Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 13:17
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Het is een klassiek voorbeeld. Dochter wil uit. Vader keurt outfit niet goed. Ruzie.
Krijg jij vaak commentaar op je kleding en/of make up van je ouders, vrienden of familie? Verbieden ze bepaalde soorten kleding? Of interesseert het ze allemaal maar weinig?
Natuurlijk hebben mijn ouders vrij weinig te zeggen over hoe ik me wel of niet kleed. Mijn moder heeft me vanaf jongs af aan al zelf mijn kleding uit laten zoeken, dan werd ik los gelaten in de H&M, en zei ze; Je hebt een jas, 2 broeken en een shirt nodig. En dan ging ik dat zelf uitzoeken. Nu gaan we vaak samen winkelen. Ik help haar als ze iets wil hebben (ze heeft overigens een hele leuke smaak, en kleedt zich redelijk volgens de mode). Alles wat ik draag vindt ze leuk. Alleen als ik eens een blunder maak met kleur-combi's zegt ze er wat van. Mijn vader daarentegen.... Die heeft commentaar op alles wat ik draag. Helemaal als ik nog even bij hem langs ga voordat ik ga stappen. Dan zegt ie: pffff, zoiets trek je toch niet aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 13:20
Verwijderd
Mijn vader en moeder keuren mijn kledingstijl wel goed. Ze zouden alleen graag willen zien dat ik er wat netter uitzag, maar goed daar hou ik zelf niet echt van. Mijn moeder is echt van de sjaaltjes en "Jackpot" kleren en dat is totaal niet mijn smaak, maar over het algemeen keuren ze dingen niet AF maar dat wil niet zeggen dat ze het mooi vinden hoe ik me kleed.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:23
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik heb mijn moeder zelfs zo gek gekregen dat ze allerlei designer websites moet raadplegen voordat ze gaat winkelen, om leuke ideeën op te doen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 18-09-2003 @ 14:23:
Ik heb mijn moeder zelfs zo gek gekregen dat ze allerlei designer websites moet raadplegen voordat ze gaat winkelen, om leuke ideeën op te doen
dat zou bij mij niet zo snel gaan (moet ik haar eerst nog leren op een website te komen )
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:35
*Zwart***Wit*
*Zwart***Wit* is offline
Mwaa bij mij valt het wel mee, mijn moeder vind het meestal wel goed maar moet toch nog altijd even kwijt dat: die netkousen passen daar niet zo mooi bij hoor, aaaargh nee niet knalroze veters bij een schots rokje,....SJAH
Haar stijl valt af en toe wel mee
Vroeger heeft ze wel mooie dingen gedragen die ik nu nattuurlijk heb overgenomen
__________________
........GA JE KAMER OPRUIMEN.......
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:41
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
mn moeder heeft het wel geacepteerd, ze vindt het nu ook wel leuk, maar ze heeft wel liever dat ik er normaler uit had gezien.
ze zijn nl verder wel erg kak. maar soms vindt ze dingen juist wel leuk.

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:51
Verwijderd
mijn moeder is zeer tevreden over mijn kledingstijl/smaak. Ze komt zelfs elke keer naar mij toe om te vragen of ik zin heb om met der mee de stad in te gaan omdat ze kleren wilt kopen, zodat ik haar advies kan geven. Alleen ze vind mijn smaak nogal erg duur.
Vooral wanneer ik iets voor haar uitkies kijkt zij als eerste naar het prijskaartje omdat ze van te voren al weet dat het weer iets duur is, ook al vind ze het wel erg mooi
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:57
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Eerst vonden ze m'n kledingstijl echt verschríkkelijk. Ik moet zeggen als ik mezelf zou zien hoe ik er 2 jaar geleden bij liep... Dan ben ik er toch wel op voor uit gegaan. Het paste gewoon niet bij mij: wijde broeken, veel kleurtjes en die blabla. Nu ben ik gewoon iets netter qua kleding, en daar zijn m'n ouders echt blij mee.
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:04
Verwijderd
Ik kleed me nu vrij netjes en dat vinden ze wel oké. Maar soms trek ik gewoon iets aan, wat minder netjes is of wat alternatiever. En dat vinden ze ook altijd wel oké hoor
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:06
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Voor zover ik weet hebben mijn ouders nooit gezegd van: Ga je ZO de deur uit????
Mijn moeder was in het begin wel een beetje sceptisch over mijn meshcaps.Dan keek ze me echt zo aan van: is dit serieus??
Maar dan vraag ik zo naief mogelijk : wat is er dannn???
Dan begrijpt ze het wel..
Mijn vader kijkt ook wel eens sceptisch maar over het algemeen is hij best trots op zn dochter..dat zie je gewoon
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:27
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Mijn moeder zou het opzich leuker vinden als ik wat minder bandshirts etc droeg, ze houdt meer van eenvoudig en toch elegante kleding. Ze vindt het bijvoorbeeld veel leuker als ik helemaal in het zwart kom (dus shirt zonder opdruk etc) maar aan de andere kant heeft ze ook zoiets van; liever dat je er zo bijloopt als al die strakke figuren of wat nu in de mode is, die gekreukte hemdjes en die vale broeken etc. Dus eigenlijk vindt ze t wel prima zo

Alleen heeft m'n moeder soms toch zoiets van 'wanneer wordt je es een een beetje volwassen op kledinggebied?', toen ik met n kogelriem en 11-rij spike-armbanden thuiskwam had ze echt zoiets van; wat heb je nou weer gekocht?? en nu wil ik ook nog es van die hoge schoenen met van die gespen gaan kopen hehe...
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:34
Faery
Faery is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-09-2003 @ 15:27:
en nu wil ik ook nog es van die hoge schoenen met van die gespen gaan kopen hehe...
Daar is helemaal niks mis mee .

Mijn ouders interesseert het niet. En als ze het wel interesseert interesseert het mij niet. En als je vaak iets interesseert wordt 'interesseert' een raar woord.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:47
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Denk niet egt dat mijn ouders een probleem hebben met wat ik aantrek, het is niet extreem duur, alternatief, kak, of wat dan oowk, ben een beetje een middenmode qua kleding Ze zeuren alleen als ik me goede kleding aantrek als ik op ut land bezig ben... ja, misschien hebben ze wel gelijk, maar als je heel de dag op een traktor sit ofzow wordt je egt niet vies...
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:53
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 18-09-2003 @ 15:47:
Ze zeuren alleen als ik me goede kleding aantrek als ik op ut land bezig ben... ja, misschien hebben ze wel gelijk, maar als je heel de dag op een traktor sit ofzow wordt je egt niet vies...
daarom!!.. en je mag er best goed uitzien als je op de traktor zit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:56
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-09-2003 @ 15:34:
Daar is helemaal niks mis mee .

Ik weet het hehe, deze wil ik gaan kopen:

__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:00
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ze gillen alleen altijd dat ik mn dreads eruit moet halen, maar stiekem vinden ze het best leuk. alleen vinden ze mijn gewone haar mooier.

Qua kleren vindt mn moeder juist alles prachtig en mijn vader is meningloos.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:15
Li
Avatar van Li
Li is offline
Mijn vader en moeder hebben eigenlijk nooit echt commentaar op mijn kleding. Mijn papa is stiekem wel trots omdat ik vaak kleren met hem koop die hij mij ook nog eens aansmeert. Vaak is dat wat aparter en kleurrijker. Hij heeft een goede smaak
En mijn mama vind alles best, maar ze hecht meer waarde aan mijn mening over haar kleding dan andersom
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:16
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
M'n ouders vinden het wel goed.

Ik bepaal ook al zolang als ik me kan herinneren wat ik wel en niet aanwil.
Mijn moeder vindt het wel goed alleen zegt ze wel es dat de kleuren combinaties vaag zijn("Die riem kan toch niet bij dat shirt/broek?").
M'n vader zeurt alleen over het geld wat ik eraan uitgeef.("x euro voor een vale jeansbroek, die kan je voor 5 euro op het waterlooplein kopen!")

Maar ze zijn er allebei wel gelukkig mee hoe wij(de kinderen) ons kleden.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2003, 15:20
June bug
June bug is offline
Mijn moeder laat zich meestal niet zo uit over wat ze van mijn kleding vindt, eigenlijk wel tof van haar... Ze laat het me zelf lekker uitzoeken, en vindt het meeste wat ik koop toch wel leuk. Het enige waar ze het niet mee eens is zijn skatebroeken, en dat heeft ze 1 keer heel subtiel gezegd, vandaar dat ik dat weet. Ze zal nooit tegen me zeggen dat ze iets belachelijk vindt en dat ik het uit moet trekken, maar hoogstens "oeh, dat is leuk!" als ze iets echt leuk vindt...
Mijn vader boeit het vrij weinig, maar ik merk wel dat hij het leuk vindt als ik wat sportieve dingen draag.. Verder zegt hij er nooit zoveel van...
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:37
Verwijderd
ow mun mutti vind ut verschrikkelijk hoe ik eruit zie en ik krijg dat ook dagelijks te horen zowat. En als ik gezeik heb op school of met andere of weet ik veel wat, komt ze weer aan met ja je kleding....de rest van me familie vind ut ok, maar ook niet echt geweldig ofzo, vrienden hebben wel redelijk dezelfde kledingstijl...hier int dorp word ik wel us uitgescholden om hoe ik er bij loop ofzo, maarja daar zit ik niet mee...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:39
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn ouders vinden het goed hoe ik me kleed. Het is gewoon echt mijn stijl, net iets anders dan anderen, maar toch niet zo extreem. Gelukkig weet mijn moeder precies wat ik mooi vind. We kunnen dus heel goed samen gaan winkelen, dan slaag ik altijd.
Mijn vader vindt het allemaal wel best, alléén als hij echt iets niet mooi vindt dan zegt hij er wat van...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:58
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men ma vind het oke. Me pa zegt er niks van maar ik weet dat die het niks vind. Me broer vind het wel oke en zegt vaak van moet je is naar die en die winkel gaan. Me familie denkt vaak laat der maar ofso maar me tante vind het weer geweldig ofso... trek me er weinig van aan ik ben wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:03
Verwijderd
Mijn moeder vond mijn wijde-broeken-periode niet zo fijn en probeert me vaak in iets te krijgen wat me volgens haar heel mooi zou staan, maar wat ik gewoon echt niet leuk vind. Winkelen wil ze al niet meer met me, omdat ik zo moeilijk ben. Over het algemeen vindt ze het wel leuk, geloof ik, en vindt ze dat ik beter kan combineren dan mijn zus.
Wel is het zo dat ze tegenwoordig zeurt dat mijn broek te laag hangt. *grijns*
Ik geloof dat ze me het liefste in Mexx- en Esprit-kleertjes zou willen zien, maar dat gaat 'r helaas niet lukken.

Mijn vader.. Ach. Ik geloof dat hij het nog geeneens door zou hebben als ik zonder kleren het huis uit zou gaan. :/
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:21
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Vergeleken met twee drie jaar geleden krijg ik weinig reacties op mijn stijl. Ik moet ook zeggen dat mijn stijl wel enorm veranderd is. Ik heb nooit echt aparte kleren gedragen om anders te zijn, ook niet uit protest ofzo maar gewoon omdat ik dat toendertijd mooi vond.. Nou zijn er nog steeds wel invloeden uit die tijd in mijn kleren te zien maar tis wel minder alto'erig zeg maar.. 4 jaar geleden was ik nog 'het meisje met die rare vloerkleed jas' en nou val ik niet meer zo veel op dus krijg ook niet meer zo veel rare blikken of opmerkingen. Mijn ouders vinden me nou eigenlijk wel prima, mijn moeder doet echt alsof ik het nou allemaal begin te leren.. Van klasgenoten hoor ik eigenlijk niet zo veel over mijn kleding en vrienden zeggen af en toe wel eens dat ze iets leuk vinden of niet..

Probeer dit trouwens over je hele omgeving te laten gaan en niet alleen je familie want het 'wat zouden je ouders willen' topic heeft wel enige gelijkenissen..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Alleen als ik mijn Burberry-string aan heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 17:30
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-09-2003 @ 18:23:
Alleen als ik mijn Burberry-string aan heb.
hahahahahahahihihihi
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:34
mijwn
Avatar van mijwn
mijwn is offline
ze zouden mannen moeten verbieden om strings te dragen

mijn stijl is wieeehj haha, ik ben geen kak, ben geen alto *al vind ik tegenwoordig niet zo snel iemand meer alto omdat iedereen alto WIL zijn* mijn moeder vind soms mijn kleers niet leuk, maar dat kan me niks schelen. Verder vind mijn family dat ik me te zwaar opmaak voor iemand van 15 maar dan heb ik zo iets van:



ik doe lekker wat ik wil!!!!
Tegenwoordig moet je wel heel wat doen om op te vallen, als je gothic bent val je niet op, want dat is 1/4 van de school, de kakkers zijn ook 1/4 van de school, de skater de andere 1/4 en dan blijven de nerds nog over....
__________________
turbotwins turbotwins een zweed die praat geen fins
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:37
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Mams blijft het allemaal geweldig vinden ("Och, je bent altijd zo hip." "Jeetje, wat hebben ze toch leuke dingen hè?") en mijn vader maakt het volgens mij toch weinig uit. Als ik maar geen 3/4e broeken aan heb want dat vind ik er belachelijk uit zien ("Zo liepen wij er vroeger bij omdat geen geld voor nieuwe broeken hadden!").
Mijn opa en oma vinden het allemaal maar een beetje raar wat ik draag (ook een spijkerbroek met trui is raar, waar zijn de bloesjes?) en vooral altijd veel te koud ("Kind, met zo'n blote rug wordt je doodziek joh!")
Mijn vrienden vinden het soms een beetje tè anders maar meestal wel ok. Verschilt ook per persoon natuurlijk. De meeste hebben wel een kledingsmaak die redelijk bij de mijne in de buurt komt. Voor 'buitenstaanders' zijn we allemaal vette alto's, maar dat valt hard mee.
Mijn familie zegt er nooit zo veel van maar ik heb het idee dat mijn tante's enzo het wel leuk vinden dat ik 'anders' durf te zijn. En mijn BrEeZaH-nichtjes vinden mij ok omdat ze me goed kennen maar zij zullen mijn kledingstijl wel afkeuren denk ik. Mijn hele levensstijl overigens (ik zuip niet teveel, ik rook niet, ik neuk me niet te pletter (noujah, niet elke week met een ander ) en ik maak huiswerk) maar met die levensstijl zijn mijn ouders wel weer blij eigenlijk.

Maar uiteindelijk bepaal ik toch zelf wat ik aantrek en hoe ik leef.
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:10
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 18-09-2003 @ 15:47:
Denk niet egt dat mijn ouders een probleem hebben met wat ik aantrek, het is niet extreem duur, alternatief, kak, of wat dan oowk, ben een beetje een middenmode qua kleding Ze zeuren alleen als ik me goede kleding aantrek als ik op ut land bezig ben... ja, misschien hebben ze wel gelijk, maar als je heel de dag op een traktor sit ofzow wordt je egt niet vies...
OMG! Zo heerlijk rustiek en authentiek!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:19
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
mijn ouders maakt 't echt niet uit wat ik aandoe hoor

wel leuke opmerking van mn vriend gehad

die vond het zoleuk dat ik gewoon aandeed wat ik zelf leuk vond en me bij dat niks van andere aantrok, en zijn vorige vriendin was na een maand metal toen hij iets met d'r kreeg dat vond ie maar niks, en was juist zo leuk van mij dat ik geen metal luister, en gewoon blijf dragen wat ik eerst ook al deed en niks anders.
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:27
Laïs
Laïs is offline
Ze hebben er nooit commentaar op. Of bijna nooit.
Mijn sandalen vinden ze te plat en mijn haar vinden ze ook niet alles. (hoewel er niets mee is. ).
Als ik thuiskom van 't stad,zeggen ze meestal wel *zucht*,had je dat dan echt nodig?Maar lelijk vinden ze het niet (lees= nog nooit gehoord )
Ze gaat soms mee winkelen. Maar alleen vrijdag avond na school,winkel die we binnen moeten,binnen,passen,mzzz murmelen,kopen en weer naar buiten.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:39
Taeke
Avatar van Taeke
Taeke is offline
Mijn vader vindt het best dat ik deze kledingsmaak heb.
__________________
Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Over het algemeen krijg ik wel positieve reacties. Van ouders, vrienden en onbekende mensen.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:33
Faery
Faery is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-09-2003 @ 15:56:
Ik weet het hehe, deze wil ik gaan kopen:

[afbeelding]


Juah, ik verveel me en ga foto's van m'n schoenen maken.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:35
Verwijderd
Hmm, ik ken eigenlijk niemand die echt commentaar heeft..

Mn oma en tante zeggen ongeveer altijd wanneer ze me zien dat ik er weer zo leuk uitzie en mn moeder zegt het ook vaak bijv. vlak voor ik uitga.

mn vader vind het soms iets té, te opvallend dan.. Maar meestal vind hij het ook leuk..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:52
Verwijderd
Mn ouders hebben er soms wel commentaar op, vooral mn vader... Mn moeder eerst ook, maar die laat me nu gewoon lekker mn gang gaan
Als we familliedag hebben willen ze wel dat ik in blousejes enzo ga lopen (niet dat ik dat doe, maar goed ) want mn hele famillie is over het algemeen best wel erg ehm... netjes zo van als ik binnenloop, dat dan echt alle ogen op mij gericht zijn, en dat ik dan hele tijd stom commentaar krijg etc. maarja Mn vrienden maakt het niet zoveel uit wat ik draag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2003, 20:39
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
De gangbare stijl hier in dit boerendorp op 't platteland is korte geblondeerde stekeltjes en hempjes van de coolcat met bijpassende spijkerribgebleektebroek. Ik krijg dus vaak, van zowel ouders, vrienden en voorbijgangers, te horen dat ik m'n haar moet knippen (niet dat 't echt lang is ofzo, maar wel een beetje voor m'n ogen en een bijnamatje), dat m'n shirts te klein zijn, m'n broeken te vaal en allstars/andere sneakers voor meisjes zijn. Achja.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 20:40
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-09-2003 @ 20:33:
[afbeelding]

Juah, ik verveel me en ga foto's van m'n schoenen maken.
Volgens mij zijn het dezelfde maar ipv een leren plaat een ijzeren, lopen die dingen trouwens een beetje comfortabel?
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:39
Verwijderd
Nooit commentaar gehad van mijn ouders...maar ja, dat heb je als je veel met grafische vormgeving bezig bent...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:43
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik mag helemaal zelf weten welke kleding ik draag (gelukkig wel..)
En hoe ik m'n haar heb enzo
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:53
Faery
Faery is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 18-09-2003 @ 21:40:
Volgens mij zijn het dezelfde maar ipv een leren plaat een ijzeren, lopen die dingen trouwens een beetje comfortabel?
Jup, ijzeren plaat.

En ze lopen stukken beter dan het gemiddelde paar kisten (of die van mij waren gewoon zo brak :]), dus
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:13
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-09-2003 @ 22:53:
Jup, ijzeren plaat.

En ze lopen stukken beter dan het gemiddelde paar kisten (of die van mij waren gewoon zo brak :]), dus
prima thanx
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 06:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik krijg nooit commentaar.. nouja als ik iets nieuws gekocht heb, kijken ze even vreemd.. maar als ik het dan aanheb is er no problemo

Mijn moeder vindt het belangrijker dat ik er uitzie zoals ik wil dan dat ik me in haar favo kleren ga hijsen.
maar voor de rest maakt ze zich niet druk om mijn kledingstijl en die van mn broers
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:58
feline
feline is offline
Mijn ouders vinden mijn kledingstijl wel leuk, voor zover ik weet. Ze zijn altijd wel enthousiast als ik met nieuwe dingen thuiskom.

Mijn vader probeerde me wel in mijn 11-jarige tuinbroekenperiode van die dingen af te praten. ("Ik dacht dat we na die baas-in-eigen-buik-golf daar wel van af waren, ze zijn zo spuuglelijk .") Toen vond ik het irritant, achteraf gezien was het een goede zet van hem.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:09
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
m'n ma zegt alleen dat ik wat minder gel moet indoen.. verder vindt ze alles goed.. m'n pa kan het allemaal geen reet schelen, hij wil alleen dat wat minder klakkeloos zijn geld uitgeef
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:19
Verwijderd
Mijn ouders zeggen er niks van. Ik heb al vanaf mijn 13e/14e "vage" kapsels gehad. (dredz, hanekam, spikes)
Maar nooit echt kritiek gehad. Mijn ouders hebben zo'n instelling van: als ik er maar niet mee hoef te lopen vin ik het prima
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 12:33
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
mn ouders zeggen nix van de kleren die ik aantrek. mn hele familie ook niet. ik verf mn haar in extreme kleuren (zoals rose en groen), en daar krijg ik alleen maar simpele pestige opmerkingen over.

op school is dat wel anders. kheb met veel kakkers ruzie, omdat ik andere kleren aantrek dan zij. terwijl skate/kakker prima samengaat. alleen veel mensen krijgen slechte voorbeelden van skaters om naar te kijken enzo. dus op school ben ik niet heel erg gelieft bij de trends enzo.

ik trek liever skate kleren aan, maar soms probeert mn moeder m van die casual kleren aan te smeren, waarin ik dus echt niet ga lopen. maar ik zie het nut er ook niet van een om te zeggen als ouder tegen kind : "trek dat uit."
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:13
chaostar
chaostar is offline
M'n ouders hadden eerst af en toe zoiets van "wat heb je nou weer aan". Maar ze vonden het beter dan dat ik in Ralph Laurens ging lopen wat eigenlijk het gangbare op m'n school was, want dat paste totaal niet bij mij. Scheelde hen trouwens ook weer flink in de portemonnee.

Nu zijn ze er aan gewend en kijken ze verbaasd op als ik met een spijkerbroek van de H&M thuiskom. (commentaar: dat vind ik helemaal niet bij je passen, het is meer wat voor je zus.) M'n moeder vind het geloof ik wel grappig, een keer bij de V&D: Nee je moet niet die zwarte kousen nemen dan lijkt het net alsof je naar de kerk gaat, dan kan je beter die rood zwart gestreepte nemen, dat past beter. M'n vader was eerst een beetje teleurgesteld omdat ik een bepaalde lakbroek niet had gekocht omdat ik er niet zo snel in rond zou gaan lopen omdat het een nogal extreem-heupbroek model had. Toen ik 'm daarna in de winkel liet zien, was ie geloof ik toch wel blij dat ik 'm niet gekocht had...

Qua uiterlijk (haardracht, make up) vinden ze alles wel best, omdat ze weten dat ik zelf toch nooit té vreemde dingen doe (en dan nog zouden ze me niks verbieden, hooguit me er op attent maken dat ik welleens opmerkingen zou kunnen krijgen). Het enige wat ik vaak te horen krijg is: Ga toch eens lekker in de zon zitten, dat is goed voor je (Ik ben redelijk bleek van mezelf, maar in de zon zitten doe ik weinig omdat ik daar vaak hoofdpijn van krijg)
__________________
I don't make mistakes (just happy accidents)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 13:17
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
mn moeder vind het allemaal geweldig, al heeft ze wel vaak commentaar op mn manier van geld uitgeven.

op school zijn de meesten vooral verbaast dat ik helemaal geen depressieve, satan-erende junk ben zoals ze maar vast haden ingevuld en nu ze wat beter leren kennen vragen ze ook veel meer, in plaats van alsmaar gelijk aan te nemen wat ze in de 1e instantie in hun hoofd halen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:49
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 19-09-2003 @ 13:33:
maar ik zie het nut er ook niet van een om te zeggen als ouder tegen kind : "trek dat uit."
het leuke is dat je dat achteraf pas beseft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten "Rupert, amongst others." - Kritiek gewild!
Bacterial-Ash
9 01-11-2012 08:35
Vrije tijd Oosterse vechtsporten (again)..
Lucipher
22 21-10-2007 23:26
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Verhalen & Gedichten Ladies and gentlemen: 't Harde
jsoes
4 24-12-2003 20:48
Lifestyle wanneer zou jij je lifestyle veranderen
prinses eowyn
64 23-06-2003 08:54
Levensbeschouwing & Filosofie Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien?
Rerisen Phoenix
30 16-02-2003 19:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.