Oud 07-03-2017, 09:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja maar ik wil ook wel eens in bed blijven liggen als ik de hele week op de bank heb gelegen.

Ik verbaas me oprecht over het constante ik ben moe gepiep van anderen. Hoe dan? Ja geen idee, zo heb ik altijd gerold.
Een typische werkdag ziet er voor mij als volgt uit; 07:00 opstaan, 07:30 richting werk, 08:30 ter plaatse, 17:45-18:30 vertrekken, 18:45-19:30 thuis. Dat is eigenlijk de meest 'cleane' situatie, dus zonder calamiteiten of deployments buiten office hours. Normaliter ga ik rond 23:00 naar bed, soms eerder, soms later. Mijn SO draait typisch vergelijkbare uren, zo niet meer. Mensen reageren soms echt geshockeerd, waar ik dan weinig van begrijp. Dit zorgt er juist voor dat in 't weekend relatief uitslapen extra fijn is.

Volgens mij maakt het verschil dat 't niet eens echt als 'werk' aanvoelt en dat dagelijks momenten zijn van 'Fuck het is al zó laat..' -- ik vind het dan ook maar lastig voor te stellen dat genoeg mensen een 32-urige werkweek al meer dan genoeg vinden (zonder nevenactiviteiten als opleiding/kinderen). Dan zou ik bijna gaan denken dat ze een verkeerde baan gekozen hebben.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Oud 07-03-2017, 09:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben voor mijn gezondheid minder gaan werken. Voor mij zorgt dat ervoor dat ik de uren die ik werk, wel mijn werk kan doen met de energie die het verdient en die ik erin wil steken ipv een hele week futloos rond te hangen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-03-2017, 10:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind 32 uur prachtig als mensen 60 uur of meer willen werken, want dat heb ik ook gedaan, prima, maar ik word daar heel ongelukkig van. Ik leef namelijk niet om te werken, maar andersom.

Ik trek weinig slaap wel oké, maar niet te lang. Ik kan best een weekje laat naar bed en vroeg opstaan, maar mijn lichaam gaat gewoon in protest op een gegeven moment. Ik merk ook dat ik een nachtje doorhalen niet meer zo makkelijk doe als 10 jaar geleden en dan voel ik me echt oud

Mijn buurvrouw slaapt elke dag van 23:00 tot 10:00, als ze vroege dienst heeft (9 uur beginnen), is ze de hele dag verrot en zo hebben we allemaal wel iets wat een ander vreemd vindt, boeiend.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-03-2017, 11:09
Verwijderd
Ik ben gemiddeld 50 uur per week op kantoor. Vrijwel altijd voor acht uur aanwezig, in deze tijd van het jaar nooit voor 17.30 uur naar huis, zelden "echt" pauze. Ik kan natuurlijk wel tussendoor internetten en zo, dus je kunt ook stellen dat ik mijn pauzes verspreid door de dag neem. Is ook nodig; veel werk is analytisch en contact met klanten waarbij je je woorden moet wegen, achter elkaar door rammen lukt gewoon niet. Dan ga je fouten maken, dingen over het hoofd zien.

Bij vorige werkgever was het extremer en was het in mijn laatste jaar normaal om 80 uur per week te maken. De productiviteit ging daar uiteraard van onderuit, 's ochtends was je bezig de fouten van de vorige avond te herstellen. De sfeer op dat werk was in dat laatste jaar ook volledig verziekt. In die periode was ik ook altijd moe. Denk dat dat een combinatie was van een baan die niet bevalt en overdreven uren maken.

Ik kan me ook niet goed voorstellen dat ik 32 uur per week zou werken. Ik vind mijn werk oprecht leuk dus dat het meer dan 40 uur is boeit me geen seconde. Ik krijg overigens ook geen uur overwerk uitbetaald of tijd voor terug, maar mijn salaris is sowieso prima. Ik krijg ook veel waardering van collega's en klanten. De 50 uur per week die ik nu maak ervaar ik niet als veel en ik ben altijd een beetje verrast als mensen, als ze horen dat ik voor acht uur op kantoor ben, iets zeggen als "oh dan kun je lekker om vier uur naar huis". Euh nee, zo werkt het hier niet

Ik voel me de laatste jaren een stuk fitter/minder moe dan voorheen. Denk dat het vooral komt door het leuk vinden van het werk. Daarnaast ga ik al een paar jaar vrijwel iedere winter een maand op vakantie, dat vind ik heerlijk en geeft me heel veel energie. Ik heb dan ook niet het gevoel dat ik leef om te werken, eerder dat ik werk om ver op reis te kunnen (en lekker uit eten te gaan et cetera).

De laatste anderhalve maand ben ik wel altijd moe, maar ik ben dan ook verhuisd en het is winter Dat heeft voor mijn gevoel juist niet met werk te maken.
Oud 07-03-2017, 11:15
Verwijderd
Ja ik zie mijn werk ook niet echt als een vervelende verplichting. En mijn dag lijkt op die van Megatron behalve dan dat ik naar kantoor ga als ik er zin in heb als ik verder niets heb.
Oud 07-03-2017, 11:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind mijn werk ook niet vervelend en dat is wat ik graag doe en waar mijn hart ligt maar er zijn nog meer dingen die ik graag doe.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-03-2017, 12:04
Verwijderd
Ja maar dat hebben "wij" heus ook wel. Ik vind reizen en voetbal kijken leuker dan werken. Om maar twee willekeurige dingen te noemen.

Er is geen gouden formule die voor iedereen opgaat qua hoeveel uur je werkt, dat heeft ook verder niets te maken met dat mensen niets beters te doen hebben of zo.
Oud 07-03-2017, 12:11
Verwijderd
Ik bedoel, iemand die 24 uur werkt denkt misschien van jullie 32 uur "nou dat is wel veel, Ik vind mijn werk ook niet vervelend en dat is wat ik graag doe en waar mijn hart ligt maar er zijn nog meer dingen die ik graag doe". Het is voor mijn gevoel een hellend vlak-argument. Uiteindelijk zegt iemand die niet werkt tegen de persoon die 1 uur per maand werkt dat hij liever dat uur wat anders doet

Maar uiteraard ben je helemaal niet verplicht een argument of zo te geven. Iedereen moet lekker zo veel of zo weinig werken als zij/hij zelf wil/kan/whatever.
Oud 07-03-2017, 12:20
Verwijderd
Ja klopt. Maar jij en ik hebben ook nog eens niet heel uitputtend werk. Misschien dat zeven a acht uur slaap daarom prima is.
Oud 07-03-2017, 12:41
Verwijderd
Dat is natuurlijk zeker waar. Ik zit de hele dag op mijn luie reet en ga zo ongeveer ieder uur even een rondje over de afdeling lopen om maar wat te bewegen als je fysiek bezig bent, al is het maar staan, is dat al een stuk vermoeiender natuurlijk.

Als ik pauze neem is dat eigenlijk altijd om te gaan sporten en daar krijg ik juist energie van. Dat breekt heerlijk de dag doormidden en maakt je hoofd leeg. Eigenlijk zou ik dat iedere dag moeten doen
Oud 07-03-2017, 14:34
Verwijderd
Ik werk 24 uur en zou graag meer willen werken, 28 of 30 uur. Niet meer, want dat houdt in mijn vak vaak in dat je altijd dezelfde dienst draait. Dat wordt op den duur heel vervelend. Ik heb wel eens op een groeo gewerkt waar 24 ook echt wel genoeg was vanwege de fysieke belasting. Daar was de zorg dusdanig zwaar dat ik na vier dagen ook wel enigszins geradbraakt was. Dat wordt wel beter naarmate je er aan gewend raakt, maar was wel even schakelen. Het is ontzettend groepsafhankelijk - op mijn vorige groep waren er weken bij dat vier/vij dagen echt wel genoeg was vanwege stevige gedragsproblematiek. En hoeveel je dan ook van je werk houdt, dat trekt een goeie wissel op je flexibiliteit.
Oud 07-03-2017, 15:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik werk in principe 40 uur per week, komt meestal neer op 45 uur aangezien ik altijd een half uur eerder begin, de pauze vaak korter is en ik wel mijn planning af wil hebben voordat ik naar huis ga.
Tijdens weken waarin ik ook opleiding heb werk ik maandag een halve dag en heb ik nog 8 uur lessen, wat wat mij betreft prima is. Momenteel zitten we met wat deadlines en dan werk ik 1 ŕ 2 dagen per week een paar uur langer door en zo lang dat niet structureel is vind ik het prima
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-03-2017, 23:00
Verwijderd
Kom op liefjes. Post eens dingen.

LuvUallXxX:extrakusjevoorertur:
Oud 08-03-2017, 05:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben in een fancy hotelkamer
Oud 08-03-2017, 07:14
Verwijderd
Heb je een telefoon op je plee?
Oud 08-03-2017, 07:38
Verwijderd
Ik zat een tijd geleden in een vijfsterrenhotel en wilde mijn overhemd strijken. Geen strijkijzer aanwezig, alleen een broekenpers. Tsssk.
Oud 08-03-2017, 07:40
Verwijderd
Heb je toen de butler gevraagd om te strijken?
Oud 08-03-2017, 07:47
Verwijderd
Ik heb serieus overwogen om roomservice te bellen ja Ik stond daar serieus van te kijken, ik zit wel vaker voor werk in hotelkamers en dan heb ik best vaak dat ik een overhemd even strijk (want opgevouwen vervoerd in een klein koffertje). Dit was de eerste keer dat ik een strijkijzer zocht en niet vond. En for the record, voor werk zit ik nooit in vijfsterrenhotels
Oud 08-03-2017, 08:19
Verwijderd
Oud 08-03-2017, 08:30
Verwijderd
Echt? Dat is in vijf sterren normaliter net zo'n stabiele factor als de blowdryer.

Alhoewel ik me niet kan herinneren dat The Leela Palace er een had. Maar daar kostte je spullen laten wassen slechts drie euro per sok.
Oud 08-03-2017, 11:40
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Vijf sterren heb ik nog niet in geslapen volgens mij. Meestal vier en af en toe drie.
__________________
Forumnist.
Oud 08-03-2017, 11:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Strijkvrije overhemden!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-03-2017, 13:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij sjiekere hotels kun je inderdaad room service bellen of je hemd naar de front desk brengen, dan doen ze het voor je. In business hotels is het wel standaard aanwezig. In mijn ervaring.
Oud 08-03-2017, 14:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik verbaas me oprecht over het constante ik ben moe gepiep van anderen. Hoe dan? Ja geen idee, zo heb ik altijd gerold.
Disclaimer: Ik ben 'geen ochtendmens'. Als in, als je in de ochtend (voor 10:00) van mij iets significants verwacht dan kan je er naar fluiten. Dit is al heel mijn leven zo geweest, en op de middelbare school ging het zelfs zover dat ik soms lessen mocht skippen zolang ik maar een fatsoenlijk cijfer haalde. De keren dat ik 'fit' vroeg wakker ben geworden durf ik de afgelopen 10 jaar op 1 hand te tellen. Hoe mensen die echt ochtends vroeg direct naast hun bed kunnen staan en mentaal prima functioneren is voor mij een mysterie.

Natuurlijk is bovenstaande niet echt professioneel als je eenmaal een baan hebt, dus ik zeik er gewoon niet over en mijn dagelijkse werkzaamheden beginnen doorgaans met wat simpelere dingen. En ik begin meestal pas tussen 9:30/10:00 dus in mijn geval valt het allemaal goed op z'n plek. Ik schroom ook niet om wat meer uren te werken dan verplicht dus niemand die daar over klaagt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 08-03-2017, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Disclaimer: Ik ben 'geen ochtendmens'. Als in, als je in de ochtend (voor 10:00) van mij iets significants verwacht dan kan je er naar fluiten. Dit is al heel mijn leven zo geweest, en op de middelbare school ging het zelfs zover dat ik soms lessen mocht skippen zolang ik maar een fatsoenlijk cijfer haalde. De keren dat ik 'fit' vroeg wakker ben geworden durf ik de afgelopen 10 jaar op 1 hand te tellen. Hoe mensen die echt ochtends vroeg direct naast hun bed staan kunnen en mentaal prima functioneren is voor mij een mysterie.
Ik ben ook geen ochtendmens en dat is een van de redenen dat ik forenzen niet erg vind. Bij mij hangt het van de duur af en niet van het tijdstip. Het duurt een uur of 2 voordat ik te genieten ben, dat is meestal vlak voordat er een conducteur komt. Die harde grens die jij hebt ligt bij mij bij voor zes uur opstaan. Dan wordt het de hele dag niets meer.

Citaat:
Natuurlijk is bovenstaande niet echt professioneel als je eenmaal een baan hebt, dus ik zeik er gewoon niet over en mijn dagelijkse werkzaamheden beginnen doorgaans met wat simpelere dingen. En ik begin meestal pas tussen 9:30/10:00 dus in mijn geval valt het allemaal goed op z'n plek. Ik schroom ook niet om wat meer uren te werken dan verplicht dus niemand die daar over klaagt.
Juh, zo doe ik het ook als ik thuis werk. Beginnen met de makkelijke mailtjes.
Oud 08-03-2017, 14:44
Verwijderd
Ik ben ook geen ochtendmens ik sta echt achterlijk vroeg op voor mijn bioritme of hoe je dat ook noemt. Ik begon een paar jaar geleden standaard rond negen uur, later wordt niet echt geaccepteerd hier. Maar dan nog had ik altijd een ochtendhumeur, was opstaan altijd een crime. Toen ik eenmaal doorhad dat, of ik nou om 8 uur op sta, of om 7 uur, of om 6.30 uur, ik me toch even slecht voel in de ochtend, ben ik naar voren gaan schuiven. Zo lang er maar een vast ritme in zit valt het nog enigszins te overzien.

Waarom ben ik naar voren geschoven? Nogmaals; qua ochtendtegenzin maakt het eigenlijk niet uit. Wat jullie zeggen; als ik ergens voor pakweg 10 uur aanwezig moet zijn, dan functioneer ik niet optimaal. Maar ik móet ergens voor 10 uur zijn.

Qua verkeer maakt het wél uit. Ik vertrok vorige week één dag een half uurtje later dan normaal. Maastricht uitkomen duurt dan een kwartier langer, het is drukker op de snelweg dus dat duurt iets langer, de plek van mijn werkgever inrijden duurt langer. De fijnste parkeergarage, dichtst bij mijn werkplek, is vol als je na acht uur op kantoor aankomt. En we hebben flexplekken dus een fijne plek bij de leuke collega's aan het raam is niet meer beschikbaar, je zit tegen een bruine muur. Ten slotte merk ik dat het aantal ad-hoc vragen en rare verzoekjes voor negen uur vrijwel nihil is. Ik word vaak een beetje door de waan van de dag geregeerd. Dat vind ik juist leuk, geen probleem. Maar om dan voor negen uur echt tijd voor jezelf te hebben, mailtjes bij te lezen, rustig wat uitwerken, dat is heerlijk. Ik werk er beter door.

Overigens, dat ritme veranderen is lastig genoeg, maar ik heb dat gewoon gedaan na een maand Australië en geprofiteerd van een jetlag waardoor ik in die tijd toch midden in de nacht wakker werd.

tot zo ver het uitermate boeiende ritme van de werkende (?) Ertur
Oud 08-03-2017, 14:46
Verwijderd
Oh ja ik ben zo iemand die altijd baalt als de wekker gaat. Altijd boos is. Dat ben ik op een werkdag, maar ook als de wekker bijvoorbeeld gaat om naar voornoemd Australië te gaan Dan nog denk ik bij het gaan van die wekker "had ik vandaag maar niets te doen!" Wat een ziek, gestoord en zwakzinnig verzinsel is het om mensen midden in hun slaap wakker te maken
Oud 08-03-2017, 14:49
Verwijderd
Een dag is voor mij eigenlijk 4 uur te kort. Ik kan prima 20 uur wakker blijven op 8 uur slaap.
Oud 08-03-2017, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik ben zo iemand die altijd baalt als de wekker gaat. Altijd boos is. Dat ben ik op een werkdag, maar ook als de wekker bijvoorbeeld gaat om naar voornoemd Australië te gaan Dan nog denk ik bij het gaan van die wekker "had ik vandaag maar niets te doen!" Wat een ziek, gestoord en zwakzinnig verzinsel is het om mensen midden in hun slaap wakker te maken
Oh jah, en vervolgens als een gek uit bed omdat je je herinnert dat je toch nog iets vergeten bent in te pakken en oh kut stroopwafels vergeten AAARGH PANIEK
Oud 08-03-2017, 15:32
Verwijderd
Ik ben ook iemand die de dagen er voor heel optimistisch denkt "op de vertrekdag kan ik 's ochtends natuurlijk nog wel even dit langs A brengen en B regelen" en op de vertrekdag zelf is daar helemaal geen tijd meer voor Zeker ook in combinatie met mijn voornoemde ochtendeffectiviteit een gouden combinatie
Oud 08-03-2017, 15:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben ook iemand die de dagen er voor heel optimistisch denkt "op de vertrekdag kan ik 's ochtends natuurlijk nog wel even dit langs A brengen en B regelen" en op de vertrekdag zelf is daar helemaal geen tijd meer voor Zeker ook in combinatie met mijn voornoemde ochtendeffectiviteit een gouden combinatie
Herkenbaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-03-2017, 16:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet altijd een half uur snoozen voordat ik uit bed stap. Ik kan echt met de beste wil van de wereld niet meteen na de wekker naast mijn bed staan. Ook het eerste uur na het opstaan ben ik echt nog niet wakker. En dit is trouwens ook als ik uitgeslapen heb. Vet onhandig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-03-2017, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook iemand die de dagen er voor heel optimistisch denkt "op de vertrekdag kan ik 's ochtends natuurlijk nog wel even dit langs A brengen en B regelen" en op de vertrekdag zelf is daar helemaal geen tijd meer voor Zeker ook in combinatie met mijn voornoemde ochtendeffectiviteit een gouden combinatie
Ik ben uiteindelijk vanwege het als een kip zonder kop rondrennen en accuraat lijstjes maken veel te vroeg klaar met alles op dat soort dagen. Dan maar eerder naar Schiphol en daar eten of drinken.
Oud 08-03-2017, 16:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Godverdomme wat een domme mongool ben ik toch ook soms he net al een bus gemist die eens in de nooit komt, daarna was er geen werkende ov automaat op het station. Ik het volgende station eruit, snel opladen zit ik in de verkeerde trein nu
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-03-2017, 16:31
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dus een ritje van 5 kwartier komt nu neer op bijna 3 uur. Als er nog 1 ding misgaat dan ga ik wel op het spoor liggen ofzo
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-03-2017, 16:48
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Gelukkig reed er net weer een trein voor mn neus weg
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-03-2017, 17:06
Verwijderd
Het was leuk je gekend te hebben.
Oud 08-03-2017, 17:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet eigenlijk echt voor half acht wegrijden om de ergste files voor te zijn en dan heb ik dan 's middags ook. Ik vind het fijn om eerder beginnen dan de meeste collega's want dan ben ik al bezig als iedereen binnen komt en gaat lopen kletsen en dan heb ik alvast iets gedaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-03-2017, 18:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Re: werk en moeheid enzo:

Ik moet voor mijn werk constant staan en heen en weer lopen, dingen sjouwen en op drukke momenten achter elkaar door bewegen. Tel daarbij op dat ik ook nog eens supervriendelijk moet doen en oplettend moet zijn terwijl ik zelf struggle met mentale problemen en dan kom je uit op totale geslooptheid aan het einde van een aantal werkdagen.
Ik ben het ook nog eens gewend om alleen maar late te diensten te draaien, maar sinds kort word ik ook vroeg ingeroosterd. Soms ook na een late dienst de dag ervoor. Na zo'n dag wil ik echt helemaal niks meer.
En ander werk doen is voor mij niet echt een optie, dus ik moet 't er maar mee doen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2017, 18:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ohja, en ik sta het liefst 2 uur voor ik de deur uit moet op, want dan kan ik nog op m'n gemak ontbijten enzo en me mentaal voorbereiden op de dag. Mensen die opstaan en binnen een kwartier de deur uit zijn snap ik echt niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-03-2017, 18:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohja, en ik sta het liefst 2 uur voor ik de deur uit moet op, want dan kan ik nog op m'n gemak ontbijten enzo en me mentaal voorbereiden op de dag. Mensen die opstaan en binnen een kwartier de deur uit zijn snap ik echt niet.
Dat kan ik ook niet. Ik ben de laatste tijd iets sneller geworden 's ochtends, maar ik vind haasten 's morgens nog steeds niet fijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-03-2017, 18:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
4 uur gedaan over iets dat hemelsbreed maar 35 km verder is eindelijk ben ik thuis. Deze meid blijft de rest van de avond veilig op de bank zitten.

ik ga mezelf zo trakteren op een broodje hamburger van de vega slager

Over dat opstaan van jullie: mijn huisgenoot doet dat trouwens altijd, een kwartier van te voren opstaan en ik volg dat ook nooit zo. Ik heb minimaal 3 kwartier nodig om een beetje mens te worden in de ochtend. Maar goed, wat zeur ik, ik werk zelden tot nooit in de ochtend.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-03-2017, 19:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik sta om tien voor zeven op en ga om half acht weg. En dan heb ik ook nog tijd om rustig te ontbijten en het nieuws te kijken of te lezen op mijn telefoon. Wassen, aankleden, medicijnritueel, ontbijten, tanden poetsen, haar en gezicht doen, tas inpakken, naar de wc en weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-03-2017, 19:42
Verwijderd
Ik douche elke ochtend en sta daarom een uur en een kwartier op alvorens ik vertrek. s Ochtends haasten vind ik erg naar.
Oud 08-03-2017, 21:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Godverdomme wat een domme mongool ben ik toch ook soms he net al een bus gemist die eens in de nooit komt, daarna was er geen werkende ov automaat op het station. Ik het volgende station eruit, snel opladen zit ik in de verkeerde trein nu
Hoe ben jij een domme mongool? Dit klinkt meer als gestapelde pech!
Oud 08-03-2017, 23:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben trouwens juist echt een ochtendmens. Ik ben heel slecht in avonden. Als ik late dienst heb ben ik echt niks waard, met vroege dienst kan ik prima dealen. Ik ben gek op de ochtendzon en ontbijt is mijn lievelingsmaaltijd.
Oud 09-03-2017, 01:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Hoe ben jij een domme mongool? Dit klinkt meer als gestapelde pech!
Nou het waren allemaal dingen die ik had kunnen voorkomen, ik had dus een bus gemist die ik makkelijk zou kunnen halen als ik wat meer had opgeschoten maar dat deed ik niet en toen moest ik 50 min wachten op de volgende (en enige) bus die daar reed. En dat mijn ov kaart niet was opgeladen had ik ook van te voren moeten doen. En misschien had ik ook even iets beter op het bord moeten kijken voor ik in de trein totaal de verkeerde richting op stapte
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-03-2017, 08:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik douche elke ochtend en sta daarom een uur en een kwartier op alvorens ik vertrek. s Ochtends haasten vind ik erg naar.
Precies dit.
Oud 09-03-2017, 09:06
Verwijderd
Oh, als ik om zeven uur moet beginnen, kan ik prima in twintig minuten weg zijn. Maar dan douche ik ´s ochtends niet, heb ik van tevoren al mijn spullen al gepakt en hoef ik me niet druk te maken om wat ik aan moet want werkkleding. Beetje mascara, elastiekje in mijn haar, koffie en boterhammen en weg. Maar dan heb ik wel die twintig minuten nodig om wakker te wordenen mijn ochtendhumeur te hebben. Daarna moet ik ufnctioneren, want ik kan nu eenmaal niet mensen uit bed halen met een klote humeur. Als ik later moet beginnen, vind ik het wel heel fijn om eerder op te staan en wat rustiger wakker te worden en op mijn gemak te doen.
Oud 09-03-2017, 16:23
Verwijderd
Ik sta een halfuur van tevoren op als ik ochtenddienst heb en een uur als ik naar school moet. Ik ben geen avondmens. Daarom heb ik ook altijd moeite met avond -> ochtend. Ik gebruik mijn wekker nooit, want mijn biologische klok werkt prima.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.