Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 11:33
Leemer
Leemer is offline
Dat gelul over 3 maanden van tevoren gaan leren en dat al die verhalen die je voorgeschoteld worden door je school hoe moelijk het allemaal wel niet is en dat je 24 uur per dag moet leren enzenz Dat is gewoon om de druk op voeren. Ze willen je zo zenuwachtig mogelijk maken zodat je gaat ploeteren voor je examen. geloof dat is egt gelul. Al die rclames die je ziet van scholieren die hun pen opvreten omdat het bijna examen is... laat je dr niet gek doormaken. het stelt geen flikker voor. Ik heb missien 30 min per vak geleert en ik ben zonder herexamen geslaagt voor mijn HAVO. en geloof me ik ging met 2 onvoldoendes in mijn profiel mijn examen in. en ik was egt niet goed in school
__________________
"life is an animal, try to tame it"
Advertentie
Oud 12-05-2003, 11:38
Verwijderd
Jíj hebt 30 minuten geleerd en je bent geslaagd, een vriendin heeft 2 uur geleerd, is gezakt, een vriend heeft niet geleerd, is geslaagd, een klasgenootje vorig jaar heeft gewoon geleerd, is gezakt...
Iedereen verschilt.
Oud 12-05-2003, 11:39
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Wou dat ik zo kon denken! Ben het alleen niet met je eens dat het examen niks voorstelt. Het is toch de Grote Finale van 6 jaar school!

Ik zie er gigantisch tegenop. Heb ook al twee keer gedroomd erover: dat ik in slaap viel bij Nederlands en met de zoemer wakker werd zonder één woord op papier & dat ik mijn GR bij natuurkunde vergat en die pas na 3 kwartier mocht gaan halen.

Over 2 weken is het voorbij hou ik me steeds voor, maar ik vind het zo eng en ben vreselijk bang dat ik dit jaar hard leren in één keer verpest in deze week. Ik mag vieren halen, maar die haal je zo denk ik dan.

Meer mensen die zo denken?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 12-05-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef op 12-05-2003 @ 12:39:
Wou dat ik zo kon denken! Ben het alleen niet met je eens dat het examen niks voorstelt. Het is toch de Grote Finale van 6 jaar school!

Ik zie er gigantisch tegenop. Heb ook al twee keer gedroomd erover: dat ik in slaap viel bij Nederlands en met de zoemer wakker werd zonder één woord op papier & dat ik mijn GR bij natuurkunde vergat en die pas na 3 kwartier mocht gaan halen.

Over 2 weken is het voorbij hou ik me steeds voor, maar ik vind het zo eng en ben vreselijk bang dat ik dit jaar hard leren in één keer verpest in deze week. Ik mag vieren halen, maar die haal je zo denk ik dan.

Meer mensen die zo denken?
Zo denk ik dus ook... Ik wéét dat ik m'n diploma wel ga halen, of het nu dit jaar is of volgend jaar.. Maar die examens, ugh, kijk er echt tegen op dat je een heel jaar werken in 1 week kan weggooien...
Maar goed, ik doe het allemaal maar gewoon volgende week, doe m'n best.. meer kan ik niet doen. Als ik dan zak, dan nog maar een jaartje.
Oud 12-05-2003, 11:45
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
nog een x 5havo trek ik echt niet
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Oud 12-05-2003, 11:50
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik ben ook een weekje van te voren begonnen met leren en ben toch geslaagd, maar dit betekent niet dat ik er geen inspanning voor te doen hoef.

Het houdt gewoon in dat ik de leerstof goed beheers
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 12-05-2003, 12:37
Verwijderd
Op de Havo heb ik trouwens nooit echt iets gedaan, ik lette wel op in de les, maakte werkstukjes enzo, maar verder maakte ik eigenlijk nooit opgaven en ik leerde ook vrijwel níet voor schoolexamens. Toch heb ik het gehaald, omdat ik dus in de les oplette en ik het allemaal niet moeilijk vond... Daarom doe ik nu VWO, zodat ik eens wat moet doen... maar nog, als ik een tekst goed doorlees zit het er in... ik hoef dus nog steeds niet echt te leren.. Hopelijk komt daar volgend jaar verandering in...
Oud 12-05-2003, 12:38
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 12-05-2003 @ 12:39:
Wou dat ik zo kon denken! Ben het alleen niet met je eens dat het examen niks voorstelt. Het is toch de Grote Finale van 6 jaar school!

Ik zie er gigantisch tegenop. Heb ook al twee keer gedroomd erover: dat ik in slaap viel bij Nederlands en met de zoemer wakker werd zonder één woord op papier & dat ik mijn GR bij natuurkunde vergat en die pas na 3 kwartier mocht gaan halen.

Over 2 weken is het voorbij hou ik me steeds voor, maar ik vind het zo eng en ben vreselijk bang dat ik dit jaar hard leren in één keer verpest in deze week. Ik mag vieren halen, maar die haal je zo denk ik dan.

Meer mensen die zo denken?
Oef, welkom bij de club. Heb ook steeds nachtmerries dat ik bijv. tijdens wiskunde AA-drink over m'n GR mors (stom als ik ben, raak ik 'm daarna aan, word geëlectrocuteerd en schrik wakker badend in het zweet), of dat tijdens scheikunde m'n binas opeens uit allemaal lege pagina's bestaat, dat soort dingen. meest voorkomende nachtmerrie is dat ik me verslaap, ik eet als een gek, grijp m'n tas en ben nog net op tijd op school. vervolgens wandel ik naar het lokaal waar de Trut van de School met een grote grijns op me zit te wachten met de mededeling dat de school op het laatste moment had besloten om het examen gisteren te houden, en dat zij me "per ongeluk" was vergeten te bellen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 12-05-2003, 12:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ow, SuperSanne, die zijn echt wel erg!

Mijn nachtmerries komen nog wel; vanavond, misschien morgenavond. Heb ik ook altijd bij toneelvoorstellingen, dan droom ik echt hele onlogische dingen. Zal voor de examens ook nog wel komen... Helaas...

Maar van dit soort threads word ik dus echt heel zenuwachtig...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-05-2003, 12:48
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
dames moeten jullie het adres van mijn psychiater?
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 12-05-2003, 12:50
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb ook al genachtmerriet, hoewel ik dat anders nooit heb.

Ik denk dat de moeilijkheidsgraad van het examen ook samenhangt met de moeilijkheid van je school. De ene school maakt z'n schoolexamens erg moeilijk en geeft les op een erg hoog niveau, de andere school is wat losser enz.

Ik neem het ook niet zo simpel op allemaal, dat hangt er van af welke vakken je hebt. Ik heb Grieks én Latijn, en dat is echt heel zwaar, ik weet nu al dat ik het niet afkrijg, en dat kan funest zijn als net dat stuk dat je niet kent gevraagd wordt.
Nee, zo simpel ligt het niet hoor Leemer, was dat maar zo.
Oud 12-05-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 12-05-2003 @ 13:38:
Oef, welkom bij de club. Heb ook steeds nachtmerries dat ik bijv. tijdens wiskunde AA-drink over m'n GR mors (stom als ik ben, raak ik 'm daarna aan, word geëlectrocuteerd en schrik wakker badend in het zweet), of dat tijdens scheikunde m'n binas opeens uit allemaal lege pagina's bestaat, dat soort dingen. meest voorkomende nachtmerrie is dat ik me verslaap, ik eet als een gek, grijp m'n tas en ben nog net op tijd op school. vervolgens wandel ik naar het lokaal waar de Trut van de School met een grote grijns op me zit te wachten met de mededeling dat de school op het laatste moment had besloten om het examen gisteren te houden, en dat zij me "per ongeluk" was vergeten te bellen.
Oef ja, die laatste heb ik ook gehad, niet precies zo, maar wel ongeveer... En dat de tijd écht vliegt wanneer je aan je examen zit, je schrijft net een woordje op en ineens is het afgelopen Echt rot
Vannacht droomde ik dat ik vlak naast een mede-kandidaat zat, die vroeg gewoon hardop;'Snap jij vraag 3? Is het antwoord B?' ik zei;'Dit is je examen, je mag niet overleggen!' en ik draaide me een beetje van d'r af.. Ineens stond zo'n leraar voor me, wees naar me;'JIJ!!!! JIJ SPIEKT!!! EEN 1!!' En dat was dat
Oud 12-05-2003, 12:56
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-05-2003 @ 13:52:
Oef ja, die laatste heb ik ook gehad, niet precies zo, maar wel ongeveer... En dat de tijd écht vliegt wanneer je aan je examen zit, je schrijft net een woordje op en ineens is het afgelopen Echt rot
Vannacht droomde ik dat ik vlak naast een mede-kandidaat zat, die vroeg gewoon hardop;'Snap jij vraag 3? Is het antwoord B?' ik zei;'Dit is je examen, je mag niet overleggen!' en ik draaide me een beetje van d'r af.. Ineens stond zo'n leraar voor me, wees naar me;'JIJ!!!! JIJ SPIEKT!!! EEN 1!!' En dat was dat
Ik had die medekandidaat een dreun gegeven ("ik ZEG toch niets???"), maar ja... dat is het vervelende van dromen, hé?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 12-05-2003, 13:04
Verwijderd
Waaah, die verhalen hier zijn echt erg! Gelukkig heb ik dat niet zeg. Komt vast woensdagnacht wel, donderdag eerste examen
Oud 12-05-2003, 13:26
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
hmm heb ook al gedroomd dat ik mn frans examen mistte. >hel<

en ik ben zo bang dat ik net een tiende te kort kom ofzo, dat zou echt een actie voor mij zijn...

en dat het examen nix voor zou stellen, tja verschilt per persoon... iemand die normaal hoge cijfers haalt kan zo in de stress schieten dat hij/zij het hele examen verpest... >om iedereen hoop te geven<

maar een vriendin van mij kwam met dé redenatie..: je weet dat het voor de laatste keer is, dus doe je het toch wel goed genoeg

als t zo eens zou werken...
Oud 12-05-2003, 13:59
@Moon
@Moon is offline
Pfff jeetjuh die verhalen die ik hier lees......gelukkig dat ik dat (nog) niet heb!
Maar volgens mij is het examen echt iets moeilijker is dan t schoolexamen. De docenten willen natuurlijk dat de leerlingen met goede cijfers CE ingaan. Neem maar wiskunde als voorbeeld. t niveau op CE ligt dus echt wel hoger. Alleen de laatste proefwerken van een aantal vakken waren bij ons op CE niveau, om te oefenen uiteraard.
Oud 12-05-2003, 14:02
DaBoY
DaBoY is offline
Whaha....jullie trippen echt hoor

Blijf gewoon rustig, dan kan je beter leren en kan je je ook beter concentreren op het examen.

Zo veel stelt het echt niet voor, tenzij je de laatste 2/3 jaar echt helemaal niks hebt zitten doen.
Oud 12-05-2003, 14:33
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
@Moon schreef op 12-05-2003 @ 14:59:
Pfff jeetjuh die verhalen die ik hier lees......gelukkig dat ik dat (nog) niet heb!
Maar volgens mij is het examen echt iets moeilijker is dan t schoolexamen. De docenten willen natuurlijk dat de leerlingen met goede cijfers CE ingaan. Neem maar wiskunde als voorbeeld. t niveau op CE ligt dus echt wel hoger. Alleen de laatste proefwerken van een aantal vakken waren bij ons op CE niveau, om te oefenen uiteraard.
Het is net andersom; de scholen willen voorkomen dat veel leerlingen zakken, door de SE's moeilijker te maken, zodat je op het CE niet voor verrassingen. En dat is belangrijk, want het CE telt namelijk zwaarder mee...
__________________
Como se dice..
Ads door Google
Oud 12-05-2003, 14:37
Ingrid3
Ingrid3 is offline
gemiddeld is het zo da ce's 30% makkelijker zijn dan se's!

ik ben er verder ook echt niet zenuwachtig ofzo voor.. vind ik niet echt nodig.
als je kijkt wat voor punten ik in 2 jaar heb gehaald, zijn die wel redelijk.. waarom zou het dan opeens fout gaan?

ik heb er wel vertrouwen in!
Oud 12-05-2003, 15:29
drea
drea is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef op 12-05-2003 @ 15:37:
gemiddeld is het zo da ce's 30% makkelijker zijn dan se's!
Dat vind ik echt heeeel moeilijk te geloven.
__________________
A man is like a toilet-he's either free, taken, unavailable, engaged, out of order or just full of shit...
Oud 12-05-2003, 15:36
Ingrid3
Ingrid3 is offline
kan ik me voorstellen maar als je dan een vergelijking maakt...
bij se's zijn der altijd verschillende onvoldoendes en dan ook wel diepere.
as da op ce's ook zo zou zijn zoude er ook wel meer zakken!
Oud 12-05-2003, 16:09
Tomke
Tomke is offline
Citaat:
drea schreef op 12-05-2003 @ 16:29:
Dat vind ik echt heeeel moeilijk te geloven.
Ik vraag me ook sterk af hoe die 30% berekend is. De moeilijkheidsgraad van examens en schoolonderzoeken lijkt me niet echt in cijfers uit te drukken.

Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 16:31.
Oud 12-05-2003, 16:24
Des
Des is offline
Hmm ik weet het niet hoor, volgens mij hebben die leraren bij ons op school ons hele makkelijke SE 's gegeven om net te laten lijken alsof zij heel goed zijn in lesgeven. Daar zie ik ze echt serieus voor aan. Neem nou wiskunde. Ik had het hele boek niet gemaakt, geen 1 som en had toch een 7,5 Dat slaat echt nergens op.
Oud 12-05-2003, 16:48
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Ik weet dat het per persoon verschilt maar dit is toch wel fijn om te horen
__________________
__________________________________________________________________
Oud 12-05-2003, 19:00
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 12-05-2003 @ 12:39:
Wou dat ik zo kon denken! Ben het alleen niet met je eens dat het examen niks voorstelt. Het is toch de Grote Finale van 6 jaar school!

Ik zie er gigantisch tegenop. Heb ook al twee keer gedroomd erover: dat ik in slaap viel bij Nederlands en met de zoemer wakker werd zonder één woord op papier & dat ik mijn GR bij natuurkunde vergat en die pas na 3 kwartier mocht gaan halen.

Over 2 weken is het voorbij hou ik me steeds voor, maar ik vind het zo eng en ben vreselijk bang dat ik dit jaar hard leren in één keer verpest in deze week. Ik mag vieren halen, maar die haal je zo denk ik dan.

Meer mensen die zo denken?
Ik denk ook steeds, mark ff afzien over 2 weken is het voorbij. Ik zal het best halen, mag allemaal 4én halen, en die haal ik wel, maar het probleem is dat ik geneeskunde wil doen en dus zo hoog mogelijk gemiddeld moet komen te staan.
__________________
Do or do not. There's no try
Advertentie
Oud 12-05-2003, 20:31
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Ik maak me er totaal geen zorgen over... vooral ook omdat ik me eigenlijk nog niet echt kan voorstellen dat ik straks al aan mijn eindexamen zit... ik ben nog zo erg bezig met de dingen die daar voor gedaan moeten af te ronden (ik ben altijd net iets later dan het laatste moment met dingen ) vandaag profielwerkstukpresentatie gehad, en het pws zelf heb ik nog niet eens helemaal af...
en donderdag begint het al...
maar toch heb ik zoiets van, je doet je best en ziet wel wat het wordt. slaag je, dan slaag je; zak je, dan zak je, en veruit de meeste mensen slagen.
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Oud 12-05-2003, 20:35
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
bent niet de eerste die verteld dat het wel mee valt....maar toch...ik moet presteren op mn examen...voor mn moeilijke vakken allemaal 5,? en dat wordt voor die vakken nog heeeeel lastig :$
zucht....nog 16 nachtjes
Oud 12-05-2003, 21:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vraag het me ook af ja. Iedereen doet nu of zijn/haar leven er vanaf hangt! We hebben toch SE's gehad? Dat lukte toch ook? En vrijwel iedereen staat er hartstikke goed voor! Bovendien ben je je toch het hele jaar al aan het voorbereiden door naar de lessen te gaan? Dan zie ik dus het probleem niet.

Natuurlijk ben ik ook heel zenuwachtig, maar aan de andere kant.. Het gaat gewoon lukken. En ik vind het onzin dat mensen in deze periode doen of ze nog geen uur vrije tijd hebben door het vele studeren. Kom op, waar heb je je dan al die jaren mee beziggehouden??
Oud 12-05-2003, 21:09
Verwijderd
als je je goed voorbereid en de stof goed doorhebt, kun je gewoon het examen maken. Maar het is zeker niet zo dat het examen niks voorstelt. Tenminste voor de vakken die ik heb. Wat me wel opvalt is, dat het examen uit 2001 voor wiskunde B, natuurkunde en scheikunde aanzienlijk moeilijker is dan die van 2002. Van het wiskunde B-examen van vorig jaar zijn zelfs klachten van leraren gekomen dat hij te eenvoudig was.
Dus waarschijnlijk zijn ze dit jaar wel weer iets moeilijker
maar we wachten wel af
Oud 13-05-2003, 14:57
DaBoY
DaBoY is offline
Eigenlijk moet je de moeilijkheid van een CE niet vergelijken met die van een SE.

Als je oude examens maakt van de examenbundel dan kom je er al snel genoeg achter hoe moeilijk/makkelijk een CE is.
Oud 13-05-2003, 15:09
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 12-05-2003 @ 13:50:
Ik heb ook al genachtmerriet, hoewel ik dat anders nooit heb.

Ik denk dat de moeilijkheidsgraad van het examen ook samenhangt met de moeilijkheid van je school. De ene school maakt z'n schoolexamens erg moeilijk en geeft les op een erg hoog niveau, de andere school is wat losser enz.

Ik neem het ook niet zo simpel op allemaal, dat hangt er van af welke vakken je hebt. Ik heb Grieks én Latijn, en dat is echt heel zwaar, ik weet nu al dat ik het niet afkrijg, en dat kan funest zijn als net dat stuk dat je niet kent gevraagd wordt.
Nee, zo simpel ligt het niet hoor Leemer, was dat maar zo.
mijn god grieks en latijn!!! Ik ben er na de 4e mee opgehouden, met allebei dan. ik heb nu alleen nog maar latijn en dat is gewoon al moeilijk...

en inderdaad al nachtmerries. ik heb donderdag mijn eerste examen (muziek, valt dus mee) maar ik slaap echt vreselijk... de weken gaan gewoon te snel!!!!!!!!!!
__________________
verdorlie...
Oud 13-05-2003, 15:17
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ik heb nu nog geen last van nachtmerries of iets dergelijks. Daar heb ik sowieso weinig last van, ook niet als ik iets moet presenteren ofzo. Niet dat ik er superrelaxt onder ben, kben heus wel zenuwachtig maar slaap er niet slechter door. (Das wel lekker ). Hoewel de rampverhalen van sommigen hier me niet echt gerust stellen

Wat de examens zelf betreft..ik zit mezelf best op te naaien, maar zo doe ik tenminste iets. Ik ga het, denk ik, wel halen. (ik MOET het gewoon halen!!!). Op zich kunnen mijn cijfers nog best wat hebben, maar ik moet er wel op letten dat ze een beetje hoog blijven omdat ik Geneeskunde wil gaan doen.
Oud 13-05-2003, 19:28
Verwijderd
Als je je goed voorbereidt en je je probeert rustig te houden, dan stelt het inderdaad niet erg veel voor.. maar niet ervoor leren, dat risico zou ik niet nemen.

Ik weet het, als je het moet doen denk je ''eeeek '', maar achteraf, als je het gehaald hebt denk je echt..''was dat nou alles..''

Uitzonderingen daar gelaten
Oud 13-05-2003, 21:02
Verwijderd
Ik bereid het toch wel goed voor... ik heb nog nooit op deze manier gedacht, maar nu beter teveel leren dan te weining...
En zoals mijn conrector zei; de prijs wordt in de laatste ronde pas uitgedeeld.
Oud 14-05-2003, 07:51
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 12-05-2003 @ 22:00:
Ik vraag het me ook af ja. Iedereen doet nu of zijn/haar leven er vanaf hangt! We hebben toch SE's gehad? Dat lukte toch ook? En vrijwel iedereen staat er hartstikke goed voor! Bovendien ben je je toch het hele jaar al aan het voorbereiden door naar de lessen te gaan? Dan zie ik dus het probleem niet.

Natuurlijk ben ik ook heel zenuwachtig, maar aan de andere kant.. Het gaat gewoon lukken. En ik vind het onzin dat mensen in deze periode doen of ze nog geen uur vrije tijd hebben door het vele studeren. Kom op, waar heb je je dan al die jaren mee beziggehouden??
Ja dat is ook precies hoe ik erover denk
Ten eerste schijnen de SE's dus makkelijker te zijn dan het CSE, en ten tweede leer je hier echt twintig keer harder voor omdat het 'de examens' zijn, dus eigenlijk moeten er allemaal goede cijfers uitkomen (zei ze hoopvol)
__________________
Terug in NL!
Oud 14-05-2003, 09:35
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Esmée schreef op 14-05-2003 @ 08:51:
Ja dat is ook precies hoe ik erover denk
Ten eerste schijnen de SE's dus makkelijker te zijn dan het CSE, en ten tweede leer je hier echt twintig keer harder voor omdat het 'de examens' zijn, dus eigenlijk moeten er allemaal goede cijfers uitkomen (zei ze hoopvol)
SE's makkelijker dan CSE? Erg hoopvol ...

Maar ik maak me er niet druk over, ik ga het gewoon halen .
__________________
As if!
Ads door Google
Oud 14-05-2003, 09:40
Buffy
Buffy is offline
tsjah... gewoon rustig blijven en de examens maar gaan beschouwen als een XL-toetsweek en niet gaan zitten stressen omdat het 'de examens' zijn lijkt mij wel het slimste om te gaan doen
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Oud 14-05-2003, 09:50
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Nuck schreef op 14-05-2003 @ 10:35:
SE's makkelijker dan CSE? Erg hoopvol ...

Maar ik maak me er niet druk over, ik ga het gewoon halen .
ehm andersom dus
__________________
Terug in NL!
Oud 14-05-2003, 10:11
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
stelde het maar nix voor.... Dan was ik vorig jaar ook niet gezakt... Je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik nu ben...
__________________
Lief zijn!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.