Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2008, 17:32
Verwijderd
Ee Lisaaah Meisje!
50!
Advertentie
Oud 31-05-2008, 17:34
Verwijderd
Ik ben niet vijftig
Oud 31-05-2008, 17:35
Verwijderd
Citroenkwark, .
Oud 31-05-2008, 17:36
Verwijderd
Oud 31-05-2008, 17:36
Verwijderd
Citroenkwarktaart
Oud 31-05-2008, 17:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Jaeger, ken je die neger die vaak in de buurt van Centraal het evangelie staat te verkondigen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 17:37
Verwijderd
ik ga straks tofushoarma eten \o/
tofushoarma
tyfushoarma
to-pus-shoarma
Oud 31-05-2008, 17:38
Verwijderd
trophus-oah-ma.
Oud 31-05-2008, 17:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Tofushoarma. Wat ze al niet verzinnen. Ik neem een schnitzeltje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 17:39
Verwijderd
Volgens mij is er niet maar één neger die het evangelie verkondigt in het openbaar vervoer. Ik zit regelmatig met een vreemde vogel in de metro die iedereen de weg van Jezus probeert te laten volgen.
Oud 31-05-2008, 17:39
Verwijderd
Ik heb hamburger met kaas en augurk gehad
Oud 31-05-2008, 17:40
Verwijderd
Bij ons komen die mensen aan de deur om dat verhaal te zeuren. En het liefst met een kind van vier er bij.
Oud 31-05-2008, 17:40
Verwijderd
Ik ga voor pasta, alweer. Maar ik <3 pasta, dus.
Oud 31-05-2008, 17:40
Verwijderd
'Ze'? Het is gewoon een blok naturel tofu dat ik in reepjes heb gesneden en gemarineerd in een mengsel van arachideolie, ketjap, verse gehakte gember, paprikapoeder en djinten (aka gemalen komijnzaad). En dat gebakken met ui, paprika en champignons. In een pitabroodje. met knoflooksaus.
Oud 31-05-2008, 17:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Volgens mij is er niet maar één neger die het evangelie verkondigt in het openbaar vervoer. Ik zit regelmatig met een vreemde vogel in de metro die iedereen de weg van Jezus probeert te laten volgen.
Er is er eentje die het heel regelmatig doet, een schreeuwende man met een grijze baard. Ik zag hem laatst in discussie met twee moslima's, die zeiden 'nee, nee, nee!' op alles wat ie zei.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 17:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
'Ze'? Het is gewoon een blok naturel tofu dat ik in reepjes heb gesneden en gemarineerd in een mengsel van arachideolie, ketjap, verse gehakte gember, paprikapoeder en djinten (aka gemalen komijnzaad). En dat gebakken met ui, paprika en champignons. In een pitabroodje. met knoflooksaus.
Aha! Op de markt ermee!

Maar dan is het dus geen shoarma, trouwens, want shoarma is met andere kruiden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 17:43
Verwijderd
Volgens eoa recept voor shoarmakruiden dat ik vond op het www zijn dat de kruiden. /care trouwens.
Oud 31-05-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Er is er eentje die het heel regelmatig doet, een schreeuwende man met een grijze baard. Ik zag hem laatst in discussie met twee moslima's, die zeiden 'nee, nee, nee!' op alles wat ie zei.
Dit is waarom ik zo van het openbaar vervoer, en met name de metro houd. Je komt de meest interessante mensen tegen. Een tijdje terug kwam er een lijkbleke vrouw naast mij zitten. Op het moment dat de metro wegreed, kotste ze vol over de vloer. Ze zat in het midden, aan het begin van de coupé, waardoor door de versnelling van de metro de kots langzaam door de rest van de coupé verspreidde. Ze mompelde nog sorry.
Oud 31-05-2008, 17:49
Verwijderd
Haha en bah
Oud 31-05-2008, 17:51
Verwijderd
Geluk dat het niet over je heen was eh ;x
Oud 31-05-2008, 17:52
Verwijderd
Oh, ik heb katachtige reflexen. Ik zat al tegen het plafond voordat de kots de vloer raakte.
Oud 31-05-2008, 17:53
Verwijderd
En daarom houd jij van het openbaar vervoer.
Oud 31-05-2008, 17:53
Verwijderd
Jaeger is stiekem spiderman.
Oud 31-05-2008, 17:54
Verwijderd
Nou ja, ik had dat niet willen missen. Vooral die spoortjes kots die door de metrocoupé trokken waren erg grappig.
Oud 31-05-2008, 17:54
Verwijderd
ecolineachtige taferelen?
Oud 31-05-2008, 17:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit is waarom ik zo van het openbaar vervoer, en met name de metro houd. Je komt de meest interessante mensen tegen. Een tijdje terug kwam er een lijkbleke vrouw naast mij zitten. Op het moment dat de metro wegreed, kotste ze vol over de vloer. Ze zat in het midden, aan het begin van de coupé, waardoor door de versnelling van de metro de kots langzaam door de rest van de coupé verspreidde. Ze mompelde nog sorry.
Ik raakte ooit in gesprek met een Brabander die iedere bekende complottheorie op me afvuurde, en elke keer als ik er iets tegenin bracht gooide hij er weer een nieuwe tegenaan. Dan zei ik, 'ja, maar het is toch wel erg onwaarschijnlijk dat de regering achter die aanslagen zit', en dan zei hij 'onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, nou, we weten nog steeds niet wat Napoleon echt gezien heeft in die pyramide en waarom ze dat niet aan ons willen vertellen!'.

De hele wereld had ie door, die man.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 17:55
Verwijderd
Oud 31-05-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
ecolineachtige taferelen?
Ja! Ik wist al niet waar ik het mee moest vergelijken. Maar vooral de blik van de willekeurige reiziger die doorkrijgt dat er een kotsriviertje langsstroomt is onbetaalbaar.
Oud 31-05-2008, 17:59
Verwijderd
haha
Oud 31-05-2008, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik raakte ooit in gesprek met een Brabander die iedere bekende complottheorie op me afvuurde, en elke keer als ik er iets tegenin bracht gooide hij er weer een nieuwe tegenaan. Dan zei ik, 'ja, maar het is toch wel erg onwaarschijnlijk dat de regering achter die aanslagen zit', en dan zei hij 'onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, nou, we weten nog steeds niet wat Napoleon echt gezien heeft in die pyramide en waarom ze dat niet aan ons willen vertellen!'.

De hele wereld had ie door, die man.
Een tijdje terug had ik in de trein een nogal vreemd gesprek. Ik zat in mijn eentje in een coupé, toen er een man langsliep. Die man keek mij aan, en liep weer verder, de coupé uit. Even later kwam ie terug, keek mij weer aan, en liep weer aan de andere kant de coupé uit. Vervolgens komt hij een derde keer de coupé binnen, gaat tegenover mij zitten en begint te praten. We raakten een beetje in gesprek, over café's in de Jordaan. Hij had een hoop vage verhalen over de meest grote onzin. Op een gegeven moment gaat het over waar hij heen moet, en hij antwoordt dat hij naar Lelystad moet. Ik moest er in Almere uit, dus ik zei hem gedag en liep weg. Achter me hoorde ik: "Hé, ik denk dat ik met je mee ga". Dus ik keek nogal vreemd om en zie hem vrolijk glimlachen. De trein nadert op dat moment Almere, dus ik stap op de deuren af. Ik hoor hem achter me aan komen, maar hij stapt de coupé niet uit. Ik draai me om en zie die vent wegduiken bij de deur. De trein stopt bij Almere, en ik wil uitstappen. Ik kijk nog een keer om, zie die vent achter me staan. Hij duikt weer weg. Ik stap uit en loop richting de uitgang van het station. De trein komt voorbij, en die vent staat enthousiast naar me te zwaaien. Hrrmm.
Oud 31-05-2008, 18:04
Verwijderd
dude
Oud 31-05-2008, 18:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, mensen. Altijd leuk.

Godver, ik heb gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van een dikke metalhead in de veertig, kalend maar toch zijn haar laten groeien, met het heerlijkste foute shirt ooit, en ik ben hem vergeten op te slaan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 18:14
Verwijderd
Volgens mij heeft mijn buurman een chronisch te kort aan broeken. Hij staat, in zijn onderbroek, een gat te boren in de buitenmuur.
Oud 31-05-2008, 18:21
Verwijderd
Japanese Language Proficiency Test niveau 4 gemaakt, vocabulair/grammatica scoor ik 75% (met 60% ben je geslaagd). Ik moet nog de luisteroefeningen doen, als ik daar geen fouten in maak kan ik nog 81% halen.
Ik denk dat ik me over dat niveau dus geen zorgen meer hoef te maken

En nu heb ik hónger. Boodschappen doen dus.
Oud 31-05-2008, 18:24
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Godver, ik heb gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van een dikke metalhead in de veertig, kalend maar toch zijn haar laten groeien, met het heerlijkste foute shirt ooit, en ik ben hem vergeten op te slaan.
Hier loopt er ook 1 in het dorp rond. Echt helemaal kaal op zijn achterhoofd en dan toch lang zwart haar in een staart. Ziet eruit als de worst-comb-over-ever

Ik heb een kamer in Nijmegen
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 31-05-2008, 18:25
Verwijderd
Money for nothing tududu
Oud 31-05-2008, 18:26
Verwijderd
mooie pagina
mooie verhalen
jajaja
Oud 31-05-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Hier loopt er ook 1 in het dorp rond. Echt helemaal kaal op zijn achterhoofd en dan toch lang zwart haar in een staart. Ziet eruit als de worst-comb-over-ever

Ik heb een kamer in Nijmegen
Volgens mij, de enige dorpsgek die we hier hebben is een oudtante van me, tante dini, die gaat altijd naar crematies enzo om tegen de nabestaanden te praten van 'hedde nou je zin? Nou is ze dood! HEDDE NOU JE ZIN??'
Oud 31-05-2008, 18:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, het was een vruchtbare middag :') Ik heb 10 geurkaarsjes, een fles drank, een gratis zakje hamka's, ik zag mijn rijinstructrice maar zij mij niet en ik ben in discussie gegaan met mensen van de mormonenkerk
Van die enge Amerikanen? In Eindhoven hangen er rond het station ook van die mannen rond. Netjes in het pak, totdat ze je met zo'n irritant Amerikaans accent aanspreken en je proberen te bekeren.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-05-2008, 18:30
Verwijderd
Ohja, we hebben Karate Jan! Die geeft allemaal mensen ongevraagd les in, uhm, ja, karate.
Oud 31-05-2008, 18:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja, we hebben Karate Jan! Die geeft allemaal mensen ongevraagd les in, uhm, ja, karate.
Handig! Als je op straat belaagd wordt ofzo.
__________________
you're not my demographic
Oud 31-05-2008, 18:33
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Maar nothing beats Arnol Kox.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 31-05-2008, 18:34
Verwijderd
Ik ga toch echt voor Gies, de zwerver uit het Beatrixpark. "OOEHHOOII" is zijn roep.
Oud 31-05-2008, 18:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ging vandaag in discussie met 2, ik geloof amerikaanse, studenten die mij probeerde over te halen lid te worden van de mormonenkerk :') Ik zei dat er 'niks' is, en dat er geen reden is dat we hier zijn. Jamaar hoe wist ik dat zo zeker? Jamaar hoe weten jullie zo zeker dat er wel iets is? etc. :') En toen kreeg ik een foldertje waarop een van die twee zijn persoonlijke mobiele nummer heeft opgeschreven voor het geval ik nog vragen had en dit en dat. En op dat foldertje staat iets van 'hierbij vind je de dvd van christus blabla'. Maar ik heb helemaal geen dvd gekregen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-05-2008, 18:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Van die enge Amerikanen? In Eindhoven hangen er rond het station ook van die mannen rond. Netjes in het pak, totdat ze je met zo'n irritant Amerikaans accent aanspreken en je proberen te bekeren.
Ja die Zie post hierboven
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-05-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ga toch echt voor Gies, de zwerver uit het Beatrixpark. "OOEHHOOII" is zijn roep.

Op breda centraal kwam een keer een man naast me zitten op de grond, die begon over de edele kunsten van de guerilla wiet kwekerij te praten. En ik kreeg allemaal zakjes van hem, en als het prima te roken was moest ik zelf ook maar gaan kweken.
En allemaal maffe namen op die zakjes geschreven, 'best wel goed spul' 'beste spul ooit'
Oud 31-05-2008, 18:39
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Wat een oplichters, ik zou bellen dat je een dvd wil!

Oeh en Jantje Feyenoord. Maar als je 1 keer 'PSV!' riep, rende hij je wel woedend achterna met zijn radio
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 31-05-2008, 18:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

Op breda centraal kwam een keer een man naast me zitten op de grond, die begon over de edele kunsten van de guerilla wiet kwekerij te praten. En ik kreeg allemaal zakjes van hem, en als het prima te roken was moest ik zelf ook maar gaan kweken.
En allemaal maffe namen op die zakjes geschreven, 'best wel goed spul' 'beste spul ooit'
De vraag is natuurlijk, waar zijn die zakjes nu?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 31-05-2008, 18:41
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline


Een vriend van m'n broer zat een tijdje terug naast een man in de trein. Die man deed de hele tijd al raar (zijn hand op de been van die vriend leggen,d at soort dingen). Toen had hij (die man, niet die vriend) op z'n mobiel getypt en laten lezen: 'Uitstappen in Nieuw-Vennep. Volg mij naar de bosjes' :')
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 31-05-2008, 18:41
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:


Een vriend van m'n broer zat een tijdje terug naast een man in de trein. Die man deed de hele tijd al raar (zijn hand op de been van die vriend leggen,d at soort dingen). Toen had hij (die man, niet die vriend) op z'n mobiel getypt en laten lezen: 'Uitstappen in Nieuw-Vennep. Volg mij naar de bosjes' :')
Ieh
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41
De Kantine Saaibal bij?! #230
TopDrop
500 05-06-2008 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.