Oud 09-06-2004, 20:00
Verwijderd
Ik vroeg me af wat er nou allemaal gebeurt als je stoned/high bent.
Wat voel je dan?
Wat zie je dan?
Of wat gebeurt er dan allemaal met je?
En hoe komt dat dan?

Ik wil het wel weten maar zelf zou ik het denk echt niet zomaar uitproberen....(denk ik..)

byezz...-X³-
Advertentie
Oud 09-06-2004, 20:11
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 20:00 :
Ik vroeg me af wat er nou allemaal gebeurt als je stoned/high bent.
Wat voel je dan?
Wat zie je dan?
Of wat gebeurt er dan allemaal met je?
En hoe komt dat dan?

Ik wil het wel weten maar zelf zou ik het denk echt niet zomaar uitproberen....(denk ik..)

byezz...-X³-
je gaat binnenin echt helemaal kapot
eigenlijk niet maar gewoon heel relaxt. Als je het nog nooit gedaan hebt kun je beter met een waterpijp beginnen, zoek een waterpijp op op internet en bouw hem na! Giet hier inplaats van het water sterke drank in. en sucke maar

groeten
Oud 09-06-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
muertesoulfly schreef op 09-06-2004 @ 20:11 :
je gaat binnenin echt helemaal kapot
eigenlijk niet maar gewoon heel relaxt. Als je het nog nooit gedaan hebt kun je beter met een waterpijp beginnen, zoek een waterpijp op op internet en bouw hem na! Giet hier inplaats van het water sterke drank in. en sucke maar

groeten
hoe kan het nou weer relaxt zijn als je binnenin kapot gaat? klink nie so logisch...
Oud 09-06-2004, 20:17
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 20:00 :
Ik vroeg me af wat er nou allemaal gebeurt als je stoned/high bent.
Wat voel je dan?
Wat zie je dan?
Of wat gebeurt er dan allemaal met je?
En hoe komt dat dan?

Ik wil het wel weten maar zelf zou ik het denk echt niet zomaar uitproberen....(denk ik..)

byezz...-X³-
Is persoonlijk
maar ik voel hoor alles intensiever zegmaar
je kan echt helemaal met de muziek meegaan
als je gaat nadenken kunnen er de mafste ideen uitkomen

maar wat je in de gaten moet hebben

de ene wiet / hash is de andere niet
de uitwerkingen kunnen veel verschillen

magoed de 1e x dat ik het probeerde merkte ik er helemaal nix van
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 09-06-2004, 20:26
Verwijderd
Mwoa, je wordt duf, creatiever, je beleeft de wereld intenser; kleuren zijn feller, muziek is mooier.

Vreetkicks...
Oud 09-06-2004, 20:36
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
We gaan dat meisje aan de drugs helpen
Oud 09-06-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
muertesoulfly schreef op 09-06-2004 @ 20:36 :
We gaan dat meisje aan de drugs helpen
Ja.

Als je niet blowt hoor je er niet bij hoor!

Alle leuke, coole mensen doen het!

Je durft het niet hè?!
Oud 09-06-2004, 20:42
muertesoulfly
muertesoulfly is offline
je persoonlijkheid wordt er opener van, je kan meer kwijt aan mensen, bent relaxter, het is echt hemels, helpt tegen de pijn...
heroine
Oud 09-06-2004, 21:02
Verwijderd
Duivelgeval wiens naam verkeerd is gespeld en muertesoulfly, in geen geval . Ook voor de lol niet.
Oud 09-06-2004, 21:25
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik heb echt altijd een vreetkick
Je voelt alles intenser...als je hand slaapt Woow dat voelt dan echt zo fucking weird.
Als je melig bent word je nog meliger als je moe bent word je nog moeier..
laatst ging ik mijn kont laten zien aan fietsers
Je word gewoon veel relaxter enzo raak meer gefixeerd door dingen kan echt uren naar een grassprietje zitten staren.
Oud 09-06-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
muertesoulfly schreef op 09-06-2004 @ 20:42 :
je persoonlijkheid wordt er opener van, je kan meer kwijt aan mensen, bent relaxter, het is echt hemels, helpt tegen de pijn...
heroine
er is anders nix mis met mijn persoonlijkheid geloof ik ik heb die shit nie nodig.. ik wil alleen wat wetew da mag tog wel??
Oud 09-06-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
muertesoulfly schreef op 09-06-2004 @ 20:36 :
We gaan dat meisje aan de drugs helpen
mij krijg je nie aan de drugs hoor
Oud 09-06-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-06-2004 @ 20:38 :
Ja.

Als je niet blowt hoor je er niet bij hoor!

Alle leuke, coole mensen doen het!

Je durft het niet hè?!
als je alleen maar blowt om er bij te horen en om cool te zijn ben je anders wel een super debiel ..
En ik ken zoveel coole mensen die dat NIET doen...
Mense die da doewn vind ik vaak helemaal NIE cool...
Enne ik durf wel maar ik WIL het gwoon niet...

dat wou ik ff melde...

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 21:49.
Oud 09-06-2004, 21:49
Diokhan
Avatar van Diokhan
Diokhan is offline
ach kind, ben je de breezers beu?
Oud 09-06-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Diokhan schreef op 09-06-2004 @ 21:49 :
ach kind, ben je de breezers beu?
nee hoor... kwil all1 iets wete...
Oud 09-06-2004, 21:52
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Tip: neem de gemiddelde reactie op dit deelforum niet te serieus... meeste mensen die hier komen zijn nou niet dat je zegt in een 'nuchtere state of mind'. Dus als je denkt: wat geeft die een raar antwoord, of zou het aan mij liggen?


het ligt niet aan jou


Verder: blowen, tja. In het begin was het supervet, omdat het iets is wat ik nog nooit eerder had gevoeld (duh). Toen kon ik me echt verbazen puur over hoe het voelde om stoned te zijn. Soms liep ik door de straat en had het idee dat ik niet (helemaal niet) vooruit kwam, hoeveel stappen ik ook zette. Soms hing ik tegen een muur en had het gevoel alsof ik in een zacht bed lag. En lachkicks waren niet van de lucht.
Later, na een tijd dagelijks gebruik, werd het allemaal wat minder spannend. Nu doe ik het nog af en toe en geniet ik wel van het gevoel, maar ik heb niet meer zoiets van: "Waaaaauw! Check mij is ff spacen!"
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Oud 09-06-2004, 21:55
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef op 09-06-2004 @ 21:52 :
Tip: neem de gemiddelde reactie op dit deelforum niet te serieus... meeste mensen die hier komen zijn nou niet dat je zegt in een 'nuchtere state of mind'. Dus als je denkt: wat geeft die een raar antwoord, of zou het aan mij liggen?


het ligt niet aan jou


Verder: blowen, tja. In het begin was het supervet, omdat het iets is wat ik nog nooit eerder had gevoeld (duh). Toen kon ik me echt verbazen puur over hoe het voelde om stoned te zijn. Soms liep ik door de straat en had het idee dat ik niet (helemaal niet) vooruit kwam, hoeveel stappen ik ook zette. Soms hing ik tegen een muur en had het gevoel alsof ik in een zacht bed lag. En lachkicks waren niet van de lucht.
Later, na een tijd dagelijks gebruik, werd het allemaal wat minder spannend. Nu doe ik het nog af en toe en geniet ik wel van het gevoel, maar ik heb niet meer zoiets van: "Waaaaauw! Check mij is ff spacen!"
zon reacite is wel fijn tnxx
Oud 09-06-2004, 21:58
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 21:55 :
zon reacite is wel fijn tnxx
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Ads door Google
Oud 09-06-2004, 22:06
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
toen ik voor het eerst blowde voelde ik helemaal niks, maar toen had ik ook niet zoveel gehad

ik krijg meestal een heel tintelend gevoel door m'n hele lichaam, als ik daarna op de bank ga hangen en tv ga kijken word ik heel sloom en btje misselijk.. (komt ook doordat ik dan vet veel ga eten..) en mn lijf wordt heel onrustig

ik weet niet meer altijd zo goed wat ik zeg en gezegd heb, ga heel snel en onduidelijk praten enzo..

en als ik echt veel heb gehad word ik helemaal gek ga dan maar eens op je rug in een bos liggen, wedden dat de bomen op je vallen

overigens word ik van hasj erg relaxed en van wiet n btje onrustig.
het verschilt ook per persoon en het ligt aan wat je gebruikt.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 10-06-2004, 00:22
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Alles word gewoon intenser, muziek word mooier, kleuren worden beter, je kan gaan lachen, of enorm suf worden. Zie het niet erger als alcohol, want dat is het in feite niet, beide is het in een zekere zin verslavend en schadelijk voor je lichaam. Als je het echt wil proberen zou ik een voorgedraaide bij de shop kopen, of laten kopen dan.
Oud 10-06-2004, 11:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het licht er in mijn geval aan wat voor gevoel ik heb. Heb ik een goed gevoel en ben ik vrolijk dan valt ie goed en word ik nog vrolijker en krijg ik meestal een lachkick enzo. Heb ik een kutgevoel of zit ik niet helemaal lekker in mn vel dan word ik er meestal een stuk serieuzer van en ga ik veel meer in mezelf zitten denken over wat er mis met me is en dat soort sjit.

Over het algemeen word ik ook altijd wat lichter in mn hoofd en krijg ik soms ook een heel andere/wazigere kijk op dingen en kan ik me veel beter uitdrukken en vertellen wat ik ergens van vind. Verder krijg ik van wiet bijna altijd een vreetkick en een onwijs droge bek. Van hasj krijg ik bijna altijd gigantisch dorst en voel ik er verder weinig van.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 10-06-2004, 11:24
Verwijderd
Vroegah toen ik knetter was, zweefde ik, had allemaal rare ideeën en had altijd dikke lol. Ik werd er ook wel moeier van en kon soms amper fietsen/lopen, omdat ik zo veel had geblowt dat ik trillerig werd. Ook dingen die ik vasthield vielen constant uit me handen.
Nu blow ik nog maar heel weinig, omdat ik me er kut door ga voelen en het effect eigenlijk weinig boeiend is, behalve dat ik het gevoel heb dat ik het niet allemaal werkelijk mee maak of dat ik niet meer kan lullen.
Maar ga als ik weer geld heb, ff wat meer blowen, ff hasj proberen of puur, want ik mis het gevoel van vroeger wel.
Oud 10-06-2004, 12:15
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 09-06-2004 @ 20:17 :
Is persoonlijk
maar ik voel hoor alles intensiever zegmaar
je kan echt helemaal met de muziek meegaan
als je gaat nadenken kunnen er de mafste ideen uitkomen

maar wat je in de gaten moet hebben

de ene wiet / hash is de andere niet
de uitwerkingen kunnen veel verschillen

magoed de 1e x dat ik het probeerde merkte ik er helemaal nix van
dit is de beste omschrijving denk ik, maar begin vooral niet aan een waterpijp als je nog geen stikkie hebt gerookt... is af te raden
Oud 10-06-2004, 12:35
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
waterpijp is veel zachter voor je keel en longen, is ook veel sterker, moet je dus gewoon minder hijzen/heizen nemen...
Ik vind dat wel een aanrader.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 10-06-2004, 13:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Je raakt aan het affect gewend op den duur. De eerste keer stoned werd ik helemaal paranoide, de keren daarna eindigde het veelal in een lachkick... Heb je al op jellinek-sites what so ever gekeken? Daar staan over het algemeen eveneens tips en informatie betreft de uitwerking van allerlei goedjes.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 10-06-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 10-06-2004 @ 12:35 :
waterpijp is veel zachter voor je keel en longen, is ook veel sterker, moet je dus gewoon minder hijzen/heizen nemen...
Ik vind dat wel een aanrader.
bij mij slaat een waterpijp juist harder op de keel
Oud 10-06-2004, 16:35
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Door waterpijp wordt de rook gekoeld en schroeit minder in je keel, bij mij dan. Zachter dus, je krijgt alleen meer rook in een keer in je longen.
Oud 10-06-2004, 17:33
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Het zou inderdaad kunnen zijn de Fosje's keel dan reageert op de werkzame stof THC, maar over het algemeen stel ik me zo voor dat het minder schroeit, zoals Bleater aangeeft.

Ik denk, Fosje, misschien dat jij gewoon veel grotere hijzen/heizen (wat is het nu?!) neemt, omdat de 'uitgang' groter is...?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 10-06-2004, 19:51
Allure
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 20:00 :
Ik vroeg me af wat er nou allemaal gebeurt als je stoned/high bent.
Wat voel je dan?
Wat zie je dan?
Of wat gebeurt er dan allemaal met je?
En hoe komt dat dan?

Ik wil het wel weten maar zelf zou ik het denk echt niet zomaar uitproberen....(denk ik..)

byezz...-X³-
je zou gaan spacen op je eigen avater
Oud 10-06-2004, 20:05
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Risce schreef op 10-06-2004 @ 17:33 :
Ik denk, Fosje, misschien dat jij gewoon veel grotere hijzen/heizen (wat is het nu?!) neemt, omdat de 'uitgang' groter is...?
Wat het ook is, mi moet het iig met een s en niet met een z.

__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 10-06-2004, 22:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 20:00 :
Ik vroeg me af wat er nou allemaal gebeurt als je stoned/high bent.
Wat voel je dan?
Wat zie je dan?
Of wat gebeurt er dan allemaal met je?
En hoe komt dat dan?

Ik wil het wel weten maar zelf zou ik het denk echt niet zomaar uitproberen....(denk ik..)

byezz...-X³-
nah wacht gewoon nog een paar jaar en probeer t es, t is wel grappig enzo maar niet heel spectaculair...
__________________
ignorance is bliss
Oud 11-06-2004, 10:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 21:35 :
als je alleen maar blowt om er bij te horen en om cool te zijn ben je anders wel een super debiel ..
En ik ken zoveel coole mensen die dat NIET doen...
Mense die da doewn vind ik vaak helemaal NIE cool...
Enne ik durf wel maar ik WIL het gwoon niet...

dat wou ik ff melde...
Idd, ik ken namelijk ook mensen die het ongelofelijk zielig vinden dat je het doet.
Oud 11-06-2004, 10:58
Verwijderd
Ik ook, en ze zijn allemaal 11.
no offence hoor
Oud 11-06-2004, 11:11
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Oud 11-06-2004, 11:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 10-06-2004 @ 11:24 :
Vroegah toen ik knetter was, zweefde ik, had allemaal rare ideeën en had altijd dikke lol. Ik werd er ook wel moeier van en kon soms amper fietsen/lopen, omdat ik zo veel had geblowt dat ik trillerig werd. Ook dingen die ik vasthield vielen constant uit me handen.
Nu blow ik nog maar heel weinig, omdat ik me er kut door ga voelen en het effect eigenlijk weinig boeiend is, behalve dat ik het gevoel heb dat ik het niet allemaal werkelijk mee maak of dat ik niet meer kan lullen.
Maar ga als ik weer geld heb, ff wat meer blowen, ff hasj proberen of puur, want ik mis het gevoel van vroeger wel.
dat had ik ook. moet je gewoon ff 'n paar weken of 'n maandje niet blowen. ff korte stop ofzo. dan is 't daarna weer chill, ben je ook weer sneller weg. bij mij hielp 't iig gheh.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 11-06-2004, 11:54
Moehaha
Avatar van Moehaha
Moehaha is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 09-06-2004 @ 20:14 :
hoe kan het nou weer relaxt zijn als je binnenin kapot gaat? klink nie so logisch...
Dat was sarcastisch... Je gaat vanbinnen niet kapot.
__________________
A joint a day keeps the doctor away
Ads door Google
Oud 11-06-2004, 12:42
soapenis
Avatar van soapenis
soapenis is offline
Citaat:
Risce schreef op 10-06-2004 @ 12:35 :
waterpijp is veel zachter voor je keel en longen, is ook veel sterker, moet je dus gewoon minder hijzen/heizen nemen...
Ik vind dat wel een aanrader.
waterpijp is idd veel chiller, ikzelf rook niet dus ik neem liever een waterpijp dan een stick.
Met alcohol is ook aan te raden! Gegarandeerd dat je om gaat
__________________
We're not buildings missiles to fight a war, we're building them to preserve peace
Oud 11-06-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
fosje schreef op 10-06-2004 @ 14:13 :
bij mij slaat een waterpijp juist harder op de keel
bij mij ook
Oud 11-06-2004, 18:26
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
bij mij ook maar dat is ook logisch want als je een redelijk grote pijp hebt dan suck ik hem helemaal vol en dan in 1 keer naar binnen sucken. das wel een grotere hoeveelheid rook die je binnenkrijgt dan als je een normale heis neemt van een joint.
__________________
up the downstair
Oud 11-06-2004, 19:02
Verwijderd
jah idd, ongeveer 1 liter rook suck ik naar binnen met mijn colafles-waterpijp
Oud 12-06-2004, 00:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik word er alleen maar suf en rustig van.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 12-06-2004, 15:17
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Dat Paranoide gevoel ken ik wel
op de fiets zit ik altijd helemaal te flippen vooral op het houtmanpad om 2 uur 's nachts. fucking donker, heel veel bomen, sloot naast je brrr...scary
als ik niet stoned ben fiets ik gewoon zonder bang te zijn over dat pad heen.
Oud 12-06-2004, 15:30
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ER ZIJN ENKELE FASEN:

ALS EERST doe ik capslock uit
...

eerst ben je high (niet bij elke wiet/hasj soort word je dit, zo niet, dan word je meteen stoned... zie onder)
- blij
- alles is veel intenser
- extra energiek soms
- bij extreme vermoeidheid of uithongering ga je in deze fase tintellen in je hele lichaam

dan word je stoned (bij wiet met veel THC word je dit later, hoe minder THC, hoe eerder je stoned word).
- onverschillig
- relaxed
- moe

en dan word je weer nuchter
Oud 12-06-2004, 15:47
Verwijderd
En na een maandje is 't uit je lichaam.
Oud 12-06-2004, 20:14
Verwijderd
ik had wel iets anders verwacht ... van dat je het echt geweldig zou zijn ofzo dat je allemaal rare dingen ziet enzo en dat alles net nep lijkt ofzo...
maar dat valt dus wel mee is te merken...
Enne nu vind ik het al helemaal nix...
ik denk niet dat ik het snel uit zou proberen...
Oud 12-06-2004, 20:49
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Nee, daarvoor moet je of een stevige pure weed-joint roken, spacecake eten (is ook weed, alleen dan in cake), of sterker spul, zoals LSD of Paddo's.
Als het maar onder hallucinogenen valt. Bv. Cocaine valt daar niet onder, die zorgt er meer voor dat je veel energie hebt en dat je denkt dat je de wereld aan kunt. Xtc zit daar een beetje tussenin denk ik.
Maar reken maar dat je iets voelt als je het uitprobeert...
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 12-06-2004, 21:59
Verwijderd
De eerste keer blowen merken de meeste mensen sowieso niks van.
Oud 12-06-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 12-06-2004 @ 20:49 :
Nee, daarvoor moet je of een stevige pure weed-joint roken, spacecake eten (is ook weed, alleen dan in cake), of sterker spul, zoals LSD of Paddo's.
Als het maar onder hallucinogenen valt. Bv. Cocaine valt daar niet onder, die zorgt er meer voor dat je veel energie hebt en dat je denkt dat je de wereld aan kunt. Xtc zit daar een beetje tussenin denk ik.
Maar reken maar dat je iets voelt als je het uitprobeert...
dat dacht ik dus al... maar aan die uitwerkingen van gewoon weet-joints vind ik maar nix...
Oud 13-06-2004, 00:37
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-06-2004 @ 20:14 :
ik had wel iets anders verwacht ... van dat je het echt geweldig zou zijn ofzo dat je allemaal rare dingen ziet enzo en dat alles net nep lijkt ofzo...
maar dat valt dus wel mee is te merken...
Het is mijn 1 keer geluk om alles is slowmotion te zien, is beetje moeilijk uit te leggen. Maar daarvoor moest ik veel blowen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Oud 13-06-2004, 00:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 12-06-2004 @ 20:14 :
ik had wel iets anders verwacht ... van dat je het echt geweldig zou zijn ofzo dat je allemaal rare dingen ziet enzo en dat alles net nep lijkt ofzo...
maar dat valt dus wel mee is te merken...
Enne nu vind ik het al helemaal nix...
ik denk niet dat ik het snel uit zou proberen...
Ik heb een keer gehad dat ik de hele wereld door een soort vaag zwart filter zag. Alles leek zwart echt vaag. duurde iets van vijf minuten ofzo. Daarna viel ik in slaap.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol in stonedheid blijven hangen (licht)
wanhopig1
15 06-07-2014 13:38
Drugs & Alcohol stoned werken
zeehond32
59 08-06-2004 16:31
Drugs & Alcohol dronken of stoned???
Verwijderd
69 24-06-2003 14:22
Drugs & Alcohol stoned werken
MissCzechMeOut
43 12-05-2003 12:01
Drugs & Alcohol stoned zijn en muziek...
*×*M!§T€€Q*×*
50 14-03-2003 23:58
Drugs & Alcohol Tip voor tijdens het stoned zijn!
blackcamel
5 06-03-2003 09:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04.