Oud 14-03-2022, 20:46
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Hallo,
Ik zit in de 2de en ik heb echt een hele leuke brugklastijd gehad, maar de 2de is een hel!!!!
De groep is gesplitst in echt 6 stukken ofzo. Ik zit nu opgescheept met 6 andere lullo's!! En het kan nog erger want 7 is echt een verschrikkelijk getal! Je moet namelijk weer met tweetallen en wie blijft er over?? Prc ik!!!
Ik doe echt oprecht mijn best om erbij te horen en als ik ziek ben probeer ik gewoon naar school te gaan om mn contacten niet te verliezen, ga telkens in de pauze bij hun tafel zitten, fietst met hun mee(als het kan), probeer sociaal te zijn met hun(gesprek voeren)
maar het helpt niet want telkens vraagt Piet:''waarom volg je ons??" wat moet ik hier nou op antwoorden?? en dan zegt Piet:''waarom ben jij hier nog??'' wat moet ik hier in vredesnaam op antwoorden?? En het gaat zo ver dat Piet gewoon zei: '' als we naar de 3rde gaan schrijf ik jou naam NIET op''! Ik moet voor school weer een opdr doen met tweetallen natuurlijk ik heb al iemand benadert maar die moet nog reageren. Wat als ik nou weer overblijf?? dat is echt heel genânt dat je maar in een groepje word gedumpt door de leraar omdat jij geen vrienden hebt. En dan ook nog een groep met meisjes die niet in de buurt willen komen omdat je een jongen bent. HELP oprecht ik heb nu hulp nodig plsss geef alsjeblieft advies! IK kan wel het groepje vergeten maar dan zit ik daar maar in de pauze alleen met een broodtrommel nog genânter dan ooit en dan gaat iedereen staren. verschrikkelijk!! En dan sluit het 6groepjezondermij me echt buiten door niet op mij te wachten en gewoon een groepsknuffel te doen met zn ZESSEN zonder mij en dan als een van hun ziek zijn is het waar is pietje??? En als ik ziek ben dan boeit het niemand.
Help oprecht verzend pls goed advies!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2022, 07:01
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Hallo
Ik vind het super lullig voor je. Ik vind het wel ontzettend knap van je dat je sociaal probeert te zijn. Maar afgewezen worden door je klasgenoten is natuurlijk een hele klap.

Heb je er al eens over nagedacht of jij al eens rot hebt gedaan tegen iemand? Daar zou het ook aan kunnen liggen.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je klasgenoten irritant willen doen en je daarom buitensluiten.
Dat de meisjes niets van je willen hebben omdat je een jongen bent vind ik ook niet tof voor je. Ik heb zelf ook gewoon veel mannelijke vrienden.

Je kunt proberen in andere klassen vrienden te zoeken. Zelf heb ik ook een gek systeem op school dat de klas in 2 stukken wordt verdeeld bij bepaalde lessen. Ik heb dan ook nog wel het geluk dat ik bevriend ben met mijn eigen klasgroep, maar ook de kinderen van de andere klasgroep vind ik fijn. Probeer wat contact te leggen buiten je 'eigen kring'.

Als je geen vrienden vindt is dat ook niet het einde van de wereld. Je kunt buiten school ook vrienden maken of gewoon een jaartje zonder vrienden. Volgend jaar krijg je misschien een toffere klasgroep.
Dit jaar kun je je toevlucht zoeken bij je hobby's.

Nog veel succes met je verdere sociale leven en schoolcarričre.
Met vriendelijke groetjes,
Khadija333
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Oud 15-03-2022, 14:04
ANONIEM^&%q6472
ANONIEM^&%q6472 is offline
Hoi, ik doe nooit rot tegen iemand ik ben niet zo brutaal enzo, ik heb zelden dat ik boos ben. Heb je nog tips voor werken in groepjes want iedereen is al met elkaar ik ik blijf natuurlijk weer over
dankjewel trouwens voor tips
Met citaat reageren
Oud 15-03-2022, 15:51
Khadija333
Avatar van Khadija333
Khadija333 is offline
Zelf heb ik niet veel tips voor als je in groepjes moet samenwerken. Ik ben zelf namelijk super verlegen en ik functioneer bijna niet in groep. Meestal maak ik zelf alles of laat ik de anderen alles doen en doe ik zelf in het geniep nog wat. Dus ik denk niet dat ik hierover nog wat kwijt kan...
__________________
Ik ben blij met wie ik ben en wat ik heb. 😄
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geen vrienden hebben
Mysterygirl2001
6 24-12-2016 10:12
Psychologie Geen vrienden kunnen maken
Katje92
19 17-04-2016 16:35
Psychologie Geen vrienden...
Verwijderd
10 06-07-2012 10:53
Liefde & Relatie Geen vrienden buiten school, wel willen uitgaan
Worteltjes
7 16-04-2010 20:41
Liefde & Relatie Geen vrienden
Cha-H
36 17-01-2010 17:15
Psychologie iem. heeft geen vrienden --> hzij is niet de moeite waard..... Klopt dat?
John Sickbock
29 14-04-2002 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.