Oud 16-10-2013, 18:02
Verwijderd
Ja, ik denk dat het een vraag is uit zo'n lateraal denkspelletje, maar ik vond hem toch grappig
Advertentie
Oud 16-10-2013, 18:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, ik denk dat het een vraag is uit zo'n lateraal denkspelletje, maar ik vond hem toch grappig
Volgens mij is deze wel door een of andere psycholoog bedacht als onderdeel van een echte test, wat hem in ieder geval beter maakt dan die vreselijke laterale denkspelletjes. Wat een uren tijd heb ik verspild aan het tuig dat het "correcte" antwoord weigert te geven. "Vraag maar door, je bent er bijna!" Nou, leuk.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-10-2013, 18:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-10-2013, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is deze wel door een of andere psycholoog bedacht als onderdeel van een echte test, wat hem in ieder geval beter maakt dan die vreselijke laterale denkspelletjes. Wat een uren tijd heb ik verspild aan het tuig dat het "correcte" antwoord weigert te geven. "Vraag maar door, je bent er bijna!" Nou, leuk.
de witte duif! Ik was er niet zo slecht in (al heeft die duif wel een eeuwigheid geduurd). Maar er zat ook niet van dat soort tuig op dat feestje. Wel was het moeilijk als er NL-BE verschillen waren, iets met een overheidsinstantie ofzo die wij hier niet kennen.
En op een gegeven moment kwam er een Urban Legend van mijn tienertijd voorbij. Cadeautje na een one night stand: welcome to the aids club ^^ Onze Urban Legend was wel gruwelijker dan de lippenstift op de spiegel, die bevatte een dood kuikentje in een cadeaubox
Oud 16-10-2013, 18:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
de witte duif! Ik was er niet zo slecht in
Ik ook niet. Ik wist altijd meteen een goed antwoord. Dat bleek alleen doorgaans niet het antwoord te zijn dat de andere persoon in gedachten had.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-10-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet. Ik wist altijd meteen een goed antwoord. Dat bleek alleen doorgaans niet het antwoord te zijn dat de andere persoon in gedachten had.
Ja, dat is een beetje een nadeel van die kaartjes. Logica tot en met, maar het staat niet op het kaartjuh, dus niet het juistuh antwoord
Oud 16-10-2013, 19:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


Omg
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-10-2013, 20:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2013, 09:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Deze boze site: http://www.powermetalsucks.com/

Citaten:

Het is zeer fout om de term metal te gebruiken voor ouwe hardrock bands. Ik kan me ook mateloos irriteren als mensen bands als Dio, Iron Maiden, AC/DC, Saxon of Thin Lizzy omschrijven als 'metal'. Mensen die dat zeggen moeten echt van de eiffeltoren gegooid worden. Dat zijn 'classic rock' groepen en dat vieze klote M-woord mag nooit maar dan ook nooit voor dat soort bands gebruikt worden. Het gedachte mag niet eens in je opkomen. Waar ik me ook zo aan kan ergeren is wanneer men de termen heavy metal en 'metal' doormekaar gebruiken. Ter aller duidelijk HEAVY metal en 'metal' zijn twee totaal verschillende dingen. Bands als Blind Gaurdian, Slayer, Fear Factory, Sacred Steel en Korn zijn GEEN heavy metal groepen maar "metal". Heavy metal is gewoon hetzelfde als hardrock of classic rock. Periode.

--

Groepen als Metallica, Slayer, Testament, Destruction, Exodus enz. hebben heavy metal totaal verandert van een enthousiaste, energieke, intelligente en positieve muziekstijl in de domme, duistere, morbide en levenloze herrie dat het tegenwoordig is. (...) Ook de sex, drugs en rock n roll onderwerpen ontbreken volledig bij trashbands. Je hoort bij bands als Metallica, Anthrax of Exodus nooit een keer een nummer gaan over een lekkere wijf of chicks. Het zijn ook allemaal a-sexuele nerd-bands.

---

Het enigste wat erger is dan een punkband is een punkband die grappig probeert te doen. NOFX, Heideroosjes, Blink 182, Offspring, Bloodhound Gang je kunt ze wel allemaal neerschieten. NOFX zijn de onbetwiste leiders van de lachbandje-rock met hun flauwe Amerikaanse humor. Elke keer als ik weer zo een irritante NOFX titel zie is het alsof iemand het knopje van een lachbandje indrukt. 'Never Trust A Hippie' huhuhuhu, 'I Heard They Suck Live' huhuhuhu, 'Punk In Drublic' huhuhuhu. Dat allemaal met die irritante Eric Cartman-stem van de zanger. Punkgroepen doen immers alles op zo'n voorspelbare en afgezaagde manier mogelijk of ze nou grappig proberen te doen of als ze zingen over politiek het is altijd meteen duidelijk waar het over gaat. Subtiliteit en diepgang zijn onbekende begrippen in de punk-wereld. Een goed voorbeeld is de titel 'Punk In Drublic'. De bandleden denken dat als je de twee voorletters van de woorden in een titel omdraait dat het automatisch grappig is. Maar waar de grap faalt is dat het woordje 'drublic' niks betekent. Als deze grap wel was geslaagd dan hadden beide woorden iets betekent. Dat krijg je als bands die geen gevoel voor humor hebben grappig proberen te doen. Een goed voorbeeld van hoe het wel moet is de plaat 'Vulture Culture' van Alan Parsons Project. Die titel kinkt zoalzo gaaf maar het is gebaseerd op de woord 'culture vulture'. Hier worden de twee voorletters ook omgedraaid maar het woord Vulture Culture betekent ook iets en is niet zo maar willekeurig omgedraaid om grappig te doen. Een ander voorbeeld is het nummer 'Guns'R Us' van Accept. Dit is gebaseerd op Toys'R Us en de reden dat dit zo heet is omdat de bandleden vinden dat je tegenwoordig zo makkelijk een wapen kan kopen dat het net is alsof je een pak melk bij de supermarkt om de hoek koopt. Dit is echt grappig omdat de vergelijking die de titel maakt gewoon klopt. En het vreemde is dat noch Alan Parsons noch Accept grappig proberen te doen. Beide titels zijn gewoon serieus bedoeld en toch zijn die titels hartstikke geestig. Daar kunnen al die punkbandjes met hun domme grappen wel wat van leren.

---

De duivelhoornsaluut is echt een supermodern ritueel en heel typerend voor de stompzinnigheid van de huidige rock/metalfans. Een echte heavy metal fan hakt liever z'n pink en wijsvinger eraf dan dat stomme saluut te maken.Het werkt altijd enorm op m'n zenuwen als ik naar een heavy rock konsert ga en dat je allemaal van die idioten staan die zo'n DH-saluut maken. Het liefst zou ik al die mongolen met een machinegeweer stuk voor stuk willen neerknallen. Veel mensen denken dat ze dat vroeger vast ook deden. Dan hebben ze dat toch mooi mis want in de jaren 80 deed niemand dat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-10-2013, 09:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha, heerlijk In mijn metal-platen-recenserende-vriendengroep hebben we het vaak over deze recensie; kan jij ook wel waarderen Turk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-10-2013, 10:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
haha, heerlijk In mijn metal-platen-recenserende-vriendengroep hebben we het vaak over deze recensie; kan jij ook wel waarderen Turk.
"Ik vind dit album een erg goed nummer."

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-10-2013, 12:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had het raadsel ook goed maar dat is omdat ik een verhaal niet van linksboven naar rechtsonder lees
Oud 17-10-2013, 15:37
Verwijderd
Oud 17-10-2013, 16:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-10-2013, 16:40
Verwijderd
Oud 18-10-2013, 14:00
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oud 18-10-2013, 14:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oh, dat is wel erg slecht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-10-2013, 14:28
Verwijderd
Ik hoor de Maastrichtse versie van Sliep uit! nu in mijn hoofd
Sliep oet sliep oet, alle kinnekes lache diech oet!
Oud 18-10-2013, 16:19
Verwijderd
Oud 18-10-2013, 16:26
Verwijderd
Oud 18-10-2013, 18:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik was vroeger zeer bevriend met Gerard [Reve]. Toen hij nog met Wim was, kwamen wij er vaak. Gezellige verjaardagen herinner ik me waarop Gerard dan altijd in de keuken hapjes klaar ging maken en terugkwam met een schaal met augurkjes en mosterd, waar hij dan zijn lul op had gelegd, met prikkertjes ernaast. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of ik er ooit in geprikt heb. (Jan Wolkers, Op de klapstoel, blz. 113)
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 18-10-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ik was vroeger zeer bevriend met Gerard [Reve]. Toen hij nog met Wim was, kwamen wij er vaak. Gezellige verjaardagen herinner ik me waarop Gerard dan altijd in de keuken hapjes klaar ging maken en terugkwam met een schaal met augurkjes en mosterd, waar hij dan zijn lul op had gelegd, met prikkertjes ernaast. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of ik er ooit in geprikt heb. (Jan Wolkers, Op de klapstoel, blz. 113)
Oud 20-10-2013, 09:50
Verwijderd
Oud 20-10-2013, 10:06
Verwijderd



Stel je voor dat de brandweermeneer 'm nét iets te hard schopt

Laatst gewijzigd op 20-10-2013 om 10:27.
Oud 20-10-2013, 16:53
Verwijderd
Ze hebben dat kussentje wel iets te zacht opgeblazen, heb ik 't idee.
Oud 20-10-2013, 18:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dat een zelfmoordpreventie ofzo? Van een gebouw geschopt worden, lekkere zingeving
Oud 20-10-2013, 18:25
Verwijderd
Oud 21-10-2013, 10:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ze hebben dat kussentje wel iets te zacht opgeblazen, heb ik 't idee.
ja inderdaad
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-10-2013, 20:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toen ik wilde neuken had ik nog geen vriendin nu wil ik het veel minder en hoezo geloof je niet dat ik een vriendin heb koningcarl?
Oud 22-10-2013, 21:14
Verwijderd
De specificaties van de 50-tinten Partygame:

Citaat:
Productspecificaties
Niet geschikt voor kinderen beneden de 3 jaar
Producttype Gezelschapsspel
Aanbevolen leeftijd 2 - 8 jaar
Geslacht Volwassenen
http://www.bol.com/nl/p/vijftig-tint...4004013265672/
Oud 23-10-2013, 01:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De specificaties van de 50-tinten Partygame:



http://www.bol.com/nl/p/vijftig-tint...4004013265672/
Dafuq?!
Ultiem Verlangen is ook van 2-8 jaar.

BDSM-pret voor het hele gezin!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 08:05
Verwijderd
Als je maar kan stikken in onderdelen
Oud 23-10-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Als je maar kan stikken in onderdelen
Oud 23-10-2013, 10:47
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Oud 23-10-2013, 10:53
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 11:15
Verwijderd
godver wat een kutstreek
Oud 23-10-2013, 11:37
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 13:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Om dit klassiekertje:

__________________
you're not my demographic
Oud 23-10-2013, 14:11
Verwijderd
Hahaha
Oud 23-10-2013, 14:53
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Om dit klassiekertje:

[filmpje]
ik heb hier nooit om gelold maar het blijft goed gemaakt
Oud 23-10-2013, 15:04
Verwijderd

Dit is Cedric
Oud 23-10-2013, 15:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat een kleine evil bastard!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-10-2013, 15:09
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 15:18
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 16:15
Verwijderd
dit kan er gebeuren als je net uren hebt besteed aan het snijwerk op je decoratieve pompoen:
Oud 23-10-2013, 16:19
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
dit kan er gebeuren als je net uren hebt besteed aan het snijwerk op je decoratieve pompoen:
[afbeelding]
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 23-10-2013, 16:44
Verwijderd
Oud 23-10-2013, 16:46
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
dat hoofd <3
Oud 23-10-2013, 18:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dit kan er gebeuren als je net uren hebt besteed aan het snijwerk op je decoratieve pompoen:
[afbeelding]
Paarlen voor de zwijnen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 19:18
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.