Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 15:07
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hoi, ik zit met een probleempje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het zit zo: een jongen van mijn werk flirt best vaak met me. Maar aangedien hij met veel meisjes flirt, maakt me dat niet zo heel veel uit, ik ga er gewoon niet op in. Soms flirt ik terug voor de grap. Eén keer hadden we bijna afgesproken maar aangedien ik vond dat het niet verder dan geflirt moest gaan, ben ik niet komen opdagen op die afspraak. Ik zei sorry daarvoor en hij bleek een beetje boos te zijn, 'omdat hij zich er heel wat van had voorgestelt'. (wat bedoelt ie daarmee?? ) En de laatste tijd lijkt het alsof hij me met dat geflirt echt verder probeert te krijgen. Ik weet eigenlijk niet wat hij van me wilt, of hij me echt het bed probeert in te krijgen....hij staat bij veel meisjes wel bekend als n player, maar hij zelf blijft maar volhouden dat hij dat niet is.
Ik was op dat moment wel een beetje aan het twijfelen, of ik eigenlijk niet meer met hem wou, of dat ik toch niet meer voor hem voelde, dat geef ik eerlijk toe. Ik bedoel, ik kreeg de kans om met hem te kunnen zoenen enz dus toen ging ik toch ff twijfelen en nadenken....toch heb ik de boot afgehouden alhoewel we wel nog vaak flirtten. Maar nu hoorde ik laatst van een vriend dat hij al twee weken een vriendin heeft. En het blijkt dus ook echt waar te zijn. Ik was daar behoorlijk pissig om, ik vertrouwde hem, en we vertelden elkaar eerst altijd van elkaars liefdesleven. Waarom verteld hij me dit dan niet?? Wil hij graag met me blijven flirten ofzo zonder dat ik van zn vriendin afweet? En hij wou met me afspreken, misschien wel voor de sex, terwijl hij een vriendin heeft!! Ik vind het een kutstreek van hem, ik vind het ook heel pijnlijk voor zijn vriendinnetje en voor mezelf vind ik het ook niet echt leuk. Het heeft mij ook pijn gedaan. Waarom heeft hij het me niet gewoon verteld??! Was hij dan bang om mij kwijt te raken ofzo? Nu negeer ik hem ook, ik zeg hoogstens 'hoi' maar nu wil hij dus weten wat er is. Ik wil het hem niet uitleggen, maar hij heeft me zelfs al gebeld, terwijl hij normaal nooit belt. Hij wil het zo graag weten! Maar ik ben bang dat hij het niet snapt, omdat hij het volgens mij normaal vindt wat ie allemaal doet. Dat zegt ie ook vaker, dat ie dat flirtten nog vrij normaal vindt, 'want het zijn allemaal leuke meiden waarmee hij dat doet dus waarom niet?'
Hij wil toch dat ik uitleg wat me dwarszit, maar wat moet ik nou doen?
Moet ik het vertellen wat ik op dit moment van zijn doen en laten vind? Dat vind ik zo moeilijk, aangedien de kans groot is dat hij me niet eens snapt!!
Ik weet nog niet eens of ik wel gelijk hierin heb, of dat mijn mening ook juist is, op dit moment twijfel ik aan alles......ik ben bang dat als ik vertel wat me dwarszit, dat hij denkt dat ik gewoon jaloers ben.....en ik weet ook niet of hij nog de moeite waard is om een vriendschap mee te behouden.....ik hoop dat jullie dit verhaal een beetje snappen en dat jullie me kunnen helpen!! Alvast heel erg bedankt, veel liefs en xxxjes Felicity
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2002, 16:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
zeg hem gewoon dat je hem een loser vindt, als hij achter de rug van z'n vriendin om met andere meisjes flirt en zelfs afspraakjes maakt (want jij zult wel niet de enige zijn ). Dan snapt-ie het maar niet! JOU is-ie iig niet waard!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 20:59
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Felicity, jij denkt teveel na. Oh, trouwens wel erg bot om niet op een date op te komen dagen. Zoals de waard is...
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 21:22
*Marieke*
Avatar van *Marieke*
*Marieke* is offline
Ja maar je hebt zelf toch een vriend dus jij bent ook niet echt eerlijk!
__________________
~-~- It's in YOUR eyes -~-~
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 12:03
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
ik heb geen vriend......... ....what do ya mean??!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 12:05
J_Jahman_W
J_Jahman_W is offline
Player Player?!?!?!?!?!

WIE RIEP MIJ???

Ik ben er al sorry hoor, maar players zijn goed, die leren meisjes wat ze nog moeten leren.

MOD IS OFF

LATAH!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Liefde & Relatie 'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten...
Verwijderd
54 12-07-2004 19:25
Liefde & Relatie hoe moet ik het hem uitleggen?
o0BeKsKuH0o
38 12-01-2004 18:26
Liefde & Relatie moet ik het zeggen of doodzwijgen?
MeCute1983
8 07-09-2003 19:43
Liefde & Relatie Wat als het gigantisch op het randje hangt..?
Verwijderd
15 17-04-2002 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.