Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2013, 22:55
Verwijderd
Woooo wtf is hier gebeurd echt
Eerst de tovenaar eruit, en dan - begrijp ik - sann die gezien heeft dat Arpos zat te pm'en toen de wolven moesten beslissen wat ze met het gelijkspel moesten doen, en dan een volkomen idiote actie van de spelleiders Hoezo moeten de spelleiders hier überhaupt iets mee doen? Een slechterik-speler doet iets doms en wordt daar door de goeieriken op afgestraft, dat gebeurt wel vaker tussen wolven en dorpelingen Hoezo heeft de spelleiding daar nu iets mee van doen? Verder is het me ook compleet onduidelijk wat we nu moeten doen. Morgen een stem doorgeven op Arpos? Of is dat niet eens nodig? En wat voor ronde is het dan vrijdag? Weer eetronde?
Rrraarr dit.
Advertentie
Oud 27-11-2013, 22:59
Verwijderd
Eerst zeiden ze niet stemmen, nu wel. Over vrijdag is geen duidelijkheid verschaft. Eerst zeiden ze dat reacties op de beslissing mochten, nu niet meer. Ingrijpen was onnodig maar nu is wat uitleg wel praktisch, op zich.
Oud 28-11-2013, 00:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zoals ik vanmorgen al zei, ben ik morgen helaas de hele dag weg en waarschijnlijk niet in staat om te posten / stemmen voor het einde van de ronde. Misschien dat ik morgenochtend nog even tijd heb, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik ga daarom voor de zekerheid nu alvast mijn stem versturen. Ik stem bij deze dus alvast op ArPos, want wolf.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 05:35
Verwijderd
Ik ga op Röps, want ik snap niets van zijn redenatie. En dat Arpos wolf is dat weten we, dus hoeven we hem er niet per se uit te stemmen.
Oud 28-11-2013, 06:24
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Vrijdag is weer eetronde, ja.

We hebben eigenlijk niet echt iets gedaan, alleen een hangronde vervroegd. Dus vandaag is als het ware donderdag en vrijdag in één. Daar wordt echt niemand slechter van.

En in de interventiepost stond al duidelijk aangegeven dat we kritiek naderhand willen, per pm.

Liefs!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 28-11-2013, 06:29
Thor6
Thor6 is offline
Jammer, de tovenaar eruit.....
Hm ik vind het zelf, wat zwakjes om wolven op PM-gedrag te pakken, maar okee Wel veel posts aan gewijd zie ik. Spelleider heeft gezegd dat Arpos vanavond gewoon hangt (heeft dus niks met stemmen te maken !! @ Röps en alle anderen die dit denken) en er een eetronde tegelijk... en morgen dus weer eetronde?
Oud 28-11-2013, 06:32
Thor6
Thor6 is offline
Hm volgens het lijstje van Ietje5 is zijn er 6 stemmen op Buerp (arpos niet meegerekend) en 8 op Deus Ex... en Buerp wordt opgehangen...
Oud 28-11-2013, 06:44
Verwijderd
Thor6:

Citaat:
Er dient voor de hangronde van morgen gewoon gestemd te worden.
Gewoon stemmen dus.
Oud 28-11-2013, 06:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb niet zo veel trek om op arPos te stemmen en mee te gaan met wat min of meer opgelegd wordt. Ben veel meer benieuwd naar de mensen die een nauwe band met hem lijken te hebben. Mijn stem gaat naar of Röps of Deus Ex vandaag, misschien hebben we daar later nog wat aan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 06:54
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Thor6:



Gewoon stemmen dus.
Ok. voor de vorm dus....
Oud 28-11-2013, 07:01
Thor6
Thor6 is offline
Citaat:
Er dient voor de hangronde van morgen gewoon gestemd te worden.


Verder: Klagen hierover wordt niet op prijs gesteld, want het komt het spelplezier niet ten goede. Wij willen naderhand zeker uitleggen hoe en wat en waarom we hiervoor gekozen hebben, en dan mogen jullie precies zeggen wat je er van vindt. Maar niet nu, en niet hier.
OK. dat kwam in een post NA het interventiebericht.... had liever gezien dat er dan in dat interventiebericht zelf stond dat het dan verplicht nog was om te stemmen. In dat bericht staat namelijk dat arpos wordt gehangen en niks over stemmen. Ben het dan wel eens met Röps dat dit verwarrend werkt....
Oud 28-11-2013, 07:10
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik heb niet zo veel trek om op arPos te stemmen en mee te gaan met wat min of meer opgelegd wordt. Ben veel meer benieuwd naar de mensen die een nauwe band met hem lijken te hebben. Mijn stem gaat naar of Röps of Deus Ex vandaag, misschien hebben we daar later nog wat aan.
Daar zat ik ook aan te denken arPos is inmiddels wel duidelijk
__________________
cum hora undecima
Oud 28-11-2013, 07:13
Verwijderd
Ja, allemaal leuk en aardig, maar een wolf eruit spelen is toch wel iets belangrijker dan weer lijstjes maken waar je later nog wat aan hebt, toch? Voor je het weet heb je weer gelijkspel en overleeft Arpos alsnog. Lijkt me een beetje jammer.
Oud 28-11-2013, 07:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gelijkspel tussen arPos en Deus ex of Röps maakt toch niets uit, moeten ze alsnog een wolf kicken

En in het wonderbaarlijke geval dat arPos toch geen wolf is komt dat zo sneller aan het licht.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 28-11-2013 om 07:33. Reden: , vervangen door en, anders verwarring over zinsconstructie ;)
Oud 28-11-2013, 07:35
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik ga op Röps, want ik snap niets van zijn redenatie. En dat Arpos wolf is dat weten we, dus hoeven we hem er niet per se uit te stemmen.
Wat valt er niet aan te snappen?? en hoezo zou het me wolf maken Als jij niets snapt van een stemlijst?
Oud 28-11-2013, 07:38
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Maar hoezo MOET deus volgens jullie per se wolf zijn nu dan? Omdat hij blijft leven? Vorig spel hadden we toch ook een gelijkspel tussen arpos en neko (uit mijn hoofd) die allebei dorpelingen bleken te zijn. Jullie redenatie klopt niet. En om dan direct naar röps te wijzen omdat hij het niet met jullie eens is vind ik ook raar.

Maar nu zal iedereen ook wel naar mij wijzen zeker.
Oud 28-11-2013, 07:41
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Oh en volgens sann. zaten die wolven minstens 4 minuten te PM'en voor de uitslag kwam. Moeten ze er echt zo lang over nadenken wie ze gaan hangen als ze hadden moeten kiezen tussen dorpeling ßuerp of wolf Deus? Nee, je moet juist nadenken als beide burger zijn.
Oud 28-11-2013, 07:43
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik stem op wolterB.

Snap dat Ik niet denderend speel, want lees weinig en post maar wat. Maar enige waar ik het op baseer is die stemlijst en de post van TCO waar Hij Deus noemt. Als je daar niks van snapt (woyt, wolter), Dan WIL je het gewoon niet zien
Oud 28-11-2013, 07:45
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Maar hoezo MOET deus volgens jullie per se wolf zijn nu dan? Omdat hij blijft leven? Vorig spel hadden we toch ook een gelijkspel tussen arpos en neko (uit mijn hoofd) die allebei dorpelingen bleken te zijn. Jullie redenatie klopt niet. En om dan direct naar röps te wijzen omdat hij het niet met jullie eens is vind ik ook raar.

Maar nu zal iedereen ook wel naar mij wijzen zeker.
Echt he *facepalm*
Oud 28-11-2013, 07:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als ik een wolf ben, dan zou het inderdaad erg verstandig zijn om als eerste mijn stem kenbaar te maken (en vervolgens niet te wijzigen) op iemand die uiteindelijk na een gelijkspel blijkt te verliezen.
Dit mag dan misschien pas mijn 2e WW-spel op DK (naast 2 keer op Admin), en mijn eerste sinds 2011 zijn, maar zo dom ben ik nu ook weer niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 07:55
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Als ik een wolf ben, dan zou het inderdaad erg verstandig zijn om als eerste mijn stem kenbaar te maken (en vervolgens niet te wijzigen) op iemand die uiteindelijk na een gelijkspel blijkt te verliezen.
Dit mag dan misschien pas mijn 2e WW-spel op DK (naast 2 keer op Admin), en mijn eerste sinds 2011 zijn, maar zo dom ben ik nu ook weer niet
Nee Ja erg overtuigend. Je kon toen je stemde nog niet weten dat die kudde je ging volgen. In zo'n situatie wijzigen is al helemaal verdacht.
Oud 28-11-2013, 07:55
Verwijderd
Wow what the hell happened here? Serieus, ben je ook eens een avond de deur uit, en dan blijkt de volgende morgen dat de tovenaar er uit is, ArPos een wolf lijkt te zijn en de spelleiders ingegrepen hebben.
Maar oke, als ik het goed begrijp, moeten we nu dus weer gaan stemmen want vanavond is dus een hangronde?

Ik zou nu gewoon voor ArPos gaan, opgeruimd staat netjes en we willen toch echt niet dat hij de dans ontspringt?
Oud 28-11-2013, 07:59
Verwijderd
Ik stem op WolterB. Zijn loze gepost en vervolgens stelligheid over andere weerwolven is duidelijk zat. Er kwam lange tijd echt niks uit, en nu na veel kritiek een poging lekker fel te doen. Bovendien reageerde hij typisch op de gebeurtenissen gisteravond, volgens mij was hij er en was hij ook bezig met pmen.


Zoals ik al eerder zei: we kunnen arpos in leven laten en als joker achter de hand houden mochten we tegen overwinning van geliefden aanlopen.

Sterker nog,ik denk dat vooral de weerwolven nu onnoemelijk graag willen dat arpos wordt gehangen. Het was achter de schermen hun verzoek, nu ook voor de schermen erdoor drukken. He WolterB en lieveheersbeest?
Oud 28-11-2013, 08:01
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Zullen we er dan in ieder geval een gelijkspel van maken? Dan hebben we er later nog echt wat aan. En dan een gelijkspel tussen Arpos en iemand anders (wolterB vind ik prima).
Oud 28-11-2013, 08:02
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Arpos kan zelf Ook geliefde zijn, dat valt niet Helemaal uit te sluiten.
Oud 28-11-2013, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Zullen we er dan in ieder geval een gelijkspel van maken? Dan hebben we er later nog echt wat aan. En dan een gelijkspel tussen Arpos en iemand anders (wolterB vind ik prima).
Dat is echt het domste wat je kunt doen. De wolven willen arpos eruit, rara wie ze kiezen. Arpos niet in het gelijkspel.

Sowieso geen gelijspel nu. De wolven mogen twee mensen eten, laten we de enige keuze die we hebben ook onverstoord inzetten. Geef ze niet nóg meer macht.
Oud 28-11-2013, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Arpos kan zelf Ook geliefde zijn, dat valt niet Helemaal uit te sluiten.
Klopt, maar die kans is erg klein. Je zult hier en daar toch wat kansberekening moeten toepassen. Ook om ooit iets zinnigs over lijstjes te zeggen, bijvoorbeeld.
Oud 28-11-2013, 08:08
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Dat is echt het domste wat je kunt doen. De wolven willen arpos eruit, rara wie ze kiezen. Arpos niet in het gelijkspel.

Sowieso geen gelijspel nu. De wolven mogen twee mensen eten, laten we de enige keuze die we hebben ook onverstoord inzetten. Geef ze niet nóg meer macht.
Hmmmm daar zit ook wat in. Ook als we een burger - wolf gelijkspel hebben natuurlijk. Nou WolterB en iemand anders dan. Lijkt me in ieder geval niet handig om te gaan zoeken in het ßuerp lijstje voorlopig.
Oud 28-11-2013, 08:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben er ook voor om niet voor arPos te gaan - en dan is iemand, die hem er heel graag uit wil inderdaad helemaal geen gekke optie - omdat ik niet van valsspelen, niet van interventie en niet van doen wat de wolven willen houd. Heb geen supergoed overzicht van de stemlijstjes op het moment maar het lijkt me het verstandigst op WolterB te stemmen. Dat ga ik dan ook doen.

(oh ik was eerder trouwens over littlephoebe begonnen omdat ik keek wie er hoeveel posts in het wwspeltopic had, en zij had er ook 1. Verwarrend)
Oud 28-11-2013, 08:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ietje, waarom wil jij zo graag gelijkspel?
Oud 28-11-2013, 08:54
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik snap t gevoel van de meesten wel, dat je niet wil dat er voor je besloten word. Maar ik ga toch voor de zekere wolf: arpos. De spelleiders weten zn functie dus t moet gewoon een wolf zijn, anders slaat die interventie nergens op.
De rest van de wolven werken we de volgende rondes er wel uit, het risico om nu een onschuldige te hangen vind ik t niet waard.
Als we even nadenken over hoe zijn medewolven nu t meest tactisch kunnen spelen is dat toch juist om mensen mee te krijgen op een niet-wolf? Ik lees vanmiddag weer bij.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 08:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn stem gaat dan ook maar naar arPos, om mezelf te redden en om een eventueel gelijkspel te voorkomen, want de wolven houden hem toch wel in leven dan. Kost ons weer een extra hangronde in dat geval...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-11-2013, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn stem gaat dan ook maar naar arPos, om mezelf te redden en om een eventueel gelijkspel te voorkomen, want de wolven houden hem toch wel in leven dan. Kost ons weer een extra hangronde in dat geval...
Nee natuurlijk houden ze hem niet in leven, ze vroegen een ronde aan voor zijn dood. Maar leuke poging je nog in te dekken.
Oud 28-11-2013, 09:18
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Voor mij is de lol van het wwspel wel echt verpest deze keer. Allereerst al het checken op pmgedrag, en in plaats van dit dan voor je eigen te houden en op normale wijze de rest van de bubs mee te krijgen, dit gewoon melden in het topic. Ik vind dat echt heel jammer. Dat er vervolgens een discussie ontstaat over interpunctie en het wel/niet verdedigen van hemzelf is nog meer storend. Het ingrijpen van de spelleiders laat ik er nog maar even buiten, aangezien dat na het spel moet, maar serieus wat een bagger allemaal.

Mijn stem gaat nogmaals naar Deus Ex, voor de helft omdat ik daadwerkelijk vind dat hij eruit moet, voor de andere helft omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag is weer eetronde, ja.

We hebben eigenlijk niet echt iets gedaan, alleen een hangronde vervroegd. Dus vandaag is als het ware donderdag en vrijdag in één. Daar wordt echt niemand slechter van.

En in de interventiepost stond al duidelijk aangegeven dat we kritiek naderhand willen, per pm.

Liefs!
Daar word ik slechter van want ik heb zo minder tijd om ergens op te reageren.. Nu moet alles voor half 9.
Oud 28-11-2013, 09:47
Verwijderd
Daar worden dorpelingen ook slechter van want geen overleg na eetronde over hangronde. Maar het zij zo, we moesten stoppen over de beslissing.

Eerste keer verzoek na spel heb ik trouwens gemist. Had ik dat gelezen dan deed ik dat ook wel. Maar niet via pm.

Oh en Neko ik snap niet dat je valt over argumenten die al eeuwig in weerwolfspellen worden gebruikt. Over interpunctie ging het trouwens niet eens. Eerder over vorm van boodschap die het spel inhoudelijk ten nadele komt. Ik val zelf dan wel weer over het persoonlijk maken van hulp en feedback.
Oud 28-11-2013, 10:01
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Voorlopige stemlijst:


Rops:
Woyt (2)

Arpos:
Dark Phoenix (1)
Lieveheersbeest (4) (zeker?)
tuttebel (7)
WolterB (8)


WolterB:
Rops (3)
Lusi (5)
fizzle-fluffy (6)

Deus ex machina:
Neko* (9)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 28-11-2013 om 10:27. Reden: update
Oud 28-11-2013, 10:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Goed argument, dat het al eeuwig wordt gebruikt maakt het ook echt juist en eerlijk.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 10:13
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik vind het gebash op WolterB best verdacht eigenlijk... Deze mensen staan onder het Deus ex lijstje en, om vorige ronde gelijkspel te hebben gemaakt moeten er hiervan 2 stemmen nep zijn.
Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)

Waarom dan alleen dat gefocus op Wolter? Rops zegt het te baseren op bovenstaande stemlijst: waarom worden de andere spelers dan door hem genegeerd?
Lusi's argumenten: loos posten, inactiviteit, stelligheid over wolven, Als we het over inactiviteit hebben kunnen we ook Lieveheerst, Neko, Sann en Katertje hebben. Loos posten maken heel veel mensen zich schuldig aan, en ik kijk vooral nu naar de Arpos spellingsnazi's. Stelligheid over wolven, vind ik meevallen, en maakt Lusi zich nu zelf schuldig aan.

Het valt me echt erg op en hierdoor maken Rops en Lusi zich erg verdacht in mijn ogen. Ik hou jullie in de gaten!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 10:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb nog eventjes wat tijd om te posten.

Citaat:
Voorlopige stemlijst:


Rops:
Woyt (1)

Arpos:
Lieveheersbeest (3) (zeker?)
tuttebel (6)
WolterB (7)

WolterB:
Rops (2)
Lusi (4)
fizzle-fluffy (5)

Deus ex machina:
Neko* (8)
Citaat:
Ik ga daarom voor de zekerheid nu alvast mijn stem versturen. Ik stem bij deze dus alvast op ArPos, want wolf.
Sla je mij nou expres over terwijl je de post er direct onder van Woyt wel er in zet?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Goed argument, dat het al eeuwig wordt gebruikt maakt het ook echt juist en eerlijk.
Ja want dat zei ik precies

Ik zei dat ik niet snap dat je er nú over valt. Zeiken op iets wat gewoon is binnen het spel vind ik op zichzelf dan wel weer spelbederving.
Oud 28-11-2013, 10:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik heb nog eventjes wat tijd om te posten.



Sla je mij nou expres over terwijl je de post er direct onder van Woyt wel er in zet?
Nee, sorry heb ik niet gelezen!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 10:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het gebash op WolterB best verdacht eigenlijk... Deze mensen staan onder het Deus ex lijstje en, om vorige ronde gelijkspel te hebben gemaakt moeten er hiervan 2 stemmen nep zijn.
Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)
Waarom? De heks, verrader en geliefden (of zelfs dorpelingen, dat gebeurt namelijk ook) kunnen ook in het ene rijtje staan en op iemand anders gestemd kunnen hebben om de rijtjes te manipuleren. Waarom concludeer je meteen dat deze stemmen nep moeten zijn?

Dit was het laatste stemlijstje dat gepost is voor het gelijkspel bekend werd gemaakt:

Citaat:
fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)
Deus ex machina (17)
Sadye (19)
Tuttebel (20)
Arpos (22)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)
Thor6 (23)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)

WolterB
Röps (16)
Zowel Buerp als Deus ex hebben 8 stemmen hier. We kunnen er vanuit gaan dat Buerps stem echt was en die van ArPos niet-bestaand, dus dan is het 7v8.

Als alleen al iemand uit het Eleventhhour, Woyt of WolterB lijstje geswitched is naar Buerp, dan zou je al gelijkspel hebben. (er vanuit gaande dat alle andere stemmen echt zijn, want dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn.)

Rare conclusies, Tuttebel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Tuttebel staat twee keer in het eerste lijstje. Dus 7-8. Met ArPos als wolf; 6-8.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-11-2013, 10:29
Verwijderd
Misschien heeft tuttebel gewoon last van hormonen
Oud 28-11-2013, 10:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tuttebel staat twee keer in het eerste lijstje. Dus 7-8. Met ArPos als wolf; 6-8.
Oh, die had ik compleet gemist.

Nouja, zelfde punt. Dan had het ook nog iemand onder het deus Ex lijstje kunnen zijn die naar Buerp geswitched is bijvoorbeeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Misschien heeft tuttebel gewoon last van hormonen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-11-2013, 10:34
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Waarom? De heks, verrader en geliefden (of zelfs dorpelingen, dat gebeurt namelijk ook) kunnen ook in het ene rijtje staan en op iemand anders gestemd kunnen hebben om de rijtjes te manipuleren. Waarom concludeer je meteen dat deze stemmen nep moeten zijn?

Dit was het laatste stemlijstje dat gepost is voor het gelijkspel bekend werd gemaakt:


Zowel Buerp als Deus ex hebben 8 stemmen hier. We kunnen er vanuit gaan dat Buerps stem echt was en die van ArPos niet-bestaand, dus dan is het 7v8.

Als alleen al iemand uit het Eleventhhour, Woyt of WolterB lijstje geswitched is naar Buerp, dan zou je al gelijkspel hebben. (er vanuit gaande dat alle andere stemmen echt zijn, want dat hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn.)

Rare conclusies, Tuttebel.
Sorry met nep bedoel ik niet echt, dus ook wissel-stemmen (heks, ll-verrrader). Ik ging mee met Thor6 zijn post die dit zei, maar heb het zelf niet meer gecheckt inderdaad. Stom van me.. Dus dan is het 7 tegen 8, daar kan veel meer mis zijn inderdaad.
Waarom meervoud conclusies, ik tel er maar 1?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 10:35
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Misschien heeft tuttebel gewoon last van hormonen
ja dat ook maar wat heeft dat hier mee te maken
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 28-11-2013, 10:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Tuttebel staat twee keer in het eerste lijstje. Dus 7-8. Met ArPos als wolf; 6-8.
oh ja dat was t...

Zo klopt ie dan (nummertjes heb ik laten staan)

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)
Deus ex machina (17)
Sadye (19)
Arpos (22)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)
Thor6 (23)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)
Lieveheersbeest (21)
.sann (24)

WolterB
Röps (16)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine Weerwolfspel #95
Verwijderd
242 25-11-2013 20:00
De Kantine Weerwolfspel 40 #2
Martiño
265 11-10-2007 18:46
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.