Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2008, 22:20
Verwijderd
Jaaaa de fotos van het stranduitje met mijn Cusco-meisjes zijn mooi geworden!! Helemaal trots op, ondanks mijn dikke kop.

En hoe het gaat? Goed. Want dat zeg ik toch altijd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2008, 00:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lang verhaal...
Ik herken je verhaal. Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik klem zit. Waarom ben ik niet gewoon HBO gaan doen ipv de universiteit. Maar goed, ik heb nu bijna m'n bachelor. Ik wens je veel sterkte, het mooie aan het BaMa systeem is dat je op dat punt het roer totaal om kan gooien, terwijl je vroeger gewoon aan de volle bak moest.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 06:16
Verwijderd
@Heksjuh: Ook met een vwo diploma kun je HBO gaan doen, hoor. Ik denk alleen niet dat jouw problemen daar mee opgelost zouden zijn, volgens mij liggen die ergens anders dan aan het feit dat je een universitaire studie doet. Misschien toch eens overwegen er met iemand over te praten die je misschien kan helpen? Je verdient het om je gelukkig te voelen en als je dat in je eentje niet lukt, waarom dan geen hulp vragen/aannemen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 07:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb na het vwo een jaartje universiteit gedaan en ben daarna ook HBO gaan doen, ik miste de praktijk en had het idee dat dat beter bij me zou passen. Op het HBO was ik bang dat ik het teveel praktijk vond maar nu op m'n stage vind ik alle theorie die ik moet doen eigenlijk al teveel Ik ben daar echt heel erg in omgeslagen. Trouwens: no fucking way dat ik het nu met m'n HBO rustiger heb dan met een universitaire studie (al schijn ik wel een zware HBO-opleiding te doen).

Ontopic: smsje van mijn broertje vanmorgen om zes uur het zonnetje schijnt, m'n moeder heeft al gebeld, mijn stagebegeleidster heeft me gefeliciteerd, er hangen slingers op m'n stage, ik mag lekker vroeg naar huis en vanavond komen mijn vriend en zijn ouders verjaardag vieren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 08:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dana! Gefeliciteerd meiske!

@lentekriebel: Wat is GBC? Is commander Keen niet zo'n poppetje in een paars met blauwe wereld?

OT: Ik ga vandaag naar de Keukenhof
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:00
Verwijderd
Daantje!
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Dana! Gefeliciteerd meiske!

@lentekriebel: Wat is GBC? Is commander Keen niet zo'n poppetje in een paars met blauwe wereld?

OT: Ik ga vandaag naar de Keukenhof
GBC is Game Boy Color.

Gefeliciteerd Daantje!

En wat ben ik toch ook een doos. Eerste dag school... Was ik vergeten dat we het eerste uur vrij hadden. Gelukkig is mijn kamertje niet ver van school en zit ik nu lekker toch nog even thuis.
Gisteravond was mooi. Ik lag in bed en voelde ineens ultiem geluk, echt spontaan ofzo, of misschien door het mooie weer, ook al was ik gister amper buiten. Hmmm..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ daantje




congrads!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:25
Verwijderd
Wtf, zie ik net op het rooster dat we nu ineens wel les hebben(een andere les dus), maar niemand is op msn, dus hopelijk ben ik niet de enige die dat niet wist. Stomme school, ben blij dat ik morgen in een andere klas zit.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Gefeliciteerd Daantje! Ik hoop dat je een leuke dag zal hebben.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:34
Redhair
Redhair is offline
Gefeliciteerd Daantje.

Heksjuh, tuurlijk word je weer gelukkig, dit blijf je niet je hele leven voelen meis. Sterkte.

Pff, lekker brak, maar wel weer netjes om tien uur opstaan. Ritmeritme ik kan het en het is lekker. Gisteravond hadden we een bank en wat stoelen voor het huis gezet en zaten we 's avonds te chillen met huisgenoten. Langzaam werd het koeler en donkerder. We pakten de vuurkorf uit de tuin en maakten een vuurtje. Mensen die langsreden keken allemaal naar het gezellige tafereel. We dronken wat flessen rose en wijn, rookten hasj en werden allemaal lekker soezelig. Om half twaalf kwam K. eindelijkeindelijkeindelijk, ik was al bang dat hij nog eens was aangehouden. We lagen tegen elkaar op de bank, ik keek naar het vuur of de sterrenhemel boven me, luisterde naar zijn verhalen en het was goed. Het was een beetje fout eigenlijk. Vuurtje, sterrenhemel, met vriendje op de bank buiten liggen, rose en blowen, mijn huisgenoten blij zien kijken omdat wij zo lief tegen elkaar liggen, mooimooimooi. En godverdomme, wat een weer. Ik ben lekker bruin aan het worden en heb een ritme en houd van het leven en mijn huisgenootje is weg maar mijn vriendje terug en we gaan misschien samen naar bulgarije over een paar maanden en dat zou zo supervet zijn. Deze zomer kan nu al niet meer stuk.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 09:40
Verwijderd
Ow, ow, ow. Wat ben ik ook een muts .
En ik wil iets doen, maar toch weer niet en ik moet straks naar het winkelcentrum,
maar ik moet eerst douchen en aankleden en kleren zoeken om aan te trekken want ik heb alleen kutkleren. *mopper*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:41
Verwijderd
Ik ben toch wat stijfer dan ik dacht Vannacht gelukkig wel goed kunnen slapen, 't is hier zo lekker stil Maar rechtop gaan zitten doet écht zo'n pijn Ik zou vrijdag met mijn ouders op vakantie gaan, hopelijk kan ik dan wat lopen enzo, want dan kan ik mee. Mijn moeder doet ook niet veel, die is ook pas aan haar buik geopereerd, maar ja, ik hoop dat ik tegen die tijd wat normaler rond kan wandelen. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.

Wel ben ik erg opgelucht; de pijn die ik vannacht had is het soort pijn waarmee je kan slapen, de pijn die ik zondag op maandag had was echt heel anders. Grote kans dat die nooit meer terugkomt

Mijn schoonzus kwam gisteren nog langs. Met een enorme ballon, zo'n folie-ding, een bloem met een gigantische smile erop. Echt te leuk <33 Hij staat naast me Zo lief <3 En mijn moeder heeft al drie keer gebeld, gewoon om gezellig te kletsen, echt lief

Mailtjes van twee docenten gekregen (ik had doorgegeven dat ik niet naar de colleges kon komen en dat ik ook de opdrachten nog niet in kon leveren) ook allebei fijn Een van die twee is een gepensioneerde professor die nu bij ons samen met iemand anders een cursus organiseert, echt een leuke man
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:42
Verwijderd
@daantje: gefeliciteerd!

@heksjuh: *knuf* Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik hoop dat je jezelf in ieder geval wat tijd geeft.
PM gerust als je wilt! ({)

OT: Ik voel me .
Fysiek voel ik me niet lekker, en daarbij liep het gesprek bij het ggz gisteren moeizaam en ik baal ervan, dat ik mezelf zo in de weg zit. Waarom kan ik niet gewoon zeggen wat ik denk/voel? Alles wordt steeds alleen maar wazig enzo. Op die manier kom ik nooit ergens. Ik wil therapie, maar ik blokkeer steeds ofzo.



En college was ook stom, maar het vak is verplicht...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:45
Verwijderd
Gefeliciteerd Daantje! Maak er een mooie dag van

Citaat:

@lentekriebel: Wat is GBC? Is commander Keen niet zo'n poppetje in een paars met blauwe wereld?
Gameboy Color en commander Keen is een jochie met een footballhelm op die de wereld gaat redden met zijn uitvindingen. Mario lijkt er wel een beetje op kwa spel. De kleuren verschillen per level. Wij hadden vroeger commander Keen op de computer en dat was écht een te gek spel.

OT: OMG OMG OMG! Maandag beginnen met de deeltijd! Degene voor mij op de wachtlijst konden ze niet bereiken dus nu ben ik al aan de beurt... Nou gaat het wel heel snel ineens, maar ik ben wel blij eigenlijk, ben er wel klaar voor volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje: gefeliciteerd! Een mooie dag om jarig te zijn vandaag

Citaat:
@ Missy1234567890: Stomme situatie zo. Ik hoop dan maar dat hij nu anders gaan doen want van steeds afgewezen worden word je vast ook niet vrolijk. En eerlijk is hij ook niet geweest, vertrouw je hem wel als hij zegt dat hij het niet meer (ten koste van jou) zal doen?
Ik moet wel. Hij zegt dat hij alles verwijderd heeft, maar ze zijn natuurlijk zo weer te downloaden en daar kom ik niet zo gauw achter. Ik ben ook wel een beetje bang dat het blijft zoals het nu is, want een half jaar geleden ofzo hadden we het er ook over en toen zei hij dat hij erop zou gaan letten. Dat is dus niet gebeurd. Maar alleen het feit dat het nodig is erop te letten, vind ik al raar. Het zou ook wel een beetje spontaan mogen gebeuren, omdat hij het écht wil.

Ik ga het één dezer dagen nog wel eens aankaarten denk ik, want nu doet hij net alsof er niks gebeurd is, terwijl ik er gewoon nog mee zit. Hij moet niet denken dat ik daar zo makkelijk overheenstap. Als hij écht vreemdgegaan was en ik daar achter was gekomen en hij had gezegd 'ik maak het uit, jij bent nu de enige', was de kous daar ook niet mee af geweest. Maar los van die filmpjes wil ik gewoon weten waarom hij mij steeds afwijst, ik snap niet dat hij daar geen antwoord op kan geven.

OT: op de uni. En ik kan een artikel niet vinden, ik denk dat de bibliografie niet klopt, want ik heb echt al op meerdere plekken gekeken. Zo even wat eten en dan de hele middag verder met scriptieonderzoek. Vanavond naar Zwolle, repetitie en moeilijk doen want m'n ouders krijgen een nieuwe badkamer en er is vanalles mis en dus een enorme rotzooi in huis.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Lentekriebel: tof zeg maar zie je morgen

Gisteren echt een te gave dag gehad. Met wat vrienden van mn vriend in t park gezeten, daarna met z'n vieren overgebleven en nog gaan uiteten, film kijken en naar de kroeg. Het met de meiden nog even gehad over afgelopen week en het was zo'n opluchting dat zij ook aangaven van zulke dingen uit hun vel te springen. Zo gek ben ik dus niet... Maarja, echt leuk gekletst dus en 's nachts vriendjelief nog gesmst dat ik echt van hem hou en alleen nog maar daaraan ga denken. Opeens kan je zo'n helder moment hebben om drie uur en ik ga het ook echt proberen. Het is zeker niet perfect en gemakkelijk, maar door m'n instelling te veranderen kan het alleen maar beter worden. Dus daar gaan we voor!
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 12:06
Verwijderd
Citaat:
OT: OMG OMG OMG! Maandag beginnen met de deeltijd! Degene voor mij op de wachtlijst konden ze niet bereiken dus nu ben ik al aan de beurt... Nou gaat het wel heel snel ineens, maar ik ben wel blij eigenlijk, ben er wel klaar voor volgens mij...
Wauw, wat snel zeg! Fijn voor je
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 12:10
Verwijderd
Bah. Ik haat mezelf op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:38
Verwijderd
Blegh, eindelijk dé mail naar mn vader verstuurd. Benieuwd wat zijn reactie zal zijn aangezien t de rest van het contact zal bepalen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 15:59
Verwijderd
Hŕ, eigenlijk heb ik volgende week zo goed als vakantie. Maandag tweede pinksterdag, dinsdag geen college, woensdag wel even, donderdag lustrumdag, vrijdag vrij. Prima!

En ik houd van mijn onderzoeksgroepje -1 want we begrijpen elkaars manier van denken en we begrijpen wat we willen. En ik houd van de zon en op een bankje zitten want dan voelt ook het studeren aan als vrije tijd. En ik houd van ijsjes. En ik houd van Wordsworthuitverkoopdrieboekenvoortieneuro. En ik houd van hempjes. En ik houd van rokjes. En zo is alles goed.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 16:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
is het nou wel of geen goede keuze geweest om van je vriendin ook je collega te maken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:20
Verwijderd
Ik voel me niet lekker en ik weetniet hoe het komt. Heel gek.

Aun que hay distancias, ya no estamos solos
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:21
Verwijderd
Hoe fijn kan een telefoontje even zijn
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 17:24
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Gefeliciteerd Dana.

OT: Net een behoorlijk heftig gesprek gehad met de decaan, maar het lucht wel op. Eindelijk iemand die aan ziet komen, wat ik ook aan voel komen. Op deze manier kán ik er iets mee, dan kan ik eraan werken. Ik weet natuurlijk al langer dat het zo is, maar dat ontkende ik steeds. Nu weet ik dat anderen, nouja, iemand anders, het óók ziet, dus nu is het tijd om er wat aan te gaan doen.

Eerst focussen op de herkansingen en het komende blok, meteen nog eventjes een docent een mailtje sturen, voor het corrigeren van de tentamens van hem uit blok 2, omdat het ineens heel hard achteruit ging op het moment dat we dat hadden ingepland en ik toen dus een hele tijd thuis had gezeten. Ik hoop dattie soepel wil tellen bij Life Science, want daar moet ik 2,3 punten om hoog (sommige klasgenoten, die gingen 3-4 punten omhoog) en thematoets gaat wel lukken (denk ik), want dat scheelt zich maar 0,3 punten.

Als dat goedkomt, en het lukt me om mijn labverslag te regelen, dan heb ik 7,5 ECTS voor blok 2b en dan zit ik op 22,5. Als ik nu ook nog eens IT-practicum herkansing morgen goed maak en Python haal, dan haal ik ook course 3a en dan zit ik op 30 ECTS. Dan moet ik minimaal course 4a, óf course 4b halen en dan zit ik aan de vereiste 37,5. Mocht dat niet lukken, dan kom ik in bespreking, dus dan wordt het afwachten. Ik heb echter wel de docenten waar ik les van heb ervan op de hoogte gehouden van wat er speelde, dus ik hoop dat ze daar rekening mee houden, mocht ik in bespreking terecht komen.

Nu is het eerst focussen op de herkansingen, morgen en dinsdag (ik ga na het eten keihard blokken en samenvatten voor morgen, tijdens IT-practicum), de volgende week met begeleiding een leerschema voor course 4 opstellen en daarna, in de zomervakantie, dan ga ik de tijd nemen, om uit te zoeken, hoe ik me weerbaarder kan maken tegen tegenslagen, vooral als het vrienden/mensen uit mijn leefomgeving betreft. Dat is nog best wel een probleem en als het zo doorgaat, kan op een gegeven moment mijn studie in gevaar komen, als ineens weer alles achter elkaar misgaat.

Wss ga ik kijken, of ik van mijn pgb psychologische hulp daarvoor kan krijgen, zodat die kunnen helpen met het trainen daarin, zodat ik beter terug kan veren, mocht er iets niet goed gaan. Het lijkt me voor mezelf ook verstandig met bepaalde mensen in mijn leefomgeving daarover te praten, en te kijken of zij daar eventueel ook bij kunnen helpen. Mja, ik zie wel hoe het allemaal loopt. Zal wel een keer goed komen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 18:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
OMG dit weer brengt echt het verkeerde in me boven. Of nee, niet het verkeerde, het goede van mijn karakter, maar het verkeerde voor mijn leerinstelling
Ik wil gewoon zomer en vakantie vieren nu, aan één stuk door naar terrasjes en zonnen en aan water liggen en dansen enenenenenen maar het enige wat ik mag, is leren. Bummer.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
OMG dit weer brengt echt het verkeerde in me boven. Of nee, niet het verkeerde, het goede van mijn karakter, maar het verkeerde voor mijn leerinstelling
Ik wil gewoon zomer en vakantie vieren nu, aan één stuk door naar terrasjes en zonnen en aan water liggen en dansen enenenenenen maar het enige wat ik mag, is leren. Bummer.
Ik ken je gevoel. Vrijdag drie deadlines en maandag nog eentje
Succes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 18:34
Verwijderd
Ik kan me maar heel matig concentreren en ik zou juist moeten studeren nu... mja, misschien lukt het morgen beter.

Ik voel me nu wel trots hoe ik alles zo over me heen heb laten komen, Rogier zat wat te stressen en ik stelde hem gerust en voelde me gewoon ontspannen. Ook op de operatietafel was ik heel ontspannen, gelukkig, het lijkt me echt niet fijn als je gigantisch loopt te stressen enzo, dan voel je je alleen maar slechter. En alle dingen die ik van te voren (als ik het bv. op tv zag) heel eng vond (plassen in zo'n mini bekertje, katheter, zetpil, mensen die je operatieoutfit omhoog trekken om je buik te bekijken terwijl je verder niets aanhebt, etc) liet ik ook gewoon over me heen komen en alles voelde eigenlijk heel normaal. Dat is fijn

Mijn ouders hebben echt een lief kaartje gestuurd, heel leuk

En nu ga ik suf tv kijken ofzo, daar heb je geen concentratie voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 20:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje!
Gefeliciteerd!
@ Heksjuh, praktisch antwoord: internet kun je laten overschrijven. Je moet dan een brief opstellen dat nieuwe huurder *** met rekeningnummer *** verklaart per *** jouw internet over te nemen. Dien je nog wat kopies bij te voegen van zijn/ haar bankafschrift waar inkomsten op staan, kopie ID-bewijs en voorzien van twee handtekeningen (huurder + jij). Veel succes met de sores aan je hoofd.. Ik heb verder geen tips ofzo, aangezien ik juist graag het huis uit wilde, maar ik wil je wel sterkte wensen. Het lijkt me een erg vervelende situatie
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ineens valt alles kapot waar ik in geloofde. Vriendinnen waar ik van hield, vriendschappen waarin ik geloofde. Door zo'n simpel, slecht geschreven verhaaltje, is er nu voorgoed een einde aan deze illusie. Deze leugen waarin ik jaren heb geleefd, de hoop steeds op een verbetering, op een nieuwe start, tot nu. Het is over nu en ik moet alleen door. Ik kan niet meer nadenken, het enige wat door mijn hoofd knalt is dat ze niets om me geven en dat dus ook nooit hebben gedaan. Elke keer dat ik moest vechten voor mijn leven, vechten tegen mezelf, kon ik me omhoog halen aan vriendschappen. Want ik hield van hen en zij van mij en als mij iets zou overkomen, zou hen dat pijn doen. Maar het heeft ze nooit pijn gedaan, wat er ook met mij gebeurde, hoe sterk ik dat ook wilde geloven.
Het is allemaal over nu en het voelt alsof iemand een kogel door mijn hart heeft geschoten.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik ben onrustig het is zomer ik zit binnen 's avonds met beast of honour en ik hoor in bed te liggen geschiedenis te lezen maar het is te warm en mijn bruiningscrčme ruikt te lekker en ik moet morgen de hele dag naar school maar het is allemaal gezeik en we doen nooit iets nuttigs en over anderhalve week beginnen de examens en ik zou meer moeten doen dan ik doe maar ik overleef het wel maar misschien niet met een negen voor geschiedenis als ik zo doorga (al mag ik een acht halen) en ik hoorrrrrrrrrr


ik weet het niet./

@ Nijntje: Jezus, wat is er gebeurd meis? (}) Als je het kwijt wilt kun je me pm'en want het klinkt niet goed, maar hee, hou je taai, wees een beetje lief voor jezelf en vooral niet te veel nadenken! Sterkte hč! (f)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
oh ja, dat ken ik wel.
Das zeker relax aangezien het altrecht terrein daarnaast ligt
Aan de Oude Arnhemseweg ja, maar ik dacht dat dat alleen voor kinderen was!

(ik woon nu ook nog op de warande)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
knuff @ darkfairy.

Ik kan altijd alleen maar janken van Grey's anatomy en Julia's Tango. Nou had ik uberhaupt al een dag waarbij ik het liefst wil huilen. En dan zitten we te praten over de kapotte liefde van mn beste vriend, of het overlijden van een vriendin van zijn moeder. Maar dat ik t ook rot heb, vergeten ze voor het gemak even. Ik schreeuw vanbinnen. Ik heb vreselijk veel verdriet en alles lijkt me door de vingers te glippen. Het leven hier, het leven daar...alles.
thx.
jij ook een *knuf*.
^^.

Citaat:
@ Darkfairy: (}) Pas een beetje op jezelf, alsjeblieft. En kun je niet zelf contact opnemen met het GGZ als het zo lang duurt?
ja ik probeer het.
ik ga deze week eens.
zelf proberen te bellen ja.
mischien morgen wel denk ik.

@ daantje gefeliciteerd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 21:56
Verwijderd
Hopelijk ga ik zo beter slapen dan afgelopen nacht .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan nog steeds niet aan mijn eindwerkstuk denken zonder te huilen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:13
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Mijn hoofd zit een beetje vol na vandaag. En het is nog zo lekker warm. <3 Dus ik voel helemaal nog niet de behoefte om te slapen. Slaapkamerraam staat open enzo. Mja, ik had vanavond eigenlijk moeten leren, maar mijn hoofd zat weer overvol. =/
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 22:52
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik kan nog steeds niet aan mijn eindwerkstuk denken zonder te huilen.
Ach joh, komt wel goed. Eindwerkstukpresentatie is echt tof

Ahhh, echt een te super toffe avond gehad. Vriendje was echt te lief aan de telefoon, met huisgenootjes gebbq't, jointje gerookt, hmm... Morgen hospiteren, ben benieuwd...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 23:03
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Ik kan nog steeds niet aan mijn eindwerkstuk denken zonder te huilen.
how come? Sorry als dat een stomme vraag is, maar ik heb het ljh al een tijdje niet meer gevolgd.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 23:15
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, hoezo denk je dat? Weet je het zeker, is het niet dat jij je dat inbeeld door je negatieve zelfbeeld of zeg ik nou iets heel doms?

Tja, zon, ijssel, D., het leven is mooi. Ben wel weer een beetje verbrand. Dat gebeurde vorig jaar ook al eens en ik was er zo trots op dat ik roodharig ben maar nooit verbrand. Maar goed, mijn huid is niet roodrood maar bruinrood, over een paar dagen ben ik gewoon op die verbrande plekken mooi bruin. Maar mijn eerste bikinidag met D. zit er op en het viel mee, ik voel me steeds vrijer in bikini, niet meer zo preuts, niet meer zo bezig met mijn lichaam. ik walg er niet meer van, mijn amlittekens op mijn benen worden minder zichbaar, dus steeds minder houd me tegen van bikini dragen. Ik zou willen dat ik het ook niet meer zo ongemakkelijk zou vinden om in bijzijn van bepaalde jongens 'zo bloot' te gaan, dan blijf ik gewoon het fucking onzekere, preutse meisje. Preuts, wat een kutwoord. Ik moet me niet zo schamen voor mijn kont en bovenbenen. Die littekens zitten er nou eenmaal, het is nou geen modellenkont, het zijn geen perfecte benen, je ziet er gewoon op wat ik heb doorgemaakt en je ziet ook dat het nu een stuk beter gaat, want die littekens zijn oud. Maar toch blijf ik preuts en onzeker om mijn lichaam te laten zien, toch blijf ik bang om mezelf te geven. Dat verleden is al ver weg maar stiekem nog heel dichtbij.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 05:59
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik wil niet meer naar het werk. Volgensmij heb ik gister weer iets stoms gedaan op 't werk en gaat dat vandaag tot (hopelijk niet al te grote) problemen leiden. Ik wil niet meer, sta de hele tijd op het punt van overgeven en wegrennen. Over een uur moet ik op mijn werk zijn, hoe overleef ik dat? oh ik haat mezelf. Ik kan dit werk echt niet (langer) aan IK WIL NIET!!!!!!!!!!!!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 07:00
Verwijderd
@moon: ({) Wat is er gebeurd?

OT: Beter geslapen dan gisternacht, en ik voel me minder ziek dan gisteren. Misschien zet het toch niet door.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 07:44
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Volgens mij had ik gisteren wat eerder naar bed moeten proberen te gaan. 2 uur was toch wel een klein beetje aan de late kant. Maar goed, ik kon in eerste instantie niet slapen, had net een VampireFreaks-profile aangemaakt, op aandringen van iemand wat ik ken en dacht: Laat ik eens kijken wie er nog allemaal in Nederland online zijn, om half 1 's nachts.. Raakte ik dus aan de praat met iemand uit Venlo. Was erg gezellig. ;D Eindelijk een nieuw iemand (een heel klein beetje) leren kennen, die ook nog eens in de buurt woont. Dat is al duisentlang geleden, dat ik nieuwe mensen leerde kennen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 08:23
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wil duizend leuke dingen doen, maar oké, af en toe besef ik dat ik derdejaars student ben en dat ik dan wel af en toe iets aan mijn studie moet doen. Scriptie dus!

[zeshonderd woorden later] Zo, dat was het nuttige deel van vandaag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:08
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Aan de Oude Arnhemseweg ja, maar ik dacht dat dat alleen voor kinderen was!

(ik woon nu ook nog op de warande)
daar zitten ook kinderen opgenomen. Op de bellenbergh zitten hele gezinnen opgenomen, en bij Rintveld eetstoornissen zitten ook hele jonge patienten..
Maar er zitten nog veel meer afdelingen daar.


ot: was gedaan, opgehangen. slaapkamer opruimen en balkon opruimen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Woei, ik mocht wegblijven van school van mijn leerlingbegeleider en de zon schijnt en mijn nieuwe shirtje is mooi en de wereld is goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Aan de Oude Arnhemseweg ja, maar ik dacht dat dat alleen voor kinderen was!

(ik woon nu ook nog op de warande)
Er zitten daar een heleboel behandelgroepen, en mijn behandelgroep zit daar ook , lekker dichtbij!

OT: pfff, wat ga ik vandaag nou weer doen? Vanavond in ieder geval even wat drinken met metallica , maar tot die tijd? Ik heb de telefoontjes die ik moest plegen al gedaan, uitgebreid gedoucht, spelletje gedaan... Ik heb niet zo'n zin om in mijn eentje in het gras te gaan liggen zonnen... Nouja, eerst maar wat boodschapjes doen dan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:54
Verwijderd
Geen vakantie komend weekend. Bah, ik wil niet meer, ik wil gewoon rechtop kunnen staan, kunnen lopen, boodschappen doen en in m'n slaap kunnen draaien ipv alleen maar op m'n rug te liggen. En Rogier moet ook nog eens werken (of ja, hij moet dineren en lunchen met mensen, en dat vind ik zo gemeen, ik wil niet horen dat hij kreeft heeft gegeten terwijl ik in bed lag en niets te eten had omdat hij geen boodschappen had gedaan). Bah, ik wil niet meer.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 10:59
Verwijderd
I need someone to push my button and blow me away

Ik wil lol maken, leven, genieten, de wereld om me heen vergeten, een beetje vluchten. Maar ik weet niet zo goed met wie, en de persoon die ik graag zou willen zien, die kan ik voorlopig niet meer zien. Beste vriendinnetjes zijn drukdruk. Stom.

Straks gesprek met studie-adviseur; programma maken voor volgend jaar. Opbiechten dat ik nog niets aan m'n nieuwe vakken heb gedaan. Dat ik nog geen intake-gesprek heb gehad (maar daar kan ik niets aan doen). Verklaren hoe het kan dat ik er vrolijk zomers uitzie in m'n witte jurkje, dat ik me toch niet goed voel. Dat ik wel nutteloze dingen kan doen, maar dat het mis gaat zodra ik iets moet doen, moet presteren. Dat ik me niet kan concentreren, dat ik niets opsla en m'n hoofd er niet bij kan houden. Dat dat me zo frustreert dat ik vervolgens het bij voorbaat al niet doe, dat de frustratie maakt dat ik me nutteloos en waardeloos voel en ik me nog rotter voel.
Dat ik alles even wil laten voor wat het is en onder het genot van wijn en vrienden en muziek de wereld weg wil dansen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Geen vakantie komend weekend. Bah, ik wil niet meer, ik wil gewoon rechtop kunnen staan, kunnen lopen, boodschappen doen en in m'n slaap kunnen draaien ipv alleen maar op m'n rug te liggen. En Rogier moet ook nog eens werken (of ja, hij moet dineren en lunchen met mensen, en dat vind ik zo gemeen, ik wil niet horen dat hij kreeft heeft gegeten terwijl ik in bed lag en niets te eten had omdat hij geen boodschappen had gedaan). Bah, ik wil niet meer.
*voorzichtig knuffie*

Toen ik blindedarmontsteking had heb ik mijn hele zomervakantie moeten opgeven. Ik had dan ook allerlei complicaties, maar toch. Vakantie opgeven is niet leuk. Doe een beetje rustig aan, neem wat pijnstillers, het komt vast snel goed . Verwen jezelf een beetje met een leuk boek of een leuke film of puzzel ofzo .
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:34
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
OT: pfff, wat ga ik vandaag nou weer doen?
Mijn handje vasthouden, als ik ga Ik vind het eigenlijk best wel eng hoor en wat het is, eigenlijk wil ik ook helemaal geen kamer in zeist, maar als ik deze kamer kan krijgen pak ik hem, want anders heb ik straks geen kamer... Hmm, dilemma... Straks maar heel hard doen alsof ik het echt heel erg leuk vindt om in zeist te gaan wonen Haha en dan maar hopen dat er hier niemand zit waarbij ik hoef te hospiteren Aargh, komt wel goed. Ik ben echt heel erg leuk en gezellig, wie wil mij nou niet in huis Owja, op jullie aanraden (ja ik heb geluisterd) toch m'n piercings in, maar wel een blouse aan, want anders is het misschien net iets teveel van het goede...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.