Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2020, 18:40
Verwijderd
Als de pubers tenminste willen antwoorden

Wat is op dit moment het grootste probleem in je leven en waar ben je heel erg trots op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2020, 18:40
Verwijderd
Wat is je grootste probleem met ouders?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:41
Verwijderd
Wat vind je van de volwassenen hier en ook in de echte wereld?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:41
Verwijderd
Heb je een bepaald beeld bij volwassenen?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:43
Verwijderd
Wat definieert jullie generatie?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:43
Verwijderd
Waar zie je tegenop als je later volwassen bent en waarom?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:44
Verwijderd
Wat is het vreemdste aan volwassenen in het algemeen?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:50
Verwijderd
Wat vinden jullie van influencers? Vinden jullie instagram ook vervelend?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:50
Verwijderd
Wat willen jullie later worden?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:50
Verwijderd
Luisteren jullie nog naar jullie ouders?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:50
Verwijderd
(ik hoop het niet om eerlijk te zijn)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:51
Verwijderd
Wie zijn jullie idealen in deze wereld!?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:52
Verwijderd
Heb je weleens nagedacht over de toekomst? Hoe ziet die eruit voor jou?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:53
Verwijderd
Citaat:
(ik hoop het niet om eerlijk te zijn)
Meh.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat vind je van de volwassenen hier en ook in de echte wereld?
Hier zijn ze erg leuk.
In de echte wereld: Ligt aan de persoon
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:53
Verwijderd
WAT WIL JE LATER WORDEN!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb je een bepaald beeld bij volwassenen?
Ze zijn grote kinderen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Hier zijn ze erg leuk.
In de echte wereld: Ligt aan de persoon
Okay, ik verwacht dus wel iets meer dan twee regels eah
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2020, 18:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
WAT WIL JE LATER WORDEN!?!?!?!
Ik wil graag Wiskundige / Programmeur worden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Okay, ik verwacht dus wel iets meer dan twee regels eah
Oke dan, wil je dat ik uit mijn nek lul
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van influencers? Vinden jullie instagram ook vervelend?
Ze moeten van mij gekookt worden in lava.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Oke dan, wil je dat ik uit mijn nek lul
Nee! Maar de wereld houdt niet op bij het simpelweg opzeggen van feiten Geef eens een voorbeeld! Wat is het verband precies, waarom zijn ze hier wel chill en buiten afhankelijk van de persoon en wat doen ze dan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ze moeten van mij gekookt worden in lava.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 18:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nee! Maar de wereld houdt niet op bij het simpelweg opzeggen van feiten Geef eens een voorbeeld! Wat is het verband precies, waarom zijn ze hier wel chill en buiten afhankelijk van de persoon en wat doen ze dan?
Ik ben over een half uurtje terug met een uitgebreide antwoord, van alle vragen hiero.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:09
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat vind je van de volwassenen hier en ook in de echte wereld?
De volwassenen hier zijn best wel chiller dan volwassenen in de echte wereld. De volwassenen hier hebben nog "een kinderlijke spirit", en zijn niet vergeten hoe het voelt om een kind te zijn. De meeste volwassenen zijn dat weer al vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2020, 19:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Luisteren jullie nog naar jullie ouders?
Haahahahahahaha, neuj.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:11
Verwijderd
Vertellen jullie je ouders niets, weinig, sommige dingen, veel, alles? Een van de twee?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:12
Verwijderd
Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar en wat vind je daarvan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Vertellen jullie je ouders niets, weinig, sommige dingen, veel, alles? Een van de twee?
Weinig tot niets.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar en wat vind je daarvan?
Bij elkaar. Ze moeten het zelf weten. Wat ik daar vind? Oke.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Om eerlijk te zijn wil ik niet te veel praten over mijn ouders. K dank.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Heb je weleens nagedacht over de toekomst? Hoe ziet die eruit voor jou?
De toekomst, jah. Ik wil genieten van het leven. Zorgeloos het leven in. Ik wil dingen doen wat ik leuk vind.

De toekomst is nog altijd onzeker. Ik weet niet waar ik zou belanden, maar ik hoop tenminste dat ik het wel red in het leven. Ik zou graag bij een beta-universiteit studeren. en dingen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Maar voor nu ziet het voor mij hopeloos uit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
/emotionele_moment
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Maar voor nu ziet het voor mij hopeloos uit.
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Waarom?
Ik heb motivatie verloren voor school. Meestal ben ik bezig met het leren van programmeertalen, en ook nog Wiskunde.

Ik heb "de drive" verloren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-05-2020, 19:38
Verwijderd
Ik wil Destruct! als broertje en dan gaan we als broertje en grote zus lekker wandelen en kan hij zijn hart luchten en dan zeg ik dat het wel goed komt schatje. <3
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:39
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaa! Ik wil ook een broertje van 14/15/16
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:40
Verwijderd
Ja! Ik mis dat echt, Destruct! mag ook heus mijn adoptiebroertje worden en als hij mijn buurjongen was ofzo dan zouden we dat echt doen <3
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:41
Verwijderd
Ik denk oprecht dat een hoop kiddos mijn verhaal wel inspirerend zouden vinden en dat is stiekem ook mijn bedoeling want DESTRUCT GEEF NOOIT OP
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Meestal ben ik gewoon cynisch, en een shitposter. Misschien doe ik dat om mijn echte ik te verbergen. Ik zit nog steeds in zo'n identiteitscrisis ding dong. Ik weet niet of ik echt tevreden ben met mezelf. Waar moet ik naartoe?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb motivatie verloren voor school. Meestal ben ik bezig met het leren van programmeertalen, en ook nog Wiskunde.

Ik heb "de drive" verloren
Mijn hoofd is te langzaam om hier echt inhoudelijk op te reageren. Ik vind je wel dapper en stoer en de drive wordt overschat. Gewoon leven en het minimale doen is soms al genoeg. Zorgen dat je blijft staan is soms alles wat je kunt doen en dan is dat voldoende en alles wat je kunt doen. Kusje voor jou <3
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dankjulliewel voor al die lieve reacties. Ik weet niet hoe ik er op moet reageren.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 19:45
Verwijderd
Ik was zaterdag bij mijn broertje en zijn gezin en toen ik m'n fiets had neergezet keek m'n 3 jarige nichtje heel hoopvol en vragend naar haar papa en mama en toen knikte ik en zei m'n broertje "Ome Bas mag je altijd knuffelen." en toen vloog ze me letterlijk om m'n nek en wat een kracht heeft dat kind.

En nu moet ik huilen omdat ik er zo gelukkig van word.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 20:23
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Wat willen jullie later worden?
god
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 20:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Teringveel vragen ik beantwoord ze allemaal
Citaat:
Als de pubers tenminste willen antwoorden

Wat is op dit moment het grootste probleem in je leven en waar ben je heel erg trots op?
mijn grootste probleem is mn gezinssituatie, en hoe ik momenteel in mn vel zit.
ik vind het eerlijk gezegd moeilijk om iets te zeggen waar ik trots op ben. Als ik iets per se zou moeten noemen, zou ik iets zeggen van mijn voetbalspel.
Citaat:
Wat is je grootste probleem met ouders?
ze lijken te veel mijn leven over te willen nemen terwijl ik juist bezig ben met mijn vleugels uitsla
Citaat:
Wat vind je van de volwassenen hier en ook in de echte wereld?
Anders. Volwassenen hier lijken een stuk vriendelijker/minder serieus op het forum dan in het echt. Tenzij er natuurlijk een mongool langskomt. In het echt lijken volwassenen ook minder te pikken.
Citaat:
Heb je een bepaald beeld bij volwassenen?
sommigen vind ik kut anderen vind ik wel ok of gewoon top
Citaat:
Wat definieert jullie generatie?
Misbaksels die de aarde naar de verdoemenis gaan helpen
Citaat:
Waar zie je tegenop als je later volwassen bent en waarom?
Ik denk dat ik geen partner krijg, en ik weet niet of ik alleen kan wonen.
Citaat:
Wat is het vreemdste aan volwassenen in het algemeen?
ze lijken heel erg gefixeerd te zijn op de regels, en af en toe proberen ze te zoeken naar iets om over te zeiken
Citaat:
Wat vinden jullie van influencers? Vinden jullie instagram ook vervelend?
ik vind het triest dat dat soort mensen influencers zijn. Hun taal spreekt me niet aan en hun muzieksmaak al helemaal niet.
Citaat:
Wat willen jullie later worden?
leraar
Citaat:
Luisteren jullie nog naar jullie ouders?
in sommige gevallen wel, in anderen wil ik mn eigen weg bepalen
Citaat:
Wie zijn jullie idealen in deze wereld!?
heb ik niet
Citaat:
Heb je weleens nagedacht over de toekomst? Hoe ziet die eruit voor jou?
ik denk er te veel over, ik zie mezelf in een flatje, geen partner en leraar. Hooguit een huisdier, en waarschijnlijk is het huis een grote pleuriszooi omdat ik te lui ben zooi op te ruimen
Citaat:
WAT WIL JE LATER WORDEN!?!?!?!
Leraar
Citaat:
Vertellen jullie je ouders niets, weinig, sommige dingen, veel, alles? Een van de twee?
amper, ik doe zo veel mogelijk alleen.
Citaat:
Zijn je ouders gescheiden of bij elkaar en wat vind je daarvan?
bij elkaar, ik heb daar geen mening over. Het is zoals het is.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2020, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Teringveel vragen ik beantwoord ze allemaal
Vind ik leuk!!

Citaat:
mijn grootste probleem is mn gezinssituatie, en hoe ik momenteel in mn vel zit.
ik vind het eerlijk gezegd moeilijk om iets te zeggen waar ik trots op ben. Als ik iets per se zou moeten noemen, zou ik iets zeggen van mijn voetbalspel.
Het maakt niet uit wat ik er van vind, als je ervaring is dat je thuissituatie kut is dan is dat gewoon kut Ik hoop dat je daar snel uitkomt maar ik wil wel benadrukken dat het niet iets is wat vanzelf gaat.
En ik wist niet dat je zo into voetbal was! Op welk niveau speel je?

Citaat:
ze lijken te veel mijn leven over te willen nemen terwijl ik juist bezig ben met mijn vleugels uitsla
Op welke manier uit zich dat? Hoe ga je ervoor zorgen dat dit verandert?

Citaat:
Anders. Volwassenen hier lijken een stuk vriendelijker/minder serieus op het forum dan in het echt. Tenzij er natuurlijk een mongool langskomt. In het echt lijken volwassenen ook minder te pikken.
Yeah, ik heb daar een gedeeltelijke verklaring voor. En een schouderklopje voor mezelf. De leerlingen die in de MR/GMR zitten bij ons die vinden me allemaal "chill" op dezelfde manier als jullie me hier chill vinden. Alleen ben ik in het echt in een officiële vergadering een klein beetje voorzichtiger met m'n bewoordingen. Maar niet heel erg! En ik moet ook zeggen dat zij nou juist diegenen zijn die alleen maar dingen zeggen waar ik het mee eens ben of die ik voor kennisgeving aanneem. Ouders zeggen de meest ongeïnformeerde dingen en daarna docenten. Maar van docenten is het erger en ouders zien vaker dingen die gaan over werkomstandigheden hahahahaha.

Citaat:
sommigen vind ik kut anderen vind ik wel ok of gewoon top
Okay, je stereotypeert dus helemaal niet. TOP!

Citaat:
Misbaksels die de aarde naar de verdoemenis gaan helpen
Denk je dat echt? Ik heb juist heel veel vertrouwen in jullie generatie. En dit is de derde generatie 15-jarigen die ik bewust meemaak.

Citaat:
Ik denk dat ik geen partner krijg, en ik weet niet of ik alleen kan wonen.
Waarom denk je dat je mogelijk niet alleen kan wonen? Dat is echt voorbehouden aan zo'n ongelofelijk klein percentage van de bevolking... Das echt heeeeeeel ver verwijderd van welk geestelijk of lichamelijk probleem wat je hebt dan ook. Je kan ook overdrijven...... Ik bedoel, tot hier vond ik het een leuk antwoord om te lezen en ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf ook echt daadwerkelijk denkt.

Citaat:
ze lijken heel erg gefixeerd te zijn op de regels, en af en toe proberen ze te zoeken naar iets om over te zeiken
Grappig. In mijn ervaring zijn Nederlanders allemaal gefixeerd op regels die allemaal voor iedereen behalve henzelf gelden. En bijna iedereen denkt zoals jij en bijna niemand ziet the bigger picture waarin het een karikatuur van zichzelf wordt.

[quote]leraar[/qoute]


Citaat:
in sommige gevallen wel, in anderen wil ik mn eigen weg bepalen
Oprecht

Citaat:
ik denk er te veel over, ik zie mezelf in een flatje, geen partner en leraar. Hooguit een huisdier, en waarschijnlijk is het huis een grote pleuriszooi omdat ik te lui ben zooi op te ruimen
Wajooo weet je hoeveel seks zelfs lelijke leraren hebben!!!

Citaat:
Leraar
Citaat:
amper, ik doe zo veel mogelijk alleen.
Waarom? Denk je dat het er beter van wordt om dingen alleen te doen?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 09:17
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is nu online
Citaat:
Ik denk oprecht dat een hoop kiddos mijn verhaal wel inspirerend zouden vinden en dat is stiekem ook mijn bedoeling want DESTRUCT GEEF NOOIT OP
Ga je nu meedoen met dreamschool?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 09:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Het maakt niet uit wat ik er van vind, als je ervaring is dat je thuissituatie kut is dan is dat gewoon kut Ik hoop dat je daar snel uitkomt maar ik wil wel benadrukken dat het niet iets is wat vanzelf gaat.
En ik wist niet dat je zo into voetbal was! Op welk niveau speel je?
ik ben al heel lang een fan van voetbal om het zelf te doen en te kijken. Ik ben fan van Ajax en Liverpool. zelf heb ik bij amateurclubs gespeeld, en op elke positie. Van keeper naar CAM ik heb overal weleens gespeeld. Ook linksachter en rechtsbuiten. Ik heb dit 3 seizoenen gedaan maar kwam keer op keer bij een kutteam wat meer kwam om te kutten dan om te spelen. Halverwege het 3e seizoen ben ik in elkaar geslagen na de wedstrijd omdat ik boos was dat iemand een eigen goal maakte. Dus toen ben ik gestopt met bij een vaste club zitten. Ik heb veel vrienden die ook op voetbal zitten, dus als ze een extra wissel nodig hebben, of een reservekeeper, dan val ik vaak. Zo heb ik vaak eens in de 2 weken wel een wedstrijd om te spelen. Af en toe doe ik ook mee met trainingen. Heel leuk! We hebben 4 verenigingen hier en ik heb in 2 maanden tijd bij alle clubs wel een wedstrijd gespeeld. Het leukste was dat ik een keer de halve finale van de beker mocht spelen, als keeper. Het was 1-1 na FT dus het werden strafschoppen. het was 8-8 na 10 penalty's dus ja ik mocht er ook eentje nemen. Het mooie was dat ik die van hem wel pakte en zelf heel triest een panenka deed. De finale heb ik echter niet gespeeld.
Citaat:
Op welke manier uit zich dat? Hoe ga je ervoor zorgen dat dit verandert?
ik heb aangegeven dat ik het prettig vind om alleen te eten, of met schoolwerk wil ik graag met rust gelaten worden. Mijn ouders gaan er dan juist voor zorgen dat ik mee eet met het gezin (ook al is dat 5 min eten 30 min verveling) of dan vragen ze ongeveer elk uur: Ben je met school bezig? welk vak doe je? En dan vervolgens boos worden dat ze niet hebben kunnen focussen op hun werk omdat er steeds dingen tussendoor kwamen

Citaat:
Denk je dat echt? Ik heb juist heel veel vertrouwen in jullie generatie. En dit is de derde generatie 15-jarigen die ik bewust meemaak.
Ik denk het wel, want ik heb veel dingen gezien van "de jeugd van tegenwoordig" en die dingen staan me totaal niet aan. Hier is afgelopen week nog een oma in elkaar geslagen door 15-jarigen. Als dit de nieuwe generatie voor moet stellen dan is de mensheid gedoemd.

Citaat:
Waarom denk je dat je mogelijk niet alleen kan wonen? Dat is echt voorbehouden aan zo'n ongelofelijk klein percentage van de bevolking... Das echt heeeeeeel ver verwijderd van welk geestelijk of lichamelijk probleem wat je hebt dan ook. Je kan ook overdrijven...... Ik bedoel, tot hier vond ik het een leuk antwoord om te lezen en ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf ook echt daadwerkelijk denkt.
Nou ja ik heb mijn hoofd gezien in de spiegel, ik vind mezelf gewoon echt heel kut in vrijwel alles wat ik doe. Daarom is het ook zo moeilijk om iets op te noemen waar ik trots op ben. Ik heb ook aangegeven voor mezelf dat ik niet ga zoeken naar een vriendin. Dat is zodat ik me op andere dingen kan focussen. Als ik dat dus volhoud ga ik dus alleen wonen.

Citaat:
Wajooo weet je hoeveel seks zelfs lelijke leraren hebben!!!
Ik heb daar eerlijk gezegd geen ervaring mee

Citaat:
Waarom? Denk je dat het er beter van wordt om dingen alleen te doen?
Ik denk het wel. En met name, met sommige dingen hebben mijn ouders niets te maken. Ze weten bijvoorbeeld niet dat ik op dit forum zit. Ik schaam me er niet voor, als ze het willen zien is dat prima. Maar eigenlijk hebben ze er geen zak mee te maken met wat ik hier allemaal post. met name is het ook prettig dat ze dit niet weten omdat hier zooi staat die ik nog niet aan hen heb vertelt. Maar als ze het willen zien, dan zal ik het uitleggen. No problem. Maar ik ga niet zooi aan hen vertellen zodat ze het maar weten. Dat is pure onzin.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2020, 11:25
Verwijderd
Citaat:
ik ben al heel lang een fan van voetbal om het zelf te doen en te kijken. Ik ben fan van Ajax en Liverpool. zelf heb ik bij amateurclubs gespeeld, en op elke positie. Van keeper naar CAM ik heb overal weleens gespeeld. Ook linksachter en rechtsbuiten. Ik heb dit 3 seizoenen gedaan maar kwam keer op keer bij een kutteam wat meer kwam om te kutten dan om te spelen. Halverwege het 3e seizoen ben ik in elkaar geslagen na de wedstrijd omdat ik boos was dat iemand een eigen goal maakte. Dus toen ben ik gestopt met bij een vaste club zitten. Ik heb veel vrienden die ook op voetbal zitten, dus als ze een extra wissel nodig hebben, of een reservekeeper, dan val ik vaak. Zo heb ik vaak eens in de 2 weken wel een wedstrijd om te spelen. Af en toe doe ik ook mee met trainingen. Heel leuk! We hebben 4 verenigingen hier en ik heb in 2 maanden tijd bij alle clubs wel een wedstrijd gespeeld. Het leukste was dat ik een keer de halve finale van de beker mocht spelen, als keeper. Het was 1-1 na FT dus het werden strafschoppen. het was 8-8 na 10 penalty's dus ja ik mocht er ook eentje nemen. Het mooie was dat ik die van hem wel pakte en zelf heel triest een panenka deed. De finale heb ik echter niet gespeeld.
Daar zitten termen bij waar ik niets van snap Zit je ook bij een vereniging zodat je iedere week kan trainen?

Citaat:
Ik denk het wel, want ik heb veel dingen gezien van "de jeugd van tegenwoordig" en die dingen staan me totaal niet aan. Hier is afgelopen week nog een oma in elkaar geslagen door 15-jarigen. Als dit de nieuwe generatie voor moet stellen dan is de mensheid gedoemd.
https://historyhustle.com/2500-years...er-generation/
Uit cijfers blijkt ook juist niet dat er zorgen zijn op dit vlak, dit soort criminaliteitscijfers daalt al sinds de jaren '70. Ik vind het ook ontzettend oneerlijk om vanuit incidenten een hele groep zo te stereotyperen.

Je bent soms best wel een oude zeikerd en je valt in dezelfde "ik-zie-het-in-de-media-dus-het-is-nu-echt-overal"-val als chagrijnige ouwe lijken Doe er wat aan want als je je op deze manier blijft opstellen dan zal je leven niet veel verschillen van dat van moppersmurf/daniel als je volwassen bent. Van die mensen die chagrijnig worden als ze per ongeluk een paar spetters water op hun huid krijgen als ze net voorbij een zwembad lopen waar kinderen in zitten te spelen bijvoorbeeld. Of kapotgaan als ze de spaarpunten van de DE-verpakking scheef uitknippen.

Citaat:
Nou ja ik heb mijn hoofd gezien in de spiegel, ik vind mezelf gewoon echt heel kut in vrijwel alles wat ik doe. Daarom is het ook zo moeilijk om iets op te noemen waar ik trots op ben. Ik heb ook aangegeven voor mezelf dat ik niet ga zoeken naar een vriendin. Dat is zodat ik me op andere dingen kan focussen. Als ik dat dus volhoud ga ik dus alleen wonen.
Ja, jij bent toch echt de enige die de lat schijnbaar zo hoog legt. Wat je hier opschrijft is in ieder geval nog steeds totaal onrealistisch. Je bent geen 79 eah. Gedraag je niet zo.

Citaat:
Ik denk het wel. En met name, met sommige dingen hebben mijn ouders niets te maken. Ze weten bijvoorbeeld niet dat ik op dit forum zit. Ik schaam me er niet voor, als ze het willen zien is dat prima. Maar eigenlijk hebben ze er geen zak mee te maken met wat ik hier allemaal post. met name is het ook prettig dat ze dit niet weten omdat hier zooi staat die ik nog niet aan hen heb vertelt. Maar als ze het willen zien, dan zal ik het uitleggen. No problem. Maar ik ga niet zooi aan hen vertellen zodat ze het maar weten. Dat is pure onzin.
Dit leest alsof je denkt dat hier rondhangen crimineel en problematisch is Maar euh; ook hier denk ik; hoezo denk je dat deze fase van je leven de rest van je leven zal gaan duren? Voor je het weet woon je niet meer thuis hoor, gap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.