Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2016, 22:10
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Hallo dames en heren ik ben een jongen van 14 jaar, Ben vorige maand 14 geworden en ik had een vraagje: op mijn 12e kreeg ik een snor op mn 13e kreeg ik buikhaar en eind 13 jaar kreeg ik ook een heel klein beetje baard wat ik weghaal met een pincet en paar dagen geleden heb ik gemerkt dat ik een klein beetje borsthaar krijg (een lijnte met korte dunne haartjes van tussen mn borsten tot mn buik) en ik heb ook veel been haar. Kunnen jullie me helpen? Is dit normaal? Me vader is niet harig heeft geen buik en borsthaar en heeft een heel klein beetje beenhaar mijn moeder had hormoon problemen ze was een beetje harig ik weet niet of het nu ook zo is maar ben dus bang dat mijn harigheid met mn moeder ofzo te maken heeft... Alsjeblieft geef serieuze antwoorden ik schaam me heel erg om mn harigheid.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 23:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Die haargroei is allemaal heel normaal. Hoef je ook niet steeds weg te halen (maar het mag natuurlijk wel als je dat zelf wil).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 03:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tsja, sommige mensen hebben veel haar.

Borsthaar is wel wat vroeg op jouw leeftijd, als je je zorgen maakt om hormoonproblemen moet je langs de huisarts. Maar voor de rest klinkt het vrij normaal. Over een paar jaar zit je hier niet meer mee.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 16:52
Tycho25
Avatar van Tycho25
Tycho25 is offline
De een is vroeger dan de ander
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 23:24
Verwijderd
Ik had ook al borsthaar begin 14. Langzaam maar zeker begin je eraan te wennen. Ik vond het verschrikkelijk maarja niks aan te doen...
Ik ga nu alleen niet meer shirtless door het huis ivm zussen

Beenhaar heb ik ook heelerg veel, ik heb het 1 keer geschoren, toen 2 jaar mdt een oerwoud rondgelopen. Ik schaamde me zoo😂. Nooit korte broeken. Ik heb het net getrimt om te kijken of het mooier blijft. Miss moet jij dat ook eens proberen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 00:27
Pervect
Pervect is offline
Zeg, TS. Had jij het in een ander topic niet over laseren? Als je je er erg voor schaamt is je eigen tip je beste oplossing.
Maar dat is normala en verschilt per persoon
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Zeg, TS. Had jij het in een ander topic niet over laseren? Als je je er erg voor schaamt is je eigen tip je beste oplossing.
Maar dat is normala en verschilt per persoon
Ik denk niet dat ie zich op z'n veertiende kan laten laseren hoor anders had ik het allang gedaan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 11:32
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Zeg, TS. Had jij het in een ander topic niet over laseren? Als je je er erg voor schaamt is je eigen tip je beste oplossing.
Maar dat is normala en verschilt per persoon
Me moeder vind dat niet oke ze vind het raar zelfs ze zegt dat het normaal is enzo maar ja... En op je veertiende je borsthaar lazeren is dat niet raar?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 15:38
jpvolvo
jpvolvo is offline
He man mak je niet druk!
Had ik ook vroeg op mijn 12 e al en werd en best mee gepest.
Wees trots jij bent al een man!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2016, 20:09
Loempia_snackk
Loempia_snackk is offline
Maak je niet druk, de meeste mensen vinden harige mannen juist sexy! Het is nou eenmaal mannelijk...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2016, 00:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niet alle mensen die op mannen vallen, houden van mannelijkheid. Ik val bijvoorbeeld op dominante mannen met een schattig/vrouwelijk uiterlijk (maar wel borsthaar, want nom borsthaar). Andere mensen houden van androgyne mannen, of van jongensachtig, of van macho-maar-glad.

Man zijn en mannelijk zijn, dat zijn twee afzonderlijke dingen die niet per se gekoppeld hoeven te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 15:59
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
İs het ook zo dat als je borst/buikhaar scheert dat het niet harder/groffer/dikker terug groeit?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 17:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee dat is een fabeltje. Ze voelen dikker omdat ze schuin afgesneden worden. En als je ouder wordt worden je haren vanzelf meer en donkerder
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 00:44
alexvause
alexvause is offline
had ik ook allemaal best vroeg, vervelend inderdaad
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin en haar ex
Different
1 04-06-2014 22:07
Liefde & Relatie Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu?
Studerende
5 08-11-2010 18:29
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 21:17
Verhalen & Gedichten [VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde
ook hallo
0 19-12-2005 19:42
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Verhalen & Gedichten [fragment] Hij en haar egoïsme.
Soapsie
18 25-04-2005 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.