06-07-2007 12:39
Algemene schoolzaken Enquete over vakken Duits en Geschiedenis
Nishu
24 05-05-2007 21:07
Studeren geschiedenis (alweer) universitair of hbo?
Verwijderd
5 03-12-2004 00:43
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 05:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.