Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2008, 20:12
Verwijderd
Continue.
Advertentie
Oud 08-01-2008, 20:13
Verwijderd
Quote uit vorige topic:

Citaat:
***ailá***
x-spekkie-x
Lisaaah
Femic
Kazet Nagorra
Stefenootje
drukknoopje

Dat waren ze, als ik me niet vergis. Drukknoopje is al eerder verdacht gemaakt, dus ik zie meer in een stem op haar.
Oud 08-01-2008, 20:14
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 08-01-2008, 20:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik geloof niet dat Stefenootje een wolf is. Anders had ze niet gezegd dat ze het saai vond. En ik geloof ik ook niet dat ze dat heeft geacteerd. Maar wie weet. Spekje is al dood toch?

Hmm.. Kazet, Lisa, Femic en drukknoopje.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-01-2008, 20:16
Verwijderd
Ik ben geen wolf, echt niet.

Ik geloof ook dat Kazet geen wolf is. Hij wil er per se niet uit, dus misschien is hij wel tovenaar of iets. Ik geloof niet dat hij iemand is die benadrukt er niet uit te willen terwijl hij wolf is.
Oud 08-01-2008, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat Stefenootje een wolf is. Anders had ze niet gezegd dat ze het saai vond.
Oud 08-01-2008, 20:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Is het zo ingewikkeld wat ik zeg?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-01-2008, 20:18
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Woh, tweede topic al! Gaat hard!
Hmpf, Pippeloen eruit... Gelukkig dat de wolven dit keer geen speciale functie te pakken hadden, maar het zou leuk geweest zijn als ze hun eigen heks/verrader opgevroten hadden
Anyway, zoals ik in het vorige topic al zei ga ik deze keer voor Lisaaah, Femic, Kazet of drukknoopje. Aangezien Lisaaah niet zoveel post en ik de rest minder verdacht vind, gaat mijn stem naar haar.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 08-01-2008, 20:18
Verwijderd
Het is wel zo hoor. Als ik wolf was geweest had ik het niet saai gevonden.
Oud 08-01-2008, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Is het zo ingewikkeld wat ik zeg?
Waarom zou ze dat niet gezegd kunnen hebben? Lijkt me juist meer een wolvenstreek, hoewel ik nu niet meteen denk dat Stefenootje wolf is, al is ze wel enigszins verdacht met 'r rare posts.
Oud 08-01-2008, 20:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom zou ze dat niet gezegd kunnen hebben? Lijkt me juist meer een wolvenstreek, hoewel ik nu niet meteen denk dat Stefenootje wolf is, al is ze wel enigszins verdacht met 'r rare posts.
Maar mijn ervaring met stefenootje als forumer is dat ze af en toe wel vaker vreemde posts heeft En dit is haar eerste spel, dus ze heeft verder geen ervaring. Ik denk, als ik het zo teruglees, dat dat niet geacteerd was. Maar goed. Dat is mijn mening.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-01-2008, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou ze dat niet gezegd kunnen hebben? Lijkt me juist meer een wolvenstreek, hoewel ik nu niet meteen denk dat Stefenootje wolf is, al is ze wel enigszins verdacht met 'r rare posts.
Alsof mijn 'rare posts' iets te maken hebben met wolf-zijn. Dit is mijn eerste spel, hallo. Ik ben echt, echt geen wolf.
Oud 08-01-2008, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Alsof mijn 'rare posts' iets te maken hebben met wolf-zijn. Dit is mijn eerste spel, hallo. Ik ben echt, echt geen wolf.


Ik geloof (voorlopig) niet dat je wolf bent, maar je gaat mensen heus niet overtuigen door nadrukkelijk te zeggen dat je geen wolf bent.
Oud 08-01-2008, 21:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik verdenk ook de spelers uit bovengenoemd rijtje, behalve mezelf natuurlijk. Ik ga voor Femic, ze is me te stil.

Lijstje:
Lisaaah
-Sherco
-Stefenootje

Femic
-drukknoopje

drukknoopje
-Kazet?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 08-01-2008, 21:08
Verwijderd
Mijn stem is nog niet definitief, ik kijk het nog even aan.
Oud 08-01-2008, 21:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Er staat ook een vraagteken bij
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 08-01-2008, 21:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Naodjen Rest in peace liefje.

Goed, keuzes, keuzes.

We hebben tot nu toe als geopperde verdachten:
-Ailá. Ik vind haar niet echt verdacht. Hoewel het opmerkelijk is dat ze al zoveel keer overleeft heeft kan dat een tactiek van de wolven zijn.

-Drukknoopje. Vind ik niet echt verdacht. Ik ben in ieder geval nog niks bij haar tegengekomen wat echt opmerkelijk is, of ik heb er gigantisch overheen gelezen.

- Stefenootje. Ik weet niet wat ik van Stefenootje moet vinden. Haar posts lijken erg inpulsief, maar ze speelt het wel handig. Ze zegt dat ze het saai vindt, iets wat wolven en dergelijke evil people wáárschijnlijk niet zo snel zullen zeggen, aan de andere kant, dat kan ook een tactiek zijn. Bovendien beschuldigt ze erg in het wilde weg, nu weer ineens 3 mensen. Mogelijk om de aandacht af te leiden? Ik vind haar verdacht doen en bovendien vind ik dat ze roept dat ze het saai vindt een extra reden om voor haar te gaan, liever zij dood dan mensen die een leuk spel hebben.

-Lisaaah. Lisaaah is wat stiller dan in andere spellen, maar de keren die ik heb meegemaakt dat ze slecht was was ze juist heel aanvallerig. Bovendien heeft ze een geldig excuus, ze was een aantal dagen bij mij. Ik heb het gevoel dat ze weleens een voor ons goede functie zou kunnen hebben.

Goed, tot zover mijn meningen en bijdrage.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 08-01-2008, 22:58
Verwijderd
pip

link naar vorige topic

ik vind dit spel heel leuk, maar ook echt moeilijk... elke keer als ik iemand verdenk blijkt het een dorpeling te zijn ofzo. en bovendien verdenk ik ook maar weinig mensen. en dat suckt.

ik voel ook niet zo veel voor alle aila stemmers ophangen. willen we dan gewoon het rijtje afgaan? wat als lisaaah dorpeling is, gaan we dan voor femic, kazet, etc? en als ze wolf is, stoppen we dan? misschien zitten er wel twee wolven in die rij.
drukknoopje is denk ik ook geen wolf. ik snap de verdachtmakingen in haar richting ook niet helemaal eigenlijk. kan iemand mij uitleggen waarom ik haar zou willen ophangen?
op dit moment vind ik alleen stefenootje eigenlijk een beetje apart. de ene keer komt ze heel onnozel over, het volgende moment post ze verdachtmakingen... ik weet niet wat ik daarvan moet denken.

ik vind het gewoon echt klote dat we zo weinig informatie van de ziener hebben gekregen...
Ads door Google
Oud 08-01-2008, 23:18
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik verdenk drukknoopje nu echt. In het begin had ik een kleine aantekening bij haar gedrag geplaatst en toen brak direct de hel los. Terwijl een kleine aantekening plaatsen toch niet zo raar is? Direct was ik hoofdverdachte nr. 1. Vervolgens blijft ze me maar verdenken, als 1 van de weinigen. Voor jullie is het natuurlijk niet zo zeker, maar ik weet natuurlijk 100% zeker wat ik ben en dat ze me blijft verdenken vind ik alleen maar verdachter. Plus ze valt onder de Aila-stemmers. Ik heb steeds op haar gestemd en ga dat nu weer doen.

Plus begon zij ook met CGS. Ik verdacht haar persoonlijk helemaal niet, maar ik hield mn mond om te kijken wat er met haar zou gebeuren. Uiteindelijk verdacht het halve topic haar en werd ze opgehangen --> dorpeling. Mijn gevoel bleek dus juist. En drukknoopje was weer overtuigd van iemands slechtheid, onterecht....

Lisaaah
-Sherco
-Stefenootje

Femic
-drukknoopje

drukknoopje
-Kazet?
- Aila

Edit: De verhalen zijn prachtig. Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook best een keer spelleider zijn, maar ik zie er vanaf omdat ik absoluut geen verhalen kan verzinnen

Laatst gewijzigd op 08-01-2008 om 23:27.
Oud 08-01-2008, 23:42
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik verdenk ook de spelers uit bovengenoemd rijtje, behalve mezelf natuurlijk. Ik ga voor Femic, ze is me te stil.
Te stil? Ik post volop mijn verdenkingen, maar goed.

Verder ben ik op dit moment niet nuchter genoeg om heel goed na te denken. Ben morgen de hele dag op m'n werk, dus pas rond etenstijd (hoewel ik slechts héél even thuis ben) in de gelegenheid om rustig na te denken.
Momenteel heb ik het meeste gevoel bij PixelDansje, zal dat morgenavond proberen wat beter te onderbouwen. Drukknoopje is nummer twee, maar ik ben bang dat dat vooral is omdat anderen haar verdacht vinden en dat is me in de afgelopen ronden nog niet zo goed bevallen.
Anyway, ik ga morgen pas beslissen over m'n stem.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 08-01-2008, 23:52
Verwijderd
Ik snap echt niet hoe jullie het steeds doen om niet dood gemaakt te worden. speel ik nou echt zo kut?
als ik theorieen spui ga ik binnen 3 rondes dood. en deze keer heb ik niks gezegd en ben ik de 7e die dood gaat. Ik vind het echt niet leuk om te spelen hoor.
hoe ik ook speel ik ga gewoon altijd snel dood.
dat wou ik even zeggen.
Oud 08-01-2008, 23:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik snap echt niet hoe jullie het steeds doen om niet dood gemaakt te worden. speel ik nou echt zo kut?
als ik theorieen spui ga ik binnen 3 rondes dood. en deze keer heb ik niks gezegd en ben ik de 7e die dood gaat. Ik vind het echt niet leuk om te spelen hoor.
hoe ik ook speel ik ga gewoon altijd snel dood.
dat wou ik even zeggen.
Ik doe eigenlijk net zoals jij. Ik ging laatst duisentactief posten en was als eerste dood. En het spelletje daarvoor hield ik mn kop en ging ik als laatste eruit..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 08-01-2008, 23:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
De stille mensen vallen gwn minder op. Ook als er andere mensen zijn om te verdenken op basis van hun posts. Nja, ik vind actief zijn gwn leuker, ookal zit er een zeker risico aan.
Oud 09-01-2008, 00:02
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik snap echt niet hoe jullie het steeds doen om niet dood gemaakt te worden. speel ik nou echt zo kut?
als ik theorieen spui ga ik binnen 3 rondes dood. en deze keer heb ik niks gezegd en ben ik de 7e die dood gaat. Ik vind het echt niet leuk om te spelen hoor.
hoe ik ook speel ik ga gewoon altijd snel dood.
dat wou ik even zeggen.
Kun je nagaan hoe Racing Dutch zich voelt...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 09-01-2008, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Kun je nagaan hoe Racing Dutch zich voelt...
Advertentie
Oud 09-01-2008, 09:04
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Stomme wolven.
En ik ga stemmen op een van de aila-stemmers, mijn gevoel zegt Lisaaah dus daar ga ik dan maar in mee.
Oud 09-01-2008, 10:04
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Kun je nagaan hoe Racing Dutch zich voelt...

Vraagje @ spelleiders: Komt het verhaal niet van de nieuwe Target Liberty
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 09-01-2008, 10:59
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan vandaag maar heel weinig online zijn (school, werk) dus ik moet nu alvast stemmen. Ik ga voor Stefenootje. Ik vind haar raar doen en ik heb een naar gevoel bij haar. Ze noemt ook op een 'subtiele' manier heel veel mensen, waardoor ze de aandacht afleidt en verdeeldheid veroorzaakt. Zie verder ook deze posts:

Stefenootje schreef:
Ik denk dat we het eens in een heel andere richting moeten gaan zoeken. Dark Phoenix of Pixeldansje bijvoorbeeld, met hun theorieën, en verdachtmakingen.
Of anders Topdrop, ik heb een wolvengevoel bij hem.

Stefenootje schreef:
Citaat:
Kazet Nagorra schreef:
Wat is dat nu voor vage theorie. Ik denk dat we gewoon een aila-stemmer eruit moeten doen (en dan liefst niet mij).

Oke, Lisaaah dan.


Daar komt nog bij dat ik zowel Drukknoopje als Lisaaah niet verdacht vindt. Van Drukknoopje snap ik sowieso niet zo goed waarom ze ook weer verdacht was en van Lisaaah weet ik dat ze meestal heel anders speelt als ze slecht is. Bovendien weet ik dat de dingen die ze zei over veel afwezig zijn echt waar zijn.

Ten slotte over de ailá-stemmers ophang theorie, daar ben ik het eens met deze post:
Citaat:
sterrenmeisje schreef:
ik voel ook niet zo veel voor alle aila stemmers ophangen. willen we dan gewoon het rijtje afgaan? wat als lisaaah dorpeling is, gaan we dan voor femic, kazet, etc? en als ze wolf is, stoppen we dan? misschien zitten er wel twee wolven in die rij.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 11:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
P.s. We moeten deze ronde wel echt eens een weerwolf ofzo gaan pakken, want er zijn al 2 zieners en tig dorpelingen uit en nog geen enkele bad guy
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 11:36
Verwijderd
Ja ik vind het natuurlijk vervelend dat ik toen tussen de Aila stemmers zat En ik begrijp de logica ook wel, maar verder wordt het tegen me gebruikt dat ik zo weinig gepost heb. De afgelopen week ben ik gewoon nauwelijks online geweest. Ik heb met mijn nieuwe blok gewoon veel minder tijd en als ik een echte rol speelde in het spel zou ik er inderdaad vanzelf wel meer moeite in stoppen. Daar staat wel tegenover dat ik het spel toch leuk vind en vanaf nu wat meer zal gaan posten en zelf ook met theorien komen. Als het dan perse iemand uit het ailastemmersrijtje moet zijn, ga ik ook voor kazet of stefenootje. Kazet gedraagt zich anders (maar dat doe ik ook, ik post ook veel minder dan andere spellen) en stefenootje switcht heel snel van stem. Daarbij zegt ze eerst dat ze het niet leuk vindt om vervolgens wel heel veel te gaan posten en verzinnen. Waarschijnlijk stefenootje dus vanavond.
Oud 09-01-2008, 12:45
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Edit: De verhalen zijn prachtig. Hoe doen jullie dat toch? Ik wil ook best een keer spelleider zijn, maar ik zie er vanaf omdat ik absoluut geen verhalen kan verzinnen
Ik had gisteren wijn op. Dat helpt als je inspiratieloos bent

Citaat:

Vraagje @ spelleiders: Komt het verhaal niet van de nieuwe Target Liberty
Van de wat? Ik heb het verhaal helemaal zelf geschreven en verzonnen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 09-01-2008, 13:05
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:

Vraagje @ spelleiders: Komt het verhaal niet van de nieuwe Target Liberty
Je bedoeld Turning point: Fall of Liberty? Dat spel dat in 2008 uitkomt?
Ja, daar is het globale idee op gebaseerd, maar verder hebben we het helemaal zelf bedacht. Daar is verder toch nog niks over bekend behalve het nazi's in Amerika idee.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 09-01-2008, 13:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Zoals gezegd kom ik nog even terug op wat ik vannacht aangeschoten postte (stiekem vanaf m'n werk haha ). Ik vind drukknoopje eigenlijk helemaal niet verdacht, dus wil niet op haar stemmen. Stefenootje kan ik wel inkomen, maar ik heb het wel het gevoel dat ze oprecht post (voor zover je dat op internet kunt merken). Ze speelt voor het eerst mee (toch?) en dan zou ze het wel heel goed doen voor een wolf. Kan natuurlijk, maar ik vind haar dus niet erg verdacht.

PixelDansje komt iedere keer met die theorieën over hoeveel wolven er tussen de ailástemmers moeten zitten en dat we die dan allemaal maar moeten afmaken, terwijl helemaal niet vaststaat dat dat zo is. Immers, niet iedereen heeft z'n stem steeds gepost, plus de heks en de verrader kunnen er over liegen en daarmee gelijkspel veroorzaken. Verder vond jij CGS een typische verrader en begin je ook een aantal keer over andere speciale functies (geliefden o.a.). Het is wel vaker zo dat mensen met een speciale functie (maar niet wolf) meer gefocust zijn op speciale functies en daarmee proberen te voorkomen dat mensen denken dat zij zelf juist die speciale functie hebben.
Een laatste argument is dat je warrige theorieën verzint, waarin je een aantal namen noemt en vervolgens aangeeft het allemaal niet zo te weten. Dat alles bij elkaar heeft bij mij het vermoeden doen ontstaan dat je zelf verrader bent.

Natuurlijk heb ik liever een wolf eruit dan een verrader, maar ik weet momenteel gewoon echt even niet wie er wolven zouden kunnen zijn en dan heb ik liever de verrader eruit dan een onschuldige dorpeling. Overigens zou je ook prima geliefde kunnen zijn, want ook dan heb je er natuurlijk baat bij zelf te overleven ten koste van iedereen (of dat nou een wolf of een dorpeling is). Maar ook een geliefde zou natuurlijk een goede score zijn.

Mijn stem is vandaag dus voor PD.

Citaat:
Verder vond jij CGS een typische verrader en begin je ook een aantal keer over andere speciale functies (geliefden o.a.). Het is wel vaker zo dat mensen met een speciale functie (maar niet wolf) meer gefocust zijn op speciale functies en daarmee proberen te voorkomen dat mensen denken dat zij zelf juist die speciale functie hebben.
En voordat dit argument tegen mijzelf gebruikt wordt: ik begin er nu pas over, omdat het mij is opgevallen dat PD er over begonnen is.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-01-2008, 15:35
Verwijderd
Lisaaah
- Sherco
- Stefenootje

Femic
- drukknoopje

drukknoopje
- Kazet (?)
- aila

PixelDansje
- Femic
- flyaway

Stefenootje
- Dark Phoenix
- Lisaaah (?)

dit wordt gelijkspel mensen...

[edit] ik weet het echt nog niet... maar ik ben bang voor gelijkspel, dus misschien ga ik wel gewoon mee voor lisaaah, stefenootje of pixelot, anders spelen we de wolven echt teveel in de kaart

Laatst gewijzigd op 09-01-2008 om 16:16. Reden: flyaway's stem veranderd
Oud 09-01-2008, 16:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stefenootje kan ik wel inkomen, maar ik heb het wel het gevoel dat ze oprecht post (voor zover je dat op internet kunt merken). Ze speelt voor het eerst mee (toch?) en dan zou ze het wel heel goed doen voor een wolf. Kan natuurlijk, maar ik vind haar dus niet erg verdacht.
Ja, het is heel oprecht om eerst te zeggen dat je het saai vindt en als dat tegen je gebruikt wordt je ineens zegt dat je er absoluut niet uit wil. Daarbij vind ik het hele 'ze speelt voor het eerst mee' argument een kutargument, er zijn genoeg spellen geweest waarbij mensen die voor het eerst meededen een wolf waren. (Denk bijvoorbeeld aan het spel waarbij ino-chan of een dergelijke breezernaam de eerste ronde eruit werd gestemd vanwege d'r naam en wolf bleek te zijn )
Dat iemand nog nooit heeft meegespeeld wil overigens ook niet zeggen dat diegene persé slecht hoeft te spelen en als ze wolf is heeft ze medewolfjes die haar kunnen helpen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 16:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, het is heel oprecht om eerst te zeggen dat je het saai vindt en als dat tegen je gebruikt wordt je ineens zegt dat je er absoluut niet uit wil. Daarbij vind ik het hele 'ze speelt voor het eerst mee' argument een kutargument, er zijn genoeg spellen geweest waarbij mensen die voor het eerst meededen een wolf waren. (Denk bijvoorbeeld aan het spel waarbij ino-chan of een dergelijke breezernaam de eerste ronde eruit werd gestemd vanwege d'r naam en wolf bleek te zijn )
Dat iemand nog nooit heeft meegespeeld wil overigens ook niet zeggen dat diegene persé slecht hoeft te spelen en als ze wolf is heeft ze medewolfjes die haar kunnen helpen.
Maar in dit specifieke geval en gegeven de huidige feiten denk ik niet dat ze een wolf is. Ik ken haar stijl van posten een beetje en ik denk dat ze niet toneelspeelt. Het kan uiteraard allemaal wel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 09-01-2008, 16:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar in dit specifieke geval en gegeven de huidige feiten denk ik niet dat ze een wolf is. Ik ken haar stijl van posten een beetje en ik denk dat ze niet toneelspeelt. Het kan uiteraard allemaal wel.
Nee, maar als je zo gaat beredeneren is 99% van de vaste spelers nooit wolf.

Kijk naar Naomi, die past haar speelmanier ook elke keer aan, los ervan wat haar functie is, in de hoop te overleven.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 16:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
De argumenten om op PD te stemmen vind ik beter dan die voor Lisaaah, daarom ga ik op PD stemmen ipv op Lisaaah.
Oud 09-01-2008, 16:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee, maar als je zo gaat beredeneren is 99% van de vaste spelers nooit wolf.

Kijk naar Naomi, die past haar speelmanier ook elke keer aan, los ervan wat haar functie is, in de hoop te overleven.
Punt is, dat ze geen vaste speler is.

Citaat:
De argumenten om op PD te stemmen vind ik beter dan die voor Lisaaah, daarom ga ik op PD stemmen ipv op Lisaaah.
Wat zijn die argumenten dan?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-01-2008, 16:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Punt is, dat ze geen vaste speler is.

Wat zijn die argumenten dan?
Daarom kan je dus ook niet zeggen dat ze oprecht is, je weet totaal niet hoe ze speelt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 09-01-2008, 16:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daarom kan je dus ook niet zeggen dat ze oprecht is, je weet totaal niet hoe ze speelt.
Maar ik ken haar een beetje van het forum en hoe ze verder is.

En verder vind ik het wel mooi geweest met deze discussie. Het gaat toch nergens heen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-01-2008, 16:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Ja, het is heel oprecht om eerst te zeggen dat je het saai vindt en als dat tegen je gebruikt wordt je ineens zegt dat je er absoluut niet uit wil.
Ok, dat niet idd, maar misschien dat ze het de eerste ronde nog niet leuk vond en nu wel. Zoiets vind ik trouwens echt het tegenovergestelde van een wolvenopmerking, want ze vroeg er echt om om eruit gestemd te worden. Niet-actieve en niet-enthousiaste mensen zijn nooit leuk en krijgen snel stemmen.

Citaat:
Daarbij vind ik het hele 'ze speelt voor het eerst mee' argument een kutargument, er zijn genoeg spellen geweest waarbij mensen die voor het eerst meededen een wolf waren. (Denk bijvoorbeeld aan het spel waarbij ino-chan of een dergelijke breezernaam de eerste ronde eruit werd gestemd vanwege d'r naam en wolf bleek te zijn )
Dat was dan ook niet mijn argument. Het argument was dat áls ze wolf is, ze dat dan wel heel goed doet voor een eerste keer meedoen.

Citaat:
Dat iemand nog nooit heeft meegespeeld wil overigens ook niet zeggen dat diegene persé slecht hoeft te spelen en als ze wolf is heeft ze medewolfjes die haar kunnen helpen.
Dat zou kunnen idd, maar ik wil ook niet Stefenootje helemaal vrijpleiten, ik vind haar op dit moment gewoon niet verdacht genoeg om op te stemmen. Daarmee is niet gezegd dat ik dat de rest van het spel blijf vinden ofzo..

Anyway, mijn stem op PD blijft.

Lisaaah
- Sherco
- Stefenootje

Femic
- drukknoopje

drukknoopje
- Kazet (?)
- aila

PixelDansje
- Femic
- flyaway

Stefenootje
- Dark Phoenix
- Lisaaah (?)

TopDrop op wie ga jij stemmen dan?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 09-01-2008, 16:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop op wie ga jij stemmen dan?
Weet ik nog niet. Ik heb niet echt een hoofdverdachte. En zo te zien is er een grote gelijkspelkans. Dus ik ga antigelijkspel stemmen.

edit: Waarschijnlijk PD.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-01-2008, 17:03
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Echt handig om op vijf mensen te gaan stemmen, dan is de kans op gelijkspel zo groot.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-01-2008, 17:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Echt handig om op vijf mensen te gaan stemmen, dan is de kans op gelijkspel zo groot.
Ook niet mijn idee nee. Maar goed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 09-01-2008, 17:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Echt handig om op vijf mensen te gaan stemmen, dan is de kans op gelijkspel zo groot.
Nee precies, die wolven lachen zich echt rot zo. Op wie stem jij?
Oud 09-01-2008, 18:06
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Wellicht dat het verstandig is om met de grootste groep mee te gaan: de grootste kans om geen gelijkspel te krijgen, maar daar zitten ook weer wolven bij. Dus die persoon zou je eigenlijk niet dood willen. Aangezien ik waarschijnlijk zo nog wel online ben, kijk ik even of er nog anderen zijn die informatie geven.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 09-01-2008, 18:07
Verwijderd
ik denk dat ik maar voor stefenootje ga, al doet pixeldansje idd een beetje vaag...
Oud 09-01-2008, 18:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga niet op stefenootje stemmen. En voordat iemand anders dat doet, stem ik bij deze definitief op PixelDansje.

Lisaaah
- Sherco
- Stefenootje

Femic
- drukknoopje

drukknoopje
- Kazet (?)
- aila

PixelDansje
- Femic
- flyaway
- TopDrop
- Twinkebel

Stefenootje
- Dark Phoenix
- Lisaaah (?)
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 09-01-2008 om 18:52. Reden: Twinkebel toegevoegd.
Oud 09-01-2008, 18:50
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Dan stem ik ook op Pixeldansje, ik heb niks tegen PD ofzo, maar gelijkspel speelt de wolven alleen maar in de kaart.
__________________
The Lord Will Once Return...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.