Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2014, 15:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Minder. Net als Nederlanders, Turken, Belgen, Polen, Duitsers etc. De aarde is al vol zat.

Een kind krijgen/verwekken en wel de zorg ervoor dragen op je 15e of 45e? En waarom?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2014, 15:38
Verwijderd
Pfoe. Ik denk toch 15... Naar school gaan kan altijd nog... Op je 45e heb je zo veel extra gezondheidsrisico's en ook nog de zorg voor je bejaarde ouders erbij.

Nu ben je 45 met een dochter in 5havo. Ze vertelt je dat ze acht weken zwanger is. Je mag NIET reageren met "och schatje wat je ook kiest wij steunen je". Je zegt ofwel "dat lossen we zo op, ik breng je morgen naar de abortuskliniek" ofwel "ooooh wat heerlijk ik word opa/oma, we gaan morgen lekker kleertjes shoppen!". Wat zeg je?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 15:44
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Naar de abortuskliniek. Zeker weten. Ik zou mijn kind nooit een kind laten opvoeden als het 1. nog niet volwassen is en 2. niet kan garanderen dat dat kind goed kan opgroeien (zonder geldnood etc.)

Geen vlees meer, of geen vis?
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 16:10
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Geen vlees. Hoewel ik geen vlees én geen vis ook niet erg zou vinden.

Elke dag verplicht 30 minuten zwemmen - meer mag natuurlijk altijd - of nooit meer mogen zwemmen?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 16:36
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Verplicht zwemmen dan maar, om dat nou op te geven..

Je kan geen kleuren meer zien, alles is zwart/wit of... iemand breekt je pink (links) om de 6 maanden
__________________
O nou
Met citaat reageren
Oud 20-03-2014, 22:29
Verwijderd
Kleurperceptie is belangrijker dan een pink. Dus optie twee.

Hoera! Er wordt een pil uitgevonden die al het eten vervangt. Het voordeel is dat je nooit meer hoeft te eten, waardoor je veel tijd en moeite bespaart. Het nadeel is dat hij de grootte heeft van een twee-euro-munt en dat hij naar poep smaakt. Maar dat terzijde. Wil je liever een tatoeage van een dolfijn of van een Ferrari?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 11:16
Verwijderd
Dolfijn.

Je vader opeten of je moeder opeten? Licht je keuze toe.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 14:33
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Sowieso m'n vader opeten. Ik zou twaalf duizend keer kotsen als ik iemand moest opeten. En daarna nog een paar miljoen keer tijdens het opeten. Ongeacht hoe het lichaam is bereid(t? nee toch!). Maar, ik wil liever m'n moeder in leven houden. Dus, daarom.

Een blauw gezicht hebben, of blauwe geslachtsdelen + kont + borsten (vooral als je vrouw bent, maar mannen mogen ook best blauwe borsten hebben als ze voor deze optie kiezen)?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 16:47
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
geslachtsdelen, die kun je nog bedekken met kleding.

Naakt op de cover van de playboy of meedoen aan Utopia?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 17:06
Verwijderd
PLAYBOY komt u maar. Of het ding dan nog verkoopt, /care.

Nooit meer alcohol (geheelonthouders mogen niet meedoen) of nooit meer hmmm... *denkt* zelf kiezen wat je mag aantrekken (en niet dat er dan carnavalspakken worden gekozen, nee gewoon beetje saaie dingen enzo, niet jouw stijl, maar ook niet IEKLELIJK).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 18:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nooit meer alcohol, hoezeer ik ook van bijvoorbeeld speciaalbiertjes houd. Er fatsoenlijk bijlopen en vooral zoals ík wil vind ik veel belangrijker.

Een huis dat eigenlijk veel te klein is voor je of een huis waar je qua ruimte in verzuipt?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 08:35
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
een veel te klein huis

aangifte doen tegen wilders of voor de ogen van heel Nederland zeggen dat je het 100% eens bent met zijn opmerkingen?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 08:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik val nog liever ter plekke dood neer dan dat ik zeg het eens te zijn met Wilders.

De rest van je leven alleen nog maar Vlaams of Hollands cabaret/humor mogen zien?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 09:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dood neervallen was geen optie!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 21:56
NippleTwister69
NippleTwister69 is offline
Kanker krijgen of verkouden worden?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 21:57
Lightpino
Lightpino is offline
het eerste

niezen of je moeder zien sterven aan een hangmat
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 21:58
NippleTwister69
NippleTwister69 is offline
het tweede
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 22:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
dood neervallen was geen optie!
Daarmee bedoelde ik aangifte doen dus

En de posters onder je begrijpen het topic duidelijk niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 22:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ah, duidelijk! En: inderdaad. Dan blijft de vraag staan:

De rest van je leven alleen nog maar Vlaams of Hollands cabaret/humor mogen zien?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 12:51
Verwijderd
Hollands.

Een 100000000 jarig leven of een 80 jarig leven?
Het 100000000 leven is een redelijk saai leven. Niet slecht, moeilijk, kut, maar gewoon saai.
Het 80 jarig leven kent 72 jaren van ellende, zorgen, eenzaamheid, pijn, en moeite en 8 blije jaren. Deze 8 blije jaren zijn de jaren 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51.

Verklaar je antwoord.

Laatst gewijzigd op 26-03-2014 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 14:55
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
doe dan maar het 80 jarig leven, bij die andere zie je al je vrienden en mensen om je heen telkens dood gaan, dat lijkt me ook niets. En saai of eenzaam, het lijkt me beide niets, dus hoe korter hoe beter dan.

Nike en adidas of vans en all stars?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 19:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vans en all stars, heb niks met vans maar toch drie paar all stars staan.

Elke maaltijd moeten instagrammen en pas mogen beginnen als je minstens drie likes hebt, voor de rest van je leven, of precies in een boekje de kcal van elke hap die je binnenkrijgt bijhouden? Ook voor altijd.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 20:38
Verwijderd
Dat met dat boekje. Instagram raakt ooit uit de mode, en dan moet je doodgaan van de honger.

Een partner die driekwart van het jaar op een booreiland werkt of een partner die zich maar eens per halfjaar wast?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 15:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Om de keuze makkelijker te maken ga ik er even van uit dat je op een booreiland extreem goed verdient, dus dan kies ik de eerste optie

Vanaf nu mag je alleen nog maar een relatie aangaan met iemand die Kees of Ina heet.
of
Je mag alleen nog maar drinken uit dopjes van wasmiddelflessen en deodorantbussen, en alleen nog maar eten van deksels van verfblikken. Daarnaast mag je per jaar maar één maand internet hebben.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 15:39
Verwijderd
Optie 2 heeft te veel nadelen tenopzichte van de naam Ina. Dus dan heet ze maar Ina.

Elke dag zorgen voor een andere baby of elke dag zorgen voor een andere bejaarde?

Beide hebben dus jouw hulp nodig en de leeftijd kan verschillen met de dag. Al maakt dat niet altijd uit.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 16:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hehe, ik doe allebei! Niet elke dag though. Over het algemeen vind ik baby's iets minder vies en iets makkelijker, maar als ik er de hele dag voor moet zorgen elke dag dan liever een bejaarde want dan kan ik ook eens een paar uur weg. Hm. Nee toch liever de baby!

Seks met je buurjongen/huisgenoot aan de rechterkant, of seks met de leraar van wie je het vaakst les hebt?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 17:22
Verwijderd
Naar China. Ik ben daar nu één keer geweest en dat was een hele bijzondere ervaring.

Als je een huisdier zou zijn, welke huisdier zou je dan zijn, een kat of een hond?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 17:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Onder de eigen nagel dan maar.

Zou je het liefst worden gevierendeeld of toch liever geradbraakt worden?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 17:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gevierendeeld, dan ben je toch iets sneller dood. Ik denk niet dat ik graag zonder ledematen zou verder leven, als ik het radbraken al zou overleven. Bovendien heb ik slechte ervaringen met braken.

Zou je liever een week lang alleen maar chocolade eten, of alleen maar komkommersalade? Je mag het allebei niet zelf maken, maar je mag wel verschillende varianten kopen in de winkel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 17:55
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Komkommersalade. Daar zou ik minder snel misselijk van worden.

Liever seks met je vader of met je moeder?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 18:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn vader. Daar ben ik niet mee opgegroeid dus net een heel klein beetje minder awkward.

Een cadeautje zelf maken, er veel tijd en moeite in steken, of een cadeautje kopen, er geen moeite en tijd in steken omdat je precies weet wat de persoon wil maar wel veel geld erin steken?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 12:17
Verwijderd
Het eerste. Het tweede klinkt namelijk als iets dat iemand je heeft opgedragen, zo van, hey dit wil ik. En dat is handig, maar ik verras liever iemand. Dus ik zou zoeken voor andere opties en gezien de andere optie hier is zelf maken, dat dus

Een dag lang kriebelhoest (van dat gekuch dat maar niet over wil gaan) of een dag lang blafhoest (over je longen met slijm).
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 13:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Doe dan maar een dag blaffen. Als je dan hoest voelt het ten minste dat er wat los komt en dat je het ergens voor doet.

Vechten tegen wat de bierkaai lijkt of het bijltje er misschien te snel bij neergooien?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 13:56
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
vechten tegen de bierkaai

Een dag lang naakt rondlopen in amsterdam of een dag lang als gothic rondlopen in een klein dorp waar streng christelijke mensen wonen die je allemaal nakijken en naroepen.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 15:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat tweede lijkt me leuker, en wat boeien strenge christenen nou, met hun rare meningen?

Elke dag aan de wodka, en daardoor op je 40e een levercirrose, of elke dag een sigaar, en daardoor op je 60e longkanker?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 15:51
Verwijderd
Doe die sigaar dan maar, daarmee verpest je tenminste je sociale en professionele leven niet, en genoeg wodka om in twaalf jaar levercirrose te krijgen doet dat wel.

Alles wat je zegt voortaan alleen maar mogen zingen, of alles alleen maar snauwen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 21:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sowieso zingen! niet echt een keuze!

Te voet naar Tibet met 500 Euro of een vliegreis naar Antarctica met alleen een winterjas en een lunchpakket?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2014, 21:59
Verwijderd
Met 500 euro aar Tibet. Geld kan je wisselen en er bestaan vast nog goeie mensen op de wereld die je eten willen geven of andere dingen.


Een piramide beklimmen met klimuitrusting of een rotsige berg beklimmen met alleen bergschoenen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 00:11
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Had ik toch de piramide beklimming met klimuitrusting gedaan. Ben lafaard.

Muziek op LP of muziek op CD?
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 16:34
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
LP

nooit kinderen krijgen, of 5 tweelingen en 3 drielingen krijgen en tot slot ook nog een 4ling waardoor je 23 kinderen hebt die je allemaal op moet voeden samen met je partner?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 19:46
Verwijderd
Het eerste. Als het kon 1 kind. Maar 23 is te veel.

Je kleren gaan nooit meer uit. Ze veranderen om de 2 minuten of langer als je wil.
Je kiest zelf de kledingkeuze, maar je hebt wel altijd een broek/rok, ondergoed, sokken en bovenkleding aan.
(Dus nooit meer naakt.)
W.C en dergelijk verschoon je pas na 2 minuten door de kledingverwisseling.

Of voor altijd naakt. Bedekken met iets is niet mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 21:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nooit meer naakt natuurlijk!! Lijkt me wel zo praktisch. Hoef ik ook nooit meer moeilijk te doen met omkleden waar mensen bij zijn.


Een kilo chocolade achter elkaar opeten of een liter wodka achter elkaar opdrinken?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 22:38
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een liter wodka lijkt me wel lekker op dit moment.

Een hutje op de hei met alleen jouw geliefde, of een enorme villa met constant vrienden en familie om je heen? In geen van beide gevallen mag je ooit het huis verlaten.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 23:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dan de villa. Er is niet gezegd dat de villa niet op de hei staat en dat mijn geliefde niet bij me is in die situatie. Maar wat kut dat ik niet naar buiten mag. Ik laat dan een wintertuin aanleggen oid.

Altijd -20 of altijd +45 graden?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 00:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
-20 natuurlijk.

Een 50-jaar deposito met een rente van 100% (dus niet tussentijds opnemen) of een vrij opneembare spaarrekening met 0,9% rente?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 10:31
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat eerste. Lijkt me een uitstekend alternatief voor het pensioen, artiest zijnde.

Ontbijten met donuts of met frietjes?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 16:29
Verwijderd
Donuts!

Alles eten met je handen of alles eten met een kleine vork (10cm)?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 10:02
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
met mn handen

Liever je hele leven op je eten moeten letten omdat je snel teveel aankomt, of je hele leven te dun zijn en dat mensen aan je vragen of je anorexia hebt?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 10:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn hele leven te dun zijn en niet op eten hoeven letten. Met eten bezig zijn heeft me een eetstoornis gegeven die mensen niet zagen, ik heb het liever precies omgekeerd: een gezonde geest in een minder gezond uitziend lichaam.

Passief-aggressieve briefjes achterlaten voor mensen en stille wraak nemen op dingen die ze je misdoen, of ze direct aanspreken op hun gedrag?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2014, 11:09
Verwijderd
Mensen direct aanspreken op hun gedrag.

Een net is te krappe broek die snijd in je buik of een net iets te ruime broek die telkens afzakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 04-12-2008 23:17
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 06-05-2008 22:58
De Kantine Dit of Dat?
trophus
500 01-12-2007 18:36
De Kantine Dit of dat?
Verwijderd
500 18-09-2007 19:05
De Kantine dit of dat #2
Bongalientje
500 26-07-2007 00:41
Liefde & Relatie wel of niet verliefd om mij?
DomoBig
29 30-01-2006 22:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.