Oud 17-04-2005, 19:28
Noddy
Noddy is offline
Hoi!
Hier een verhaaltje van mij, waarschijnlijk niet erg boeiend, maar toch wil ik het even kwijt.
Er zit een vreselijk irritante jongen in mijn klas! Ik irriteer me echt dood aan hem!!

Eerst ging ik best veel met hem om, had best veel lol met hem, maar in bijna elk gesprek zei hij wel iets lulligs. Toen boeide me dat niet zo erg, ik kan best lullige opmerkingen teru maken, en als ik dat dan deed hield hij wel op.
Maar toenw was ik ook verliefd op een vriend van hem. Ik had met die jongen gezoend, maar verder wilde hij niks.
Vervolgens kreeg ik alleen maar van die irritante gozer te horen dat ik was afgewezen en dat ik niemand kon krijgen. Hij voelde zichzelf echt heel erg stoer geloof ik.
Toen deed hij een tijdje normaal, we bemoeiden ons niet zo met elkaar. Soms vroegen we wat aan elkaar als we iets op school niet snapten maar verder niks.
Toen besloot hij dat ik een "perenhoofd" heb, dat vond hij stoer en dat was het enige wat hij nog tegen mij kon zeggen.
Ik zei niks terug als hij me ging uitschelden, maar ik vond het niet echt leuk.

Laatst weer. We hadden les, en hij zat weer "stoer" te doen.
Even later vroeg ik iets aan hem (weet niet meer precies wat, maar het was een normale vraag) zegt hij zo"Wat praat je tegen mij? ik wil niet dat je tegen mij praat, je zit te ver onder mijn niveau. Ik ga een diss over je schrijven."
De dag erna was er idd een "diss."
Ik heb em niet eens mogen lezen, daar was hij te schijterig voor, ik hoorde van iemand anders dat erin stond: Ik zet je zus op mn pik! Ofzo...
Maargoed, ik irriteer me dus dood aan hem. Misschien maak ik me wel te druk, maar ik wil gewoon dat hij normaal doet.

Dus weet iemand wat ik tegen hem kan zeggen, zodat hij zn mond een keer houdt? Het is namelijk zooo vervelend, ik krijg soms echt zin om hem heel erg hard te slaan, wat ik uiteraard niet doe, want dan zit ik inderdaad onder zijn niveau.

maar goed, ik geloof dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken, heeft iemand een tip?
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2005, 19:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
1.) Het is 'ik erger me' of 'ik vind iets irritant', niét: 'ik irriteer me aan'
2.) Wordt volwassen, grow up! Je staat hier toch ver boven? Keyword: negeren!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:33
Verwijderd
Die persoon is zelf gefrustreerd en reageert dat af door jou te pesten.

Je kunt inderdaad zeggen: negeren. Maar ik denk niet dat dat een oplossing is. Onderschat dit niet, als je niet rechtstreeks iets durft terug te zeggen of terug te doen, stap dan naar een leraar of lerares toe. Of eventueel naar een vertrouwenspersoon op school.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:34
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Sla 'm toch maar wel.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:35
hi
hi is offline


ik ga een diss over je schrijven man die jongen is mega-kansloos maar ook jaloers!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:56
So_fucking_what
Avatar van So_fucking_what
So_fucking_what is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 17-04-2005 @ 19:34 :
Sla 'm toch maar wel.
mee eens
gewoon een gerichte mep, als hij dan terug gaat slaan en door blijft slaan is hij de gene onder niveau
__________________
if life would suck, I bet it would be a great slut
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 19:30 :
1.) Het is 'ik erger me' of 'ik vind iets irritant', niét: 'ik irriteer me aan'
2.) Wordt volwassen, grow up! Je staat hier toch ver boven? Keyword: negeren!
Dude, je maakt zelf ook fouten.
Het is 'ik erger me áán' en word is zonder t. Gebiedende wijs.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:59
first eror
first eror is offline
Misschien heb je ook wel gewoon een perenhoofd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:00
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 17-04-2005 @ 19:57 :
Dude, je maakt zelf ook fouten.
Het is 'ik erger me áán' en word is zonder t. Gebiedende wijs.
Je kan ook zeggen 'wordt' met een -t. En boo-fucking-hoo dat 'aan' er niet achter staat. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:08
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
Citaat:
first eror schreef op 17-04-2005 @ 19:59 :
Misschien heb je ook wel gewoon een perenhoofd.
lol


hmm meisje, ik weet het niet hoor, misschien moet je eens met een paar vriendinnen met puntschoenen dat jongetje opwachten na schooltijd ofzo, met de fietsen klemrijden, en dan in zn zak schoppen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:09
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 20:00 :
Je kan ook zeggen 'wordt' met een -t. En boo-fucking-hoo dat 'aan' er niet achter staat. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?
Het is iig niet nodig om gelijk een mier te gaan neuken als iemand één foutje maakt. Ze vraagt of je advies kunt geven, niet of je haar spelling wil checken.

Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Trifa schreef op 17-04-2005 @ 20:09 :
Het is iig niet nodig om gelijk een mier te gaan neuken als iemand één foutje maakt. Ze vraagt of je advies kunt geven, niet of je haar spelling wil checken.
Ik heb haar advies gegeven, dus niet muiken jij.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:38
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 17-04-2005 @ 19:33 :
Die persoon is zelf gefrustreerd en reageert dat af door jou te pesten.

Je kunt inderdaad zeggen: negeren. Maar ik denk niet dat dat een oplossing is. Onderschat dit niet, als je niet rechtstreeks iets durft terug te zeggen of terug te doen, stap dan naar een leraar of lerares toe. Of eventueel naar een vertrouwenspersoon op school.
Tsja... dat negeren helpt niet echt.
Het is niet dat ik niets terug durf te zeggen, maar alles wat ik zeg doet hem niks (of dat lijkt zo). Ik weet gewoon niet meer WAT ik moet zeggen.

Citaat:
first eror schreef op 17-04-2005 @ 19:59 :
Misschien heb je ook wel gewoon een perenhoofd.
Wanneer heeft iemand een perenhoofd dan?
Daar gaat het trouwens niet om, hij voelt zich gewoon stoer door dit te zeggen, en het is echt irritant.


Citaat:
Gary Glitter schreef op 17-04-2005 @ 20:08 :
lol


hmm meisje, ik weet het niet hoor, misschien moet je eens met een paar vriendinnen met puntschoenen dat jongetje opwachten na schooltijd ofzo, met de fietsen klemrijden, en dan in zn zak schoppen
Ja, dat zou kunnen. Maar hij is een turk. Ik heb absoluut niks tegen Turken, maar hij gaat altijd om met allemaal andere turken, die regelmatig vechten enzo... Als ik hem dus ga opwachten ofzo zullen er later allemaal neven van hem voor mijn deur staan.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mentor? Bij ons op school hebben we daar perfecte mensen voor .
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:45
first eror
first eror is offline
Citaat:
Noddy schreef op 17-04-2005 @ 20:38 :
Maar hij is een turk.
Oh, een Turk! Ja, maar dan hoort het er bij. Nu moet je er even doorheen bijten, maar over een jaar of tien ben jij degene die zijn uitkering betaalt. En dan moet je gewoon VVD stemmen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:47
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Mja, dan kun je weinig meer doen dan negeren (of leraren ofzo erbij halen, maar of dat werkt). Wat ook kan helpen, is dat je de volgende keer als ie wat tegen je zegt gewoon niks terugzeggen, en hem alleen maar aankijken, op een beetje een afkeurende minachtende manier. Ok, dat is een beetje vaag omschreven. Zoiets als wanneer een klein jochie/meisje breezer tegen je begint te praten en populaire woorden gebruikt, dan geef je die ook zo'n blik van 'sorry, doe eens normaal?'
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:50
Gary Glitter
Avatar van Gary Glitter
Gary Glitter is offline
hm dan is het oppassen ja
straks krijg je een pan met kokende prut in je gezicht
eerwraak het begint met een diss...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 21:23
Verwijderd
Wat een offtopic gelul allemaal.

Gewoon naar de juiste mensen stappen, vertrouwenspersonen of leraren dus, het lijkt me dat je lang genoeg geirriteerd bent door hem?

Een vertrouwenspersoon lijkt mij het handigste, aangezien er ook docenten zijn die hun populariteit niet willen verliezen aan dit soort dingen en daarom niet ingrijpen.

Wat geeft hem het recht om jou te treiteren? Als je niet meer weet wat je moet terugzeggen, is het eigenlijk al te lang aan de gang denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-04-2005, 22:06
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 20:00 :
Je kan ook zeggen 'wordt' met een -t. En boo-fucking-hoo dat 'aan' er niet achter staat. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?
Als je mensen op hun taalgebruik gaat afzeiken moet je niet verrast zijn als anderen dat ook bij jou doen.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
-Will- schreef op 17-04-2005 @ 22:06 :
Als je mensen op hun taalgebruik gaat afzeiken moet je niet verrast zijn als anderen dat ook bij jou doen.
Jammer dat ze me op niet-ter-zake-doende punten pakken. Overigens, beste Will, heeft het niets met afzeiken te maken. Ik corrigeer dat meisje beleefd, zodat ze in haar volgende toets Nederlands geen puntenaftrek krijgt voor het maken van een kollosale grammaticale fout. En kunnen we nu weer on-topic met z'n allen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 22:13 :
Jammer dat ze me op niet-ter-zake-doende punten pakken. Overigens, beste Will, heeft het niets met afzeiken te maken. Ik corrigeer dat meisje beleefd, zodat ze in haar volgende toets Nederlands geen puntenaftrek krijgt voor het maken van een kollosale grammaticale fout. En kunnen we nu weer on-topic met z'n allen?
kolossale
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 17-04-2005 @ 22:25 :
kolossale
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 22:13 :
En kunnen we nu weer on-topic met z'n allen?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 23:11
aero
aero is offline
negeer die nicht gewoon, houd hij vanzelf wel op.
__________________
I'm bleeding out the colors of the world.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 23:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
geef em een poeier op zn neus

(niet dat ik je nu wil aansporen geweld te gebruiken )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 23:45
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
als ik het zo doorlees, lijkt het me idd dat hij jaloers is of gefrusteerd om een andere reden, los van dit probleem, is hij ook erg kinderachtig, wat dat betreft zou ik hem geen aandacht geven.. en mocht hij irritant blijven doen, verzin wat leuke dingen om hem voor aap te zetten..

eventjes aan de spellingpeeps:
spellingsfouten verbeteren is zo afgezaagd he, serieus.. alsof iemand dat wat boeit..

- het is irritant
- slaat niet op de inhoud van het bericht en de topicstarter heeft er dus ook niks aan..
- je hebt een foutje gevonden, erg knap, wil je nu een beloning ofzo?
- als je overal wil verbeteren, blijf je bezig, maarja misschien heb je tijd teveel, kan ik ook niet weten natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2005, 23:57
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Noddy schreef op 17-04-2005 @ 20:38 :
Ja, dat zou kunnen. Maar hij is een turk. Ik heb absoluut niks tegen Turken, maar hij gaat altijd om met allemaal andere turken, die regelmatig vechten enzo... Als ik hem dus ga opwachten ofzo zullen er later allemaal neven van hem voor mijn deur staan.
naar een witte school gaan
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 00:15
Trifa
Trifa is offline
Hoe klote het ook is, ik denk dat negeren toch de beste manier is. Als je namelijk van je af bijt in situaties zoals deze, wordt er denk ik of heel hard om gelachen of extra hard teruggeslagen (verbaal dan he). Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar toch wel vaak. En ja het klinkt afgezaagd maar als jij niet op hem reageert, zal het hem op den duur echt wel gaan vervelen lijkt me.

Als je het in je eentje op wil lossen zou ik hem dus negeren, maar als je het alleen niet aankan (wat ik me goed kan voorstellen) zou ik met een vertrouwenspersoon op school gaan praten. Bij mij op school werd je trouwens bij 1 keer pesten voor een week geschorst en bij de 2e keer van school gestuurd. Zijn er bij jou op school geen regels voor pesters?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 00:29
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ten eerste, zit hij onder JOU niveau wat een triest mannetje, gewoon compleet negeren dus! dat is het echt het beste wat je kunt doen. op een gegeven moment komt hij er welk achter dat hij niet zo stoer is!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 09:37
first eror
first eror is offline
Citaat:
aero schreef op 17-04-2005 @ 23:11 :
negeer die nicht gewoon, houd hij vanzelf wel op.
Citaat:
MTpower schreef op 17-04-2005 @ 23:28 :
geef em een poeier op zn neus

(niet dat ik je nu wil aansporen geweld te gebruiken )
Citaat:
BrunetJuh schreef op 18-04-2005 @ 00:29 :
ten eerste, zit hij onder JOU niveau wat een triest mannetje, gewoon compleet negeren dus! dat is het echt het beste wat je kunt doen. op een gegeven moment komt hij er welk achter dat hij niet zo stoer is!
e.a.

Nou, volgens mij is Mark Almighty geen nicht. En wat belet hem hier nog te komen als je hem slaat? Maar hij is inderdaad vrij triest, ja. Misschien is negeren gewoon het beste.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 09:40
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
meisjes plagen, kusjes vragen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 10:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hij doet triest. Probeer hem te negeren.
Gaat hij door dan moet je naar iemand van je school stappen en actie ondernemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:03
Verwijderd
Iedere keer liefdevol naar hem glimlachen en hartelijk goedemorgen zeggen en verder gewoon hardstikke negeren... Jij staat toch hardstikke boven hem en moet je ook absoluut niet verlagen tot zijn niveau!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:05
Verwijderd
Hij doet vreselijk triest.. maar volgens mij wil hij gewoon heel graag je aandacht. Hoe gaan de anderen uit je klas ermee om?
Doen ze met hem mee, of vinden ze het maar zielig.. of lachen ze gewoon ff om wat hij doet en besteden ze er verder geen aandacht aan?
En doet hij het alleen maar bij jou?

Stap anders naar je mentor, neem eventueel een paar vriendinnen mee en doe daar je verhaal.

Ohja, probeer maar geen opmerkingen meer terug te maken, dat vindt hij waarschijnlijk alleen maar leuk. Hij heeft door dat hij jou raakt. Negeer hem!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-04-2005 @ 11:05 :
Hij doet vreselijk triest.. maar volgens mij wil hij gewoon heel graag je aandacht. Hoe gaan de anderen uit je klas ermee om?
Doen ze met hem mee, of vinden ze het maar zielig.. of lachen ze gewoon ff om wat hij doet en besteden ze er verder geen aandacht aan?
En doet hij het alleen maar bij jou?

Stap anders naar je mentor, neem eventueel een paar vriendinnen mee en doe daar je verhaal.

Ohja, probeer maar geen opmerkingen meer terug te maken, dat vindt hij waarschijnlijk alleen maar leuk. Hij heeft door dat hij jou raakt. Negeer hem!
Iedereen roept massaal: negeer hem! Goed bedoeld natuurlijk, maar ik heb nog nooit gezien dat dat werkelijk hielp tegen pesten in de klas.

Is het mogelijk om hem met zijn eigen gedrag te confronteren?
In de zin van: "Waar ben jij mee bezig? Waarom gedraag je je zo tegen mij?" Hier zijn natuurlijk door hem talloze weerwoorden op te bedenken, maar misschien gewoon eens proberen?

Verder: een meisje dat een jongen slaat maakt wel erg veel indruk! Zorg wel dat je eerst besproken hebt met een persoon die betrokken is bij je school wat er speelt, anders schorsen ze jou in plaats van de juiste persoon.

Ik durf te stellen dat een pak slaag verantwoord kan zijn bij een chronisch pester. Zelf heb ik ook weleens gehad dat iemand mij bleef irriteren, maandenlang. Ik kan me verbaal zeker redden, maar in dit geval duurde het te lang. Op het moment dat ik verbaal ook geen oplossingen meer zag, heb ik die persoon zo ongenadig hard geschopt dat hij een paar dagen niet kon lopen.

Je kunt zeggen dat je je dan verlaagt, maar in dit geval hielp het wel degelijk. Het was ook meer zelfverdediging dan een aanval.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 11:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-04-2005 @ 09:37 :
e.a.

Nou, volgens mij is Mark Almighty geen nicht. En wat belet hem hier nog te komen als je hem slaat? Maar hij is inderdaad vrij triest, ja. Misschien is negeren gewoon het beste.
Die drie berichtjes gingen over de irritante jongen uit de beginpost, van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 19:02
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-04-2005 @ 11:05 :
Hij doet vreselijk triest.. maar volgens mij wil hij gewoon heel graag je aandacht. Hoe gaan de anderen uit je klas ermee om?
Doen ze met hem mee, of vinden ze het maar zielig.. of lachen ze gewoon ff om wat hij doet en besteden ze er verder geen aandacht aan?
En doet hij het alleen maar bij jou?

Stap anders naar je mentor, neem eventueel een paar vriendinnen mee en doe daar je verhaal.

Ohja, probeer maar geen opmerkingen meer terug te maken, dat vindt hij waarschijnlijk alleen maar leuk. Hij heeft door dat hij jou raakt. Negeer hem!
Anderen uit mijn klas vinden hem triest... als ze hem horen gaan zij hem altijd uitschelden. Dan wordt hij rood en doet hij niks. later begint hij weer met uitschelden.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2005, 19:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
haha die gast smeekt om aandacht. geef hem die, houd hij vanzelf op
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:20
first eror
first eror is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-04-2005 @ 11:58 :
Die drie berichtjes gingen over de irritante jongen uit de beginpost, van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool.
En gister vond je me nog grappig!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 20:31
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Ben ik de enige die denkt dat dit gozertje gewoon tot over zijn oren verliefd is maar dit niet op de juiste manier weet te uitten?
Ik zou zeggen: (overdreven / sarcastisch) lief doen tegen hem.
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 21:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
first eror schreef op 18-04-2005 @ 20:20 :
En gister vond je me nog grappig!
Waar dan?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 22:35
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 20:00 :
Je kan ook zeggen 'wordt' met een -t. En boo-fucking-hoo dat 'aan' er niet achter staat. Dat kun je zelf toch ook wel bedenken?
jij bent echt een domme neurd.
get a life
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 22:47
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Gewoon NEER HOEKEN DIE HAP!
Het klinkt lullig en simpel, en dat is het ook.
Als hij terug slaat is hij kansloos, omdat hij een meisje terug loopt te meppen.
En als je het een btje goed doet dan ligt ie gelijk neer .
En ja je kunt naar een 'vertrouwenspersoon' gaan, maar die zijn bij ons 10 x niets, kweet niet hoe het bij jou is...
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 22:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 18-04-2005 @ 22:35 :
jij bent echt een domme neurd.
get a life
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 23:09
Verwijderd
En nu allemaal weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 23:22
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Hem keihard de grond in trappen, hetzij met woorden en hetzij met fysiek geweld.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 16:53
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
ievy schreef op 18-04-2005 @ 20:31 :
Ben ik de enige die denkt dat dit gozertje gewoon tot over zijn oren verliefd is maar dit niet op de juiste manier weet te uitten?
Nee, je bent niet de enige.
Ik zou hem er eens op aanspreken, het liefst waar niemand anders je kan horen zodat hij niet "stoer" hoeft te doen. Jullie gingen vroegen vrij veel met elkaar om zei je, dus je moet op zich weten hoe je met hem moet praten. Misschien als je hem gewoon confronteert met hoe je voelt dat hij dan stopt met vervelend te zijn.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 17:10
June bug
June bug is offline
Je zegt dat hij eigenlijk begon met dat gekloot nadat je met een vriend van hem gezoend hebt.. Zou hij niet gewoon jaloers zijn? Dat hij je stiekum leukt vindt ofzo en ervan baalt dat je met een vriend van hem gezoend hebt?
Ik zou hem gewoon compleet negeren.. En dan in de zin van, doen alsof hij niet bestaat.. Niet aankijken, tegen iemand anders gaan praten als hij tegen jou praat/lullig doet, etc. Doen alsof hij lucht is.. Als hij dan echt te lang doorgaat gewoon een keer uitvallen en hem evt. een mep verkopen..
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 18:15
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
June bug schreef op 19-04-2005 @ 17:10 :
Je zegt dat hij eigenlijk begon met dat gekloot nadat je met een vriend van hem gezoend hebt.. Zou hij niet gewoon jaloers zijn? Dat hij je stiekum leukt vindt ofzo en ervan baalt dat je met een vriend van hem gezoend hebt?
Ik zou hem gewoon compleet negeren.. En dan in de zin van, doen alsof hij niet bestaat.. Niet aankijken, tegen iemand anders gaan praten als hij tegen jou praat/lullig doet, etc. Doen alsof hij lucht is.. Als hij dan echt te lang doorgaat gewoon een keer uitvallen en hem evt. een mep verkopen..
Dat gekloot was er ook al voordat ik met die jongen had gezoend. Toen zei hij altijd dat hij hoopte dat ik iets met die jongen zou krijgen, en later zei hij altijd dat het nooit wat zou kunnen worden want er zouden allemaal dingen aan mij mankeren.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:26
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Noddy schreef op 19-04-2005 @ 18:15 :
Dat gekloot was er ook al voordat ik met die jongen had gezoend. Toen zei hij altijd dat hij hoopte dat ik iets met die jongen zou krijgen, en later zei hij altijd dat het nooit wat zou kunnen worden want er zouden allemaal dingen aan mij mankeren.
Conclusie: Hij spoort niet.
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 14:50
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
en waarom staat dit onder L&R?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wisselen van school, iemand ervaring?
Laaal
26 05-10-2018 14:52
De Kantine Hier moest ik vandaag om lachen #6
Little Phoebe
500 05-02-2013 21:20
Seksualiteit beschamende fetisj
nils holgerson
9 17-01-2012 20:10
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 19:09
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 12:07
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 23:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.