Oud 02-06-2006, 10:49
Coowtjuhh
Coowtjuhh is offline
Hoe ging het bij jullie?

Het gewone examen vond ik redelijk goed te doen, terwijl ik toch niet echt goed in wiskunde ben. Maar toen ik aan het compexdeel begon.... Echt vreselijk!!

Ik vind dat ze veel te veel specifieke excelkennis gevraagd hebben en daar wist ik echt niets vanaf... Terwijl medeleerlingen met informatica het supermakkelijk vonden! Ik heb dan ook een klacht gestuurd naar het LAKS, omdat ik het meer om excel dan om wiskundekennis vond gaan!

Stuur please ook allemaal jullie klachten over excel naar het laks als je het met me eens bent!
__________________
One ring to rule them all, One ring to find them, One ring to bring them all; and in the darkness... bind them
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2006, 13:06
Green87
Green87 is offline
Ik heb ook een soortgelijke klacht gestuurd.

Slaat echt nergens op, het ging helemaal niet over wiskunde. Ik heb ook informatica maar ik snapte er echt geen bal van.

Vooral die $-tekens en die punaises, grafiek tekenen etc.

Compex ... die eerste gedeelte ging echt goed bij mij, als ik een normale examen had dan had ik vast en zeker hoger gescoort omdat ik heel erg veel geoefend heb, ik heb alle examens vanaf 2001 + alle tweede tijdvakken gemaakt!

Ik voel me echt belazerd, die 6 voor wiskunde kan ik vergeten. Nu maar hopen dat de norm van economie meevalt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.