Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2020, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Jongens doe eens wat namen suggesties voor Pluis!
KARIN
Advertentie
Oud 14-04-2020, 22:39
Verwijderd
Serieuzer: Emma. Isabelle MAAR DAN ONDER GEEN BEDING AFKORTEN TOT ISA EN ISABELLA IS OOK GEEN OPTIE.
Euhhh, ik slaap er nog een nachtje over.
Oud 14-04-2020, 22:39
Verwijderd
De -le in Isabelle is stil natuurlijk.
Oud 14-04-2020, 22:39
Verwijderd
Als je d'r écht haat kan je d'r ook Marjan noemen.
Oud 14-04-2020, 22:54
neardo
neardo is offline
Emma idd. Verder: Fien, Fieke, Lize, Noor, Hanna, Suus. Deze namen vind ik wel lekker gaan met Doris.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 14-04-2020, 22:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als je d'r écht haat kan je d'r ook Marjan noemen.

Citaat:
Emma idd. Verder: Fien, Fieke, Lize, Noor, Hanna, Suus. Deze namen vind ik wel lekker gaan met Doris.
Ik vind dit een leuk lijstje! Ik vind alleen Emma echt zo’n hockeymeisjes naam.
Oud 14-04-2020, 23:05
Verwijderd
Bijna alle Disney-prinsesnamen. Ariël. Ik zou gelijk verliefd zijn als ik een Ariël tegen zou komen, ook al zou ze geen benen hebben <3
Oud 14-04-2020, 23:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Emma idd. Verder: Fien, Fieke, Lize, Noor, Hanna, Suus.
Nee, nee, nee, nee, nee. Ik heb hier allemaal extreem tuttebollige basic bitch associaties bij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-04-2020, 23:37
Verwijderd
Wtf is er mis met tuttebel?
Oud 14-04-2020, 23:50
Verwijderd
A: Anne
B: Er bestaan geen leuke vrouwennamen met een B.
C: Charlotte of Charlène (EH-nuh) (er zijn veel mooie C's)
D: Er zijn veel mooie D's. Daphne (maar nekschot voor Dafne), Diane maar ook Dieuwertje (GEEF JE KIND NOOIT EEN BIJZONDERE VOORNAAM DIE DIE DEELT MET EEN BEKEND PERSOON) Mag eventueel dubbel uitgevoerd worden: Daphne Diane, D.D.
E: Emma
F: verwijderd
G: Nope
H: Heerhugowaard; das oprecht de beste vrouwennaam als je een fucking H overweegt
I: Pannekoeketrut
J: Jolene (Engels uitgesproken), Julia
K: Kanker
L: Leia
M: Maria, duh
N: Naomi
O: Ophelia
P: Phoebe en zeg vooral geen sorry.
Q: Neem godverdomme geen kinderen dan.
R: Moet ik eerst het hoofd zien.
S: Sanne, duh.
T: Modeletter, niemand kent deze letter over 10 jaar nog joh
U: Maakt niet uit wat je kiest, drie keer de naam zeggen en het regent twintig jaar niet in je omgeving
V: Valery
W: Wilhelmina, duh.
X: Xena
Y: Je kan je kind Yvonne noemen, maar dan kan je ook gelijk alvast een downhuis bellen voor als je de zorg zelf op moet geven.
Z: Ik heb altijd een zwak gehad voor Zohal.
Oud 15-04-2020, 00:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
B: it's Britney bitch

Of Bibi
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-04-2020, 00:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Phoebe en Ursula als het een tweeling is
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 15-04-2020, 00:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtf is er mis met tuttebel?
Ham&Eggs. Ik zei tuttebOl.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 00:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
B: Holland's Next Top Model deelneemster BALDIJNTJE.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 07:13
neardo
neardo is offline
Citaat:
Nee, nee, nee, nee, nee. Ik heb hier allemaal extreem tuttebollige basic bitch associaties bij.
Ik ga mijn kinderen later allemaal opvoeden tot extreem tuttebollige basic bitches dus dan zit ik vast goed
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 15-04-2020, 09:29
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Emma idd. Verder: Fien, Fieke, Lize, Noor, Hanna, Suus. Deze namen vind ik wel lekker gaan met Doris.

Citaat:
Nee, nee, nee, nee, nee. Ik heb hier allemaal extreem tuttebollige basic bitch associaties bij.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 10:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Sacha, Naomi, Tessa, Elise, Femke.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Romana, Marloes, Sharon, chantal of Doutzen!
Romana vind ik kamp, ik ken alleen maar stomme Marloezen, Sharon's en Chantal's. En Doutzen vind ik lillik.
Citaat:
Serieuzer: Emma. Isabelle MAAR DAN ONDER GEEN BEDING AFKORTEN TOT ISA EN ISABELLA IS OOK GEEN OPTIE.
Euhhh, ik slaap er nog een nachtje over.
Ik kort geen namen af, no worries Isabelle (met stille -le) staat wel op mijn lijstje, maar Jos vind het drie keer niks. Ik overweeg om zelf naar de gemeente te gaan om aangifte te doen van haar geboorte en dan haar gewoon stiekem Isabelle te noemen.
Citaat:
Als je d'r écht haat kan je d'r ook Marjan noemen.

Citaat:
Emma idd. Verder: Fien, Fieke, Lize, Noor, Hanna, Suus. Deze namen vind ik wel lekker gaan met Doris.
Emma vind ik mooi, net als Julia en Sophie, maar die staan alle drie al 20 miljoen jaar in de top 5 of 10 van de meest gegeven namen en daar knappen we op af. Een kennis van ons heeft drie dochters waaronder Fien en Noor (en dat zijn niet zo'n leuke kindjes), Suus vind ik niet zo leuk (en een stom achternichtje heet Suus, Fieke vind ik niet leuk, Lize ook niet en Hannah staat op het lijstje
Citaat:
Nee, nee, nee, nee, nee. Ik heb hier allemaal extreem tuttebollige basic bitch associaties bij.
Dat heb ik dan weer niet.
Citaat:
A: Anne
B: Er bestaan geen leuke vrouwennamen met een B.
C: Charlotte of Charlène (EH-nuh) (er zijn veel mooie C's)
D: Er zijn veel mooie D's. Daphne (maar nekschot voor Dafne), Diane maar ook Dieuwertje (GEEF JE KIND NOOIT EEN BIJZONDERE VOORNAAM DIE DIE DEELT MET EEN BEKEND PERSOON) Mag eventueel dubbel uitgevoerd worden: Daphne Diane, D.D.
E: Emma
F: verwijderd
G: Nope
H: Heerhugowaard; das oprecht de beste vrouwennaam als je een fucking H overweegt
I: Pannekoeketrut
J: Jolene (Engels uitgesproken), Julia
K: Kanker
L: Leia
M: Maria, duh
N: Naomi
O: Ophelia
P: Phoebe en zeg vooral geen sorry.
Q: Neem godverdomme geen kinderen dan.
R: Moet ik eerst het hoofd zien.
S: Sanne, duh.
T: Modeletter, niemand kent deze letter over 10 jaar nog joh
U: Maakt niet uit wat je kiest, drie keer de naam zeggen en het regent twintig jaar niet in je omgeving
V: Valery
W: Wilhelmina, duh.
X: Xena
Y: Je kan je kind Yvonne noemen, maar dan kan je ook gelijk alvast een downhuis bellen voor als je de zorg zelf op moet geven.
Z: Ik heb altijd een zwak gehad voor Zohal.
Ik las deze post vannacht om 0400 en lag eerst nog een half uur te gniffelen in bed voor ik weer in slaap viel.

Citaat:
B: it's Britney bitch

Of Bibi



Citaat:
Phoebe en Ursula als het een tweeling is
Princess Consuela Bananahammock. Of Regine Philange <3
Citaat:
Sacha, Naomi, Tessa, Elise, Femke.
Meh. Alleen Elise is wel aardig.
Oud 15-04-2020, 10:21
Verwijderd
Overigens vind ik het hilarisch dat er alleen maar meisjesnamen genoemd worden, terwijl we niet (willen) weten of we een jongetje of meisje krijgen
Oud 15-04-2020, 10:23
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Romana, Marloes, Sharon, chantal of Doutzen!
Citaat:
Romana vind ik kamp, ik ken alleen maar stomme Marloezen, Sharon's en Chantal's. En Doutzen vind ik lillik.
Ha ik ook! Het was een zanger Rinus lijstje. Sorry was stoned
Oud 15-04-2020, 10:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
He Caro, zou je als het een jongen wordt het dezelfde naam geven als de jongensnaam die je voor Doris bedacht had?
Oud 15-04-2020, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ha ik ook! Het was een zanger Rinus lijstje. Sorry was stoned
Ik vond het al moeilijk om in te schatten of je serieus was of niet
Oud 15-04-2020, 10:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Overigens vind ik het hilarisch dat er alleen maar meisjesnamen genoemd worden, terwijl we niet (willen) weten of we een jongetje of meisje krijgen
Nou, Delano dan. Matcht ook lekker bij Doris.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 10:40
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Mijn moeder wilde me niet vernoemen en kwam met mijn huidige naam, die met wat fantasie een prima verwijzing naar theo(doris) zou kunnen zijn, zoals mijn opa heet. Als jongen zou ik Stijn hebben geheten, wat natuurlijk ook absoluut niet op de naam van mijn oma: Stijnie. Lekker gelukt joh

Heb je een voorkeur voor aantal lettergrepen ofzo?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 10:49
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Bij ons stond Thomas heel hoog, maar omdat die ons ook te vaak voor kwam in NL is het hem niet geworden. Teije vond ik ook mooi, maar die kan op teveel manieren geschreven worden. Hidde is ook nog even een overweging geweest.
Bram, Otto, Sebastiaan (maar tevens afkort risico en al snel te lang) Tim, Koen.

Maar goed, zoveel opties
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-04-2020, 10:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik een jongen was, had ik Sebastiaan geheten

Ik vind Luka een mooie naam, voor zowel jongen als meisje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-04-2020, 10:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wij hebben beide keren een eerste naam gekozen die we allebei leuk vonden en beide hebben ook een 2e naam voor vernoeming naar de opa’s (Albert en Arie) Wat de afkortingen wel weer slecht maakt, maar dat hebben wij allebei ook.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-04-2020, 10:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Overigens vind ik het hilarisch dat er alleen maar meisjesnamen genoemd worden, terwijl we niet (willen) weten of we een jongetje of meisje krijgen
Tja ik was te lui om terug te lezen, en ik zag alleen maar meisjesnamen. Vandaar mijn reactie. Voor een jongen kan je een van de volgende namen doen:
George
Japie
Jaap
Ricardo
Richard
Sven
James
Leonard
Steven
Hylke
Johnny
Jack
Robert
Eddy
Wytze
Lucas
Teun
Thomas
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder wilde me niet vernoemen en kwam met mijn huidige naam, die met wat fantasie een prima verwijzing naar theo(doris) zou kunnen zijn, zoals mijn opa heet. Als jongen zou ik Stijn hebben geheten, wat natuurlijk ook absoluut niet op de naam van mijn oma: Stijnie. Lekker gelukt joh

Heb je een voorkeur voor aantal lettergrepen ofzo?
Wij hadden de naam Doris echt al heel heel heel erg lang, maar ze heeft 4 voornamen waar alle verwijzingen in zitten

Citaat:
Bij ons stond Thomas heel hoog, maar omdat die ons ook te vaak voor kwam in NL is het hem niet geworden. Teije vond ik ook mooi, maar die kan op teveel manieren geschreven worden. Hidde is ook nog even een overweging geweest.
Bram, Otto, Sebastiaan (maar tevens afkort risico en al snel te lang) Tim, Koen.

Maar goed, zoveel opties
Bram vind ik ook leuk, maar komt vijr veel voor ook. En een otto is in Twente een container Sebastiaan vind ik leuk, Tim en Koen zijn matig.

Citaat:
Tja ik was te lui om terug te lezen, en ik zag alleen maar meisjesnamen. Vandaar mijn reactie. Voor een jongen kan je een van de volgende namen doen:
George
Japie
Jaap
Ricardo
Richard
Sven
James
Leonard
Steven
Hylke
Johnny
Jack
Robert
Eddy
Wytze
Lucas
Teun
Thomas
Vrijwel alle namen vind ik echt drie keer niks

Ik wil graag een naam met meer dan 2 lettergrepen, Jos maakt het niet zoveel uit. Geen namen met als eerste letter een D, V of F. Geen -is, -s, -v of -f op het einde vanwege alliteratie met Doris dan wel de achternaam. Geen namen die je in het engels uit moet spreken (we vinden Elijah allebei erg mooi, maar in het Nederlands krijg je dan Eeliejaa of IeLaizjah en dat is dan weer een verschrikking).
Oud 15-04-2020, 11:31
Verwijderd
We kwamen er tijdens the passion achter dat ae Judas best een mooie naam vinden, qua klank rn gevoel en zo. Maar we vinden ook dat je een kind niet Judas kunt noemen
Oud 15-04-2020, 11:37
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Wij hadden de naam Doris echt al heel heel heel erg lang, maar ze heeft 4 voornamen waar alle verwijzingen in zitten

Bram vind ik ook leuk, maar komt vijr veel voor ook. En een otto is in Twente een container Sebastiaan vind ik leuk, Tim en Koen zijn matig.
Leuk! Ik vind meer dan 1 sowieso wel leuk. Mijn moeder heeft er 5 en die vind dat verschrikkelijk. Die kan ze nooit ergens kwijt.

Ja, vind ik ook jammer. Een verwijzing naar een container is natuurlijk slecht idee Tim en Koen zijn hier ook nooit serieuze opties geweest.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-04-2020, 11:41
Verwijderd
Ik wilde heel graag vernoemen naar mijn oma, Jos wilde graag vernoeming naar de peettantes, en toenz ijn we uitgekomen bij namen die verwezen naar beide peettantes, mijn oma en jos' beide oma's. Meer toeval dan iets anders
Oud 15-04-2020, 12:03
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zou eigenlijk Roos heten, maar wat een toeval mijn nicht werd 3 maanden eerder geboren en werd Roos genoemd. Mijn 2e naam is nu een variant daarop. Ik word overigens wel vaak Roos genoemd, omdat het ook dubbel O en een R is, en blijkbaar kunnen mensen dat niet onderscheiden dan Ik heb al 2 jaar een collega die me maar Roos blíjft noemen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 12:12
Verwijderd
Tering
Oud 15-04-2020, 12:32
neardo
neardo is offline
Boris Benjamin, Jasper, Oscar, Jorrit, Joep
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 15-04-2020, 13:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind Jasper echt een leuke naam! Delano zou ik trouwens niet kiezen, want dat gaat je Enschedese netwerk uitspreken als Duh-laaaaa-noooo (no joke )
Oud 15-04-2020, 13:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Matthy
Matthijs
Maxime
Xavier
Raoul
Milo
Koen
Mark
Robbie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 13:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zou eerder Jesper kiezen dan Jasper denk ik

Mijn neefje heet Milo, vind ik ook leuk. Zijn broertje heeft Toby. Anders jongetje afgelopen jaar geboren heet Louis. Vind ik ook leuk! Maar niet echt 3 lettergrepen
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 13:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jean-Luc kan ook
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 13:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik zou eerder Jesper kiezen dan Jasper denk ik

Mijn neefje heet Milo, vind ik ook leuk. Zijn broertje heeft Toby. Anders jongetje afgelopen jaar geboren heet Louis. Vind ik ook leuk! Maar niet echt 3 lettergrepen
jouw neefje, heet die toevallig Milo ter Reegen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-04-2020, 13:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Matthy
Matthijs
Maxime
Xavier
Raoul
Milo
Koen
Mark
Robbie
Ik las Marxisme
Oud 15-04-2020, 14:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik wil graag een naam met meer dan 2 lettergrepen, Jos maakt het niet zoveel uit. Geen namen met als eerste letter een D, V of F. Geen -is, -s, -v of -f op het einde vanwege alliteratie met Doris dan wel de achternaam. Geen namen die je in het engels uit moet spreken (we vinden Elijah allebei erg mooi, maar in het Nederlands krijg je dan Eeliejaa of IeLaizjah en dat is dan weer een verschrikking).
Elias?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-04-2020, 14:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dagobert, Fanfreluche, Archibald, Johannes, Kamiel, Cornelis, Antonius, Jerommeke, Bernard, Suske, Fransiscus, Godefridus, Hubert, Jozef, Lambik, Paulus, Theodoor, Sidonia, Barabas, Wilhelmus, Wiske.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-04-2020, 15:31
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
jouw neefje, heet die toevallig Milo ter Reegen?
Toevallig niet. Ken je veel 3 jarigen dan?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 15-04-2020, 15:37
Struilhuik
Struilhuik is offline
Inmiddels heb ik bijna dag 3 achter de rug met een trillend ooglid. For fuck's sake, zeg.
Oud 15-04-2020, 17:02
Verwijderd
Jongensnamen zijn wel moeilijker dan meisjesnamen.
Oud 15-04-2020, 17:03
Verwijderd
En en je moet m ook nog allebei leuk vinden.
Oud 15-04-2020, 17:03
Verwijderd
Als ik nu de scheiding in gang zet, zijn ee dan in oktober uit elkaar? Kan ik tenminste zelf de naam verzinnen.
Oud 15-04-2020, 17:06
Verwijderd
Ik zou 'm vermoorden want dat scheelt rechtszaken.
Oud 15-04-2020, 17:10
Verwijderd
Ja maar dan word ik opgepakt en daar heb ik niet zoveel zin in.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.