Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2002, 19:58
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik kom net terug van vakantie en mijn vriend ging ook mee. Nu hadden we regelmatig ruzietjes, veel meer dan normaal. Ik wou gewoon af en toe wat tijd voor mezelf en dat wilde hij dus niet.
is het zo raar dan dat ik af en toe een uurtje voor mezelf wil???

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2002, 20:03
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
steentje schreef:
ik kom net terug van vakantie en mijn vriend ging ook mee. Nu hadden we regelmatig ruzietjes, veel meer dan normaal. Ik wou gewoon af en toe wat tijd voor mezelf en dat wilde hij dus niet.
is het zo raar dan dat ik af en toe een uurtje voor mezelf wil???

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je af en toe een uurtje voor jezelf wilt.

Ik heb pas geleden ook 10 dagen doorgebracht met een wildvreemde girl (nouja ik kende r via Internet). Ik heb bij haar thuis geslapen. We zaten dus 24/7 bij elkaar

Het viel me op hoe weinig ruzie we hebben gehad Ze is wel een paar keer naar school geweest, maar de meeste dagen waren we 24/7 bij elkaar

Ik heb niet zo heel vaak behoefte om alleen te zijn, wanneer ik bij m'n lief ben. Op andere momenten wil ik wel eens lekker alleen zijn....
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 23:06
Verwijderd
Het is voor mij niet raar om eens in de zoveel tijd mijn rust te hebben van alles en iedereen, maar anderzijds: wie ben ik om te bepalen wat raar of niet raar is?

Maar goed, "jullie zaten gewoon teveel op elkaars lip", om je met het algemene oordeel van de forummer te bekogelen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:41
saxy girl
saxy girl is offline
samen op reis gaan met je vriend(in) is de ideale test om te zien hoe goed jullie overeenkomen als jullie dag in dag uit bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 08:01
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
als je teveel op mekaars lip zit leer je elkaar kennen
ECHT KENNEN

de ideale manier om uit te proberen of jullie daadwerkelijk bij elkaar passen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:37
Verwijderd
inderdaad,

en ben je erachter of jullie helemaal bij elkaar passen??
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:22
SuperS
SuperS is offline
haha

grappig,

dat is bijna altijd zo, dan denken ze leuk, met mijn vriend(in) op vakantie en dan zitte ze constant op elkaars lip en dan krijge ze ruzie en vanalles, en ze willen toch wel een beetje vrijheid etc. etc.
Als ik bij mijn vriendin ben dan zitten we gewoon heel de tijd op elkaars lip, een week of een weekend ofzo, ik vind dat je elkaar dan pas ECHT leert kennen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:38
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Ik vind het helemaal niet raar dat je af en toe een keertje een uurtje voor jezelf wilt hoor, ik zou dat ook willen als ik met mijn vriend op vakantie zou zijn. En dat je wat vaker ruzie hebt vind ik ook niet vreemd, je bent het niet gewend om 24/7 bij elkaar te zijn, en daardoor ontstaan er wat irritaties...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:06
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
we hebben nu al 15 maandjes verkering en kweet da we wel bij elkaar passen, en we hebben elkaar nu ook echt goed leren kennen. En het is logisch dat we meer ruzies hebben, maar dan is dat nog niet leuk.
Ik vond het gewoon zo raar dat mijn vriend wel 24/7 bij mij kon en wou zijn. Ik wou bv ook af en toe ff alleen winkeltjes bekijken(recht naast t hotel) en ff alleen op bed een boekje lezen of tv kijken ofzo. Maar dat wilde hij dus helemaal niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Raar, te snel, maar wel leuk...
Kabouter
50 22-02-2005 18:44
Seksualiteit De eerste keer samen slapen...
lso
59 03-11-2004 07:37
Liefde & Relatie nog steeds niet
bloempjeistrug
26 01-07-2004 19:09
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #5!!!
Daantje_0705
500 02-06-2004 22:40
Liefde & Relatie Hoe zeg je dat je.....
Xahe
7 06-06-2002 10:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.