Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2003, 19:25
feline
feline is offline
Misschien hebben wel meer mensen hier belangstelling voor ?

Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een mooie galajurk voor 6 september. Weet iemand winkels in Haarlem, Amsterdam of Den Haag waar ik hier misschien voor zou kunnen slagen. Budget is rond de 150 euro. (Of is dit te optimistisch?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 19:29
Black Soul
Black Soul is offline
150 euro is idd wel erg duur
voor de rest kom ik niet zo vaak in Haarlem/Den Haag/ A'dam, dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
*waar vind ik topic, maar voor jou een uitzondering *


Je zit in een lekkere klote tijd voor een galajurk trouwens :/

Probeer Tinteretto eens, Kalverstraat zit ie zowieso, Alkmaar is ook nog wel voor je te doen daar zit ie ook.
Mooie stoffen, veel gebruik van zijde en satijn en redelijk betaalbaar. Iig prijs/kwaliteit verhouding is juist.

Winkels als Claudia Sträter hebben ook wel jurken die voor gala's kunnen denk ik.. maar ja dat is al weer snel zo truttig.

Anders; al je vriendinnen af, mooie sieraden erbij en je hebt al een heel ander beeld van die vrij simpele zwarte jurk.. Maar gezien jou maten kan dat nog al lastig zijn
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:33
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 07-08-2003 @ 20:29:
150 euro is idd wel erg duur
voor de rest kom ik niet zo vaak in Haarlem/Den Haag/ A'dam, dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.
€150 voor een vrij tijdloze galajurk is een normaal bedrag.

Kijk het maakt wel uit of je een barbieroze met paarse stippen wilt of dat je weet dat je nog 10 cm en de lengte en in de breedte groeit. Wanneer je dat niet doet vind ik dat bedrag voor een klassieke galajurk best aanvaardbaar, zolang je 't maar een rustig kleurtje houdt. Bordeaux, smaragdgroen of gewoon simpelzwart zoiets.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
C&A is toch voordeliger... Lalalala....

Ik heb mijn galajurk van het eindexamenbal van C&A en hij doet het nog steeds. En hij was nog niet de helft van het bedrag dat jij noemt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-08-2003 @ 21:07:
C&A is toch voordeliger... Lalalala....

Ik heb mijn galajurk van het eindexamenbal van C&A en hij doet het nog steeds. En hij was nog niet de helft van het bedrag dat jij noemt.

Ik heb zo'n pesthekel aan c&a, maar goed ze zullen er ongetwijfeld wel wat hebben hangen, ongetwijfeld goedkoper en ongetwijfeld met een kwaliteit die een stuk minder is
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:24
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
je draagt zoiets een keer en dan gaat het de kast in,waarom zo'n dure jruk nemen dan
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:24
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
deesmees schreef op 07-08-2003 @ 21:24:
je draagt zoiets een keer en dan gaat het de kast in,waarom zo'n dure jruk nemen dan

Hij hoeft niet duur te zijn.

Maar een galajurk van zijde is prachtig, heeft klasse, uitstraling, en zijde is duur.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:27
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef op 07-08-2003 @ 20:25:
Misschien hebben wel meer mensen hier belangstelling voor ?

Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar een mooie galajurk voor 6 september. Weet iemand winkels in Haarlem, Amsterdam of Den Haag waar ik hier misschien voor zou kunnen slagen. Budget is rond de 150 euro. (Of is dit te optimistisch?)
Op de zandvoorterweg op de grens van Bentveld/Aerdenhout (bij restaurant beaulieu) verhuren ze van die mooie coctailjurken. Misschien moet je daar eens kijken
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:30
feline
feline is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-08-2003 @ 20:30:
*waar vind ik topic, maar voor jou een uitzondering *


Je zit in een lekkere klote tijd voor een galajurk trouwens :/

Probeer Tinteretto eens, Kalverstraat zit ie zowieso, Alkmaar is ook nog wel voor je te doen daar zit ie ook.
Mooie stoffen, veel gebruik van zijde en satijn en redelijk betaalbaar. Iig prijs/kwaliteit verhouding is juist.

Winkels als Claudia Sträter hebben ook wel jurken die voor gala's kunnen denk ik.. maar ja dat is al weer snel zo truttig.

Anders; al je vriendinnen af, mooie sieraden erbij en je hebt al een heel ander beeld van die vrij simpele zwarte jurk.. Maar gezien jou maten kan dat nog al lastig zijn
Danku, 't is inderdaad niet de meest geschikte tijd ervoor. Ik heb nog een simpel zwart jurkje in mijn kast hangen, dus in het ergste geval is er nog wel iets te verzinnen. Ik had alleen zo'n zin in een nieuwe, mooie jurk.
Tinteretto zal ik eens kijken, bedankt !

('t zou ook fijn zijn als het goedkoper dan 150 euro is .)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
feline schreef op 07-08-2003 @ 22:30:
Danku, 't is inderdaad niet de meest geschikte tijd ervoor. Ik heb nog een simpel zwart jurkje in mijn kast hangen, dus in het ergste geval is er nog wel iets te verzinnen. Ik had alleen zo'n zin in een nieuwe, mooie jurk.
Tinteretto zal ik eens kijken, bedankt !

('t zou ook fijn zijn als het goedkoper dan 150 euro is .)


H&M heeft ook nog wel eens simpele jurkjes hangen, als je de rest mooi maakt, haar op steek, mooi makeupjes, mooie sieraden, mooie schoentjes ziet het er meteen een stuk beter uit
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:51
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
MANGO ©

heb ik ook een mooie jurk gevonden voor ehm omgerekend 50 euro, en hij heeft nog steeds succes

( als je een tijdloze galajurk neemt ( meestal zwart) kun je er naderhand iets aan veranderen, bv bloemcorsages opdoen/ pailletjes/ anders sjaaltjes, lengte inkorten etc.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:45
Verwijderd
[beetje offtopic]

6 september? Zomernachtgala? Daar ga ik ook naar toe (en heb nog geen date dus )


[/beetje offtopic]

On topic: wel een rottijd om zoiets te zoeken, het is ontzettend heet en je hebt vrij weinig keuze...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:54
Verwijderd
Misschien een tweedehands jurk kopen en die een beetje laten vermaken?

Petticoat, Lindengracht 99, Amsterdam. Inl 020- 6233065;
Lady Day, Hartenstraat 9, Amsterdam. Inl 020-6235820;
Oude Kijk in 't Jatstraat 36, Groningen. Inl 050-184779;
Zipper, Huidenstraat 7, Amsterdam. Inl 020-6237302 en Nw. Hoogstraat 10, Amsterdam. Inl 020-6270353;
Bebop, Oudegracht 201, Utrecht. Inl 030-311323;
Second Best, 2e Anjeliersdwarsstraat 8d, Amsterdam. 020-6232300;
't Kevertje, Hamburgerstraat 1, Utrecht. Inl 030-311944.

Is wel uit een artikel uit 1993, maar een beetje zoeken op internet en je kan vast wel meer dingen vinden
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:28
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Mijn galajurk kwam ook van H&M en die zag er heel mooi uit (zeg ik zelf en zei mijn omgeving ook) en was maar 50euro.
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:50
feline
feline is offline
Citaat:
rodina schreef op 07-08-2003 @ 22:35:


H&M heeft ook nog wel eens simpele jurkjes hangen, als je de rest mooi maakt, haar op steek, mooi makeupjes, mooie sieraden, mooie schoentjes ziet het er meteen een stuk beter uit
Klopt, mijn simpele jurkje is ook van de hennes .

Citaat:
Alex schreef:

[beetje offtopic]

6 september? Zomernachtgala? Daar ga ik ook naar toe (en heb nog geen date dus )


[/beetje offtopic]
Haha nee, een gala dat bij een bruiloft hoort.

Anyways, het is me gelukt. Ik heb bij Kookai een hele mooie bordeauxrode jurk gevonden die ik apart heb laten hangen. Morgen even een vriendin laten keuren en dan kopen als het goed is. Foto's komen laten .
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:18
Lily
Avatar van Lily
Lily is offline
Peek & Cloppenburg heeft mooie jurken! Voor 150 euro moet je zeker wel kunnen slagen, dus succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.