Oud 31-03-2013, 23:20
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
ik vind een jongen leuk, maar weet niet of hij mij ook leuk vind of gewoon heel aardig op mij wilt overkomen!

hij geeft mij wel een soort van complimentjes, zoals: "ja,ja! ik weet dat je totaal niet op je zusje lijkt hoor, op een positieve manier! vat dat maar op als een compliment" en (tegen een vriend die naast hem loopt, ik voor hen):"krijg je het al heet haar? ze is zoo hot" en (weer tegen een vriend, ik er weer achter): "nou, zij is gewoon sneller dan jij!!! maarja, dat is ook wel logisch als je ziet hoe strak en afgetraind zij is!" (ik heb hém trouwens nog nooit een complimentje gegeven... misschien moet ik dat doen?)

Als een jongen dit zegt in mijn bijzijn, vind hij mij dan leuk? of gewoon aardig? of flirt hij gewoon maar wilt hij verder niets? ik weet het niet... we zijn trouwens elke week min. 1 uur samen zonder iemand anders erbij, dan praten we heel veel over van alles en nog wat! er vallen (bijna) nooit stiltes, maar de gesprekken gaan eigenlijk vaak niet verder dan sport, school, het weer en thuis... hoe kan ik meer diepgang in de gesprekken krijgen? ik weet nu wel bijna alles van hem (en ja, hij is vrijgezel, sinds een paar weken), dus waar kan ik nog meer met hem over praten dan deze vier dingen? we zitten niet bij elkaar op school, maar wonen wel heel dicht bij elkaar.

ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind... hij heeft mijn nummer niet en er ook nooit om gevraagd (op m'n mobiel zit geen internet of whatsapp ofzoo en dat weet hij) en hij volgt me ook niet op twitter/facebook (ik hem ook niet, en ik heb gezegd dat ik niet veel achter de computer zit/kan!) dus ik weet het echt niet! en als hij met zijn vrienden is besteed hij meer aandacht aan zijn vrienden dan dat hij met mij praat ofzoiets, wel zeggen we af en toe wel iets tegen elkaar, maar hij praat dan meer met z'n vrienden, dus die 1 uur samen is de enige tijd dat we samen echt praten! en ik heb hem al een week niet meer gezien en gesproken maar vandaag had ik een competitie met/tegen hem. we hebben wel wat dingen tegen elkaar gezegd maar verder niets. ik heb hem trouwens één keer betrapt (vandaag) mijn kant op te kijken, met één van zijn vrienden, maar ik was te verlegen dus ik durfde niet terug te kijken en weet ik dus ook niet of ze echt naar mij keken of ergens anders naar... ik heb ze volgens mij ook samen horen praten en ik dacht dat het over mij was maar dat weet ik niet zeker...

zouden jullie hieruit kunnen afleiden wat hij van me vind? ik weet het namelijk echt niet meer... en wat moet ik nu doen? afwachten ofzo? PLLZZZZ HELP ME!!

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 13:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2013, 23:56
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
"nou, zij is gewoon sneller dan jij!!! maarja, dat is ook wel logisch als je ziet hoe strak en afgetraind zij is!

dit kan je op verschillende manieren bekijken
- als compliment
-als grap
-als belediging

maar buiten dat lijkt me dat hij je gewoon aardig vindt en meer niet.
en aangezien hij sinds kort vrijgezel is misschien is hij dan nog niet toe aan een nieuw relatie.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 23:58
Verwijderd
Hij vindt je niet gewoon aardig. Of hij vindt je leuk, of alleen lekker. En ik gok eigenlijk op het laatste, want hij zoekt weinig andere toenadering. Een jongen die jou leuk vindt en zo direct is, zou wel om je nummer gevraagd hebben of je toegevoegd hebben op twitter/facebook.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 23:59
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Hij vindt je niet gewoon aardig. Of hij vindt je leuk, of alleen lekker. En ik gok eigenlijk op het laatste, want hij zoekt weinig andere toenadering. Een jongen die jou leuk vindt en zo direct is, zou wel om je nummer gevraagd hebben of je toegevoegd hebben op twitter/facebook.
of te wel is op zoek naar een wipmaatje?
echt weinig toenadering?

ze praten wel veel als ze fietsen. maarja wie start het gesprek.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 12:06
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
hij heeft me trouwens wel op twitter, niet op facebook... trouwens, ik ben 15 en hij 16, en hij start de gesprekken ook wel hoor! hij vraagt altijd heel veel, en dan geef ik antwoord en vraag ik weer iets aan hem en zo dan verder...hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me dan wél leuk gaat vinden? ik vind hem namelijk wel echt leuk...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2013, 12:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me dan wél leuk gaat vinden? ik vind hem namelijk wel echt leuk...
Dat kan niet. Je kan niet iemand pushen om jouw leuk te gaan vinden. Maar je kunt natuurlijk wel interesse in hem tonen, wie weet reageert hij daar heel positief op. Blijf verder vooral jezelf en ga niet extra stoer voor hem doen, als hij je leuk gaat vinden moet dat zijn om wie jij bent en niet om wie je probeert te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 09:43
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ga er in dit geval maar vanuit dat hij je leuk vindt....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 14:59
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
hopeso...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 20:47
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
vandaag heb ik hem weer gezien en hebben we weer gepraat enzo. ook deed hij voor hoe je iemand met je hoofd kan wegduwen en dat deed hij dus bij mij... niet echt wegduwen, maar wel tegen me aanleunen! en ook met z'n hand tegen m'n zij/heup aanduwen. ook als voorbeeld! dit was zo'n beetje het eerste echte lichaamscontact dat we hebben gehad! we lachen ook best veel en we hebben ook af en toe oogcontact. we zouden meer oogcontact kunnen hebben als ik hém wat meer aankeek, maar dat durf ik dus niet echt. dan word ik verlegen en alles... zijn ogen zijn ZOOO mooi!!!! hij kwam trouwens uit zichzelf naar me toe, alleen toen we aankwamen en de rest er ook bij was, ging hij naar z'n vrienden. op de terugweg waren we wel weer een half uur samen enzo... hij zei ook nog wat dingen die je zou kunnen opvatten als een compliment, maar het waren wel feiten.

ik vind hem zoooo verschrikkelijk leuk! maar ik weet nog steeds niet of hij mij gewoon aardig vind of echt leuk vind. ik weet ook niet hoe hij is met andere meisjes, of ie hetzelfde doet, want er zijn nooit andere meisjes! wat moet ik nu doen? moet ik wachten op meer en/of duidelijkere signalen? ik wil liever (nog) niet dat hij weet dat ik hem leuk vind, omdat ik nog nooit een relatie ofzo heb gehad, en ik wel al 2 keer afgewezen werd (kwam door m'n vriendin, die vroeg die 2 jongens zonder dat ik dat wilde), dus m'n zelfvertrouwen op dat gebied is nogal op niveau 0... en ik wil eerst sowieso weten wat hij van mij vind... wat denken jullie? vind hij me leuk of niet? wat moet ik nu doen?

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 21:12
Verwijderd
Lastig! Sowieso niet een vriendin laten zeggen dat je hem leuk vind, dat kan een afknapper zijn... Voor de rest sluit ik me aan bij de rest. Het is nou eenmaal een risico. Is dat risico het voor je waard? Er zijn al aardig wat complimenten gegeven, in principe zijn de meeste mannen niet 100% goed in signalen afgeven voor de rest
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 11:44
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
ik ben er nog steeds niet over uit of hij mij leuk vind. we hebben nu wel contact via twitter, eerst niet! we voeren hele gesprekken en "flirten" ook een beetje via die gesprekken. als ik teruglees wat we hebben geschreven is het duidelijk dat hij me ook leuk vind eigenlijk, maar nog duidelijker dat ik hem leuk vind

dat viel ook een paar jongens op waarmee we ook trainen! 3 jongens in totaal schreven dat ze iets zagen opbloeien, en toen reageerde die jongen die ik leuk vind dat als een jongen en een meisje een gesprek hebben dat dat niet meteen op een relatie hoeft uit te lopen! toen zei een van de drie jongens die ons gesprek hadden opgemerkt dat het wel opmerkelijk was dat ik het enige meisje was waarmee hij praatte, en toen ontstond er een discussie/ruzie tussen die jongens, en uiteindelijk bemoeide nog meer jongens zich ermee. ik zat niet op twitter op dat moment, dus ik heb na afloop gewoon geschreven dat ik die discussie dom vond, omdat het eigenlijk helemaal nergens over ging

maar mijn vraag is dus eigenlijk, zou hij me leuk vinden? ondanks dit?? (we hebben ook nog contact buiten twitter hoor)

DANK!

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 11:46
Verwijderd
Citaat:
ik had al een topic geplaatst met dezelfde vraag, over dezelfde jongen...
Dan hoef je dus ook geen nieuw te openen, ik heb ze samengevoegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij mij leuk?
agirlinlove
4 14-10-2015 13:46
Liefde & Relatie Hoe weet ik of hij me leuk vind?
anoniem-4444-
14 15-06-2013 16:10
Liefde & Relatie Vind hij mij wel leuk???
lalala13
12 31-03-2013 13:14
Liefde & Relatie vind hij me leuk? En hoe laat ik hem merken dat ik hem leuk vind?
WeAreOne
3 11-12-2012 17:06
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 20:02
Liefde & Relatie vind hij me leuk? of niet?
tinaa2606
6 28-06-2010 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.