Oud 17-08-2004, 20:07
djunk88
Avatar van djunk88
djunk88 is offline
Heb je rot werk?
kraak het dan hier af en raad mensen het af om dat werk te gaan doen!


Netwerk vsp (folders)
ik loop nu ongeveer al een jaar maar ik ben het ongeloofelijk zat.
ik dump bijna al mijn folders in de schuur.
en ik kan maar 1 ding zegguh.
Netwerk vsp val maar lekker de tering in!!


Ik raad netwerk vsp AF.

ga dan liefer de telegraaf ofzow lopen?¿
__________________
hardcore never dies :[
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
djunk88 schreef op 17-08-2004 @ 20:07 :
Heb je rot werk?
kraak het dan hier af en raad mensen het af om dat werk te gaan doen!


Netwerk vsp (folders)
ik loop nu ongeveer al een jaar maar ik ben het ongeloofelijk zat.
ik dump bijna al mijn folders in de schuur.
en ik kan maar 1 ding zegguh.
Netwerk vsp val maar lekker de tering in!!


Ik raad netwerk vsp AF.

ga dan liefer de telegraaf ofzow lopen?¿
Ik zal het even doorgeven aan Netwerk vsp dat ze moeten controleren omdat vooral de medewerkers met geboortedatum 15 Juli 1988 uit Zeewolde niet goed bezorgen.

Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 20:33
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Jah, als ik snel naar school wil moet ik achter het voetbalveld langs, het is een soort bospaadje, nou daar liggen volgens mij wel 10.000 folders. Het is toch ook wat. Toen ik folders liep stond er in mijn buurt een papiercontainer. , ik was nog redelijk netjes, ik gooide het gewoon in de papiercontainer.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 20:44
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
BLOKKER

iig die in Rozenburg ..de mensen walgelijk *die er werken*
roddelen alleen ff niet als ze hun mond houden om te kauwen op hun brood.. gaan je uitlachen als je ziek ben en ineens vraagt wanneer je weer moet werken

zijn te oud om nog te kunnen werken, zijn moe na de eerste minuut ARG!
en natuurlijk de geweldige kassa die altijd precies doet wat je NIET wilt.

whatever you do stay away from blokker!!!!

*opluchting*
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:15
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
k heb te gek werk

scapino.. ook in zeewolde
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 15:20
Verwijderd
Waarom zou ik mijn werk afkraken
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:38
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ik krijg mijn loon altijd 17 dagen te laat! en heb het nu nog niet! wacht nog steeds op mijn vakantie geld en nu is het over genomen en proberen ze alle oud medewerkers er uit te werken en allemaak nieuwe aan te nemen wat moet je daar tegen doen ten slotte het zijn tering lijers!

Groeten
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:07
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
heb bij netwerk vsp en blokker gewerkt, ben bij allebei blij dat ik er niet meer werk. Blokker was wel het ergste, was te jong om achter de kassa te werken, dus dan mag je echt alleen klote werk doen. Was het grootste gedeelte van de dag bezig met in het magazijn dozen uitpakken en vervolgens al die dingen in de winkel zetten. En dan als er niks meer te doen was, al die rotprulletjes in de winkel rechtzetten.

Gelukkig is m'n baantje nu leuker, alleen jammer dat er echt de grootste mutsen werken. Eentje kan niet rekenen, de simpelste bestellingen niet onthouden en kan sowieso bijna niks omdat ze uit een rijke familie komt en nooit iets heeft hoeven doen en die is geneeskunde aan het studeren...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:36
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
djunk88 schreef op 17-08-2004 @ 20:07 :
Netwerk vsp (folders)
ik loop nu ongeveer al een jaar maar ik ben het ongeloofelijk zat.
ik dump bijna al mijn folders in de schuur.
Is drugsdealen niet iets voor jou
Tis zo'n zonde van de folders nu
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:17
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ben cassiere bij de c1000 en ik haat het!

Altijd chagrijnige klanten die je niet eens groeten. Als ze je wel groeten zijn het mieperige oma's die je meedelen dat "eliza zus en zo zwanger is". As if I care! En dan gaan ze ook nog irriterend precies natellen wat je ze teruggeeft...GRRR En ze zeuren als je ze 1 eurocent te weinig geeft! Alsof je daar arm van wordt..en ze zeggen ook dingen als: hoe kan ik nou 25 euro voor 4 boodschapjes kwijt zijn? Damn...alsof ik wat aan hoge prijzen kan doen..

Binnenkort maar eens gaan solliciteren voor bedieningsfunctie in een grand-cafe.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:18
ikwilhetniet
ikwilhetniet is offline
afwassen


het is al godverdomme half augustus en ik heb mijn loon van juli nog niet, terwijl ik er al 2× om gevraagd heb.

ik moet ook nog veels te hard en te lang werken.
kutwerk, lopen alleen maar domme mensen rond in een keuken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 23:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DNMB schreef op 18-08-2004 @ 22:17 :
ik ben cassiere bij de c1000 en ik haat het!

Altijd chagrijnige klanten die je niet eens groeten. Als ze je wel groeten zijn het mieperige oma's die je meedelen dat "eliza zus en zo zwanger is". As if I care! En dan gaan ze ook nog irriterend precies natellen wat je ze teruggeeft...GRRR En ze zeuren als je ze 1 eurocent te weinig geeft! Alsof je daar arm van wordt..en ze zeggen ook dingen als: hoe kan ik nou 25 euro voor 4 boodschapjes kwijt zijn? Damn...alsof ik wat aan hoge prijzen kan doen..

Binnenkort maar eens gaan solliciteren voor bedieningsfunctie in een grand-cafe.
Je doet het blijkbaar niet goed.

Geen kwaad wordt over mijn c1000-baantje, hartstikke gezellig als de vaste klanten er weer zijn en speciaal naar jou toe komen, die chagrijnen, daar moet je boven staan..

Maargoed als je er zo'n hekel aan hebt moet je maar weggaan ja
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:00
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik doe mn werk prima Ik woon alleen in een kutbuurt.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 00:00
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
oja, en dan nog iets, dit is een afzeik topic. Oftewel: geen positieve dingen. Die zijn er ook wel. Alleen die vermeld ik hier dus niet
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 09:20
Verwijderd
Ik heb het op zich super naar mijn zin op mijn werk (xenos Roosendaal), maar kan het niet altijd even goed vinden met de leiding gevenden.
We hebben 1 bedrijfsleider, 1 waarnemendbedrijfleidster en 2 1e medewerksters.
Met die laatste 2 geen problemen, gedragen zich zoals het hoort, ze staan officieel boven je, op papaier, maar ze zijn niet te lui om ook op hun kont te gaan zitten en net zo hard mee te vullen.

Maar die andere twee lijken het af en toe te hoog in de bol te hebben, weet niet wat dat is met hen. Constant op je vingers kijken en je af zeiken als het niet goed is. De bedrijfsleider zelf kan daar behoorlijk wat van. Gisteren stond ik met een collega te praten die slechts sporadisch komt werken (0 uren contract, komt als we m nodig hebben en hij vrij is van zn andere werk), en het gesprek ging ff vrij serieus. Ik had hem een poos niet gezien, dus ff bijkletsen. Komt mn baas: 'GODELIEVE, dit is niet leuk meer!' Alsof ik de enige was die stond te kleppen.
Terwijl hij zelf uren en uren met andere bedrijsleiders etc aan de telefoon spendeert, en daar mogen wij niets van zeggen. Weet dat je verantwoordelijkheden en privelegès hebt als je BL bent, maar ik neem aan dat die gesprekken niet altijd over je kinderen en de hond en het eten hoeven te gaan...

*aaaargh!*

Maar verder is het echt supergezellig en ik heb wat dat betreft weinig te klagen, het is alleen dat wat mij (en de rest met mij) nog al regelmatig dwars zit
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 12:17
Mara
Mara is offline
Citaat:
DNMB schreef op 18-08-2004 @ 22:17 :
ik ben cassiere bij de c1000 en ik haat het!

Altijd chagrijnige klanten die je niet eens groeten. Als ze je wel groeten zijn het mieperige oma's die je meedelen dat "eliza zus en zo zwanger is". As if I care! En dan gaan ze ook nog irriterend precies natellen wat je ze teruggeeft...GRRR En ze zeuren als je ze 1 eurocent te weinig geeft! Alsof je daar arm van wordt..en ze zeggen ook dingen als: hoe kan ik nou 25 euro voor 4 boodschapjes kwijt zijn? Damn...alsof ik wat aan hoge prijzen kan doen..

Binnenkort maar eens gaan solliciteren voor bedieningsfunctie in een grand-cafe.
Dan doe je, zoals WisfulDreaming al zegt, het niet goed.
Chagrijnige klanten die je niet groeten? Jij groet ze wel eerst? Ik werk zelf achter de kassa, en 98% van de klanten groet terug als ik ze zelf groet. En dan niet met zo'n gezicht van 'gatver weer een klant, ik moet verdomme nog 3 uur' maar gewoon met een glimlach en aardig.
Als die oma's alles gaan natellen betekent het dat jij niet het wisselgeld netjes terugteld maar 't in één klap in de hand van de klant dumpt.
En die ene eurocent, die hoor jij dus gewoon te geven. Dat is jou fout, zij hebben er recht op.

En als ze zeggen dat ze 25 euro voor 4 boodschapjes kwijt zijn, dan kan ik dat best begrijpen, vooral als het oudere mensen zijn. In die tijd dat zij leven is alles zoveel duurder geworden, ikzelf sta ook nog wel eens te kijken van de prijzen van sommige artikelen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 22:10
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ideale meid zoals ik al zei, niet iedereen woont in zon leuke buurt als jij.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 03:45
Mara
Mara is offline
Citaat:
DNMB schreef op 19-08-2004 @ 22:10 :
ideale meid zoals ik al zei, niet iedereen woont in zon leuke buurt als jij.
Goh, je kan 't niet hebben dat je op je fouten gewezen word? En 't overgrote deel heeft niet met de buurt te maken hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2004, 13:09
Verwijderd
ik werk in een sigarenwinkel waar in totaal 3 personeelsleden zijn, en één chef/eigenaar. Alles is wel tof behalve dat de eigenaar er altijd een klere zooi van maakt! Hij ruimt niks op: "Daar heeft ie personeel voor". Voor de rest verdien ik een schijntje.

Daar en tegen is het ook ok als je een half uur TV gaat kijken tijdens je werktijd...

Gr. Goezz
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 13:46
Verwijderd
mijn werk is erg leuk, kom veel in contact met oude mensen. sommige kan ik wel de nek omdraaien als ze weer eens zeuren (met alle respect hoor, maar dat doen ze echt).
sommige collega's vinden het na 8 maanden nog steeds nodig om mij dingen uit handen te nemen, dat vind ik wel behoorlijk vervelend. maar verder, tsja, vind ik t allemaal erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 23:48
Daigné
Avatar van Daigné
Daigné is offline
Citaat:
dead person schreef op 17-08-2004 @ 20:44 :
BLOKKER

iig die in Rozenburg ..de mensen walgelijk *die er werken*
roddelen alleen ff niet als ze hun mond houden om te kauwen op hun brood.. gaan je uitlachen als je ziek ben en ineens vraagt wanneer je weer moet werken

zijn te oud om nog te kunnen werken, zijn moe na de eerste minuut ARG!
en natuurlijk de geweldige kassa die altijd precies doet wat je NIET wilt.

whatever you do stay away from blokker!!!!

*opluchting*
blokker op g-plein in amsterdam is ook erg ben er heel naar behandeld
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:37
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Daigné schreef op 20-08-2004 @ 23:48 :
blokker op g-plein in amsterdam is ook erg ben er heel naar behandeld
let's kill all the blokkertjus!
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 19:08
Daigné
Avatar van Daigné
Daigné is offline
Citaat:
dead person schreef op 22-08-2004 @ 14:37 :
let's kill all the blokkertjus!
jup die mensen zijn gewoon dom die daar werken, anders werk je daar niet fulltime
__________________
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 20:52
Hoefje
Avatar van Hoefje
Hoefje is offline
ik heb een krantenwijk
elke dag vet vroeg opstaan en als ik ook maar een minuutje te laat ben met bezorgen gaan ze alweer klagen. En dan ook nog een distributeur met een zwaar accent (=onverstaanbaar)
het verdiend wel goed, maar ik zal superblij zijn als het is afgelopen
__________________
Boo!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 22:06
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Bij Microbais in Amsterdam hebben ze alleen op vrijdag koffiebroodjes met chocolade. Dat terwijl je de hele week tijdens de lunch zin hebt in koffiebroodjes met chocolade.

(dit is ongeveer het ergste wat ik kan verzinnen)
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 19:34
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
Daigné schreef op 22-08-2004 @ 19:08 :
jup die mensen zijn gewoon dom die daar werken, anders werk je daar niet fulltime
muahahha
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:43
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
C1000;

Kut kassawerk, altijd moet je langer blijven of smeken ze of je extra kan werken terwijl je al tig keer hebt gezegd dat je dat niet wilt. Omdat ze te belabberd zijn om meer mensen aan te nemen zit je altijd met te weinig mensen, en sommigen die daar werken zijn zóóóó dom. En je verdient weinig.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:31
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nou, ik heb een toffe baan, maar die teringlijers van de albert heijn hebben het dus wel geflikt mij gelijk de eerste dag dat ik terug zou komen van vakantie in te roosteren op zeven uur 's ochtends... gelukkig kwam ik twee dagen eerder terug, want anders was ik pas twee uur 's nachts thuisgeweest... kutlijers
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 22:46
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-08-2004 @ 21:31 :
nou, ik heb een toffe baan, maar die teringlijers van de albert heijn hebben het dus wel geflikt mij gelijk de eerste dag dat ik terug zou komen van vakantie in te roosteren op zeven uur 's ochtends... gelukkig kwam ik twee dagen eerder terug, want anders was ik pas twee uur 's nachts thuisgeweest... kutlijers

Oei wat ken jij je lekker aanstellen. Wat maakt het uit of je om 2 uur snachts thuis komt en de volgende dag om 07.00 moet werken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 23:11
LittleLucille
LittleLucille is offline
k werkte in een kas (ben er weg gegaan onder tussen)
kwam er achter dat die hufter me gewoon 4 maanden niet verzekerd heeft..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:22
foreignstud2
foreignstud2 is offline
euhhh... ik werk in een sporthal..

het enige negative is als mensen de kleedkames vuil achter laten, dan moet ik poetsen..

voor de rest is het super gezellig en verdient het zeer goed.. ideaal werk!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 17-08-2004 @ 20:44 :
BLOKKER

iig die in Rozenburg ..de mensen walgelijk *die er werken*
roddelen alleen ff niet als ze hun mond houden om te kauwen op hun brood.. gaan je uitlachen als je ziek ben en ineens vraagt wanneer je weer moet werken

zijn te oud om nog te kunnen werken, zijn moe na de eerste minuut ARG!
en natuurlijk de geweldige kassa die altijd precies doet wat je NIET wilt.

whatever you do stay away from blokker!!!!

*opluchting*
Been there... en het was ook snel done that..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-08-2004 @ 21:31 :
nou, ik heb een toffe baan, maar die teringlijers van de albert heijn hebben het dus wel geflikt mij gelijk de eerste dag dat ik terug zou komen van vakantie in te roosteren op zeven uur 's ochtends... gelukkig kwam ik twee dagen eerder terug, want anders was ik pas twee uur 's nachts thuisgeweest... kutlijers

Dat weet je toch van te voren aangezien je contracturen hebt?
Of zijn het extra uren in de vakantie? Dan hoef jij d'r niet mee in te stemmen, want je bent niet verplicht die uren te werken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:45
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
euh... ik werk bij een bakkerij
werk nu in een ander filiaal, echt dikke lol daar, geen baas, s`ochtends met 2 leeftijdsgenoten, s`middags met 1 (18&20 dus ongeveer leeftijdsgenoten hehe)

alleen 1 persoon waar ik af en toe mee werk in de vakantie en dat is een dik zeikwijf want ze mag me niet en zit nu over mij te praten...zelfs tegen klanten..hallo! vet aso, ik heb nog maar 3x met dr gewerkt in anderhalf jaar dusse...

maar goed, en in het filiaal hiervoor was ook wel een beetje kut, geen leuke collega`s...zaterdaghulpen wel, maar die sukkels die dr vast werken, tggg

voor de rest, tja, ik kan niet echt iets verzinnen heb t best wel naar mijn zin eigenlijk
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 21:51
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
Dat weet je toch van te voren aangezien je contracturen hebt?
ach, werk zelf ook in de c1000 en ze willen nog wel eens wat veranderen. Verplicht ben je het niet maar ze gaan over het algemeen heel wat zeuren als je 1-2 dagen van tevoren zegt dat je niet kan werken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:55
June bug
June bug is offline
Waar ik nu werk is het echt heel leuk (plusmarkt kassa), maar heb daarvoor bij de albert heijn gewerkt en dat was echt niet grappig.. Het gebeurde heel vaak dat ik kwam werken en dat er gezegd werd: waarom ben je hier? je hoeft helemaal niet te werken? En dan keek ik op de planning en stond er indd ineens dat ik niet hoefde te werken terwijl ik dan de week ervoor zelf gekeken had en ik schreef ook altijd op een papiertje wanneer ik moest werken. Dan werd er met zo'n attitude gezegd: ja je moet wel goed op de planning kijken natuurlijk! (alsof ik geen planningen kan lezen ofzo)
Ook vaak andersom trouwens, dat ik thuis was en me nergens van bewust was en dat er dan ineens een boze collega belde zo van: waar blijf je? je moet werken!
Op zaterdagochtend belden ze ook vaak om kwart over 7 ofzo, om te vragen of je misschien om 8 uur kon beginnen want er was een zieke... Zet dan 1 cassiere standby zodat er iemand op voorbereid is dat ie 's ochtends gebeld kan worden..
Stomme AH..
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2004, 17:38
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
ikwilhetniet schreef op 18-08-2004 @ 22:18 :
afwassen


het is al godverdomme half augustus en ik heb mijn loon van juli nog niet, terwijl ik er al 2× om gevraagd heb.

ik moet ook nog veels te hard en te lang werken.
kutwerk, lopen alleen maar domme mensen rond in een keuken.
weet niet waar jij werkt? ik in een groot wegrestaurant, maar dr lopen daar in de keuken gewoon mensen die er voor geleerd hebben, en die zijn verre van achterlijk..


dus. maar mijn werk is leuk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 21:10
~T~
Avatar van ~T~
~T~ is offline
Werk bij de albert heijn....
Verdien gewoon TE weinig...
Kut baas waar ik niet mee op kan schieten...
Onbetaald overwerken....(en vaak)

Ben er over na aan t denken om ontslag te nemen.
Had het al eerder gedaan als ik niet zo goed kon opschieten met mn collega's.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:10
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~T~ schreef op 14-09-2004 @ 21:10 :
Werk bij de albert heijn....
Verdien gewoon TE weinig...
Kut baas waar ik niet mee op kan schieten...
Onbetaald overwerken....(en vaak)

Ben er over na aan t denken om ontslag te nemen.
Had het al eerder gedaan als ik niet zo goed kon opschieten met mn collega's.
AH is idd kut. Die domme lui kunnen gewoon niet plannen, waardoor je nooit uitkomt met de vulling. 'Oh je moet nog 5 minuten he? En je bent al klaar? Nou blijf maar wat langer (lees: 3 kwartier) want je moet nog dit en dit en dit vullen'
En dat iedere keer. Mooi niet dat je daar extra voor betaald krijgt.
En dan mensen om de haverklap ontslaan, als je 18 bent vlieg je er geheid uit, want dan moeten ze je teveel gaan betalen. Gaan ze je expres inroosteren als je vrij hebt gevraagd en durf dan maar eens niet te komen.
En mij willen ze er nu ook uitgooien omdat ik tijdelijk niet kan werken vanwege mijn rug, ik moet eerst mijn MRI afwachten die over 2 weken is voor ik weet of ik weer kan werken. Maar daar willen ze niet op wachten.
En als je achter de kassa zit en je vraagt of ze je wat 1 en 2 euro's enzo kunnen geven, komen ze niet. En dan gaan bekken als je iemand 4 euro in 20 centen moet uitbetalen
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 23:33
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik heb toch echt helaas (want ik vind het zerieus jammer) dat het erg filiaal afhankelijk is hoe er met het personeel word omgegaan.
Tuurlijk zijn er ook bij ons wel eens een "discussietje" e.d.

Maar ....
Overwerk word altijd uitbetaald, dit is trouwens ook verplicht wijs ze daar eens op zou ik zeggen.
19 jaar , te oud, om aan te nemen jah, heb je een OT contract (zie je loonstrook) dan kunnen ze je niet ontslaan. Sommige managers hebben helaas niet door dat werknemers tegenwoordig duidelijker hun rechten weten, ze denken alles te kunnen maken.

Ontslag vanwege ziekte is ook niet toegestaan.
Zorg dat je vrije dag zwart op wit staat dus in b.v. de agenda of maak een kopy.

Over wisselgeld ben ik met je eens word vaak traagop gereageerd, echter denk ik niet dat je baas zo reageerd of wel, want dan is het zijn fout, bijt eens van je af en ga er tegen in zou ik zo zeggen je hoeft tenslotte niet alles te nemen.

Laat ik het zelfs zo stellen het ergste in het verhaal en i kdenk dat jullie dat ook wel vinden is het "onbetaald" overwerk.

DIT MAG NIET DIT MOET BETAALD WORDEN. WIJS ZE EROP EN HOU JE UREN BIJ. WERK JE OVER? SCHRIJF HET OP DE PLANNING. en nu hun weer een knappe baas die het niet betaald
Fouten met de uren maakt iedereen maar als je het bij houd dan kan je zien of het goed gaat en of je voldoende krijgt, zoniet moet je gewoon langs je manager lopen, lukt dat niet? neem contact op met de OR, personeelszaken of 1 van de bonden (FNV en CNV) en leg je probleem uit.

Laat je nooit kisten

Ons motto, laat ze maar lullen als we maar betaald krijgen (alles dus ook overwerk, want denk eraan dat gaat ook in je toeslaguren,vakantieuren,adv uren, vakantiegeld en adv uren zitten ) en als groep jongens het gezellig kunnen houden met ons pilsje na het werk op vrijdag en zaterdag Dat is bij ons dan ook heilig het bier
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 08:28
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Hm, volgens ben weet jij nogal veel over dit hele werk gezeur, niet waat?

Ik vind mijn baantje eigenlijk best meevallen. Geen problemen met collega's of baas, geen trage hoofdcassieres die geen wisselgeld halen, altijd vrij als ik erom vraag, behalve als we balans hebben. Dat vind ik wel een kut streek. Ik moet nu mijn dansen afzeggen, om 13 uur te moeten werken, omdat ik verplicht op de balans moet zijn!!
Ik moet morgen weer werken en dan ga ik wel ff tegen ze zeggen dat ik het gewoon echt niet ga doen. Heb wel meer te doen die dag, ik wil dansen (dans lessen zijn gewoon voor betaald) en 13 uur is sowieso illegaal natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 08:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ernst schreef op 16-09-2004 @ 08:28 :
Hm, volgens ben weet jij nogal veel over dit hele werk gezeur, niet waat?

Ik vind mijn baantje eigenlijk best meevallen. Geen problemen met collega's of baas, geen trage hoofdcassieres die geen wisselgeld halen, altijd vrij als ik erom vraag, behalve als we balans hebben. Dat vind ik wel een kut streek. Ik moet nu mijn dansen afzeggen, om 13 uur te moeten werken, omdat ik verplicht op de balans moet zijn!!
Ik moet morgen weer werken en dan ga ik wel ff tegen ze zeggen dat ik het gewoon echt niet ga doen. Heb wel meer te doen die dag, ik wil dansen (dans lessen zijn gewoon voor betaald) en 13 uur is sowieso illegaal natuurlijk...
Als je geen 13 uur wil werken moet je dat niet doen wanthet mag idd niet
Of ik veel weet? Ik heb me er de afgelopen jaren wat in verdiept en je hoort zo nu en dan wat van vrienden enzo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:57
Verwijderd
Ik werk met limburgers..

Ik neem aan dat dit voldoende is uitgelegt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:08
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben porno-acteur en het bevalt me prima
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 17-09-2004 @ 21:08 :
ik ben porno-acteur en het bevalt me prima
Mwah ik ben ontslagen

Ze kwamen te snel klaar bij mij
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:16
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
elk baantje waarmee je een leidinggevende boven je hebt is kut.. haha
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:17
Verwijderd
ik heb op het moment geen werk, maar mijn vakantie werk was heel leuk dus eigenlijk geen klachten.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 07:35
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik wil even niet mijn werk afkraken maar die idioten die om 8 uur al boodschappen gaan doen waardoor ik nu al op moet
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:01
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Heb net de Shirts van Jorgen Raymann's nieuwe show "in holland staat mijn huis" ontworpen...

Hoewel er hier nog niets valt af te kraken, is mijn kraakpunt het nog niet ontvangen hebben van elk soort shirt in mijn maat.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:05
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Een CD/DVD bon van slechts 10 euro gekregen bij de week van de bezorger.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 10:55
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Postbode
Verwijderd
3 17-05-2005 19:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap NOS en de Amerikaanse verkiezingen....
kHebTrekInWatLekkers
50 13-08-2004 19:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CDA wil woningkraak verbieden
Gatara
152 09-11-2003 13:14
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.