Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2011, 16:11
mvs1991
Hallo iedereen,

Komende donderdag heb ik een mondeling Spaans van ongeveer drie minuten. Ik heb de onderstaande tekst voorbereid. Zou iemand hem voor mij willen controleren op fouten?

Alvast bedankt!!!

Groeten, Michiel.


Hola es todos. Buenvenidos a mi presentación.
Primero quiero hablar de mi persona, después de mi educación y por fin a mi fútbol.

Me llamo Michiel van Spaandonk y tengo diecinueva años. Mi padre vives en Tjuchem y mi madre vives en Groningen. Estoy a menudo en Groningen. A mí me interesan las fiestas, les deportes y en particular el fútbol.

Estudio Gestión del Deporte y soy en mi ultimo año. En tres meses espero que he terminado. Después yo quiero estudio en la Rijks Universiteit Groningen. Quiza la psicología o quizá con el marketing.

Yo jugo al fútbol en v.v. Neptunia en Delfzijl. Al inicio de la temporada estuvimos muy bien y ganamos mucho. Ahora no han ganado desde octubre. Quizá es mejor no mencionar más que no tener... Me encanta aquí.

Muchas gracias por vuestra atención.


Wat ik bedoelde te zeggen is:
Hallo iedereen. Welkom bij mijn presentatie.

Eerst wil ik het hebben over mijn persoon, daarna over mijn opleiding en daarna over mijn voetbal.
Mijn naam is Michiel van Spaandonk en ik ben 19 jaar. Mijn vader woont in Tjuchem en mijn moeder woont in Groningen. Ik ben meer in Groningen. Mijn interesses zijn feesten, sporten en dan vooral voetbal.

Ik studeer Sportmanagement en ik zit in het laatste jaar. Over drie maanden hoop ik daar klaar mee te zijn. Hierna wil ik aan de Rijks Universiteit gaan studeren. Misschien psychologie of iets met marketing.

Ik voetbal bij v.v. Neptunia in Delfzijl. In het begin van het seizoen waren we heel goed en wonnen we heel veel. Nu hebben we al niet meer gewonnen sinds oktober. Misschien is het toch maar beter om het er niet meer over te hebben... Ik houd het hier maar bij.

Bedankt voor jullie aandacht!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [GEZOCHT] Boek met verschillen tussen Spaans en Latijns-Amerikaans
Femic
2 29-08-2009 13:38
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Spaans] Boek met verschillen tussen Spaans en Latijns-Amerikaans
Femic
0 23-08-2009 11:12
Software & Hardware [WLAN] Gedonder met laptop
Verwijderd
6 14-08-2006 09:51
Eten & Drinken [GEZOCHT] Spaanse lekkernij met scampi's
meintje
1 09-10-2004 19:55
Werk, Geld & Recht Wie kan me helpen met m'n Turkse CV?
Yolcu
0 18-10-2003 19:19
Liefde & Relatie Kan iemand mij helpen om mijn gevoelens te vertalen in het spaans?
Dr_Love
16 19-06-2002 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.