Oud 13-06-2006, 21:07
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Hallo,

Is het misschien een goed idee om net zoals bij Tweakers.net een centraal "Wat is dit nog waard" topic te starten?

Ik weet totaal niet of er animo voor is en misschien bloedt het topic wel dood we zouden het toch wel eens kunnen proberen? Mij lijkt het super handig omdat ik nog wel eens wat wil kopen en of verkopen.

Ik hoor het wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2006, 21:15
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Prima idee. Ik wou zelf ook al wat systemen verkopen en om daar elke keer een topic voor te moeten openen...
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 21:16
Verwijderd
Mijn ervaring is dat centrale topics nooit zo goed lopen, omdat iedereen toch zijn eigen posts het belangrijkst vindt en die het liefst in een eigen topic zet. Maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen, prima.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 21:19
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2006 @ 21:16 :
Mijn ervaring is dat centrale topics nooit zo goed lopen, omdat iedereen toch zijn eigen posts het belangrijkst vindt en die het liefst in een eigen topic zet. Maar we kunnen het natuurlijk altijd proberen, prima.
Mja idd, vaak wordt er niet gezocht en dus worden de topics over het hoofd gezien. Heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt. Maar misschien is het wat voor de harde kern.


Oh en kunnen we niet van die T.net regels nemen?


> 512mb ddr

< "OH 512 MILLIBIT?? DAT IS MAAR 2 EURO WAARD LOLOLOLOMGFWTFHAX"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:44
Verwijderd
Ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die willen weten wat hun systeem nog waard is. Zovaak zie ik geen topics over dit onderwerp, of kijk ik daar overheen?

Zo'n centraal topic is natuurlijk prima, maar als er maar een paar keer in de maand in gepost wordt is het een beetje onnodig lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:51
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het gebruikelijke gezeur met centrale topics daargelaten vind ik het best een goed idee Dit lijkt mij één van de onderwerpen die zich daar best voor lenen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 18-06-2006 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 19:14
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Ik dacht eerder ook aan een centraal voor "welke pc samenstellen voor dit bedrag". Dit komt namelijk nogal meer voor dan de waarde van oud spul.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 01:53
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dat ligt ook aan het seizoen, eerst helemaal geen animo voor Centraal wat voor systeem voor dit budget, en nu komen ze weer.

Het is weer vakantie, men heeft weer vakantie geld.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 11:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Dit lijkt me een typisch geval waarin een centraal topic wel zou kunnen werken, dus mij lijkt het goed.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.