Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2004, 22:18
petit
petit is offline
Ik las iets over euroclix dat je daar wel 1700 euro per maand belasting vrij mee kan verdienen ik geloof hier helemaal niks van want dan zou heel nederland wel voor euroclix werken maar weet iemand een bedrijf -die echt betaald en wat wel de moeite is om je voor aan te melden 100 euro belasting vrij minstens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 00:13
matrix21
matrix21 is offline
Ik vrees dat je een aantal jaren te laat bent. De reclame op internet is totaal uitgemolken en valt door de particulier niets meer aan te verdienen.
Vroeger had ik een site waar ik zogenaamde clickbanners op had staan en daar kreeg je 25 cent voor (guldens). Daar heb ik toen een keer 600 gulden mee verdiend (via een check die ik thuis gestuurd kreeg).

Maar geloof mij, het valt niet meer te doen.
Euroclix is wel grappig, doe al een tijdje mee en een aantal tientjes verdiend in 2 jaar tijd. Maar veel meer zal het echt niet zijn. Of je moet een hoop vrienden hebben die euroclix nog niet kennen en wel mee willen doen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 09:08
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 13-03-2004 @ 01:13:
Euroclix is wel grappig, doe al een tijdje mee en een aantal tientjes verdiend in 2 jaar tijd. Maar veel meer zal het echt niet zijn. Of je moet een hoop vrienden hebben die euroclix nog niet kennen en wel mee willen doen.
Ik ken iemand die er nog wel grof aan verdient. Hij heeft een site (zelfs een hele slechte) waarmee hij mensen lid laat worden. Dan verdien je zelf een aardig bedrag. En hoe meer je opspaart, duurder de punten die je hebt gespaard worden. Die jongen verdien(t)(de) wel een paar duizend bij euroclix. Maar dat is ongeveer de enige. Nu iedereen het ook al kent etc, is mensen aanbrengen ook heel moeilijk geworden.

Af en toe 10 euro vangen is wel grappig, rijk zal je er echter niet van worden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 07:58
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Vreemd ik deed ook mee aan euroclix en als ik een abonnement nam op de donaldduck kreeg ik 2,50 in mijn account.
Ik kreeg ook 1,2 of 5 cent voor het lezen van mailtjes. Maar je wordt uitbetaald als je 10 euro had. Nou reken maar uit hoe lang dat duurt. Daarom ben ik erook maar mee gestopt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 08:18
Go
Avatar van Go
Go is offline
Eerst kreeg je omgerekend 10 eurocent per gelezen mailtje, of soms nog wel meer, maar nu nog maar 2 eurocent
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:19
Verwijderd
Ik heb gewerkt voor Euroclix (o.a helpdesk daar) en je kan er aardig mee verdienen. Er zijn genoeg mensen die best lekker verdienen(paar 100 euri per maand) . 1700 euro per maand is onzin volgens mij.

Je krijgt vooral clicks voor het aanmelden van andere leden, met de rest verdien je niet zoveel...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 01:09
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
waar meld ik me aan?!!!


__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:52
Love: a passion
Love: a passion is offline
Ik doe ook al heel lang aan euroclix. Het is gewoon zo dat je voor elk gelezen mailjte 2 clix ontvangt. Bij 1000 clix of meer kun je de clix inwisselen voor geld. Ik heb 1 keer 10 euro gekregen. Maar daar doe je wel heel lang over. Of je moet echt dingen via euroclix gaan kopen zoals proefabonnementen, donateur van een of ander fonds. Maar soms kun je door een vragenlijst in te vullen 75 clix verdienen. Tja...je moet wel wat geduld hebben. Maar ik wil geen dingen kopen ofzo...alleen door gratis mailtjes, vragenlijsten, mensen aanmelden etc wil ik clix verdienen. Het werkt in ieder geval wel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
eerst was het nog 5. afzetters.

maar nogmaals:

WaAr MeLd Ik Me AaN?!?!111!!111
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 13:14
Verwijderd
www.euroclix.nl misschien?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 17:08
Elysium
Avatar van Elysium
Elysium is offline
Ik doe 1.5 jr. aan euroclix (zonder dingen te kopen enzo, alleen mailtjes klikken), en heb nu mijn eerste 10 euro binnen.
__________________
Aut Inveniam Viam Aut Faciam.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:01
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik heb €30 aan euroclix verdient.
intomarkt gaat sneller maar dat krijg je uitbetaalt in internet-cheques of in vvv-bonnen....
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:15
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja ik doe t ook, ach t gaat heel langzaam. Tis klikken en punten sparen (je krijgt ong. elke dag een mailtje waar je 2 clix voor krijgt. Als je je dan aanmeld op een abo of iets anders krijg je daar meer kliks voor, zo verdien je geld.

Maar ik meld me dus nooit ergens voor aan wat betekent dat ik elke keer 2 klikjes verdien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht ECHT geld verdienen op het internet!
wezzywez
1 29-12-2011 15:49
Werk, Geld & Recht Geld verdienen op het internet Tips
GiveAwayEveryti
4 27-12-2011 21:17
Werk, Geld & Recht Geld verdienen op internet
pieterku
1 13-09-2009 17:39
Werk, Geld & Recht GPT sites.
kuukske
3 11-08-2009 11:28
Werk, Geld & Recht Geld verdienen op het net
rilozzo
1 26-02-2008 15:36
Werk, Geld & Recht geld verdienen op het internet
p44vo
7 19-01-2005 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.