Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2014, 12:14
Verwijderd
Wut, verkeerde documentatie Bij die front panel dingskes? Stond het op het moederbord ook verkeerd aangegeven?
Advertentie
Oud 13-01-2014, 12:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Wut, verkeerde documentatie Bij die front panel dingskes? Stond het op het moederbord ook verkeerd aangegeven?
Op moederbord stond het wel goed ja
Alleen kostte me dat meer dan een week kloten voordat ik dat doorhad
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-01-2014, 13:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hoesten. Ik ben er echt klaar mee nu.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-01-2014, 13:21
Verwijderd
kut filezilla

kut tering mysql van instalinkindexer

kutzusje die wilt dat ik excel installeer voor dr

het is fucking koud buiten

Jeukerig plekje wat maar niet weg wilt gaan

helemaal klaaar met alles
Oud 13-01-2014, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Op moederbord stond het wel goed ja
Alleen kostte me dat meer dan een week kloten voordat ik dat doorhad
Het bleek dat ik niet hard genoeg tegen m'n front panel had geramd, waardoor een plastic pin van het aanknopje niet in een dingske ging en het dus niet werkte Nu doet hij het HOERA.
Oud 13-01-2014, 18:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het bleek dat ik niet hard genoeg tegen m'n front panel had geramd, waardoor een plastic pin van het aanknopje niet in een dingske ging en het dus niet werkte Nu doet hij het HOERA.



Ik waardeer in een half ingepakt huis zitten niet, het voelt zo onthand.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2014, 14:04
Verwijderd
Ik had een badkamerlamp. In het begin wou pa ze niet ophangen, 'teveel werk en er hangt er een'. 5 jaar later is er iets mis met het lelijke kreng dat er hangt en besluit ik dan mijn lamp toch maar zelf op te hangen. En dan kom je er achter dat het ophangstuk is achtergebleven en de lamp wordt niet meer gemaakt, dus de rest kan ik ook weg gooien
Oud 19-01-2014, 18:13
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Twee zieke kinderen.
Oud 20-01-2014, 00:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een klasgenootje van de basisschool stuurde me een friendrequest op Facebook.

Vorige zomer heeft ze een miskraam gehad in de 15e week. Vervolgens heeft ze de foto's van de miskraam op Facebook gezet... een foto die waarschijnlijk gemaakt enkele minuten na de miskraam zelf is gemaakt, aangezien haar infuus nog in haar arm zit en het kleintje in een bloederige handdoek op haar blote buik ligt, een andere waar ze met haar man geschokt/verdrietig naar het kleintje kijkt en eentje waar ze het handje vasthoudt.

Ik weet niet wat ik het meest bizarre vind, dat je besluit dit (openbaar!) op Facebook te zetten of dat er blijkbaar iemand enthousiast bezig is geweest met foto's maken van de miskraam zelf.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2014, 05:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Dat je er foto's van hebt VOOR JEZELF snap ik wel. Best ingrijpend verlies en alles. Maar idd openbaar op sociale media...

Ot: nachtmerrie
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-01-2014, 15:06
Verwijderd
Ontiegelijk ontzettend hoofdpijn en nekpijn. Fijn altijd dat gymdocenten niet begrijpen dat mijn lichaam geen achteruit koprol aankan.
Oud 20-01-2014, 16:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een klasgenootje van de basisschool stuurde me een friendrequest op Facebook.

Vorige zomer heeft ze een miskraam gehad in de 15e week. Vervolgens heeft ze de foto's van de miskraam op Facebook gezet... een foto die waarschijnlijk gemaakt enkele minuten na de miskraam zelf is gemaakt, aangezien haar infuus nog in haar arm zit en het kleintje in een bloederige handdoek op haar blote buik ligt, een andere waar ze met haar man geschokt/verdrietig naar het kleintje kijkt en eentje waar ze het handje vasthoudt.

Ik weet niet wat ik het meest bizarre vind, dat je besluit dit (openbaar!) op Facebook te zetten of dat er blijkbaar iemand enthousiast bezig is geweest met foto's maken van de miskraam zelf.
doet me denken aan die sicko Amerikanen die nog een leuke fotosessie maakten van hun dode foetus, inclusief koddig gebreid mutsje.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-01-2014, 16:55
Verwijderd
Citaat:
doet me denken aan die sicko Amerikanen die nog een leuke fotosessie maakten van hun dode foetus, inclusief koddig gebreid mutsje.
Ik weet welke fotosessie je bedoelt. Dat was een (vroege) doodgeboorte en een dagje thuis afscheid nemen helpt sommige mensen met de verwerking... Het is alleen wel iets om thuis in een mapje te houden, niet op Facebook te zetten.
Mutsje en doek erom enzo vind ik ook niet zo gek, je wordt zelf ook niet naakt begraven, waarom een baby dan wel.
Oud 20-01-2014, 18:52
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ot: men serveerde bruinebonensoep bij het bedrijf waar ik vanochtend was.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-01-2014, 18:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
ot: men serveerde bruinebonensoep bij het bedrijf waar ik vanochtend was.
Oud 20-01-2014, 19:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ot: men serveerde bruinebonensoep bij het bedrijf waar ik vanochtend was.
's ochtends? Eww.

Ik waardeer niet dat ik op deze blauwe maandag voornamelijk ziek op de bank heb gelegen, omdat mijn maag ineens raar deed en ik kotsmisselijk en duizelig was enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-01-2014, 19:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
we hebben daar nog gelunched; zodoende.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-01-2014, 19:29
Hazel
Hazel is offline
Denk je dat je ooit nog plezier kunt beleven aan het eten van bruine bonen, Carn?
Oud 20-01-2014, 19:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
plezier is een groot woord.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-01-2014, 19:39
Hazel
Hazel is offline
Wat is eigenlijk je lievelingseten?
Oud 21-01-2014, 14:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik werk aan een monsterreflectieverslag om het vak drama af te kunnen sluiten. In de studiehandleiding staan allemaal vragen in de trant van 'Welke belemmeringen en stimulerende factoren ben je tegen gekomen in het werken aan jouw leervraag?' WEET IK VEEL
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-01-2014, 18:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
"aids en cocaïne"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-01-2014, 05:20
Verwijderd
Dat ik zo meteen op de autokeuring moet zijn. De grootste ergerlijke kloterige willekeur in België, maar ik ga vroeg, ik hoop dat ze nog niet chagrijnig zijn en nog niet bezig zijn met hun quotum van afgekeurde wagens en dat ik dadelijk in wel gewaardeerd kan posten dat hij erdoor is.
Oud 22-01-2014, 07:17
Verwijderd
Het mocht niet zijn. Schokdempers naar de knoppen wordt weer een dure grap vrees ik.
Oud 22-01-2014, 08:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Had je dat dan niet gemerkt?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-01-2014, 09:05
Verwijderd
Ik niet, en het is er ook maar eentje, rechtsachter, en er heeft laatst nog iemand anders iets voor me moeten testen, maar die heeft ook niks gevoeld.. Maar sowieso rijdt mijn auto 'hard', sportmodel en RFT-banden. Volgens anderen dan, ik ben het gewend en heb geen idee waar ze het over hebben

En de dure grap valt uiteindelijk nog wel mee. Vind ik. Ik had een paar 100 euro per stuk verwacht (als het glasje van de spiegel al 90 euro kost...), maar het blijft beperkt tot 100 euro per stuk (je moet ze per twee vervangen). Niet dat ik dat geld wil/kan missen, maar goed.
Oud 22-01-2014, 09:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
overzichtelijk, kut, maar overzichtelijk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-01-2014, 09:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zo'n aromasetje (olie op een dingetje, kaarsje eronder en gaan) en ik heb er gister eentje aangestoken die naar aardbeien zou moeten ruiken. In plaats daarvan ruikt het naar tandarts, want zo rook mijn fluorbehandeling ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-01-2014, 11:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Drie keer een dag(deel) thuisblijven voor een monteur die internet zou moeten aansluiten wat drie keer niet gelukt is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-01-2014, 12:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een HandPresso espresso-apparaat gekocht op marktplaats en ik heb 't voor een prima prijs en het ziet er nog goed uit enzo...maar ik had specifiek gevraagd of er losse koffie in kon of alleen maar pads en die kerel zei dat er een filter was voor losse koffie... en dat is dus niet zo!
Er staat ook heel groot in het instructieboekje 'Alleen voor ESE pads'.

Nou ja, dan maar pads kopen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-01-2014, 11:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
PostNL die zich niet aan de afspraken houdt waardoor ik nog drie dagen moet wachten op mijn modem.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-01-2014, 14:07
Hazel
Hazel is offline
Dat mijn huis gesloopt gaat worden en ik dus op zoek moet naar een nieuw huis
Oud 26-01-2014, 09:07
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Dat er hier 10cm sneeuw ligt en mijn oppaskindjes al 2x zijn geweest om te vragen of ik kom spelen (en het is nog maar 10uur...) maar dat ik eigenlijk keihard moet leren voor tentamens .
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 26-01-2014, 14:50
Verwijderd
Wat heb je aan een schoolsite, als de site het 9 van de 10 keer niet doet. ik kom niet eens mijn schoolmail in en ik moet wat dingen versturen, want morgen is een deadline voor verslagen.
Oud 26-01-2014, 15:00
Verwijderd
Met 'u' aangesproken worden door iemand van 14, toen hij erachter kwam wat m'n leeftijd was.
Oud 26-01-2014, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Met 'u' aangesproken worden door iemand van 14, toen hij erachter kwam wat m'n leeftijd was.


Hoe oud ben je?
Oud 26-01-2014, 15:04
Verwijderd
Heel oud, kennelijk.
Oud 26-01-2014, 15:06
Verwijderd
Brugklassers zien mij soms voor stagiaire aan
Oud 26-01-2014, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Heel oud, kennelijk.
Vindt u de vraag vervelend, mevrouw?
Oud 26-01-2014, 17:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Of misschien gewoon niet belangrijk genoeg om te beantwoorden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-01-2014, 17:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Of misschien gewoon niet belangrijk genoeg om te beantwoorden.
Ik denk dat het dus een domme vraag is
Oud 26-01-2014, 17:53
Verwijderd
Domme vragen worden overgeslagen
Oud 26-01-2014, 17:55
Hazel
Hazel is offline
Op domme vragen hoef je op dit forum geen antwoord te geven
Oud 26-01-2014, 18:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Biologische membranen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-01-2014, 20:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat de chocolademilkshake van de Lidl lang niet zo lekker is als de aardbeivariant.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-01-2014, 17:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn zenuwlevels voor biochemie zijn zo hoog, dat mijn Nederlandse en Engelse woordenschat ervan achteruit gaat Handig, als je moet studeren. Met een Engels lesboek en een powerpointpresentatie vol moeilijke termen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-01-2014, 18:27
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Dat de bovenburen al wekenlang van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat lopen te boren!!! Het moet nou eens afgelopen zijn met die kankerherrie!
Oud 27-01-2014, 20:07
Hazel
Hazel is offline
Pff, over buren gesproken: dat het kind van mijn buren dag en nacht keihard huilt en dat er dan keihard naar teruggeschreeuwd wordt ("HOU OP!", "HOU JE BEK", "STOP MET HUILEN!!!"). Na diverse nachtelijke telefoontjes naar de politie bij keihard geschreeuw en klappen overweeg ik nu ook melding te maken bij de raad voor de kinderberscherming.
Oud 27-01-2014, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Pff, over buren gesproken: dat het kind van mijn buren dag en nacht keihard huilt en dat er dan keihard naar teruggeschreeuwd wordt ("HOU OP!", "HOU JE BEK", "STOP MET HUILEN!!!"). Na diverse nachtelijke telefoontjes naar de politie bij keihard geschreeuw en klappen overweeg ik nu ook melding te maken bij de raad voor de kinderberscherming.
Bah. Hoe oud is dat kind?
Oud 27-01-2014, 20:37
Hazel
Hazel is offline
Ik heb geen flauw idee. Ik heb mijn buren nog nooit gezien. Wel eens iemand gezien waarvan ik dacht dat ze bij dat gezin zouden kunnen horen, maar ik weet het niet zeker. Ik woon in een appartementencomplex en zij wonen in een woning met een andere opgang, dus ik kom ze ook nooit tegen. Het klinkt in ieder geval als een baby.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Nog geen titel...
CoveredEyes
13 04-10-2003 08:48
Verhalen & Gedichten waargeberud verhaal
karamba
6 19-12-2002 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.