Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2008, 20:48
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Een nieuwe

En dit was de oude http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1686914
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2008, 21:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hoezo "'en ik spreek je wel weer"? Damned! Liefde! Dat willen we! Dumb-ass. Verder istie wel cute en baal ik gewoon dat ie ver weg zit

Pole fitness blijft echt relaxed. Heerlijke sport Ik ga douchen. Ook heerlijk na zo'n avond.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@Quim: wat is er aan de hand?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:30
Verwijderd
I feel good, tu du du du du. ik ben in tijden niet zo vrolijk geweest terwijl de ongesteldheid voor de deur staat. Hij is gewoon zo lief en knuffelig.. hij zei iets over "later misschien eventueel als jij dat nou echt heel graag zou willen" een kindje. Heel raar, want eigenlijk wil ik zelf eigenlijk geen kinderen en hij was al helemaal "anti", maar stiekem gaf het me toch zo'n apart gevoel, dat ie dat zei. Vet maf. Sowieso nog lange lange lange niet, en 't stomme aan kleine lieve blonde hummeltjes is dat ze ook gaan puberen en je ze niet terug in hun doos kan stoppen (haha, onbedoeld dit eigenlyk) als je ze even zat bent. "t is gewoon iets voor 't leven, wat je niet zomaar opzij zet.

En verder: vrijdag fijn weekendje samen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:42
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Zaterdag even weer lekker een avondje met ons tweeën inclusief koken en zuipen ^_^
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:51
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Leuk! Ik heb namelijk weer een relationeel gebied.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:52
Joehoedith
Avatar van Joehoedith
Joehoedith is offline
hmmmz ben een beetje in de war.... maar op een goede manier
__________________
I had a handle on life, But it broke off
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 21:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
@Quim: wat is er aan de hand?

je bedoelt mij?

Uhm ja, lang verhaal.
Spoiler
Mijn vader is een jaar naar bosnie en nou woont er zo lang iemand anders in het huis, maar ik moet wel de post bijhouden (voor als er rekeningen zijn) maar mijun thuis (ouderlijk huis) is geen thuis meer. Pfff er woont nu iemand anders. Niet zo fijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 22:09
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik word gekoppeld
Nu moet ik morgen om 10 uur 's ochtends ergens zijn, maar mijn telefoon wordt dement en heeft het smsje zomaar gewist... Bende!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 23:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Huhuhu, dit is eigenlijk best wel erg leuk en fijn.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 01:51
Verwijderd
Hehe ik heb hem net naar huis gebracht en het was zoals gewoonlijk gezellig. Ik heb zelfs bijna 2.5 uur heel erg diep geslapen, terwijl hij in bed lag te tv kijken/de fan aan was/lag te woelen/snurken. Dat is voor mij echt een wonder, gezien ik sowieso heel erg slecht slaap en me al helemaal niet ZO gauw zo gemakkelijk voel bij iemand dat ik zomaar in een diepe slaap val, en met al dat lawaai d'r bij ook nog!
We zijn alleen allebei ziekjes en da's niet zo fijn aangezien het noggal doorzeurt en we er beiden nu wel heel erg zat van zijn.

Ik vind het leuk dat hij tentatief dingen planned, en van die uitspraken maakt voor van't zomer, met mij. En het is ook leuk als hij dingen zegt als "jij kunt vast heel erg goed overweg met mijn moeder" en "als we van't zomer wat vaker naar het strand gaan zal ik wat cd'tjes maken voor in de auto" dan krijg ik echt zo'n WIIIIIIII gevoel. Toch zit ik in mijn hoofd nog bangig te doen dat hij zich zo omdraait en net zo gauw weer wegloopt als dat hij aan kwam lopen, iets met een vervelende ex. hij vertelde me vandaag nog dat hij mij toch echt ontzettend leuk vind dus dat zit wel goed!

edit: en jemig wat een liefde hier allemaal zo ineens de laatste tijd
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 01:52
Verwijderd
Citaat:
[spoiler]
Dat lijkt me idd best moeilijk, maar een jaar is zo voorbij... en tegen die tijd zal de pijn van het gedoe met je moeder en je vader niet zo erg meer zijn. (I hope) Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 06:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
*verhaal*
Ik had het er laatst met mijn zus over dat er hier in Nederland geen echte mannen bestaan, dat je daar voor toch echt naar Amerika of Canada moet. Fijn dat jij nu iemand hebt gevonden die inderdaad een stuk meer man is dan die vorige figuur!
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 07:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
je bedoelt mij?
eh ja... oeps, sorry t Was laat zullen we maar zeggen...

En dat lijkt me echt niet fijn, idd. Ik vind het al raar om te zien dat het meisje in wiens kamer ik een halfjaar gewoond heb haar kamer helemaal veranderd heeft
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 08:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat lijkt me idd best moeilijk, maar een jaar is zo voorbij... en tegen die tijd zal de pijn van het gedoe met je moeder en je vader niet zo erg meer zijn. (I hope) Sterkte!

Het is ook wel heel goed zo. Maar ja, het is wel míjn huis, ookal heb ik wel een eigen huis, dit is toch míjn huis en nu woont er iemand anders.

Verder ben ik ongelovelijk 'amused' Hihihi
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 08:15
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Verder ben ik ongelovelijk 'amused' Hihihi
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 08:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren naar hem toe gegaan na het werken. Ik was er pas laat en ze zouden wachten met eten (meestal ga ik eerst thuis eten zodat zij op een normale tijd kunnen eten en kom ik daarna maar nu ging dat niet met die bussen en m'n vriend vond het onzin), kom ik daar, is de tafel al gedekt enzo M'n vriend wilde gelijk eten maar van z'n moeder mocht ik eerst ook nog wel even iets drinken. Het was fijn weer samen, had hem vrijdag nog gezien maar er was best wel veel gebeurd en ik had hem ook weinig gesproken en het leek echt een eeuwigheid. 's Avonds lekker samen film liggen kijken tegen elkaar aan op de bank <3 en heel dicht tegen elkaar aan in slaap gevallen. Ik heb echt goed geslapen en ook nog best wakker vanmorgen het is een mooie dag. En hij was gewoon toch voor me opgestaan wat ie meestal niet doet. Hij zei zoveel lieve dingen, dat hij me ook gemist had en dat ie het leuk vond dat ik gekomen was en dat hij van me houdt. Ik houd gewoon heel veel van hem en vind het fijn om met hem samen te zijn en bij zijn ouders voelt het steeds meer ook als thuis en eigenlijk is dat best een raar idee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 09:15
Verwijderd
Ja kijk dit vind ik dus niet zo grappig want we moeten allebei veel werken en hij moet van t weekend werken en dat vind ik eigenlijk niet zo tof want ik voel me klote en heb hem nodig.
En hij moet wel terugsmsen!
Bwugh.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2008, 09:17
Verwijderd
Hmmm gisteravond nog even met hem gekletst voor ik naar bed ging. Hij was een beetje in paniek want hij had bloed gevonden toen hij naar de wc ging, nadat ik hem afgezet had.
Hij heeft al een aantal jaar een ulcer waar hij tot nu toe niet voor naar de doctor wilde/durfde gaan maar nu dus wel, vanochtend meteen naar de doc... Hij heeft het heel erg lang laten gaan (een jaar of drie sinds hij voor het laatst heen is geweest) dus hopen dat het goed komt. Hij zei dat het voor hem in ieder geval een eye-opener was en dat hij toch nogeen beetje omzijn lichaam geeft en dat het zo niet meer kan.

Ik vertel hem al maanden dat hij medische hulp nodig heeft mjah goed, ik hoop dat het vandaag goed komt en dat het ook eindelijk goed onderzocht word. (niet als vorige keer, toen hebben ze hemnaar huis gestuurd met 'het gaat vanzef weer over') Hmmm!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 09:43
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
@ Bartezzz: ik kom sowieso chillen in jouw stad na mijn afstuderen , dat weet ik al zeker. En ze bekijken het maar met nog een master, ik ga gewoon een leuke baan zoeken. Dan kan ik het tenminste ook echt betalen om in Amsterdam te gaan wonen...
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 10:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Koekje van eigen deeg! Ah, misschien wel gemeen van me, maar sorry heur... Anyway, 't komt wel goed Zondag, denk ik. Ja.

En die klasgenoot... Mjah. Verleidelijk, maar toch ook weer niet. Snap 'm niet helemaal. Ofzo. Gewoon laten gaan, niet boeiend.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 11:06
Verwijderd
Hij is lief en ik zie m lekker morgen weer
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 11:15
Verwijderd
Hihihi ik ben ook geamuseerd. En verder snap ik mezelf niet met betrekking tot de Duitser. De ene keer vind ik het superleuk, maar zie ik 'm de volgende keer, dan denk ik 'mwaaah', en er is eigenlijk niks veranderd. Argh. *schouderophaalt* Nja hij komt dit weekend mee naar mijn ouders, ben benieuwd

Hij: "Ha, leuk, zien we elkaar een heel weekend!" Grappig is dat, met de ex had ik het laatste jaar ofzo telkens het idee dat hij het maar een slecht plan vond om elkaar zo veel te zien omdat het dan misschien weer misliep, was vergeten dat mensen ook gewoon zonder twijfels graag de hele tijd bij mij zijn? Overigens ben ik nu degene die dan zegt 'eh we zien elkaar dit weekend al zo veel, laten we dan niet ook nog es vanavond bij elkaar slapen'. Eigenlijk ook wel weer lullig.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 11:25
Verwijderd
Huh, sinds wanneer doen wij normaal tegen elkaar?! Maar gister leek het er toch verdacht veel op dat het eindelijk lukt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 12:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
@ Bartezzz: ik kom sowieso chillen in jouw stad na mijn afstuderen , dat weet ik al zeker. En ze bekijken het maar met nog een master, ik ga gewoon een leuke baan zoeken. Dan kan ik het tenminste ook echt betalen om in Amsterdam te gaan wonen...
ey niet te snel opgeven eh!

ot: ik maak het hem soms echt onmogelijk.
maar het zit wel goed dus ik maak me geen zorgen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2008, 12:40
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ow hij is zoo leuk, lief, lekker, grappig en de seks is ook geweldig. En goede gesprekken gehad. Lijkt echt alsof ik 'm al heel lang ken.
Vanavond weer lekker uit! Helaas komt de vervelende ex ook maarja, hij moet het maar doen met weinig aandacht want heb vrij weinig zin in hem.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 13:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ey niet te snel opgeven eh!

ot: ik maak het hem soms echt onmogelijk.
maar het zit wel goed dus ik maak me geen zorgen
Ehm nou ik ben niet aangenomen voor die master dus het heeft weinig zin om nog te blijven hopen . Maar heb 't gisteren nog een beetje laten bezinken en misschien hebben ze wel gelijk, en heb ik een andere focus (meer op achtergronden) dan die master. Daar kan ik beter nu achterkomen dan als ik al bezig ben.

En ik heb al een master (tenminste, als ik over 5 weken mijn scriptie inlever), dus het is ook prima om iets anders te gaan doen. Alleen wat? Nou ja, we zien wel.

Hoezo ben jij onmogelijk?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 13:58
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Hij: "Ha, leuk, zien we elkaar een heel weekend!" Grappig is dat, met de ex had ik het laatste jaar ofzo telkens het idee dat hij het maar een slecht plan vond om elkaar zo veel te zien omdat het dan misschien weer misliep, was vergeten dat mensen ook gewoon zonder twijfels graag de hele tijd bij mij zijn? Overigens ben ik nu degene die dan zegt 'eh we zien elkaar dit weekend al zo veel, laten we dan niet ook nog es vanavond bij elkaar slapen'. Eigenlijk ook wel weer lullig.
Je lijkt Carrie wel.

OT: nog 8 nachtjes... zucht. Mn these is ook niet echt een leuke afleider ofzo.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt Carrie wel.

OT: nog 8 nachtjes... zucht. Mn these is ook niet echt een leuke afleider ofzo.
Hoezo? Met al het gedoe? Of met mijn mr. Big?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 14:47
Verwijderd
Ahhh. "Even" op en neer voor een avondje/ochtend, en toch was het heerlijk. Samen slapen, kletsen, koken, gewoon sámen zijn. Het voelt daar veel meer als thuiskomen dan hier in 't ouderlijk huis. :/ Apart. En nou even mijn moeder's verjaardagsfeest overleven, en dan volgende week weer even langs en dan al weer pinkpop! Yeah Zondag lekker met hem bandjes kijken, en dan met hem naar huis dus niet met de trein = win. Het gaat echt goeoeooeoed.

Laatst gewijzigd op 22-05-2008 om 17:20. Reden: tmi blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 15:10
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik zag hem vandaag weer en hij was heel lief, maar door wat miscommunicatie wist ik me even geen houding te geven. Maar het werd als vanouds gezellig en uiteindelijk bleek dat er hem iets dwars zat en hij gewoon even wat aandacht van me gewild had . Ik ben ook zo gigantisch druk de laatste tijd! We hebben in ieder geval goed gepraat over wat hem dwarszat, en hij vond het lief dat ik zo mee dacht met hem. Gelukkig zien we elkaar snel weer en blijft ie dan lekker slapen <3. Ouders de deur uit, en hij hier, wat wil ik nog meer
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 15:52
Verwijderd
Ok, duidelijk te vroeg gejuigd...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 16:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Ahhh. "Even" op en neer voor een avondje/ochtend, en toch was het heerlijk. Samen slapen, kletsen, koken, seks, gewoon sámen zijn.
Je hoeft echt niet elke keer te vermelden dat je seks hebt gehad, daar is seksualiteit voor.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 16:14
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Hoezo? Met al het gedoe? Of met mijn mr. Big?
Nou zij wilde toch altijd dat big voor haar koos? en toen zij met aidan had hield zij de boot af. dus daarom vergeleek ik je

Citaat:
Je hoeft echt niet elke keer te vermelden dat je seks hebt gehad, daar is seksualiteit voor.
Ben jij non stop chagrijnig ofzo? elke keer als ik jouw posts zie ben je commentaar aan het leveren.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 16:14
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Net ff aan de telefoon gehad, maar de verbinding viel weg... Zo maar ff terug bellen ofzo. Blegh, met 'm praten werkt ook niet, want nu voel ik me kut. Verdomme. Ik kan mezelf wel slaan.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 16:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oké. Ik stuur 'm zo wel een lief smsje. Al is het alleen maar omdat ik me dan beter voel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2008, 16:23
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Nou zij wilde toch altijd dat big voor haar koos? en toen zij met aidan had hield zij de boot af. dus daarom vergeleek ik je

Ben jij non stop chagrijnig ofzo? elke keer als ik jouw posts zie ben je commentaar aan het leveren.
ik ben gewoon kritisch!
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ze heeft ook gekookt! moet dat dan op eten&drinken ?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Nou zij wilde toch altijd dat big voor haar koos? en toen zij met aidan had hield zij de boot af. dus daarom vergeleek ik je

Ben jij non stop chagrijnig ofzo? elke keer als ik jouw posts zie ben je commentaar aan het leveren.
Hahah ja het klopt ook wel een beetje. Dus wachten op het moment dat ik vreemd ga
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:07
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Oké, tis uit de wereld! The guy can take a hint! En hij is verder gewoon lief enzo Mjah. Ik ben een doos.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:19
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik heb geen idee meer wat ik met hem moet... (Nou ja verstandelijk weet ik heel goed wat ik moet doen. Heel hard afstand nemen van hem. Maar mijn gevoel werkt niet zo mee. )
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 18:42
George
Avatar van George
George is offline
Lolwut, na drie weken je huissleutel al geven. We kennen elkaar natuurlijk al een stuk langer, en het vertrouwen vind ik wel heel gaaf, en het gaat ook gewoon belachelijk goed, maar toch, voelt een beetje maf.
Verder komt m'n beste vriend morgen eindelijk na 4,5 maand wereldreizen terug en whieieh, heel veel zin in. <3
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 19:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Zucht, dit voelt gewoon echt te goed Zaterdag zijn we weer bij de drie maanden. Daar was het de vorige keer al aan het haperen, terwijl we nu leuk zijn. Beter!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 20:00
Verwijderd
Ik vind t maar lastig allemaal. Hij doet opeens zo afstandelijk en ik weet niet waar het door komt
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 20:22
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Trek het uit hem, zou zomaar kunnen dat 'ie is vreemdgegaan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 21:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
onverwachte bezoekjes <33

Leuke gebeurtenissen binnen vriendenkring
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
^ Trek het uit hem, zou zomaar kunnen dat 'ie is vreemdgegaan.
Oh you optimist.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 22:22
Verwijderd
Ik heb nu al kriebels bij t idee dat ik m morgenavond weer zie. Hij is zo leukleukleuk! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2008, 23:17
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb nu al kriebels bij t idee dat ik m morgenavond weer zie.
Vervang "hij" door "zij" voor mij.
Ik heb er echt zin in!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.