Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2016, 20:39
PuddiPuddin
PuddiPuddin is offline
Hallo,

Het is een beetje mis met mij en mn vriendin gegaan. Nu staat mn moeder achter ons en hebben we een aftermorning pil gehaald. Die heefr ze 3 dagen geleden genomen binnen 5 uur nadat we onveilig seks hebben gehad. Nu is ze gisteren een soort van een dag ongesteldt geweest. Althans ze had bloedverlies. Nu vandaag niets maar wel het gevoel dat ze ongesteld moet worden. Nu ben ik dus heel bang dat het innesteling bloed is.. En dat ze daad werkelijk zwanger is geworden. Anyways we hebben onveilig gevreeën ik kwam klaar op haar buik maar het liep een beetje langs haar vagina. Dus voor de zekerheid een pil gehaald. Nu is de kans dusdanig klein maar toch. Ik merk zelf niet dat ik voor vocht hebt ook niet met het aftrekken maar toch zegt ze dat elke jongen het heeft.. Wat kan ik nu het beste doen? Een zwangerschap test halen of wachten tot ze ongesteld is? Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 21:18
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Sowieso een zwangerschapstest halen. Dan weet je zeker of je snel verdere maateregels moet nemen of niet.
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 21:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat is geen innesteling, dat is een effect van die pil. Daar zitten veel hormonen in, en dus kun je er ook ongeplande bloedingen van krijgen. Ze kan dus ook te laat ongesteld worden daardoor straks. Heb je condooms gekocht zodat het de volgende keer niet meer misgaat?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 00:19
PuddiPuddin
PuddiPuddin is offline
Yep, condooms direct besteld. Durf het echter ook niet meer zonder te doen. Vraag me alleen af waarom ze die bloeding nu 3 dagen na die pil kreeg. Ze had verder geen klachten meer die ze eerst wel had. Ben gewoon heel bang, beste is denk ik te wachten tot ze ongesteld is wat ze nu ongeveer moet worden. Dus nog ene paar daagjes wachten!

Laatst gewijzigd op 27-08-2016 om 00:28.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 07:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ze kreeg een bloeding door de hormonen in die pil. Door diezelfde hormonen kan haar menstruatie-cyclus in de war raken. Niet te veel paniek dus als die menstruatie niet op het verwachte moment komt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 10:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop dat dit je genoeg laat schrikken om nooit meer zomaar onveilige seks te hebben als je niet klaar bent voor de gevolgen. Maar waarom gebruikte jullie geen condoom en waarom is zij niet aan de pil?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 19:11
PuddiPuddin
PuddiPuddin is offline
Citaat:
Ik hoop dat dit je genoeg laat schrikken om nooit meer zomaar onveilige seks te hebben als je niet klaar bent voor de gevolgen. Maar waarom gebruikte jullie geen condoom en waarom is zij niet aan de pil?
Gewoon nieuwsgierig opdat moment niet nadenken. En ja aan de pil haar ouders weten niks ivm met slechte thuis situatie laatste keer dat ze een plaatje met een vagina in een groepsapp kreeg gestuurd mocht ze een maand niet naarbuiten, geen telefoon niks. Als ze het verteld weet de held familie het. Maak me heel erg zorgen dat het een innesteling is geweest. Omdat ze nu ongesteld had moeten zijn en ze het gevoel heeft dat ze een week geleden ongesteld is geworden. Maandag is ze terug dus dan gelijk een test halen. Ik houd jullie wel op de hoogte. Heb geen idee wat ik moet doen als ze zwanger is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 19:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je echt niet (deels) in haar vagina bent klaargekomen, is de kans sowieso al heel klein. Voorvocht bevat in principe geen zaadcellen. En dan ook nog zo snel een morning-afterpil genomen. Er is geen reden om bang te zijn dat ze zwanger is.

Maar natuurlijk wel voortaan in ieder geval condooms gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 20:51
PuddiPuddin
PuddiPuddin is offline
Citaat:
Als je echt niet (deels) in haar vagina bent klaargekomen, is de kans sowieso al heel klein. Voorvocht bevat in principe geen zaadcellen. En dan ook nog zo snel een morning-afterpil genomen. Er is geen reden om bang te zijn dat ze zwanger is.

Maar natuurlijk wel voortaan in ieder geval condooms gebruiken.
Internet zegt wat anders over voorvocht ik ga me niet druk maken en w8 tot ze ongesteld is. Nogmaals ik laat het horen bedankt!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 21:19
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Internet zegt wat anders over voorvocht
Dat is een fabeltje. Zie enige informatie hier: https://forum.scholieren.com/showthread.php?p=33738539


Overigens heeft een zwangerschapstest ook pas echt zin na de eerstvolgende dag waarop de vrouw ongesteld zou moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2016, 00:09
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou me geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 18:05
PuddiPuddin
PuddiPuddin is offline
Hai hoi, mijn vriendin is nog niet ongesteld. Ze heeft wel pijn bij de eierstokken, kan amper een hand op haar buik leggen. Ze had laatst ook veel vocht verlies leek net of ze plaste. En ja veel puisten duidelijk last van de hormonen. Kan het zijn dat ze ongesteld wordt? Ze heeft dit nog nooit gehad. Het kan ook zijn dat het zwaar valt.. Vanwege de pill. Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 19:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Er zijn al zinnige reacties gegeven op wat je nu beschrijft:

Citaat:
Daar zitten veel hormonen in, en dus kun je er ook ongeplande bloedingen van krijgen. Ze kan dus ook te laat ongesteld worden daardoor straks.
Citaat:
Door diezelfde hormonen kan haar menstruatie-cyclus in de war raken. Niet te veel paniek dus als die menstruatie niet op het verwachte moment komt.
Of ze ongesteld wordt: ja, ze zal wel binnen afzienbare tijd ongesteld worden. Maar wanneer precies is moeilijker te zeggen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.