Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2005, 08:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Sven Nys blijft oppermachtig in het veldrijden. In Wetzikon won hij gisteren al zijn vierde wereldbeker-veldrit van het jaar. Hij hield Richard Groenendaal en Bart Wellens achter zich.

Voor de rest won hij bijna alles waar hij starten. In het begin van het seizoen worden de ritten verdeelt tussen Bart Wellens & Sven Nys, en leek het een spannend seizoen te worden. Maar door oa ziekte van Bart,wint Sven ongeveer waar hij wilt.

Ook Gisteren zag er naar pech (platte band) er een tijdje slecht uit, maar uiteindelijk won hij toch weer met groot gemak de wereldbeker-veldrit. Uiteraard staat hij confortable aan de leiding.
In de maand december staan er weer verschillende klassiekers op programma. Ik ben benieuwd wat deze gaan brengen.

Of Richard nog eens een overwinning kan behalen, of een buitenlander die weer recht komt te staan.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2005, 12:19
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
4 wb-races, 4 overwinningen spannend dat veldrijden
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:18
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Hoe laat was het op tv? Heb gistermiddag een tijd naar sporza op Canvas gekeken, maar er was alleen maar een documentaire over gerrie knetemann op
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 05-12-2005 @ 14:18 :
Hoe laat was het op tv? Heb gistermiddag een tijd naar sporza op Canvas gekeken, maar er was alleen maar een documentaire over gerrie knetemann op
Het was niet op TV. Veldritten in het buitenland zijn vaak voor de televisiezenders ter plaatsen niet interessant genoeg om te filmen. Het is vorig seizoen toch gebeurt dat er op een deel van het parcour geen camera's stonden... Om diezelfde reden.

Op zich jammer voor ons Vlamingen en Nederlanders...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 13:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
nochtans schreef op 05-12-2005 @ 13:19 :
4 wb-races, 4 overwinningen spannend dat veldrijden
En de eerste 2 races zijn opnieuw voor de WB.


8 december > World Cup Milaan (Ita)
11 december > World Cup Igorre (Spa)


Wordt het waarschijnlijik 6 op 6.. of staat er een lokale veldrijder op, die een parcour krijgt op zijn maat?!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 23:41
Verwijderd
Zo Nijs had vandaag eens serieus pech zeg!
Mooi parcours trouwens, eindelijk weer eens echt crossen.

Had persoonlijk iets meer van Groenendaal verwacht op dit parcours.

(Wat vind ik die Wellens trouwens een onsympathieke figuur zeg.... )
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:02
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat je zegt (over het parcour)!!! Zo mogen er best veel meer zijn, enkel jammer dat er wel zoveel renners pech hadden. Iets te veel...


Waarom vind je Wellens zo een onsympathiek figuur.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-12-2005 @ 16:02 :
Waarom vind je Wellens zo een onsympathiek figuur.

Dat kan ik niet echt goed uitleggen, het is gewoon gevoelsmatig.
Hij is natuurlijk ontzettend zeker van zichzelf, voor een sportman natuurlijk een goede eigenschap, maar ik houd er niet zo van.

Heb ook altijd veel bewondering voor mensen als Maarten den Bakker en Marc Wauters, geen gezeik gewoon je werk doen-mentaliteit.

Komt bij dat ik Lucien Wellens (pa van) altijd wat jankerig over vind komen als hij word geinterviewd.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 17:51
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-12-2005 @ 16:02 :

Waarom vind je Wellens zo een onsympathiek figuur.
hehe nou dat zal nu wel duidelijk zijn

Wat een wedstrijd zeg.. Overigens ben ik het wel helemaal eens met wat Welleens heeft gezegd.. Dat schoppen dat kon echt niet inderdaad, maar die supporters zijn ook echt vervelend en dronken, en daar moet toch iets op verzonnen worden. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de supporters met modder en bier gaan gooien.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 16:05
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik heb ook de druivenveldrit gezien zondag. idd heel vet rondje, maar wel modderig. Ik vind dat ze eigenlijk die trap af hadden moeten rijden, en dan kijken wie er lef heeft.

Wat Bart Wellens betreft, dat snap ik wel hoor. Eerst gaatie op zn bek en daarna beginnen de supporters van andere renners hem weer te bekogelen.

Sven Nys had idd vette pech. Net achter een randje blijven hangen. Dat komt zeker pijnlijk aan. Ik vind t wel jammer dat hij eruit vloog, want dan had t nog echt spannend kunnen worden.

Maarja, ik vond Bart Wellens sowieso de best. Je zag gewoon hoe hij in de afdalingen de gaten dichtracete
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 19-12-2005 @ 17:05 :
Ik heb ook de druivenveldrit gezien zondag. idd heel vet rondje, maar wel modderig. Ik vind dat ze eigenlijk die trap af hadden moeten rijden, en dan kijken wie er lef heeft.

Wat Bart Wellens betreft, dat snap ik wel hoor. Eerst gaatie op zn bek en daarna beginnen de supporters van andere renners hem weer te bekogelen.

Sven Nys had idd vette pech. Net achter een randje blijven hangen. Dat komt zeker pijnlijk aan. Ik vind t wel jammer dat hij eruit vloog, want dan had t nog echt spannend kunnen worden.

Maarja, ik vond Bart Wellens sowieso de best. Je zag gewoon hoe hij in de afdalingen de gaten dichtracete
Die trap was vergelijkbaar met wat Groenendaal vorig (?) jaar deed met zijn handen. In theorie kan het absolute niet, maar het is zeer begrijpelijk dat je na 7 rondjes steeds weer op dezelfde plaats dezelfde scheldwoorden te moeten aanhoren, in combinatie met modder en bier.... Ik snap trouwens niet waarom de wedstrijdleiding (of de organisator) niet heeft ingegrepen op die plaats. Dat was toch duidelijk op die beelden?? Zo'n mensen moeten verwijderd worden rond het parcour, desnoods door politie.

Ik zag gisteren op het nieuws dat zowel Sven Nijs als Bart Wellens samen de pers aanspraken omwille van de supporters. Jammer had ik niet de tijd om het te zien...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:23
Verwijderd
Peter van den Abeele loopt te beweren dat hij op de beelden niet kon zien of Bart Wellens werd beledigd.

Dat was volgens mij wel duidelijk te zien, onder andere middelvingers die werden opgestoken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 20:17
Verwijderd
Lars Boom is door de UCI tot winnaar uitgeroepen.

Hmmm, een echt overwinnaarsgevoel zal hij er niet bij hebben neem ik aan, maar zelfs z'n aanvankelijke 2e plaats was natuurlijk al sensationeel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 08:18
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Idd... Alle "leuke" er om heen heeft hij nu gemist!


anyway.. Wellens moet ook nog verschijnen voor de disciplinaire commissie van de UCI wat hem ook nog eens een boete en/of schorsing kan opleveren.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 08:22
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ook nog eventjes terzijde: Dat Ben Berden positief is bevonden is wel bekend (op 18 december 2004). Hij kreeg hiervoor een schorsing, later werd die verkort voor een rechtbank geloof ik. Binnenkort moet hij voor het Internationaal Sporttribunaal verschijnen en in het slechte geval verlengen die zijn straf nog eens met zo'n 2 jaar...
Maar nu moet hij de gerechtskosten, zo'n 60.000 euro, gaan betalen! Stel dat hij terug mag gaan fietsen, dan gaat hij enkel nog fietsen om zijn schulden te betalen!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 19:29
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 22-12-2005 @ 09:22 :
Ook nog eventjes terzijde: Dat Ben Berden positief is bevonden is wel bekend (op 18 december 2004). Hij kreeg hiervoor een schorsing, later werd die verkort voor een rechtbank geloof ik. Binnenkort moet hij voor het Internationaal Sporttribunaal verschijnen en in het slechte geval verlengen die zijn straf nog eens met zo'n 2 jaar...
Maar nu moet hij de gerechtskosten, zo'n 60.000 euro, gaan betalen! Stel dat hij terug mag gaan fietsen, dan gaat hij enkel nog fietsen om zijn schulden te betalen!
Damn 60 000 euro... best sick, en vooral demotiverend denk ik...
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 08:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
En nu hebben ze de uitspraak maar eens uitgesteld omdat de rechters niet goed genoeg waren. Weer extra kosten van oa verplaatsing ed, want het geeft toch een betere indruk dat je aanwezig bent op een uitspraak.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:05
Verwijderd
Super Prestige-veldrit in Diegem is gewonnen door Gerben De Knegt!!!! .


Als ik het iemand gunde was hij het wel, al zo vaak er dicht bij gezeten!!!!

Proficiat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2005, 08:47
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 24-12-2005 @ 16:05 :
Super Prestige-veldrit in Diegem is gewonnen door Gerben De Knegt!!!! .


Als ik het iemand gunde was hij het wel, al zo vaak er dicht bij gezeten!!!!

Proficiat
Maar wel mooi van Sven hoe hij in die vele haakse bochten voorbij steekt!! Het leek wel F1.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 16:37
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
En een mooie kerstoverwinning voor Nys
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:40
Verwijderd
Vandaag in Loenhout was het weer Nys.

Wat een veldrijder zeg!!! Diep respect.


Stiekem vind ik het wel leuk als hij pech heeft of valt (uiteraard zonder blessures), daar word de cross lekker spannend van. 30 minuten spanning of Nys nog terugkomt.

Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:03
Sandersss
Sandersss is offline
Hij steekt echt met kop en schouder boven de rest uit zeg!

Dat publiek ook toen Nys door die geul reed
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Sandersss schreef op 28-12-2005 @ 21:03 :
Dat publiek ook toen Nys door die geul reed

Reed?? Hij zweefde.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 13:34
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 28-12-2005 @ 22:10 :
Reed?? Hij zweefde.
precies
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 17:54
Sandersss
Sandersss is offline
Lars Boom, mijn held



Verslag en uitslag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2006, 21:58
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
mooie foto,
met Nys erachter!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 18:48
Sandersss
Sandersss is offline
Sven Nys heeft in Tervuren zijn Belgische titel verlengd. De wereldkampioen rekende in de laatste ronde af met Erwin Vervecken en Bart Wellens. Net voor de balkjes nam hij een kleine voorsprong en reed hij na naar zijn 20ste seizoenszege. Erwin Vervecken werd tweede, net voor zijn ploegmaat Bart Wellens. Sven Vanthourenhout werd op korte afstand vierde. Voor Nys was het zijn tweede Belgische titel in Tervuren. Afgelopen zomer werd hij ook kampioen in het Mountainbiken.



Gerben de Knegt wint het NK veldrijden

Gerben de Knegt is Nederlands kampioen veldrijden geworden. In de sprint versloeg hij de titelverdiger Richard Groenendaal.

Op enige afstand volgde Wilant van Gils op de derde plaats.

Bij de dames heeft Daphny van den Brand haar titel geprolongeerd. Lars boom heeft zijn favorietenrol kunnen waarmaken bij de beloften.


1 de Knegt, Gerben Goirle 1:00:25
2 Groenendaal, Richard St. Michielsgestel z.t.
3 van Gils, Wilant Schijndel
4 Nijland, Maarten Rossum
5 Al, Thijs Wormer
6 van den Bergh, Camiel Beesd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 07:36
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
't Was een mooie wedstrijd, het Belgisch kampioenschap! Met een logische, verdiende, en terechte winnaar.

Toch ook een goed woordje voor Wellens: hij slaagde er in om Nys in te halen aan de balkjes! En dat te weten dat Nys er als gewoonlijk met fiets en al over springt. Je had moeten zien hoe snel die beentjes over die balkjes sprintten van Wellens! Eén metertje verder hij lag tegen de grond
Nys heeft er gisteren geen winst mee gedaan, met dat springen, maar ik denk toch wel dat de inspanning die Wellens telkens moest doen om erover te geraken, veel groter is dan het dubbele hupje van Nys.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 08:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Het was een mooi weekend! Jammer dat ik niet de hele wedstrijd heb kunnen volgen.

Nu uitkijken naar het WK eind deze maand in Zeddam.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 12:29
Sandersss
Sandersss is offline
Schema:
15 jan Lievin WCS-9
22 jan Hoogerheide WCS-10
28 jan Zeddam WK - dag 1
29 jan Zeddam WK - dag 2

5 feb Hoogstraten SP-7
18 feb Vorselaar SP-8
19 feb Oostmalle GVA-7

WCS=WorldCup
WK=Wereldkampioenschappen
SP=Superprestige
GVA=Gazet van Antwerpen Trofee
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 09:42
Sandersss
Sandersss is offline
Vanmiddag dus WB in Hoogerheide.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 18:34
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Pas maar op met die Vervecken volgende week. Ik vind hem evenveel favoriet als Nys. Hoewel iedereen natuurlijk verwacht dat Nys wint.
Wie zien jullie winnen op het WK volgende week?
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 11:43
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooie wedstrijden bij de WK dit weekend.

gisteren al een 1e (Boy van Poppel, zoon van) en 2e plaats (Lars Boom) voor Nederland en twee 3e plaatsen (Tom Meeuwsen en Niels Albert) voor België bij de junioren en de espoirs. Vanochtend kwamen daar nog een 1e en 3e bij voor de Nederlandse dames.
De 18-jarige Marianne Vos won voor Hanka Küpfernagel en Daphny van der Brand, met Mirjam Melchers op een vierde plaats.

Vanmiddag de wedstrijd bij de profs, waarschijnlijk een strijd tussen Nys en Wellens of misschien wel Vervecken, Groenendaal of de Knegt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 14:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vervecken kampioen, voor Wellens en Mouret.

Nys in de laatste ronde hard onderuit, zag eruit als een pijnlijke val. Hopelijk is hij niet te zwaar geblesseerd.
De Knegt ging ook onderuit, op één ronde voor het einde met Van Noppen een lekke band in dezelfde ronde.
Groenendaal kwam door een beroerde start helemaal niet in het spel voor.

Was een zeer aantrekkelijke rit vanmiddag.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 14:40
bidule
Avatar van bidule
bidule is offline
Jammer dat Nys viel. Anders had hij gewonnen!
__________________
The truth is out there, somewhere
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 15:40
Sandersss
Sandersss is offline
Boy van Poppel:



Uitslag Junioren

1. Boy Van Poppel (38:3) Ned., 2. Robert Gavenda, 3. Tom Meeusen, 4. Yannick Martinez, 5. Sascha Weber, 6. David Menger, 7. Bjorn Selander, 8. Mathias Flückiger, 9. Johim Ariesen, 10. Sulwester Janiszewski. 11. Matteo Trentin, 12. Pascal Meyer, 13. Jules Chabanon, 14. Mitchell Huenders, 15. Lukas Prihoda, 16. Jiri Polnicky, 17. Ole Quast, 18. Stephan Srpinke, 19. Danny Summerhill, 20. Ondrej Vobora


Landenklassement

1. Nederland, 2. Tsjechië, 3. Frankrijk, 4. Duitsland, 5. USA, 6. Italië, 7. Zwitserland, 8. België, 9. Polen, 10. Groot-Brittanië, 11. Slowakije, 12. Japan, 13. Spanje, 14. Luxemburg, 15. Denemarken, 16. Canada



Uitslag Dames

1. Marianne Vos (39:14), 2. Hanka Küpfernagel, 3. Daphne Van den Brand, 4. Mirjam Melchers-Van Poppel, 5. Helen Wyman; 6. Maryline Salvetat; 7. Nadia Triquet-Claude, 8. Birgit Hollman, 9. Ann Knapp, 10. Lyne Bessette, 11. Arenda Grimberg, 12. Christel Ferrier-Bruneau, 13. Reza Hormes-Ravenstijn, 14. Laurence Leboucher, 15. Anja Nobus, 16. Kathy Ingels, 17. Rosa Maria Bravo Soba, 18. Annabella Stropparo, 19. Susanne Juranek, 20. Corinne Sempe

Landenklassement

1. Nederland, 2. Frankrijk, 3. Duitsland, 4. België, 5. USA, 6. Canada, 7. Italië, 8. Groot-Brittannië, 9. Spanje, 10. Japan, 11. Finland
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2006, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Marianne Vos! Vanmiddag toevallig ff gezien, 18 jaar en dan zo'n prestatie leveren, geweldig. Jammer voor Daphny dat ze pech kreeg, maar 3 van de 4 eerste plekken worden bezet door de Nederlandse dames, dan doe je het gewoon goed.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 20:37
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
jaaa Marianne Vos!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 22:39
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
geweldige prestatie van marianne, maar wel erg jammer van daphny met dr vlechtjes maargoed, vos was zo sterk en zelfverzekerd! de laatste ronde was voor mij al duidelijk dat ze zou gaan winnen. ook jammer voor nys trouwens, en de knegt. niet dat de laatste een kans had gemaakt in de finale, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 11:27
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-01-2006 @ 15:39 :
Vervecken kampioen, voor Wellens en Mouret.

Nys in de laatste ronde hard onderuit, zag eruit als een pijnlijke val. Hopelijk is hij niet te zwaar geblesseerd.
De Knegt ging ook onderuit, op één ronde voor het einde met Van Noppen een lekke band in dezelfde ronde.
Groenendaal kwam door een beroerde start helemaal niet in het spel voor.

Was een zeer aantrekkelijke rit vanmiddag.

Het was idd een mooie rit. Het bleef tenminste spannend tot op het laatste moment. We hebben wel al andere ritten gezien dit jaar
Hopelijk zet de trend zich verder dat de buitenlanders beter worden! Dat is véél leuker.


Citaat:
bidule schreef op 29-01-2006 @ 15:40 :
Jammer dat Nys viel. Anders had hij gewonnen!
Dat weet ik niet zeker. Wellens zat ook nog heel fris, en persoonlijk denk ik dat indien Nys daar niet gevallen was dat Wellens zou winnen voor Nys en Mouret. En dat Vervecken dus niet op het podium had gestaan!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 14:29
davidenko
davidenko is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 30-01-2006 @ 12:27 :
Het was idd een mooie rit. Het bleef tenminste spannend tot op het laatste moment. We hebben wel al andere ritten gezien dit jaar
Hopelijk zet de trend zich verder dat de buitenlanders beter worden! Dat is véél leuker.



Dat weet ik niet zeker. Wellens zat ook nog heel fris, en persoonlijk denk ik dat indien Nys daar niet gevallen was dat Wellens zou winnen voor Nys en Mouret. En dat Vervecken dus niet op het podium had gestaan!

Daar ben ik het mee eens. ALs slaat nergens op:" als Sven Nys niet was gevallen dan had hij gewonnen". Tjah maar dat is hij wel he.met top sport is er geen zekerheid dus als is verbrande turf(als slaat nergens op!)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
davidenko schreef op 30-01-2006 @ 15:29 :
dus als is verbrande turf(als slaat nergens op!)
As is verbrande turf (dan slaat het wel ergens op).

Ontopic: Ik had Vervecken wel min of meer verwacht, een echte kampioenschapsrenner.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.