Oud 21-02-2009, 14:23
Verwijderd
Zelf was je er nooit over begonnen? . De titel is naar aanleiding van jouw post haha.
Advertentie
Oud 21-02-2009, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel erg dat dit zo open en bloot op het forum wordt besproken. Pm elkaar dan even ofzo, ik zit er niet op te wachten dat iedereen van mijn problemen kan meegenieten.
Jezus, ik schaam me echt, zelf was ik er nooit over begonnen!
Je bent er wel zelf over begonnen.
Oud 21-02-2009, 14:24
Verwijderd
en wéér heeft ze precies wat ze wil: het gaat allemaal over haar
Oud 21-02-2009, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel erg dat dit zo open en bloot op het forum wordt besproken. Pm elkaar dan even ofzo, ik zit er niet op te wachten dat iedereen van mijn problemen kan meegenieten.
Jezus, ik schaam me echt, zelf was ik er nooit over begonnen!
Ik vind het ook niet leuk dat je over ons schrijft op dit forum! Als dat niet zo was geweest had het er nooit opgestaan.
Oud 21-02-2009, 14:24
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik vind het heel erg dat dit zo open en bloot op het forum wordt besproken. Pm elkaar dan even ofzo, ik zit er niet op te wachten dat iedereen van mijn problemen kan meegenieten.
Jezus, ik schaam me echt, zelf was ik er nooit over begonnen!
Je begon er zelf over.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 21-02-2009, 14:25
Verwijderd
Die vuile Spanjaarden hebben een vloot van 20 boten, ofzo. Gelukkig heb ik net een stad van ze overgenomen, want hun landlegers stellen niets voor. De Galliërs hebben volgens mij nog maar één of twee provincies.
Oud 21-02-2009, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Die vuile Spanjaarden hebben een vloot van 20 boten, ofzo. Gelukkig heb ik net een stad van ze overgenomen, want hun landlegers stellen niets voor. De Galliërs hebben volgens mij nog maar één of twee provincies.
grutjes!
Oud 21-02-2009, 14:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben niet zo sterk en ook niet zo heldhaftig. En natuurlijk kan je achteraf altijd de politie bellen, maar dan zit je wel met bijvoorbeeld een bloedlip en een blauw oog.
Ja ik ben wel wat heldhaftiger aangelegd. Maar goed, als ie je aan zou raken zou hij echt megaveel problemen met de politie hebben en je kon 'm zo het huis uitzetten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel erg dat dit zo open en bloot op het forum wordt besproken. Pm elkaar dan even ofzo, ik zit er niet op te wachten dat iedereen van mijn problemen kan meegenieten.
Jezus, ik schaam me echt, zelf was ik er nooit over begonnen!
Citaat:
en wéér heeft ze precies wat ze wil: het gaat allemaal over haar
Oud 21-02-2009, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben wel wat heldhaftiger aangelegd. Maar goed, als ie je aan zou raken zou hij echt megaveel problemen met de politie hebben en je kon 'm zo het huis uitzetten.
Ja oke, maar ik wil niets riskeren, snap je?
Ik was echt als de dood dat hij ons iets aan zou doen (misschien geen realisitsche gedachte, maar je weet maar nooit).
Oud 21-02-2009, 14:29
Verwijderd
Ik wil helemaal niet dat het allemaal over mij gaat. Ik zeg toch; ik vind dit heel erg.
Oud 21-02-2009, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Die vuile Spanjaarden hebben een vloot van 20 boten, ofzo. Gelukkig heb ik net een stad van ze overgenomen, want hun landlegers stellen niets voor. De Galliërs hebben volgens mij nog maar één of twee provincies.
Ik vind de wereldkaart niet zo boeiend. Die gevechten, die zijn leuk.
Oud 21-02-2009, 14:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Huhu onze tijdelijke huisgenoot is gearriveerd. Verlegen jochie, mooi mooi mooi, die zal ons vast weinig last bezorgen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:30
Verwijderd
Misschien is het verstandiger iemand ook een beetje te leren kennen voor je hem in huis haalt. Mijn huisgenootje heeft me ook gewoon half die kamer gegeven en gelukkig kan ik best goed met dr opschieten maar ze had ook bijvoorbeeld ietsje langer kunnen wachten. Angel had ook eerst kunnen ontdekken wat voor persoon stefanie is.
Oud 21-02-2009, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wil helemaal niet dat het allemaal over mij gaat. Ik zeg toch; ik vind dit heel erg.
Maar waarom begin je er dan zelf over? Als je dit gewoon met ons bespreekt (en niet online), dan weet niemand er iets van af.

Jij noemt ons ''whiners'' en ''kinderachtig'', verwacht dan niet dat wij braaf ons mond houden. Tja Steef, je staat voor schut geloof ik.
Oud 21-02-2009, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Huhu onze tijdelijke huisgenoot is gearriveerd. Verlegen jochie, mooi mooi mooi, die zal ons vast weinig last bezorgen.
Haha. Heb je dan ook zo'n instelling van: kijken hoever je kunt gaan, of je je muziek hard kunt zetten zonder hij klaagt en stiekem zijn eten stelen?
Oud 21-02-2009, 14:31
Verwijderd
Ik postte er iets over ja, maar daarna had ik het allang weer over iets anders.
Oud 21-02-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het verstandiger iemand ook een beetje te leren kennen voor je hem in huis haalt. Mijn huisgenootje heeft me ook gewoon half die kamer gegeven en gelukkig kan ik best goed met dr opschieten maar ze had ook bijvoorbeeld ietsje langer kunnen wachten. Angel had ook eerst kunnen ontdekken wat voor persoon stefanie is.
Dat is inderdaad mijn fout. Maar Stefanie kwam hardstikke leuk over. Ik had inderdaad wat langer moeten wachten met een keuze maken. Maar mijn gevoel was gewoon hardstikke goed en die van Lieke ook.
Oud 21-02-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik postte er iets over ja, maar daarna had ik het allang weer over iets anders.
Je noemde ons ....................... (herhaling)
Oud 21-02-2009, 14:33
Verwijderd
Nou stefanie, je mag blij zijn dat ze niet verder gaat dan dit, nadat jij degene bent die haar gaat bashen hierzo.
Oud 21-02-2009, 14:35
Verwijderd
Ik heb haar hier niet gebasht, ik heb alleen de situatie verteld.
Oud 21-02-2009, 14:35
Verwijderd
Met de woorden whiners enzovoorts erbij.
Oud 21-02-2009, 14:36
Verwijderd
Ik ook daarna. We moeten sowieso maar eens met zijn allen gaan praten hoe dit verder moet. En dan irl.
Oud 21-02-2009, 14:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha. Heb je dan ook zo'n instelling van: kijken hoever je kunt gaan, of je je muziek hard kunt zetten zonder hij klaagt en stiekem zijn eten stelen?
Nee, hij zit boven me dus hij moet niet stampen. En hij heeft z'n eigen keuken dus ik heb er verder geen last van als ie maar rustig is.

En bij een nieuwe kiezen is het wel lastig hoor, want je weet het maar nooit. Ook iemand die heel aardig is in de omgang kan wel luidruchtig of vies zijn enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij zit boven me dus hij moet niet stampen. En hij heeft z'n eigen keuken dus ik heb er verder geen last van als ie maar rustig is.

En bij een nieuwe kiezen is het wel lastig hoor, want je weet het maar nooit. Ook iemand die heel aardig is in de omgang kan wel luidruchtig of vies zijn enzo.
Ja! Maarja. Hoelang blijft hij er?


Ik moet nodig eens iets gaan doen
Oud 21-02-2009, 14:37
Verwijderd
Inderdaad is het heel moeilijk om een keuze te maken. Het is sowieso moeilijk om met andere mensen te leven, dat heb ik ook ervaren. Maar zelfs nu met de zolderbewoners gaat het beter en houden ze steeds meer rekening met ons!
Oud 21-02-2009, 14:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja! Maarja. Hoelang blijft hij er?


Ik moet nodig eens iets gaan doen
Niet zo lang, nu nog maar twee maanden ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:38
Verwijderd
chinezen, die zijn pas vies! wij hadden een chinees in huis, ping (), en die rochelde in de wasbak en zn vrienden ook allemaal.
Oud 21-02-2009, 14:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Heel vaak is het ook als je last hebt van geluid of whatever dat je er dan over praat en dat het beter wordt, maar dat het geleidelijk aan weer naar het oude niveau gaat, dat is ook irritant.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
*post*
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-02-2009, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Niet zo lang, nu nog maar twee maanden ofzo.
ohh. dan moet je maar hopen op een afscheidsfeestje. Of nu nog snel een welkomsborrel en dan een maand later een afscheidsfeestje
Citaat:
chinezen, die zijn pas vies! wij hadden een chinees in huis, ping (), en die rochelde in de wasbak en zn vrienden ook allemaal.
Iew Dan is dat vast normaal in zijn vriendenkring of cool
Citaat:
Heel vaak is het ook als je last hebt van geluid of whatever dat je er dan over praat en dat het beter wordt, maar dat het geleidelijk aan weer naar het oude niveau gaat, dat is ook irritant.
of als je een enórme ruzie hebt waarna iemand zich een paar weken schijnheilig gedraagt om vervolgens in een keer uit te flippen om niets
Oud 21-02-2009, 14:46
Verwijderd
ieieiee, allemaal mensen willen mn sieraden kopen, maar ik weet nooit hoeveel ik ervoor moet vragen. ik wil niet te veel vragen, maar ik wil ook niet dingen weggeven, dus ik blijf elke keer maar twijfelen: was dit te duur of te goedkoop? echt stom.
Oud 21-02-2009, 14:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
ohh. dan moet je maar hopen op een afscheidsfeestje. Of nu nog snel een welkomsborrel en dan een maand later een afscheidsfeestje

Iew Dan is dat vast normaal in zijn vriendenkring of cool


of als je een enórme ruzie hebt waarna iemand zich een paar weken schijnheilig gedraagt om vervolgens in een keer uit te flippen om niets
We gaan maandag huiseten.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen last van mij hebben in huis. Ik doe altijd stil en draai nooit harde muziek en ik was altijd dezelfde avond nog af en ik gebruik ook geen spullen van anderen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
We gaan maandag huiseten.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen last van mij hebben in huis. Ik doe altijd stil en draai nooit harde muziek en ik was altijd dezelfde avond nog af en ik gebruik ook geen spullen van anderen.
Nou Misschien kom je wel vaak laat thuis en wek je zo mensen? Of misschien stink je heel erg op de wc Of maak je het wcpapier op zonder het bij te vullen. Of heb je stinketen in de koelkast

Mogelijkheden zat!
Oud 21-02-2009, 14:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou Misschien kom je wel vaak laat thuis en wek je zo mensen? Of misschien stink je heel erg op de wc Of maak je het wcpapier op zonder het bij te vullen. Of heb je stinketen in de koelkast

Mogelijkheden zat!
Ik denk dat ze over al dat niets te klagen hebben. Ik ruim ook nog de afwasmachine vaak in en uit! En wij hebben een wcpapierschema, dat heb ik bedacht. Anders zijn het altijd dezelfden (lees: ik) die wcpapier kopen als het op is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 14:52
Verwijderd
Gelukkig woon ik alleen. Ik geloof dat ik anderen enorm tot last zou zijn.
Oud 21-02-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze over al dat niets te klagen hebben. Ik ruim ook nog de afwasmachine vaak in en uit! En wij hebben een wcpapierschema, dat heb ik bedacht. Anders zijn het altijd dezelfden (lees: ik) die wcpapier kopen als het op is.
Wat ben je toch een ideaal huisgenootje. Samenwonen?
Oud 21-02-2009, 14:56
Verwijderd
Ik zou ook wel alleen willen wonen (L)
Oud 21-02-2009, 14:57
Verwijderd
Nou jongens, ik hoop dat ik binnen een kwartier mijn spullen kan pakken, dan ben ik kwart over zeven bij mijn ouders.


Daag (zwaai)
Oud 21-02-2009, 14:59
Verwijderd
*zwaai*

soms zou ik ook wel weer alleen willen wonen hoor. voor de grap zou ik een keer een foto moeten maken van ben zn bureau. damn.
Oud 21-02-2009, 15:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat ben je toch een ideaal huisgenootje. Samenwonen?
Ik woon liever alleen.

Citaat:
Ik zou ook wel alleen willen wonen (L)
Heel graag! Alles lekker van jezelf en geen anderen die het vies maken! \0/
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2009, 15:02
Verwijderd
Mijn bureau ziet er ook niet uit. Twee overvolle asbakken, duizend kopjes, brood, bier, borden met etensresten, overal as en willekeurige troep.
Oud 21-02-2009, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn bureau ziet er ook niet uit. Twee overvolle asbakken, duizend kopjes, brood, bier, borden met etensresten, overal as en willekeurige troep.
ja zoiets idd. maar ik ben zelf een controlfreak, dus dat vind ik echt jkaherlbuy4 tlvsysiuydg eno
Oud 21-02-2009, 15:04
Verwijderd
Vanavond naar m'n ouders. Maar even scheren voordat ik de deur uit ga, .
Oud 21-02-2009, 15:10
Verwijderd
Mijn bureau is ook een slagveld.
Oud 21-02-2009, 15:10
Verwijderd
maar care.
Oud 21-02-2009, 15:12
Verwijderd
ik ga even een foto maken
Oud 21-02-2009, 15:16
Verwijderd
ik ook vanavond, want ik heb afgesproken met mijn buurman dat ik zijn camera mag lenen.
Oud 21-02-2009, 15:17
Verwijderd
jaaa, vieze bureaustopic
Oud 21-02-2009, 15:31
Verwijderd
Heb ik net m'n asbakken geleegd, .
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine Assosaaitietopic #598
Neko*
497 09-05-2009 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.