Oud 26-10-2013, 21:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@.sann: beterschap!

13/30 zit erop na een dag klussen en sjouwen in de tuin en de garage. Jillian vertelt hoe je moet ademhalen bij sommige oefeningen, maar vaak doe ik precies het tegenovergestelde... hmm
Advertentie
Oud 26-10-2013, 21:10
Verwijderd


Spoiler
Oud 26-10-2013, 21:14
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik verzaak gewoon omdat t kan, zzzzzzz
Oud 26-10-2013, 21:18
Verwijderd
Als pogingen om over m'n kater heen te komen lunchte ik met wokkels en als avondeten had ik shoarma met bergen knoflooksaus. Sorry Jillian, morgen zal ik weer m'n best doen
Oud 27-10-2013, 11:57
Verwijderd
Ik heb echt de meest verschrikkelijke spierpijn ooit. Spierpijn vind ik normaal gesproken best lekker, maar nu kan ik niet eens mijn sokken aandoen of iets van de grond oprapen
Oud 27-10-2013, 12:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@.Ann: haha, nou ja, hopelijk ben je daar ook gauw van af!
Oud 27-10-2013, 14:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ik heb echt de meest verschrikkelijke spierpijn ooit. Spierpijn vind ik normaal gesproken best lekker, maar nu kan ik niet eens mijn sokken aandoen of iets van de grond oprapen
Oei sterkte!
Oud 27-10-2013, 20:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Toch nog 14/30 gedaan na 450 km auto zitten vandaag. Ik kan het dubbele touwtjespringen niet, gewoon motorisch gezien. 3x rond op 2 sprongen lukt wel, meer niet, want dan raak ik uit het ritme. It sucks!
Oud 27-10-2013, 20:28
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Je hoeft niet in het ritme te blijven, als je maar doorgaat! /Jillian
Oud 27-10-2013, 21:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Woop, ik vond het BELACHELIJK dat ik gister heb verzaakt, dus vandaag workout 5 en 6 gedaan, 39/90 en 40/90, ahhhhh yeahhhh
Oud 27-10-2013, 22:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Oh dat waren m'n laatste keer 5 en 6 alweer, bedenk ik me nu
Oud 27-10-2013, 23:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
is er al een themesong?

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-10-2013, 00:22
Verwijderd
Oud 28-10-2013, 08:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben de hele week de vieze lelijke slacker geweest. Maar ik heb het mezelf vergeven, want het was vakantie. En mezelf afstraffen omdat ik dingen niet doe is een valkuil van mij, dus eigenlijk was het juist goed.

Nu ga ik het deze week weer goed oppakken en trots zijn op mezelf. Ik ga deze week nog vol uitmaken met workout 5/6 en cardio2, om er weer in te komen. Ik wil net als Sann ooit een billboard voor jillian worden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-10-2013, 11:36
Verwijderd
21/90. Eigenlijk rustdag, maar ik heb er al een paar gehad Dus ik heb -ivm het weer- cardio 1 maar eens geprobeerd, eigenlijk wil ik op rustdag Evy doen. Ik werd wel blij van het enthousiasme, maar ik kon alles zonder problemen of moeite dus ik vond het een beetje saai
Oud 28-10-2013, 11:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
36/90, workout 5. En ja, ik weet dat t eigenlijk niet klopt, maar tegen de tijd dat ik dan verder ga met week 7/8, klopt het wel weer. Het ging makkelijker dan ik had verwacht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-10-2013, 11:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Sann, had je dan niet beter halverwege cardio 2 kunnen aanzetten?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-10-2013, 11:52
Verwijderd
Ja maar ik ben nog in maand 1 en ik heb een blind vertrouwen in Jillian Bovendien is cardio helemaal geen onderdeel van m'n programma omdat ik dan normaal ga hardlopen. Ik was gewoon benieuwd hoe het was en dat weet ik nu Ik ga 2 en 3 ook allebei een x doen -als ik in maand 2 en 3 ben dus- gewoon om te kijken, maar ik vind hardlopen veel leuker.

Bovendien had ik dan workouts 1,2,3 & 4 ook wel kunnen skippen
Oud 28-10-2013, 11:52
Verwijderd
Of gewoon 30 minuten hollow mannen
Oud 28-10-2013, 12:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ah, op die manier! Ik heb ook lopen twijfelen over hardlopen ipv de cardiodagen, maar ik ga dat na dit programma maar doen. Vooral ook omdat mijn cardioskilzzz echt bagger zijn, leek het me wel handig om dit als basis te hebben.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-10-2013, 18:14
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk vandaag weer even absen, maar zo lang ik niet zonder gruwelijke pijn iets van de grond op kan rapen of gaan zitten, sla ik even over. Weekdier.
Oud 28-10-2013, 18:43
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nou je hebt een goede reden hoor... Ik zit nog steeds in de TREIN (planning was half 6 thuis, nu dus iets na 7) dus moet zo nog eten en alles, en dan nog sporten, zz
Oud 28-10-2013, 18:51
Verwijderd
Mwoah ik vind het een aardig zwakke reden hoor Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n erge spierpijn heb gehad.
Oud 28-10-2013, 18:53
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
spierpijn is toch juist iets goeds?? making progress
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-10-2013, 18:56
Verwijderd
Ja, ik weet wel dat ik iets gedaan heb
Oud 28-10-2013, 21:04
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Mwoah ik vind het een aardig zwakke reden hoor Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo'n erge spierpijn heb gehad.
Ik denk nog steeds dat je er goed aan doet het niet te forceren!

41/90
Oud 28-10-2013, 21:33
Verwijderd
Ja, misschien wel. Maar het valt me toch wel tegen dat mijn lijf zo heftig protesteert, terwijl ik twee maanden terug uber fit was.
Oud 28-10-2013, 22:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
15/30
Oud 28-10-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
15/30
Lekker bezig jij
Oud 29-10-2013, 04:35
Verwijderd
waar blijven de voor en na fotos?
Oud 29-10-2013, 11:00
Verwijderd
Wel spierpijn in m'n kuiten van cardio 1, dus 't was ergens goed voor. Tijd om spierpijn weg te bikkelen met MEER WORKOUTS
Oud 29-10-2013, 11:39
Verwijderd
22/90, hoppa
Oud 29-10-2013, 16:15
Verwijderd
Ik ben moed aan het verzamelen om weer te sporten. Ik moet allerlei dingen ietsje zwaarder/langer/vaker en ik ben bang voor de reactie van mn lichaam. Wil daarna nog uit eten en dat moet wel leuk blijven.
Citaat:
spierpijn is toch juist iets goeds?? making progress
Spierpijn is niet per se slecht, maar ook zeker niet ''goed''. Jezelf spierpijn hebben als (sub)doel stellen slaat iig nergens op.
Oud 29-10-2013, 17:35
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik ben moed aan het verzamelen om weer te sporten. Ik moet allerlei dingen ietsje zwaarder/langer/vaker en ik ben bang voor de reactie van mn lichaam. Wil daarna nog uit eten en dat moet wel leuk blijven. Spierpijn is niet per se slecht, maar ook zeker niet ''goed''. Jezelf spierpijn hebben als (sub)doel stellen slaat iig nergens op.
Dat bedoel ik ook niet.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 29-10-2013, 17:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
42/90
Oud 29-10-2013, 18:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Nu heb ik niemand meer om in te halen
Oud 29-10-2013, 18:10
Verwijderd
Het ging SUPER.
Citaat:
Dat bedoel ik ook niet.
Ok! Het lijkt er in dit topic (in het algemeen dus) soms op, that's all.
Oud 29-10-2013, 18:50
Verwijderd
Wonderbaarlijk genoeg heb ik nog steeds spierpijn. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang spierpijn heb gehad van één keer sporten.
Maar: ik heb mijn sportpakje weer aangetrokken! Heb besloten dat ik level 3 ga proberen. De eerste keer is toch altijd een beetje stuntelen en uitzoeken wat de bedoeling is, dus ik hoop dat dat gestuntel minder zwaar is dan voluit op level 2 gaan. En als het echt niet gaat, kan ik altijd nog stoppen.
Oud 29-10-2013, 19:28
Verwijderd
ZOOOOO

Het was verschrikkelijk, mijn spierpijn is er echt niet soepeler van geworden, maar ik heb het wel mooi gedaan (nouja, geprobeerd).

killerabs 21/30
Oud 29-10-2013, 19:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Het was verschrikkelijk, mijn spierpijn is er echt niet soepeler van geworden, maar ik heb het wel mooi gedaan (nouja, geprobeerd).
Jillian is trots op je!

16/30. Dit keer alleen de chair squats met v-fly met lichte gewichten gedaan (en de double jump rope wel met hoger springen maar niet dubbel rond met de armen, ik kan het echt niet). Level 1 werd al gauw conditioneel gezien minder zwaar, maar daar merk ik bij level 2 weinig van.
Oud 30-10-2013, 11:23
Verwijderd
Vandaag heb ik juist wel zin om te sporten maar mag het niet. Wel saaie oefeningen doen maar dat geeft 0 voldoening. Het is ook nooit goed.
Oh en ik weet niet wat de Jillian-crunches precies inhouden, maar ik moet er ook (op een bal), en ik kan er nu 2 x 20, whoop whoop!
Oud 30-10-2013, 11:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
37/90, Cardio 2; en ik was een druipend hoopje zweet. Al haat ik de jumping jacks met een passie, en viel ik na de laatste burpees om, ik heb het helemaal volgehouden. Zonder de extra pauzes die ik wel nodig had vorige keer.

Zometeen nog even 38/90 met workout 6 en dan vanavond nog dansen. Volgens mij heb ik dan wel genoeg gesport op 1 dag.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 30-10-2013, 12:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben afgehaakt . Springdingen in mijn huis zijn niet te doen. Laatst viel de lamp bijna om en het klinkt ontzettend door waardoor ik te krampachtig bepaalde oefeningen doe Sorry Jillian

Ben nu wat andere dingen aan het doen en op zoek naar wat anders voor vast. Als ik een nieuw huis heb pak ik dit weer op
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-10-2013, 17:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@WolterB: Jammer! Ik begrijp het wel, hoor. Dat gespring maakt ook (te) veel lawaai. Ik heb gelukkig maar aan 1 kant buren nu, maar als die thuis zijn, zullen ze er ook wel wat van horen. Met meer buren is het lastiger...

17/30. En straks nog een zwemtraining te gaan.
Oud 30-10-2013, 20:32
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
43/90 workout 7

OMG IK WIL DOOD, CIRCUIT 1 IS BIJNA ALLEEN MAAR PLANKS en twee is ook kut geloof ik, 4 is dan weer easy maar voor je daar bent heb je hel al meegemaakt

Cardio vond ik wel simpel, maar je buikspieren worden goed getraind, met een nog kuttere versie van the hollowman sanne

En armen ook, halleluja
Oud 30-10-2013, 23:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wil ook weer dat gevoel!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-10-2013, 06:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bijna!
Oud 31-10-2013, 08:49
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn nek en schouders zitten vast
Oud 31-10-2013, 08:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
39/90, want vandaag is mijn rustdag.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-10-2013, 21:09
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
18/30. Maar als Jillian erbij geweest was, had ze gemopperd . Ik had geen zin en heb het de hele middag uitgesteld. En toen ik mezelf toch een schop onder de kont gegeven had, heb ik een aantal dingen niet voluit met Nathalie meegedaan. En tijdens de cooling down kwam een telefoontje waar ik op zat te wachten. Morgen beter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.