Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 15:14
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Ik heb een tijd geleden een vriendin gehad, voor 2 jaar. We konden het heel goed met elkaar vinden. We hadden eigenlijk nooit echte problemen, op een paar kleine meningsverschillen na dan. Zij was mijn eerste keer (waarmee ik HET gedaan heb) geweest. Zij heeft het beindigd omdat ze me niet meer mocht zien van haar ouders (haar ouders wouden voor haar kiezen ). Ik mis haar heel erg (was in mei over), en ik kan gewoon niet meer.... Ik voel me ontzettend leeg, en eenzaam... Wat kan ik doen?
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 15:22
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarom mocht ze jou niet meer zien van haar ouders? En waarom heeft ze daar (zo makkelijk) aan toe gegeven? Was dat echt de enige reden dat ze het uit gemaakt heeft?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:30
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
jah.... ik vind 't het beetje een vreemd verhaal. Als ik jouw was zou ik erachter proberen te komen wat er nou precies aan de hand was en waarom ze jou niet meer mocht zien van haar ouders. Als jullie echt verlieft op elkaar zijn is er altijd wel wat te regelen, daar hebben ouders weinig over te zeggen.
Dus gewoon contact houden, op msn misschien? of stuur anders een ik-mis-je- of een vervroegt kerstkaartje waar je vraagt of ze zin heeft om nog eens wat af te spreken... of bel haar gewoon 'n keer.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 15:55
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ze is 18, ze mag zelf wel bepalen wat ze doet denk
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:04
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
1. ik geloof niet dat dat de enige reden is, lijkt me echt sterk
2. als dat de enige reden is moet je blij zijn dat je van dit zeer vreemde meisje verlost bent
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 18:07
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
het had best gekund, maar niet pas na 2 jaar. dan is er vast wel een tweede reden (voor haar ouders of voor haar)
Verder: tja, het blijft liefdesverdriet he.. Gaat over. Heel langzaam.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:17
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-11-2004 @ 16:55 :
ze is 18, ze mag zelf wel bepalen wat ze doet denk
wie zegt dat ze 18 is....
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:54
@Moon
@Moon is offline
Het zou best kunnen. Ik ken jongen waarbij ook zoiets is overkomen. Hij had zelfs al 3 jaar een relatie met dat meisje. Maar die ouders keurden hem af omdat hij 3 jaar ouder was dan haar..... Soms kan je niet alleen maar aan jezelf denken. Bovendien zal de relatie erg onder druk kunnen komen te staan door ontevreden ouders.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 12-11-2004 @ 22:54 :
Het zou best kunnen. Ik ken jongen waarbij ook zoiets is overkomen. Hij had zelfs al 3 jaar een relatie met dat meisje. Maar die ouders keurden hem af omdat hij 3 jaar ouder was dan haar..... Soms kan je niet alleen maar aan jezelf denken. Bovendien zal de relatie erg onder druk kunnen komen te staan door ontevreden ouders.
ja maar dan is het aan het meisje om te kiezen, je ouders of je liefde. Ik zou het wel weten, mijn liefde. Ouders horen achter je te staan wat je doet. Als die persoon de ware voor jou is horen zedat niet af te keuren.

wat doen?
stiekem een keertje afspreken en praten probeer desnoods om vrienden te worden als dat wel mag. Maar vraag waarom het uit is, het moet een reden hebben en ws ook anders dan de ouders.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 08:01
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 12-11-2004 @ 16:14 :
Wat kan ik doen?
tjah als je je eenzaam voelt zijn er verschillende opties:
1. erachter komen wat er nou precies aan de hand was en als jullie elkaar allebei nog leuk vinden iets proberen te regelen met de ouders.
2. andere vriendin zoeken
3. lekker je vrienden veel bezoeken en veel uitgaan
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:39
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 12-11-2004 @ 20:17 :
wie zegt dat ze 18 is....
Hmm daar ging ik gewoon van uit. Veel jonger zal ze niet zijn
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:46
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
@Moon schreef op 12-11-2004 @ 22:54 :
Soms kan je niet alleen maar aan jezelf denken. Bovendien zal de relatie erg onder druk kunnen komen te staan door ontevreden ouders.
Owjah.... geweldig, jij mag niet alleen aan jezelf denken, maar die ouders natuurlijk wel?

Vind het een kutreden en ik zou het echt niet pikken (van haar ouders), maarja... denk dat er wel iets meer was dan alleen haar ouders. Als het helemaal goed zit, dan zou ze heus wel tegen die ouders ingaan.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 09:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anneka schreef op 12-11-2004 @ 23:14 :
ja maar dan is het aan het meisje om te kiezen, je ouders of je liefde. Ik zou het wel weten, mijn liefde. Ouders horen achter je te staan wat je doet. Als die persoon de ware voor jou is horen zedat niet af te keuren.

wat doen?
stiekem een keertje afspreken en praten probeer desnoods om vrienden te worden als dat wel mag. Maar vraag waarom het uit is, het moet een reden hebben en ws ook anders dan de ouders.
Met je ouders woon je nog een tijd samen, terwijl dat vriendje binnen de korste keer weer uit is. Op jouw leeftijd kun je echt beter voor je ouders kiezen. En ik weet dat dat vriendje opeens veel aantrekkelijker is geworden, puur om het feit dat je hem niet zou mogen zien...
Je ouders horen niet achter alles te staan wat je doe. Ouders leven bijna 3x zo lang als jij, zijn al 16, 17 en 18 geweest en als zij de jongen niet geschikt vinden, zullen ze daarvoor een reden hebben, dat jij de reden onzin vindt, betekent niet dat het zo is...

Ouders gaan een stuk langer mee dan vriendjes in de puberteit, het is zonde om die relatie aan te tasten door een puberale beslissing.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:10
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-11-2004 @ 10:53 :
Ouders gaan een stuk langer mee dan vriendjes in de puberteit, het is zonde om die relatie aan te tasten door een puberale beslissing.
Dan zal je mij een uiterst puberaal figuur vinden, maar ik ben het hier totaal niet mee eens. Ouders horen het kind te steunen. En mochten ze iets aan te merken hebben op de schoonzoon/dochter, dan moeten ze dat subtiel doen en ik vind iemand verbieden om een ander te zien zeer fout. Aangezien zij niet kunnen weten wat jij voor iemand voelt. Natuurlijk zijn jouw ouders er om je te beschermen, maar dat wil niet zeggen dat jij die mening zomaar moet delen. Dan wordt je nooit zelfstandig.

@TS ik zou er maar vanuit gaan dat er meer aan de hand was, maar dat haar ouders een makkelijke reden waren.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:00
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
weet jij verder hoe en waarom haar ouder zo tegen waren? kon daar niets aan gedaan?

maar ik denk dan niet dat het alleen aan haar ouders lag, anders had ze het na 2 jaar niet zo opgegeven toch...? lijkt mij tenminste... misschien waren er nog veel meer dingen en was het wel makkelijk om het zo op te lossen..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:33
Verwijderd
hoe oud is ze? Indien jonger dan 15 geef ik haar ouders gelijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:25
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 16:22 :
Waarom mocht ze jou niet meer zien van haar ouders? En waarom heeft ze daar (zo makkelijk) aan toe gegeven? Was dat echt de enige reden dat ze het uit gemaakt heeft?
Om het kort te houden, ze is vroeger toen ze 6 was verkracht, en haar ouders beschermde zowel mij als haar
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:25
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
Katje schreef op 13-11-2004 @ 12:33 :
hoe oud is ze? Indien jonger dan 15 geef ik haar ouders gelijk
Ze is nu 17
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2004, 17:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 16-11-2004 @ 18:25 :
Om het kort te houden, ze is vroeger toen ze 6 was verkracht, en haar ouders beschermde zowel mij als haar
Hmm, overbezorgde ouders.... Maar waren haar ouders dan bang dat jij haar zou dwingen tot dingen die zij niet zou willen? Ik zou niet weten hoe ze jou anders als een bedreiging zouden kunnen zien. Maar hoe is jullie relatie eigenlijk uit gegaan? Hebben jullie er uitgebreid over gepraat, of was het opeens uit met de korte mededeling dat haar ouders er iets op tegen hadden?

Speelde die verkrachting ook een rol binnen jullie relatie? Had zij er zelf nog problemen mee?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:40
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-11-2004 @ 16:22 :
Waarom mocht ze jou niet meer zien van haar ouders? En waarom heeft ze daar (zo makkelijk) aan toe gegeven? Was dat echt de enige reden dat ze het uit gemaakt heeft?
denk dat ze hem ook niet meer zag zitten en tjah dan is dit wel een goed excuus.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:52
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 16-11-2004 @ 18:38 :
Hmm, overbezorgde ouders.... Maar waren haar ouders dan bang dat jij haar zou dwingen tot dingen die zij niet zou willen? Ik zou niet weten hoe ze jou anders als een bedreiging zouden kunnen zien. Maar hoe is jullie relatie eigenlijk uit gegaan? Hebben jullie er uitgebreid over gepraat, of was het opeens uit met de korte mededeling dat haar ouders er iets op tegen hadden?

Speelde die verkrachting ook een rol binnen jullie relatie? Had zij er zelf nog problemen mee?
Nee, volgens mij niet, ze zei iig van niet. En haar ouders hebben zo`n beetje gedaan. En ja, het laatste, een korte mededeling
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:56
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Dank jullie allen voor jullie advies en medeleven. Ik heb er nu gelukkig geen last meer van...

Jullie 0wnen
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 16-11-2004 @ 18:56 :
Dank jullie allen voor jullie advies en medeleven. Ik heb er nu gelukkig geen last meer van...
nu al?
dan zat het vast erg diep
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:08
Jurroen
Avatar van Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
dReZ schreef op 16-11-2004 @ 19:07 :
nu al?
dan zat het vast erg diep
Best wel, maar ik heb er goed over gepraat met verschillende mensen, dat luchtte al een stuk op
__________________
Beauty always comes with dark thoughts
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:44
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
Jurroen schreef op 16-11-2004 @ 19:08 :
Best wel, maar ik heb er goed over gepraat met verschillende mensen, dat luchtte al een stuk op
Heb je dat dan niet eerder gedaan??
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik mis haar.
fizzle-fluffy
30 27-07-2011 23:23
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie Ik mis haar zo...
roen
10 17-10-2004 17:07
Liefde & Relatie ik mis haar..
Maddan
25 15-07-2003 18:29
Liefde & Relatie Ik mis haar...
Verwijderd
7 13-05-2003 11:25
Liefde & Relatie Ik mis mijn Vriendin van vroeger..
juliettebinoche
6 04-05-2003 12:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.