Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2006, 16:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm ik baal
Ik kwam hem vanmorgen tegen eerst in de bus, toen was het negeer dr vooral in de trein moest ik wel langs m zitten want was de enigste plaats in de coupé toen maar wat stroef lopen babbelen over carnavalsoutfits bluh
Ik vind t nog steeds behoorlijk bagger dat het uit is maar het kutste van alles vind ik dat we geen fatsoenlijk gesprek meer kunnen hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 20-02-2006, 16:55
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline

we hadden het laatst over het 'weer officieel iets krijgen', en (voor het eerst sinds tijden) lijkt dat me heel erg leuk!!
Oud 20-02-2006, 17:16
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Nog precies een week en dan hopelijk meer duidelijkheid.
Oud 20-02-2006, 17:49
Verwijderd
Ik ben zó verliefd enzo.. <3

Lieve smsjes maken een geweldig weekend echt compleet
Oud 20-02-2006, 17:52
Verwijderd
...
Oud 20-02-2006, 18:10
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-02-2006 @ 18:52 :
...
wat lief
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 20-02-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 20-02-2006 @ 19:10 :
wat lief
ja he
Oud 20-02-2006, 18:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil dat het morgen is. Vijf dagen is làng. =\
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-02-2006, 18:44
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
You make me stay when I should not
Are you so strong or is all the weakness in me
Why do you come here and pretend to be just passing by
But I mean to see you
And I mean to hold you, tightly

Ik heb zo het gevoel dat hij me terugwil.. Ofwel doet hij gewoon lief.. *twijfels*
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-02-2006, 18:48
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
T!ne schreef op 20-02-2006 @ 19:44 :
You make me stay when I should not
Are you so strong or is all the weakness in me
Why do you come here and pretend to be just passing by
But I mean to see you
And I mean to hold you, tightly

Ik heb zo het gevoel dat hij me terugwil.. Ofwel doet hij gewoon lief.. *twijfels*
tis wat met jou
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 20-02-2006, 18:50
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Cookie schreef op 20-02-2006 @ 19:48 :
tis wat met jou
Wat?
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-02-2006, 18:52
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
hou eens op met zeiken over dat trieste vriendje van je dat je toch niet wilt..
Oud 20-02-2006, 18:53
Verwijderd
Klote. Ik weet gewoon echt niet wat ik gedaan heb. Ze behandelt me alsof ik iets verkeerd gedaan heb. Als ik d'r tegenkom en iets zeg, antwoordt ze, maar that's it. Ik ben het een beetje zat aan het worden en weet niet meer wat ik ermee moet
Oud 20-02-2006, 18:56
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
T!ne schreef op 20-02-2006 @ 19:50 :
Wat?
dat liefdesleven van jou....loopt niet helemaal lekker geloof ik...Of wissel ik je nou met iemand anders..nee toch?
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 20-02-2006, 18:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jeej, hij komt vandaag terug uit Stockholm Helaas zie ik hem pas morgen aan het eind van de middag, maar ja.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 20-02-2006, 18:58
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Cookie schreef op 20-02-2006 @ 19:56 :
dat liefdesleven van jou....loopt niet helemaal lekker geloof ik...Of wissel ik je nou met iemand anders..nee toch?
Het loopt idd niet lekker.. Hij is nogal vaag. En ik denk soms wel dat hij me terugwil, maar als ik er dan over begin, is hij plots weer zeer afstandelijk..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-02-2006, 18:59
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
T!ne schreef op 20-02-2006 @ 19:58 :
Het loopt idd niet lekker.. Hij is nogal vaag. En ik denk soms wel dat hij me terugwil, maar als ik er dan over begin, is hij plots weer zeer afstandelijk..
Nja dat bedoel ik dus sterkte
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 20-02-2006, 19:00
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
T!ne schreef op 20-02-2006 @ 19:44 :
Ik heb zo het gevoel dat hij me terugwil.. Ofwel doet hij gewoon lief.. *twijfels*
Lieve schat, ik bedoel dit echt absoluut niet slecht. Maar hoe vaak heb je dat al gedacht, en hoe vaak voelde je je later teleurgesteld toen het niet zo bleek te zijn? Als hij je terug zou willen.. dan zou hij dat wel zeggen. Zolang hij dat niet zegt, is het beter als jij geen hoop hebt.. voor je straks weer teleurgesteld wordt.. je moet echt proberen van hem los te komen.. op deze manier word je gek!

OT: Ik maakte me weer helemaal voor niets zorgen. We hebben net voor morgenmiddag afgesproken Looks like I'm getting myself a boyfriend
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 20-02-2006, 19:02
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 20-02-2006 @ 20:00 :
Lieve schat, ik bedoel dit echt absoluut niet slecht. Maar hoe vaak heb je dat al gedacht, en hoe vaak voelde je je later teleurgesteld toen het niet zo bleek te zijn? Als hij je terug zou willen.. dan zou hij dat wel zeggen. Zolang hij dat niet zegt, is het beter als jij geen hoop hebt.. voor je straks weer teleurgesteld wordt.. je moet echt proberen van hem los te komen.. op deze manier word je gek!

OT: Ik maakte me weer helemaal voor niets zorgen. We hebben net voor morgenmiddag afgesproken Looks like I'm getting myself a boyfriend
Dat is het probleem.. Hij zou het juist niet zeggen OK, ik weet dat ik hiermee moet stoppen en dat probeer ik echt. De laatste tijd ging het echt super, ik dacht niet zoveel aan hem, miste hem niet meer zo.. Maar soms heb je zo van die momenten *zucht*

offtopic: veel succes morgen meid
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-02-2006, 19:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hij komt zo thuis van werk en dan wil hij gaan hardlopen. Heb zo het vermoeden dat dat er niet meer van gaat komen
__________________
<):o)
Oud 20-02-2006, 19:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-02-2006 @ 20:03 :
Hij komt zo thuis van werk en dan wil hij gaan hardlopen. Heb zo het vermoeden dat dat er niet meer van gaat komen


Hoe is het eigenlijk nu je weer thuis bent, geen spijt van je beslissing?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 20-02-2006, 19:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-02-2006 @ 20:08 :


Hoe is het eigenlijk nu je weer thuis bent, geen spijt van je beslissing?
Nee, absoluut niet, en daar ben ik erg blij mee
Ik vind het heerlijk om weer in Nederland te zijn, bij de mensen van wie ik hou, en kunnen doen en laten wat ik wil.
Ik kan nu eindelijk mijn rijbewijs halen (en verder nog een hoop werken) en van de zomer recreatiewerk doen. En zelfs ook nog met mijn ouders kamperen in Wales
Ik vermaak me dus prima
__________________
<):o)
Oud 21-02-2006, 10:57
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hij is weer terug! Over 5 uur zie ik hem weer. <3

En ik hou van mijn intuitie.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-02-2006, 11:17
Verwijderd
Vandaag wordt belangrijk...
Oud 21-02-2006, 11:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 20-02-2006 @ 19:52 :
hou eens op met zeiken over dat trieste vriendje van je dat je toch niet wilt..
Hehehehe
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 21-02-2006, 11:33
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
zz. Ik val bijna in slaap, een béétje tempo erin plz.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 21-02-2006, 12:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vanmiddag, eindelijk

5 dagen is best lang als je niet anders gewend bent
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2006, 13:28
Schranktür
Schranktür is offline
Hehe, ik post hier eigenlijk nooit. Nu een uitzondering.
We zijn vandaag precies 4 jaar erg gelukkig samen.
Oud 21-02-2006, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Schranktür schreef op 21-02-2006 @ 14:28 :
Hehe, ik post hier eigenlijk nooit. Nu een uitzondering.
We zijn vandaag precies 4 jaar erg gelukkig samen.
Gefeliciteerd!

Ontopic: Helemaal goed. Gisteren heerlijk in zijn armen in slaap gevallen, vanochtend lekker wakker geworden, geknuffeld, gevreeën en hij had ontbijt voor me gemaakt.
Vanavond naar de bios met hem en een stel vrienden. Heb er zin in!
Oud 21-02-2006, 14:26
-(L)-
Goed hoor T voelt steeds beter tussen ons. Ik sta er nu helemaal achter. M'n twijfels zijn weg
Oud 21-02-2006, 14:46
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Twijfel of ik hem leuk vind en of het iets zou kunnen worden tussen ons. En dat ik hem sinds zaterdag niet meer gesproken heb helpt niet bepaald.
Oud 21-02-2006, 15:02
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 21-02-2006 @ 14:28 :
Hehe, ik post hier eigenlijk nooit. Nu een uitzondering.
We zijn vandaag precies 4 jaar erg gelukkig samen.
Ik lees hier bijna nooit maar vandaag wel, gefeliciteerd
Oud 21-02-2006, 15:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Vandaag 1 maand samen. Ik ben nog steeds erg onzeker, maar wel verschrikkelijk gek op hem en hij zegt dat wat hij voor mij voelt ook niet iets is wat hij vaak voelt. We moeten elkaar nog erg aftasten wat betreft omgang met anderen. Zijn beide wat jaloersig. Maar we praten er goed over en komen er wel uit
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 21-02-2006, 15:43
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
uh ik word bang dat ik hem verkeerd interpreteer.hij kan toch zoveel leukere en mooiere meisjes krijgen?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 21-02-2006, 15:45
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Donderdag
__________________
________________
Oud 21-02-2006, 15:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-02-2006 @ 16:21 :
Ik ben het alleenzijn zat.
Oud 21-02-2006, 15:57
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
morgen zie ik hem weer.

uhu, yeah
__________________
Explosions.
Oud 21-02-2006, 16:04
Verwijderd
Net voelde ik me weer even puber, toen ik met een vriendin richting werkplek ging om even 'iemand' te laten zien. We zijn het er over eens dat hij niet de knapste is, maar hij heeft gewoon iets..

en: voel de vriendschap<33
Oud 21-02-2006, 16:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik voel me aan de ene kant super, maar aan de andere kant het tegenovergestelde.
Oud 21-02-2006, 16:25
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik voel me twijfelachtig
__________________
Dromendief
Oud 21-02-2006, 16:27
Verwijderd
Wiebel wiebel, wankel wankel....
Oud 21-02-2006, 16:55
Rioto
Oud 21-02-2006, 17:26
morango
Avatar van morango
morango is offline
morgen een half jaar!
__________________
tralala
Oud 21-02-2006, 17:32
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-02-2006 @ 17:27 :
Wiebel wiebel, wankel wankel....
dronken van verliefdheid?
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 21-02-2006, 17:38
Verwijderd
En we zijn weer op het randje blijven staan...
Oud 21-02-2006, 17:42
Verwijderd
En ik ruik hem nu nog... Hmm....
Oud 21-02-2006, 17:45
Verwijderd
Het eerste wat jij doet na een ruzie (?) is achter de pc kruipen en het forum op de hoogte houden van je relatie.
Oud 21-02-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
zuster schreef op 21-02-2006 @ 18:45 :
Het eerste wat jij doet na een ruzie (?) is achter de pc kruipen en het forum op de hoogte houden van je relatie.
Ten eerste hadden we geen ruzie, voor zover ik weet Maar vandaar zeker ook je vraagteken.
Ten tweede is het eerste wat ik gedaan heb met hem praten, knuffelen en zoenen en daarna ben ik gewoon gaan eten en nu ben ik op internet aan het surfen en zit ik dus ook op dit forum...

Bedoel: gelukkig heb ik ook nog een leven

Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 18:00.
Oud 21-02-2006, 19:01
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
het gaat lekker tussen ons..
Net 20 minuten gebeld en lekker bijgekletst
Heb hem beloofd vanaaf te stalken met smsjes omdat hij een hele saaie vergadering heeft
Oud 21-02-2006, 19:07
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 20-02-2006 @ 16:11 :
ik ga er altijd van uit dat het (bijna) niemand interesseert wat ik meemaak

Het was allemaal vrij plotseling ja, ik was echt overtuigd van onze eeuwige liefde het laatste weekend voor het uitging. Pas een dag ervoor merkte ik dat er wat mis was, van zijn kant af.
Het moeilijkste is het als ik me rot voel, niemand hebben om het mee te delen. Als ik terug denk aan die laatste dagen heb ik toch wel een paar dingen waar ik vooral boos om word, waardoor ik me, nu ik weet hoe hij er tegenover stond, ga afvragen hoe dat kon, hoe hij dat kon zeggen/doen.
Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar het ligt niet in mijn karakter om ergens te lang mee rond te lopen. Ik geef mezelf altijd een schop onder mijn kont en zeg tegen mezelf dat ik weer verder moet gaan. Na een paar tegenslagen word je daar goed in Ik heb ook al zijn negatieve dingen opgesomt om over hem heen te komen veel gehuild, afgevallen en somber geweest, maar dat was ik gewoon zat. Ik heb wel het voordeel dat hij 3 uur verderop woont en we besloten hebben geen contact te hebben tot we er allebei tegen kunnen.
Als hij me zou vragen of ik hem terug zou willen, zou ik wel in de war raken natuurlijk. Hij is toch mijn eerste grote liefde en het was heel erg fijn samen. Aan de andere kant ben ik erg blij (zoals je kunt lezen) met mijn leven nu. Door andere zaken (die al speelden voor hem) kon ik nooit zo genieten van het leven en nu ik helemaal vrij ben, ben ik ook echt helemaal vrij. Dat zou ik voorlopig nog niet in willen leveren. Misschien dat we in de toekomst, ooit als we ver in de 20 zijn terug bijelkaar komen. Dan heb ik mijn plezier gehad en is hij er misschien een keer uit wat hij wil. Of niet natuurlijk.

en om even op jouw verhaaltje te reageren: als je vaker dingen apart van elkaar doet, is het ook leuker om samen leuke dingen te doen. Blijf elkaar gewoon vertrouwen en dan komt het wel goed
Haha ja ik lees altijd jouw berichtjes even Misschien omdat er altijd wel wat nuttigs in staat
Haha nee maar ik denk dat ik wat van mezelf terugzie in jou, omdat ik na mijn ex ook echt dat dalletje uit moest maar daarna er wel een leuk leventje van wist te maken

Wat raar eigenlijk, dat hij dan zijn twijfels zo goed wist te verbergen voor jou..en wat ik ook raar vond, je typte een keer dat jullie pas contact zouden hebben als jullie het weer aan zouden kunnen..zo krijg ik dan het idee dat hij nog heel veel voor je voelt, alsof hij het niet wilde uitmaken, maar dat het moest ofzo..

Dat viel me altijd wel op

Ik vind het echt knap dat je jezelf die schop onder je kont hebt gegeven! Want dat heb ik bij mijn ex dus niet gedaan, en dat was echt slecht voor me. Ik heb me nu ook echt voorgenomen, dat ALS het uit gaat met mijn vriend, ik niet bij de pakken neer ga zitten en gewoon mee uit ga met hem en zijn vriendengroep, want ik vind zijn vriendengroep ook echt kei leuk en gezellig
Natuurlijk zal ik dan ook met vriendinnen uitgaan enzo! Maargoed, laten we daar voorlopig niet van uitgaan

Maar het valt me wel op dat jongens het soms zomaar uitmaken vanwege twijfel en dat meisjes het vaak niet zien aankomen..dat vind ik dan eng, dan denk ik, het kan mij ook overkomen..

OT: Ik zal mijn vriend zeker echt proberen te vertrouwen! Het is heel raar, want eigenlijk vertrouwde ik hem al vanaf week 1. Echt voor de volle 100 %. Maar juist nu we ook weer de wereld zien, en niet alleen meer elkaar, vind ik het juist soms eng. Dan ben ik bang dat hij misschien iemand ziet die hij leuker vindt of specialer..want na een relatie van bijna anderhalf jaar, heeft ie ook genoeg minder leuke kanten van me gezien..en ik ben zeker niet de makkelijkste..misschien dat ik daarom nu banger ben, in plaats van minder vertrouwen..want dat vertrouwen zit wel goed Maar ben toch bang dat hij opeens een leuker iemand tegenkomt ofzo..zal wel mijn onzekerheid zijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.