Oud 09-06-2005, 10:37
*LL*
Avatar van *LL*
*LL* is offline
Is het bij iedereen zo slecht geregeld....doordat het slecht geregeld is zit ik nu nog een extra week op school en is het nog niet goed Alle leraren hier hebben andere ideeen over wat voor niveau het moet zijn.....en ik heb weer als begeleider iemand die op vwo niveau nakijkt
__________________
~Alles komt goed!~
Advertentie
Oud 09-06-2005, 11:15
Type
Avatar van Type
Type is offline
Dat is bij een hele hoop zo.
Alles wat 'zomaar' te beoordelen is (dus zonder zeer strikte regels, wat ook niet kan bij iets wat zo uiteenloopt als een profielwerkstuk) krijg je dat soort gezeur mee...

Mijn profielwerkstuk is wel goedgekeurd trouwens, maar dat komt denk ik ook voor een groot deel omdat mijn begeleider ons aardig vond...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 09-06-2005, 11:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens mij heeft iedereen het ondertussen wel af. Bij mij op school was het ook heel slecht geregeld, maar gelukkig heeft mijn begeleider het slechte resultaat wel goed gekeurd.
__________________
Oud 09-06-2005, 11:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Type schreef op 09-06-2005 @ 12:15 :
Mijn profielwerkstuk is wel goedgekeurd trouwens, maar dat komt denk ik ook voor een groot deel omdat mijn begeleider ons aardig vond...
Mijn begeleider had gewoon geen hoop meer dat we ooit nog wat beters in zouden leveren.
__________________
Oud 09-06-2005, 11:39
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
wij hadden een deadline, twee maanden voor het examen ofzo, dus dat gezeik hebben wij niet.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 09-06-2005, 11:55
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Die van ons moest 31 januari al ingeleverd zijn. En de herschrijving 2 weken later.
Ik zou gewoon een zo goed mogelijk werkstuk maken en even aan je leraar uitleggen dat je het niet helemaal eerlijk vind.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 09-06-2005, 13:16
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Mijn profielwerkstuk is al lang af en ik had een begeleider die nogal streng was, maar ik heb er uiteindelijk wel een G voor gehad.
Het ging over de hsl zuid, dus dat was voor mij leuk om te doen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 09-06-2005, 14:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bij ons moest het half Maart ofzo.
Alleen vriendin heeft het pas vandaag ingeleverd omdat die steeds moesten blijven verbeteren enzo.
En het zal idd ook wel aan je begeleider liggen, wij hebben ook tussendoor nooit afspraken gehad gewoon ingeleverd toen het ingeleverd moest worden en toen nog 2 dingetjes moeten verbeteren en we hadden een goed
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-06-2005, 23:28
computer
computer is offline
ik heb het eind maart ingeleverd al ofzo en dat was al aan de late kant. Had redelijk interesant onderwerp. Franse choreograven in de tijd van de romantiek, hoewel het me af en toe ook welleens tegen stond.
Oud 10-06-2005, 11:55
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Mijn profielwerkstuk was gelukkig direct goedgekeurd, vooral omdat die leraar klaar wilde zijn met dat gedoe rond die profielwerkstukken. Dus hij heeft een verslag goedgekeurd met informatie van internet , zodat ik ipv 80 uur (iets in die richting) nu 2 uur bezig was.

Bij andere leerlingen werd dat profielwerkstuk echt een stuk of 10x teruggestuurd door de leraren, omdat ze liever verbeteringen zagen.
Oud 12-06-2005, 19:05
Global
Avatar van Global
Global is offline
ik had het binnen 3 dagen gemaakt en heb er verder niks over gehoord
Oud 12-06-2005, 23:10
Barry K
Barry K is offline
Heb nooit gesprekken tussendoor gehad of iets dergelijks, heb het op laatste moment afgemaakt en de leraar (best aardige) vond het goed genoeg.... Voldoende dus

Dit soort dingen nakijken zal altijd een probleem blijven.
__________________
No nonsense
Oud 13-06-2005, 20:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
Wij moesten het 1 of 2 maanden geleden al af hebben

Het ligt trouwens heus niet alleen aan de school, als je het nu nog niet in orde hebt, heb je het zelf ook slecht geregeld
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Te weinig uren + Vak profielwerkstuk
Roflsaurus
7 21-08-2016 13:55
Algemene schoolzaken Vraag profielwerkstuk
N G
15 11-04-2014 16:21
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk
maxime141
17 17-04-2009 22:33
Eindexamens 2004 profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen?
Trisia
46 25-05-2004 15:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp??
Carlie
15 24-01-2004 11:06
Algemene schoolzaken profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio
liefschatje
8 02-07-2003 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.