Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2013, 17:28
lalala13
lalala13 is offline
ik vind een jonge heel erg leuk.
hij zit in de derde en ik zit in de tweede. Begin dit schooljaar hebben we een aantal keer samen naar school gefiets. totdat hij met zijn auto'tje naar school ging. op school heb ik het zelfde pauze rooster als hem, dus ik zie hem heel vaak. Meestal zit ik een tafel naast hem. Ook heb ik hem op Facebook, en daar hebben we een paar keer (lang) gechat.

begin het schooljaar zeiden zijn vrienden als ik langs zijn tafel liep: Heyy (zijn naam) vind je leuk, en dan werd hij rood...

op een keer fietsten we samen naar huis en zij hij dat ik me niks moest aantrekken van wat zijn vrienden zeiden. later vroeg ik of hij zin had om samen met mij ergens wat te gaan drinken. hij zij nee. (waarschijnlijk moest hij die dag werken, dat hoorde ik van mijn vriendinnen).

op valentijns-dag begon hij een heel gesprek met me, en hij vroeg of ik whatsapp heb. helaas heb ik dat niet en zij dus "nee". toen viel het gesprek even stil... we kletsten later wel veder, maar ik durfde niet om zijn nummer te vragen.

volgens mijn vriendinnen vind hij me leuk. maar telkens als ik oog-contact probeer te maken of op facebook iets tegen hem te zeg, dan kijkt hij snel weg of logt hij uit op facebook.

Vind hij mij leuk???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2013, 17:41
Verwijderd
Vraag t em.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 17:46
lalala13
lalala13 is offline
dat heb ik al een keer gedaan. En toen zei hij: uhm............ nou...... eigenlijk..... en toen zei hij niks meer
dus ik denk van niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Dan denk ik het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:31
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Dit is een lastige situatie hoor, in een stuk van je verhaal lijkt het alsof hij je wel leuk vindt en in een andere gedeelte is het duidelijk dat hij je niet meer leuk vindt. Het kan zijn dat hij is de tussen tijd met een andere meisje (of jongen) zit. Het beste is om een keer naar hem toe te lopen op school en het hem vertellen dat jij hem leuk vindt en dat je iets meer dan vrienden wilt zijn. Alleen zo kom je het te weten!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
dat heb ik al een keer gedaan. En toen zei hij: uhm............ nou...... eigenlijk..... en toen zei hij niks meer
dus ik denk van niet.
Dan doe je het nog een keer en wacht je deze keer tot hij een duidelijk antwoord geeft.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 19:04
UkBitches
Avatar van UkBitches
UkBitches is offline
Citaat:
Dan doe je het nog een keer en wacht je deze keer tot hij een duidelijk antwoord geeft.
Slaat nergens op, hij moet gewoon duidelijk antwoord geven....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 12:18
Verwijderd
Hij moet niets. Maar het is gewoon een verlegen knaapje. Daar moet je het antwoord even uittrekken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 14:00
lalala13
lalala13 is offline
ik weet heel zeker dat hij niet met een ander meisje (of een jonge) is geweest.
hij is inderdaad heel erg verlegen. Net als ik.
Ik durf hem eigenlijk er niet meer naar te vragen, omdat ik bang ben dat ik heel erg afga en ik hem dan nog elke dag zie.
hem vertellen dat ik meer als vrienden met hem wil zijn durf ik ook niet, want ik weet eigenlijk niet of we echt wel vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 16:18
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
ik weet heel zeker dat hij niet met een ander meisje (of een jonge) is geweest.
hij is inderdaad heel erg verlegen. Net als ik.
Ik durf hem eigenlijk er niet meer naar te vragen, omdat ik bang ben dat ik heel erg afga en ik hem dan nog elke dag zie.
hem vertellen dat ik meer als vrienden met hem wil zijn durf ik ook niet, want ik weet eigenlijk niet of we echt wel vrienden zijn.
Als jullie vrienden waren, was hij wel duidelijker over waar jullie stonden qua verliefdheid en relatie. Dus ik denk dat jij maar moet afwachten en kijken of er iets duidelijks van zijn kant afkomt..
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 16:19
Verwijderd
Nou, dan valt er weinig te doen behalve afwachten. Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 13:13
lalala13
lalala13 is offline
Dankjulliewel voor jullie (goede) tips!!!!!

Ik zal kijken of ik er iets aan heb,
in iedergeval bedankt.

ik denk dat ik dan maar blijf wachten tot er iets van zijn kant komt......
(dat kan heel lang duren, vrees ik)

XXX
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 13:14
Verwijderd
Beetje pussy.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand ging met mij vreemd
problem1724
2 07-09-2014 16:43
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 11:46
Liefde & Relatie Vind hij mij ook leuk??
cindy96
6 15-11-2009 18:15
Wegwijzen & Voorstellen zou hij mij ook leuk vinden?
cindy96
2 12-11-2009 23:25
Liefde & Relatie Vind hij me leuk of Niet?!?
lovedreams
4 11-11-2009 19:10
Liefde & Relatie Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet?
nightwish!
90 21-01-2008 12:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.