Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2012, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Iets met te oud worden en zo..
nou ja.
Advertentie
Oud 22-11-2012, 08:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sssjt ik mag eigenlijk niet op de kantine komen ik heb keelontsteking maar negeer dat gewoon een beetje hoe gaat het met u?
Van wie mag dat niet?

Zullen we dan maar fluisteren?

Met mij gaat het goed. Ik ben ook ziek aan het worden en dat negeer ik ook want daar heb ik geen tijd voor. Maar keelontsteking kun je beter niet te veel negeren *zet kopje thee met honing*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 08:46
Verwijderd
Van de Bilderberggroep

Oei welke ziekte kweek jij? Ik heb het ergste al gehad en drink me helemaal suf aan thee, zonder honing overigens
Oud 22-11-2012, 08:49
Verwijderd
Citaat:
En nee, zo erg is het niet. Maar
Was jij niet één van het kaliber dat mij verzekerde dat 't allemaal 'heus niet zo erg is', hmm?
Oud 22-11-2012, 08:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Van de Bilderberggroep

Oei welke ziekte kweek jij? Ik heb het ergste al gehad en drink me helemaal suf aan thee, zonder honing overigens
Pff, fuck de Bilderberggroep. Die zijn niet de baas

Ik weet niet. Griep of een baby, ik ben er nog niet uit. Iets met veel misselijkheid in ieder geval. Waarom zonder honing? Thee is uiteraard lekkerder zonder honing maar honing is goed voor je keel En ik zweer ook altijd bij Citrosan <3 (niet omdat ik werkelijk denk dat het meer doet dan een kopje thee en een paracetamolletje maar omdat het zo lekker is )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 08:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Was jij niet één van het kaliber dat mij verzekerde dat 't allemaal 'heus niet zo erg is', hmm?
Ja.

/hides
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Pff, fuck de Bilderberggroep. Die zijn niet de baas

Ik weet niet. Griep of een baby, ik ben er nog niet uit. Iets met veel misselijkheid in ieder geval. Waarom zonder honing? Thee is uiteraard lekkerder zonder honing maar honing is goed voor je keel En ik zweer ook altijd bij Citrosan <3 (niet omdat ik werkelijk denk dat het meer doet dan een kopje thee en een paracetamolletje maar omdat het zo lekker is )
Oei een baby heeft voordelen en nadelen, ik ga eens nadenken wat ik daarvan zou vinden

Ik zweer bij medicijnen van de Waalse apotheek maar geen tijd gehad om even naar Visé te rijden
Oud 22-11-2012, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Ja.

/hides
Wacht maar over vijf jaar. Dan zou je willen ieder jaar 25 te worden
Oud 22-11-2012, 09:03
Verwijderd
25....... toen was ik nog een jonge god. Maar nu
Oud 22-11-2012, 09:05
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oei een baby heeft voordelen en nadelen, ik ga eens nadenken wat ik daarvan zou vinden

Ik zweer bij medicijnen van de Waalse apotheek maar geen tijd gehad om even naar Visé te rijden
Geen zorgen hoor, het is niet jouw baby... Or is it...

Als je lang genoeg wacht, is 't niet meer nodig.

Citaat:
Wacht maar over vijf jaar. Dan zou je willen ieder jaar 25 te worden
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Waarom slaap ik toch steeds zo slecht
Oe, dat betekent dat er mensen 's nachts wakker liggen en aan jou denken! Misschien zelfs míssen! Althans, volgens sommigen. Niet volgens mij. Maar ik denk; 'ik deel het even'.
Oud 22-11-2012, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Geen zorgen hoor, het is niet jouw baby... Or is it...

Als je lang genoeg wacht, is 't niet meer nodig.
maar ik kan wellicht wel de vruchten/moedermelk plukken?

Het is al aan het minderen, één amandel heeft al een redelijk normaal formaat aangenomen de andere is nog aan de grote kant
Oud 22-11-2012, 09:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
maar ik kan wellicht wel de vruchten/moedermelk plukken?

Het is al aan het minderen, één amandel heeft al een redelijk normaal formaat aangenomen de andere is nog aan de grote kant
Ik probeer iets intelligents te bedenken om daarop te zeggen maar ik kom niet verder dan "iew"

Goed zo.




Disclaimer: Ik ben dus, voor zo ver ik weet, niet zwanger jongens. Alleen maar 's ochtends misselijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:22
Verwijderd
Hihi jippie alweer een viespeuk-standoff gewonnen
Oud 22-11-2012, 09:23
Verwijderd
Omg Ertur in saai
Oud 22-11-2012, 09:23
Verwijderd
Loreleitje, ben je om 13.00 uur nog thuis, dan kom ik vanuit college even een kusje geven
Oud 22-11-2012, 09:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hihi jippie alweer een viespeuk-standoff gewonnen
Well done, sir, well done.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:24
Verwijderd
Hm, ik vraag me af of ik -al dan niet stiekem- moedermelk zou proeven. In het kader van 'curiosity killed the cat'.
Oud 22-11-2012, 09:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Loreleitje, ben je om 13.00 uur nog thuis, dan kom ik vanuit college even een kusje geven
Eh, ik denk het wel. Ik moet rond 2 uur weg, uiterlijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik denk het wel. Ik moet rond 2 uur weg, uiterlijk.
Ik moet vanmiddag ook veel doen dus dat is alleen maar goed. Kom ik rond 13.00 even langswippen!
Oud 22-11-2012, 09:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm, ik vraag me af of ik -al dan niet stiekem- moedermelk zou proeven. In het kader van 'curiosity killed the cat'.
Vast wel. En het is vast ook niet heel erg vies. Het was meer de manier waarop Ertur het bracht waardoor ik iewde
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:25
Verwijderd
Ik zou m'n eigen melk wel proeven als ik melk maakte
Oud 22-11-2012, 09:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, wanneer komen bij jullie eigenlijk de kinderen, Sarah?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:26
Verwijderd
Niet binnen een jaar, want Theodoor doet zijn master nog en ik kan het derde halfjaar van mijn opleiding niet in 85% doen. Daarna zien we wel
Oud 22-11-2012, 09:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Niet binnen een jaar. Daarna zien we wel
Je bent nu nog bezig met de huisartsenopleiding of niet?

Edit: Ah.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:29
Verwijderd
Ja maar op zich is tijdens de huisartsenopleiding kinderen krijgen geen probleem, sterker nog het is handiger dan als zelfstandig huisarts kinderen krijgen omdat ik nu nog in loondienst ben.
Oud 22-11-2012, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Vast wel. En het is vast ook niet heel erg vies. Het was meer de manier waarop Ertur het bracht waardoor ik iewde
Ik denk het eigenlijk ook wel Al is het wel een beetje een gekke drempel.
Oud 22-11-2012, 09:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja maar op zich is tijdens de huisartsenopleiding kinderen krijgen geen probleem, sterker nog het is handiger dan als zelfstandig huisarts kinderen krijgen omdat ik nu nog in loondienst ben.
Haha, ja, daar had ik het gisteren met een studiegenote over. Die was aan het klagen dat ze vroeg kinderen wilde maar dat ze ook een PhD wilde doen en zo.. Waarop ik suggereerde dat een PhD misschien wel het handigste moment was omdat ze dan in ieder geval een 4 jaar contract had. Ik geloof niet dat ze het helemaal met me eens was
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 09:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik begin net met ANTM cycle 19.. Waar zijn Mister en Miss Jay?
i stopped watching... achterlijk he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-11-2012, 09:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik realiseer me net dat je volgens mij kan je hier fluiten naar je contractverlenging als je als vrouw aan de kinderen gaat, hehe.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2012, 10:01
Verwijderd
nouja, lijkt me dat het er dan niet zozeer om gaat dat je je hebt voortgeplant maar meer dat je bedrijf gewoon niet aan deeltijdcontracten doet? want voor zwangerschapsverlof maakt niet zo veel uit, dat betaal je toch wel als bedrijf, ook als je iemand daarna geen contractverlenging geeft.

Anders is het niet zo hehe.
Oud 22-11-2012, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik vraag me af of ik -al dan niet stiekem- moedermelk zou proeven. In het kader van 'curiosity killed the cat'.
Hoezo stiekem? Ik vind het echt heel normaal als je een relatie hebt om bij je vriendin/vrouw te proeven hoe dat smaakt, ik zou het serieus eerder raar vinden als je zoiets niet doet iedereen is toch gewoon nieuwsgierig?

Volgens de goede vrienden die ik heb en die kinderen hebben smaakt het lekker en zoet.
Oud 22-11-2012, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Omg Ertur in saai
Ik was alweer weg maar toen las ik een preutse post en moest ik reageren
Oud 22-11-2012, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Hoezo stiekem? Ik vind het echt heel normaal als je een relatie hebt om bij je vriendin/vrouw te proeven hoe dat smaakt, ik zou het serieus eerder raar vinden als je zoiets niet doet iedereen is toch gewoon nieuwsgierig?

Volgens de goede vrienden die ik heb en die kinderen hebben smaakt het lekker en zoet.
Dat 'stiekem' was met een knipoog En heel openminded van je dat jij blijkbaar geen drempel ervaart bij het concept 'moedermelk', maar ik voel dat toch wel een beetje -- neemt natuurlijk niet weg dat ik me daar vrij makkelijk overheen kan zetten. Terwijl ik niet kinderachtig ben met, eh, 'lichaamssappen' (al dan niet van anderen). *grinnikt*
Oud 22-11-2012, 10:13
Verwijderd
Och, je drinkt ook de moedermelk van koeien met wie je niet eens een relatie hebt!
Oud 22-11-2012, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Och, je drinkt ook de moedermelk van koeien met wie je niet eens een relatie hebt!
Dat valt tegen, ik drink amper tot geen melk

En jezus, ben je nu ineens al preuts als je niet zo makkelijk een slok moedermelk neemt als een slok cola? Please, hoor
Oud 22-11-2012, 10:26
Verwijderd
Nog altijd even gemakkelijk op de kast te krijgen

overigens zeg ik nergens dat het even gemakkelijk moet kunnen, maar dat ik het normale nieuwsgierigheid vind om dat eens te proeven, dat is heel wat anders als iedere ochtend lekker je cornflakes te besprenkelen met het borstvocht van je partner. En in mijn referentiekader blijkt dat ook gewoon zo te zijn want alle vrienden met kinderen bevestigen dat ze moedermelk geproefd hebben.
Oud 22-11-2012, 10:28
Verwijderd
Op de kast? Ik weet niet hoe jij mijn posts leest, maar duidelijk met de verkeerde intonatie
Oud 22-11-2012, 10:30
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goedemorgen! Fijne onderwerpen zo hier op saai.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-11-2012, 10:32
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jongens jongens, niet zo moeilijk doen. Geef elkaar een eens snel een kusje om het goed te maken
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 10:34
Verwijderd
Wil ik wel maar meneer preuts wil mij vast niet zoenen
Oud 22-11-2012, 10:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wil ik wel maar meneer preuts wil mij vast niet zoenen
Wie zou jou nou niet willen zoenen?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 10:38
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hebben jullie ook zo verschrikkelijk geslapen vannacht? Ik voel me nog net zo moe als toen ik naar bed ging geloof ik
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-11-2012, 10:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik slaap prima, ik word alleen steeds zo verdomd vroeg wakker
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Wie zou jou nou niet willen zoenen?

Citaat:
Hebben jullie ook zo verschrikkelijk geslapen vannacht? Ik voel me nog net zo moe als toen ik naar bed ging geloof ik
Ik slaap al dagen erg slecht maar dat hoort bij het ziektebeeld. ook mijn neusamandel is opgezet dus ik snurk 's nachts en word daar zelf van wakker
Oud 22-11-2012, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen! Fijne onderwerpen zo hier op saai.


Citaat:
Jongens jongens, niet zo moeilijk doen. Geef elkaar een eens snel een kusje om het goed te maken
Eh, ik doe toch niet móeilijk? Mijn hemel

Citaat:
Wil ik wel maar meneer preuts wil mij vast niet zoenen
Joh, ik vouw zonder scrupules mijn roltoeter om je huig heen.
Oud 22-11-2012, 10:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoera! Bloeduitslagen zijn weer in orde! Tenminste, lichte afwijkingen maar die zijn constant. Nou vanmiddag nog even de neurologen laten zien dat alles goed gaat en dan is iedereen weer tevreden
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-11-2012, 10:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de juf was erg te spreken over mijn presentatie en mijn medeleerlingen ook! maar ik heb nog altijd buikpijn.
Oud 22-11-2012, 10:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet niet. Griep of een baby, ik ben er nog niet uit.
Citaat:
Disclaimer: Ik ben dus, voor zo ver ik weet, niet zwanger jongens. Alleen maar 's ochtends misselijk
Ik deed eerst zo van en toen en toen *pfieuw*. Maar voor de laatste is geen emoticon.

Edit: niet dat ik het niet leuk voor je zou vinden als je een baby zou krijgen. Maar, gewoon. Je weet nooit
Citaat:
Hoera! Bloeduitslagen zijn weer in orde! Tenminste, lichte afwijkingen maar die zijn constant. Nou vanmiddag nog even de neurologen laten zien dat alles goed gaat en dan is iedereen weer tevreden
Goedzo! Altijd fijn om te horen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2012, 10:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hebben jullie ook zo verschrikkelijk geslapen vannacht?
yep, heb van ellende was op staan vouwen vannacht
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.