Oud 27-10-2002, 16:57
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
wat zijn jullie ervaringen?
juiste/verkeerde keuze?
zoniet wat ga je dan nu doen?
VERTEL!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 19:14
Verwijderd
ja ikke

Het valt me op dat het bestwel een zware studie is (scheikunde), echt van maandag t/m vrijdag hele dagen bezig...
Maarjah, ik zie wel hoe het uitpakt, ik blijf er lekker positief tegenaan kijken. Ik heb leuke mensen leren kennen en het is tot nu toe allemaal heel leuk en interessant. *zwijgt over wiskunde*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:28
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ja ikke

Het valt me op dat het bestwel een zware studie is (scheikunde), echt van maandag t/m vrijdag hele dagen bezig...
Maarjah, ik zie wel hoe het uitpakt, ik blijf er lekker positief tegenaan kijken. Ik heb leuke mensen leren kennen en het is tot nu toe allemaal heel leuk en interessant. *zwijgt over wiskunde*
Scheikunde?! :wow:
Um, ik heb een vraagje, jij studeert toch a/d uni van Leiden?
Ik kom daar volgend jaar dus ook studeren maar ben de datum van de open dag kwijt. Dattie in November is weet ik nog, maar welke datum is het precies?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Um, ik heb een vraagje, jij studeert toch a/d uni van Leiden?
yep
Citaat:

Ik kom daar volgend jaar dus ook studeren maar ben de datum van de open dag kwijt. Dattie in November is weet ik nog, maar welke datum is het precies?
nou ik vond dit....
De Universiteit Leiden organiseert regelmatig activiteiten op het gebied van studiekeuzevoorlichting. Hieronder treft u een overzicht aan van de eerstvolgende activiteiten:
- Studiefestival: 26 oktober
- Open Dagen op locatie: 29 en 30 november
- voorlichtingsavond partieel onderwijs (alles behalve 'reguliere' bachelors):10 februari 2003
Nadere informatie over bovenstaande activiteiten kunt u vinden op deze site, onder andere bij agenda. Ook kunt u contact opnemen met de Studielijn:
studielijn@ics.leidenuniv.nl
telefoon: 071 527 11 11
fax: 071 527 71 82


Je kunt anders ook ff op www.leidenuniv.nl kijken...ik kreeg eerst altijd allemaal van die informatiefolders toegestuurd enzo, hoe ik me daar ooit voor opgegeven had weet ik niet eens meer
Wat ga je studeren dan?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 20:52
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
bedrijfskunde

op dit moment kan ik er nog niet veel zeggen
over paar weken tentanmens
na tentamens heb ik wel meer info
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 21:00
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Dit jaar ben ik aan mijn MBO-opleiding Begeleider Kunst, Cultuur & Media begonnen. Vorig jaar heb ik 3havo afgerond en de 2e fase leek me niks voor mij.
Om met de havo te stoppen is een goede keuze van mij geweest.
De opleiding zelf vind ik tot nu toe redelijk, maar het aanbod in MBO-opleidingen is niet zo groot en ik denk dat deze opleiding het beste bij mij past. Maar ik heb pas 6 weken achter de rug, dus ik kan er ook nog niet zoveel over zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:59
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
:info:

Je kunt anders ook ff op www.leidenuniv.nl kijken...ik kreeg eerst altijd allemaal van die informatiefolders toegestuurd enzo, hoe ik me daar ooit voor opgegeven had weet ik niet eens meer
Wat ga je studeren dan?
Dankjewel Ik had ook op de site van de uni gekeken, maar om de een of andere reden kon ik daar alleen het studiefestival (waar ik vorig jaar heen ben geweest) vinden.

Ik ga psychologie studeren!
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:19
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik ben dit jaar begonnen met HBO informatica, het is heel leuk, maar toch weet ik niet zeker of ik de juiste keuze heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:24
heldin
heldin is offline
Ik ben dit jaar begonnen met psychologie aan de KUN en ik vind het heel leuk! Het was een beetje een blinde keuze, maar deze studie is echt iets voor mij geloof ik
Lekker veel vrije tijd, niet zo schools en gewoon zelf bepalen wanneer je wat doet.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:40
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Nederlands

juiste keuze voor universiteit
goed niveau
leuke klas
leuke lesstof
mijn interesse komt volgend jaar voornamelijk pas aan bod: socio en psycholinguistiek
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:11
ducky
ducky is offline
Industrieel Ontwerpen
en ik vind het heel erg leuk.
Tot nog toe is het veel met je handen doen en ook wel wat college volgen. Maar wat ik juist echt leuk vind is de mooie balans tussen techniek en vorm.
Ik heb vakken als natuurkunde, scheikunde, wiskunde, maar ook vormgeving, ontwerpen en tekenen
Ik vermaak me prima en gelukkig zijn er ook nog een hele hoop leuke mensen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:08
utopian me
utopian me is offline
hbo-verpleegkunde, veel vrij, weinig les en stof, best makkelijk en ik weet niet meer of m'n interesses hier wel liggen. Nouja, volgende week m'n eerste tentamens dus ik ben benieuwd hoe moeilijk die zijn. ik weet nog niet of ik hier na dit jaar mee doorga maar iig ff m'n propedeuse halen.
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:01
waaromniet?
waaromniet? is offline
Recht&Management aan de KUN
Goede keuze
Bevalt zeer goed, niet al te veel college, wel elke dag om kwart voor 9
Niet al te veel werk, nu 2 dagen voor het eerste tentamen wel
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:32
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik deed economie aan de KUN, maar per 4 november (begin 2de blok) ga ik verder met bedrijfseconomie in Tilburg.
Studie in Nijmegen beviel me totaal niet, ik vind economie wel heel erg interessant, maar er zijn maar 12 eerste jaars studenten en ik heb/had echt het idee dat het meer een bijstudie was... Daarnaast weet ik ook nog niet zeker wat ik precies wil gaan doen, in Nijmegen is er maar één economische richting. In Tilburg zijn dit er sowieso al 3 (Fiscale economie, bedrijfseconomie en algemene economie). En daarnaast zijn er in Tilburg ook nog eens iets van 12 verschillende masters, in tegen stelling tot Nijmegen waar er slechts 2 masters zijn...

Ik hoop dat ik nu wel een goede keus heb gemaakt!
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:01
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
utopian me schreef:
hbo-verpleegkunde, veel vrij, weinig les en stof, best makkelijk en ik weet niet meer of m'n interesses hier wel liggen. Nouja, volgende week m'n eerste tentamens dus ik ben benieuwd hoe moeilijk die zijn. ik weet nog niet of ik hier na dit jaar mee doorga maar iig ff m'n propedeuse halen.

Heey cool HBO-v in Nijmegen (neem ik aan)?! Maar het bevalt niet?! Ik wil het namelijk ook gaan doen, maar ervaringen van anderen zijn altijd welkom
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 22:40
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik doe natuurkunde op de UvA. Studie bevalt me wel ja... veel interessante onderwerpen, en het is allemaal nog goed bij te houden (met een minimale inzet bijna ). Ook me studiegenoten zijn leuker dan ik had verwacht

Al met al dus reden genoeg om door te gaan met deze studie.

Studentenleventje bevalt me wel
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 23:03
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Sister Bliz schreef:
Um, ik heb een vraagje, jij studeert toch a/d uni van Leiden?

--------------------------------------------------------------------------------
yep
Gorlaeus roelt behalve de automaten waar je geen geld in kan gooien

Ik doe natuurkunde, is een beetje tegengevallen omdat ik eigenlijk helemaal niet zo goed wist wat het inhield. Veel meer wiskunde dan ik had gehoopt en veel moeilijker ook
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 10:24
hallee
hallee is offline
Ik studeer economie aan de UVT.......gisteren mijn eerste tentamen gehad en het ging niet echt bijster goed...maarjah...ik kom er wel doorheen....tot nu toe vind ik het allemaal wel leuk!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-10-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Gorlaeus roelt behalve de automaten waar je geen geld in kan gooien
ghehehe
Volgens mij gaat het nog wel ff een paar maanden duren voordat ik daar de weg weet...vooral voordat ik de kortste weg kan vinden.
Citaat:

Ik doe natuurkunde, is een beetje tegengevallen omdat ik eigenlijk helemaal niet zo goed wist wat het inhield. Veel meer wiskunde dan ik had gehoopt en veel moeilijker ook
Ow, ken je Vincent, Nico en Louk? Of ben je 1 van die drie?

En ben je nog lid van een studentenvereniging, blabla.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:20
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Optima schreef:
Nederlands

juiste keuze voor universiteit
goed niveau
leuke klas
leuke lesstof
mijn interesse komt volgend jaar voornamelijk pas aan bod: socio en psycholinguistiek
Ik ook Nederlands.

Goede keuze, ik heb er nog geen moment spijt van. Leuke colleges, leuke mensen en leuke leraren. Heel persoonlijk allemaal, ze kennen je echt bij naam!
Optima: heb jij ook taalkunde (en toevallig het boek Plato's Probleem?) en begrijp je dat?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:24
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
ik, vrijetijdsmanagement NHTV Breda

* Wat zijn jullie ervaringen? Maar 2 dagen in de week naar school, niet echt veel 'huiswerk' (heb dan wel het literatuur lezen uitgesteld, dat dus nu met tentamen allemaal bij elkaar komt)
Heb gisteren mijn eerste tentamen gehad, vond het niet echt super moeilijk.

* Juiste/verkeerde keuze?De branche 'vrijetijd' is een goede keuze geweest en ik heb het verder ook erg naar mijn zin; leuke school, leuke mensen, Breda is een leuke stad e.d., maar misschien switch ik nog wel naar vrijetijdswetenschappen aan de UvT, alleen ik wil niet naar Tilburg

* ZO niet, wat ga je dan nu doen? Dus nog vrijetijdsmanagement, hopelijk in een keer propedeuse halen, want ik dacht dat ik dan meteen in het 2e jaar van UvT zou kunnen stromen.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:13
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Denise, ken jij Tatiana?
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:44
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ghehehe
Volgens mij gaat het nog wel ff een paar maanden duren voordat ik daar de weg weet...vooral voordat ik de kortste weg kan vinden.
sja van C3 naar Huigens, of Hendriks, weet ik ut natuurkunde igg is niet zo moeilijk he
Citaat:

Ow, ken je Vincent, Nico en Louk? Of ben je 1 van die drie?

En ben je nog lid van een studentenvereniging, blabla.
Ken wel een Vincent, Nico en Louk (indo, brilletje en rood haar (15jaar?)) maar kweet niet of ut jouw vrientjes zijn, zijn wel meer mensen met zelfde naam en ken ook niet iedereen echt persoonlijk enzo blabla en ja Quintus en kga hospiteren morgen en zou wel kikke zijn als ik met 25 man aan een gracht kan wonen
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:28
Rj's_engeltje
Avatar van Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Ik doe HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Hogeschool 's-Hertogenbosch...Tot nu toe valt het nog super meej,ook veel vrij en geen zware, maar wel interessante stof..Geen tentamenweek, of iets dergelijks, wel twee (redelijk) makkelijke tentamens achter de rug. Ik denk wel dat ik op de juiste plaats zit
__________________
* Ik hou van mijn mannetje (K) *
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:30
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Denise, ken jij Tatiana?
huh?? nee
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2002, 15:16
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
ik, vrijetijdsmanagement NHTV Breda

* Wat zijn jullie ervaringen? Maar 2 dagen in de week naar school, niet echt veel 'huiswerk' (heb dan wel het literatuur lezen uitgesteld, dat dus nu met tentamen allemaal bij elkaar komt)
Heb gisteren mijn eerste tentamen gehad, vond het niet echt super moeilijk.

* Juiste/verkeerde keuze?De branche 'vrijetijd' is een goede keuze geweest en ik heb het verder ook erg naar mijn zin; leuke school, leuke mensen, Breda is een leuke stad e.d., maar misschien switch ik nog wel naar vrijetijdswetenschappen aan de UvT, alleen ik wil niet naar Tilburg

* ZO niet, wat ga je dan nu doen? Dus nog vrijetijdsmanagement, hopelijk in een keer propedeuse halen, want ik dacht dat ik dan meteen in het 2e jaar van UvT zou kunnen stromen.
Doe maar Wordt het nog gezellig in Tilburg! Ik ben sinds vandaag student aan de UvT
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:35
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
ik, vrijetijdsmanagement NHTV Breda


* ZO niet, wat ga je dan nu doen? Dus nog vrijetijdsmanagement, hopelijk in een keer propedeuse halen, want ik dacht dat ik dan meteen in het 2e jaar van UvT zou kunnen stromen.
Dat kan niet.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:28
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Heey cool HBO-v in Nijmegen (neem ik aan)?! Maar het bevalt niet?! Ik wil het namelijk ook gaan doen, maar ervaringen van anderen zijn altijd welkom
ghehe, nee, in utrecht , opzich is het een leuke studie hoor! veel leuke mensen enzo, maar tot nu toe maar zo weinig en we hebben het alleen maar over ouderen tot nu toe (dat wordt de komende jaren nog wel anders hoor ). Ook weet ik niet meer of ik later wel verpleegkundige wil worden, dus tja...
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:26
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
marlies schreef:
wat zijn jullie ervaringen?
juiste/verkeerde keuze?
zoniet wat ga je dan nu doen?
VERTEL!
Ervaringen? Prima ervaring...heb geleerd hoe je het een beetje moet aapakken enzo...en wat je wel en niet moet doen...

De goeie keuze? Ja...best leuke studie. Ik vermaak me er prima en maar ong. 9 uur college in de week. Dus top .
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 19:30
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef:
Ervaringen? Prima ervaring...heb geleerd hoe je het een beetje moet aapakken enzo...en wat je wel en niet moet doen...

De goeie keuze? Ja...best leuke studie. Ik vermaak me er prima en maar ong. 9 uur college in de week. Dus top .
En welke studie heb je het nu over?
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:31
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
volgend jaar
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 00:00
maar
Avatar van maar
maar is offline
Citaat:
ducky schreef:
Industrieel Ontwerpen
en ik vind het heel erg leuk.
Tot nog toe is het veel met je handen doen en ook wel wat college volgen. Maar wat ik juist echt leuk vind is de mooie balans tussen techniek en vorm.
Ik heb vakken als natuurkunde, scheikunde, wiskunde, maar ook vormgeving, ontwerpen en tekenen
Ik vermaak me prima en gelukkig zijn er ook nog een hele hoop leuke mensen.
Hee, handig, kun je mij vertellen waar je vooral goed in moet zijn wil je deze studie succesvol afronden? Ik bedoel; is creativiteit of fantasie belangrijker dan ruimtelijk inzicht of een natuurkundeknobbel?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:36
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Ik ben dit jaar begonnen met Bedrijfscommunicatie met de taal Spaans,

is leuk, taal valt een beetje tegen, best moeilijk

Nijmegen is een leuke stad, leuke mensen enz.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Ken wel een Vincent, Nico en Louk (indo, brilletje en rood haar (15jaar?)) maar kweet niet of ut jouw vrientjes zijn, zijn wel meer mensen met zelfde naam en ken ook niet iedereen echt persoonlijk enzo blabla en ja Quintus en kga hospiteren morgen en zou wel kikke zijn als ik met 25 man aan een gracht kan wonen
Nou dat van Louk heb je iig goed Maar die is ook wel een beetje opvallend.
Quintus.......leuk
Ja ik denk dat ik binnenkort ook wel ff een kamer ga zoeken...toch wel relaxt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 15:07
ducky
ducky is offline
Citaat:
maar schreef:
Hee, handig, kun je mij vertellen waar je vooral goed in moet zijn wil je deze studie succesvol afronden? Ik bedoel; is creativiteit of fantasie belangrijker dan ruimtelijk inzicht of een natuurkundeknobbel?
Je moet je wiskunde en natuurkunde wel snappen, want dat heb je echt nodig (ik ben nog maar net bezig, nu nog niet zo erg, maar bij latere ontwerpen moet je echt rekening gaan houden met materiaaleigenschappen enzo). En het is een technische studie (Ik doe IO aan de TU Delft)...
Ik hoeverre het ontwerpen belangrijk is weet ik niet precies. Je moet natuurlijk dingen zien te maken die aanspreken bij een groot publiek.
Voor zover ik weet wordt in Delft meer de nadruk gelegt op de techniek en in eindhoven (was het toch?) meer op de creativiteit.
hoop dat je hier wat aan hebt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 21:49
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Ik ben dit jaar begonnen met Muziekwetenschap in Utrecht.
Het is moeilijk om te zeggen of het een goede keuze is. Het is ook wel een vage studie. Veel geschiedenis, maar daar zal ik maar even doorheen moeten. Het is wel grappig
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2002, 22:45
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Jaa ik..
sociaal juridische dienstverlening.. vin 't recht gedeelte wel leuk, die hulpverlening vind ik niet echt interessant.. dus wil m'n eerste jaar halen en dan misschien rechten doen.. maar eerst ff kijken of ik dit makkelijk haal
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:00
maar
Avatar van maar
maar is offline
Citaat:
ducky schreef:
Je moet je wiskunde en natuurkunde wel snappen, want dat heb je echt nodig (ik ben nog maar net bezig, nu nog niet zo erg, maar bij latere ontwerpen moet je echt rekening gaan houden met materiaaleigenschappen enzo). En het is een technische studie (Ik doe IO aan de TU Delft)...
Ik hoeverre het ontwerpen belangrijk is weet ik niet precies. Je moet natuurlijk dingen zien te maken die aanspreken bij een groot publiek.
Voor zover ik weet wordt in Delft meer de nadruk gelegt op de techniek en in eindhoven (was het toch?) meer op de creativiteit.
hoop dat je hier wat aan hebt
Dankjewel , ik neem het allemaal mee in de overweging
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:06
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
kben dit jaar aan de kun begonnen, communicatiewetenschap..
de eerste paar weken vond ik het allemaal erg vaag en algemeen, nu begint het me allemaal wat duidelijker te worden en 't begint me steeds meer te interesseren.. komt misschien ook wel omdat ik nu een aantal inleidende vakkan ga afsluiten en al iets meer communicatiewetenschapgerichtere vakken krijg

ik heb niet het gevoel dat het me allemaal te moeilijk is (tot nu toe dan) en ik heb wel het gevoel dat het toch allemaal wel redelijk bij mijn interesses aansluit, tot nu toe ben ik wel tevreden dus!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:35
Brigitte
Brigitte is offline
Lerarenopleiding Frans, echt heel erg leuk, leuke klas en leuke vakken enz.
Volgende week tentamens dus dat wordt spannend
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 12:53
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Ik studeer momenteel aan de kunstacademie in Utrecht-> design technology.

Wel erg leuk, maar mis een klein beetje theorie.. het is wel een vage studie, en je moet er even doorheen bijten, want kritiek krijg je er... en daarvoor moet je wel stevig in je schoenen staan... dat is soms erg moeilijk.

Weet niet of dit de perfecte studie is, want weet niet of ik creatief genoeg ben. Maar de richting die ik op kan-> ontwerpen in ruime zin, vindt ik wel erg leuk.



akwa
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:26
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik studeer Spaanse taal en cultuur in Utrecht en ik vind het super!! Ik heb geloof ik helemaal de goede keuze gemaakt gelukkig
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:49
femme
femme is offline
Ik ben dit jaar begonnen aan de HBO-opleiding Commerciele Economie... maar het is een gemeenschappelijke propedeuse waar ook Communicatie, Small Business and Retail Managment, International Business and Languages inzitten.. Ik vind het op zich wel leuk, hoewel het soms doordat er 4 verschillende opleidingen in de propedeuse zitten wel een beetje te breed is. Het is wel heel erg veel en behoorlijk moeilijk, maar goed, met een beetje geluk lukt het wel denk ik. Ik heb net de tentamen week achter de rug, die was behoorlijk pittig.. ik heb geen idee hoe ik het er vanaf heb gebracht.. maar ik zit er soms wel over te denken om bedrijfskunde (WO) te gaan studeren.. maar goed, dat is nog niet aan de orde..
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 18:10
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik ik zit op de Literaire Academie ... Tot nu toe wist ik eerlijk gezegd niet waar mijn hoofd naar toe stond, maar vandaag heb ik weer een dag D gehad en alles komt gewoon goed. De juiste keuze dus, alhoewel, de computer tommografie lijkt me ook wel wat
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 15:44
laula
Avatar van laula
laula is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ik studeer Spaanse taal en cultuur in Utrecht en ik vind het super!! Ik heb geloof ik helemaal de goede keuze gemaakt gelukkig
Zit jij ook aan de Kromme nieuwe gracht en de Drift enzo?

Ik zelf studeer Engels, ook in Utrecht dus.

Tot nu bevalt het me prima, zit alleen nu tegen m'n tentamens aan te hikken, da's wat minder.

Het is vrij pittig, maar niet te moeilijk ofzo. Het valt me alleen op dat je op de middelbare school over het algemeen wel erg minimaal engels (wij hadden bijv. amper literatuur gehad).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:42
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
laula schreef:
Zit jij ook aan de Kromme nieuwe gracht en de Drift enzo?
Ik wel.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 00:06
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik wel.
Ik ook! Drift Rules!
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 08:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DeuS schreef:
Ik ook! Drift Rules!
Drift meeting?

Ik heb trouwens deze week tentamens. Ramp, ramp, ramp! Ik moet echt nog zo veel doen en om 15.00 uur begint het al. Maar verder is mn studie echt heel leuk!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 17:16
laula
Avatar van laula
laula is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Drift meeting?

Ik heb trouwens deze week tentamens. Ramp, ramp, ramp! Ik moet echt nog zo veel doen en om 15.00 uur begint het al. Maar verder is mn studie echt heel leuk!
Ik heb net m'n laatste (van de twee) tentamens gehad, heb nu andserhalve week 'vakantie'. Maar ja, ik heb geen herfstvakantie gehad, he.

Ik geloof dat dit eigenlijk een beetje off topic is...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:40
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
ben dit jaar begonnen. Heb tot nu toe geen spijt van mijn keuze
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Levensbeschouwing & Filosofie Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus
Donny must die
117 24-01-2005 21:50
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.