Oud 20-01-2003, 17:03
Verwijderd
ok, k gaat hier es kort uitleggen é. ofwel ga ik tijdens de grote vakantie 2 maanden au pair in londen, dat is dan bij rijke mensen wat babysitten voor weinig geld, maar je leert er wel uitstekend uw taal door. ofwel in de supermarkt gaan werken, zodat ik nog festivals kan doen en meer verdien, zie ik ook mijn vrienden nog meer. toch au pair is iets wat je jong moet doen en waar je echt wel veel uitdaging hebt. toch ik kan maar niet beslissen, ah ja, heb nog derde keuze, weer au pair gaan waar ik verleden jaar ging, in charleroi.....hellup, mixed up......

greetz
phensic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 17:25
Studentje
Studentje is offline
Au Pair.

Je leeft in een ander land, leert een (nieuwe) taal, krijgt nieuwe vrienden, kortom een hoop leuke ervaringen.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:01
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zou ook voor au pair gaan. Zoiets staat namelijk goed op je cv. Je gaat zelfstandig en alleen naar het buitenland namelijk vinden veel bedrijven alleen maar beter.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:02
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Au pair!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:22
Mariebel
Mariebel is offline
Ga niet in die supermarkt werken!! Daar ben je binnen een week zat van en je leert er niets. Au pair heb je veel meer aan!! In een supermarkt kun je de rest van het jaar wel in het weekend doen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 23:32
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Au pair is natuurlijk een unieke kans. Ik zou daarvoor gaan als ik jou was.

Het is ook maar twee maanden. Als het langer was krijg je dingen als je moet je vrienden achterlaten hier, en straks weer vrienden achterlaten in het andere land. Maar anyway, het is een hele ervaring om naar een ander land te gaan.

Au pair
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:01
Verwijderd
au pair, ik denk dat ik daar beter op mijn plaats ben dan bij zo'n stom supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 00:49
Verwijderd
Ik zou een maand in die supermarkt gaan werken (en dan gaan we ook een beetje veel uren draaien) en die andere maand relaxt door europa gaan reizen

Au pair... tja het klinkt leuk maar waar het vaak op neer komt is dat je gewoon als slaafje gebruikt zal worden...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 01:28
Verwijderd
dat is nu net zo jammer eraan, ik moet ofwel 2 maand ofwel niet. het is erg onderbetaald, nl 75 tot 100 euro per week ofzo. ik zou het wel graag doen hoor. maar het zou betekenen dat ik niet naar pukkelpop kan of naar werchter of dan toch iets van ontspanning. jullie zeggen me nu wel dat ik veel vrienden daar zou hebben, maar bij mijn vorige adressen was ik helemaal afgezonderd, veel avontuur heb ik dus niet gehad, wel een hele goeie leerschool om mijn frans bij te schaven. nu zou ik ook mijn engels willen supervlot spreken, maar toch nog wat geld verdienen en mijn vrienden es zien. ik weet het, ben een moeilijk geval
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:55
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
M n M schreef:
Au pair
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
phensic schreef:
dat is nu net zo jammer eraan, ik moet ofwel 2 maand ofwel niet. het is erg onderbetaald, nl 75 tot 100 euro per week ofzo. ik zou het wel graag doen hoor. maar het zou betekenen dat ik niet naar pukkelpop kan of naar werchter of dan toch iets van ontspanning. jullie zeggen me nu wel dat ik veel vrienden daar zou hebben, maar bij mijn vorige adressen was ik helemaal afgezonderd, veel avontuur heb ik dus niet gehad, wel een hele goeie leerschool om mijn frans bij te schaven. nu zou ik ook mijn engels willen supervlot spreken, maar toch nog wat geld verdienen en mijn vrienden es zien. ik weet het, ben een moeilijk geval
Je kunt toch ook van te voren bij de supermarkt werken om geld te verdienen?
Dus nu ergens werk zoeken tot aan de zomervakantie!

Ik zou AU-PAIR kiezen in Engeland.
Ten eerste, engeland is cool Ten tweede, je leert engels! Ten derde: wees blij dát je er nog voor betaald krijgt!
Je hebt gratis kost en inwoning en dat is heel duur in engeland.

Ik zou voor au-pair kiezen...het is toch weer een andere omgeving, misschien wordt je hier wél vrij gelaten van je gastgezin... zoek van te voren al adressen op waar veel uitwisselings studenten enzo zitten en maak gewoon vriendjes daar.

Ik zou het doen, zo'n kans krijg je misschien nooit meer!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 13:32
Verwijderd
daar heb je wel n goei punt
Citaat:
Je kunt toch ook van te voren bij de supermarkt werken om geld te verdienen?
het is inderdaad een mooie kans,
thx voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 17:47
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
supermarkt, absoluut. Een broedplek voor nieuwe contacten, geloof me.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 23:58
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef:
supermarkt, absoluut. Een broedplek voor nieuwe contacten, geloof me.
ironie?
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 06:19
Abercrombie
Abercrombie is offline
Au pair! Ik zit nu voor een jaar in een ander land en het is zooo fantaaaaaaastisch!!! Ik heb zoveel vrienden gemaakt en spreek al bijna vloeiend engels! Supermarkten zijn zaai! Word au pair!
__________________
and F!tch
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 21:11
Verwijderd
mercie vo de reacties, denk dak het zo ga doen, tijdens het jaar supermarkt en dan in de vakantie als au pair

mag gesloten worden hoor....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 01:29
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
M n M schreef:
ironie?
nee, serieus niet
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:01
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Au pair lijkt me sowieso erg leuk, en al helemaal in vergelijking met een baantje in de supermarkt
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2003, 23:26
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Als au pair! maar krijg je dan eigenlijk ook kost en inwoning naast het onderbetaalde loon? Want dan zou je alles op kunnen sparen en heb je best veel geld na 2 maanden toch?
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 02:43
Verwijderd
ja, je krijgt ook kost en inwoon
toch k zou graag ook es wat meer geld in mijn handen hebben, niet dat ik het direct zou uitgeven, nee dat nie, ben nogal het spaarzaam type zo, toch, zou ik makkelijker es een truitje of cd of zo kunnen kopen....
blijft toch wel weinig hoor, vgl es met andere jobkes, daar heb je toch wel wat voor.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 16:09
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Alex schreef:
Ik zou een maand in die supermarkt gaan werken (en dan gaan we ook een beetje veel uren draaien) en die andere maand relaxt door europa gaan reizen

Au pair... tja het klinkt leuk maar waar het vaak op neer komt is dat je gewoon als slaafje gebruikt zal worden...
Ja, daar ben je altijd nog zelf bij! Ik ben au pair geweest in de USA en ik had juist een geweldig gezin! Ik zat altijd hele nachten met de ouders van de kinderen op de veranda te kletsen en te zuipen Ze behoren nu tot mijn beste vrienden. Ik weet alles over de ins en outs van hun huwelijk, en ik kon/kan ze alles vertellen. Ze zijn zelfs al naar mij toegkomen in Nederland! En ik mag altijd bij hen aankloppen voor onderdak etc. als ik in de VS ben. Zou dus echt voor au pair gaan als ik jou was!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.