Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 22:39
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Wat is dit nu weer voor een grote pot onzin. Je mag tegenwoordig geen fucking drank drinken op onze mooie badplaats savonds!!! Kom op man, is dat nou echt gezellig of ligt het aan mij, een beetje drank in het openbaar kan toch geen kwaad. En er zijn zoveel van die klote scotoes aanwezig dat het lijkt alsof je op een politieburaue rondloopt.
En ze letten alleen op de jongeren. Als je met wat drank loopt heb je kans op een fakin boete. En soms checken ze je gvd cola!!!!!!!!!! Een beetje privacy graag???!! Ze hebben niks te doen die sukkeltjes, laat ze eens wat nuttigs doen ofzo in plaats van mensen lastig maken. Gaan ze alleen achter scootertjes aan terwijl vlak drnaast iemand wordt beroord. En dan zeggen ze nog dat er te weinig blauw is op straat. PPPFFFF ik zie elke dag 100 man blauw, maar ze doen geen reet, aleen maar praatjes maken en stoer doen.
maar ja voordat ik afdwaal. Die regel voor die drankverbod is mede tot stand gekomen door de strandtent houders. En dat vind ik nou op zn zacht gezegd heel erg triest. Want wie verkoopt nou zorgt er nou voor het drank?? Ze zijn bang dat ze overvallen worden savonds door boze dronkaards. Mja laat die strandtenten lekker vervoer regelen voor die gasten, tot aan de tramhalte bijv.!
En die klote politie, ze moeten maar die dronkenlappen pakken in plaats van stoer doen tegen jongeren. Op 112 weekend zie je altijd dat ze gewoon altijd een praatje met dronkaards maken, ze laten hem meestal gewoon gaan ook als ze em de 2e keer zien pissen tegen een boom.!!! Maar wij krijgen meteen slaags met de gummieknuppel
ja ik weet niet of het nog te volgen is want volgens mij loopt het verhaal een beetje inchronologisch, en ik wilde heel iets anders vertellen, maarja anyway ben jij het er mee eens of niet??!!
__________________
oh oh den haag....
Advertentie
Oud 30-07-2002, 22:56
@pie
@pie is offline
randstad olé

jullie hebben het zelf voor mekaar gekregen he ik kom net uit het café
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 30-07-2002, 23:52
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Die regel voor die drankverbod is mede tot stand gekomen door de strandtent houders.
Of van de jongeren die zich op Terschelling een alcohol vergiftiging dronken. Terecht dat je dat dan een beetje verscherpt IMHO. Bovendien ben je volgens mij wel een béétje aan 't overdrijven.
Oud 31-07-2002, 00:13
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
drankverbod geld alleen op de boulevard, op het strand mag je gewoon drinken overdag en s'avonds..

en naar mijn mening is het gedaan zodat al die jongeren niet gaan inslaan in de supermarkt en dat op de boulevard opdrinken, en dan bezopen een tent binnenlopen; omzetbescherming ofzo?

het slaat nergens op dat het de schuld is van eigenaren van strandtenten; wij zeggen standaard dat het verboden is met alcohol op de boulevard te lopen, tegelijkertijd schenken we drank zat aan mensen op het terras, dus meer kans op dronken berovingen

je theorien slaan nergens op
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Oud 31-07-2002, 01:09
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ja ik begrijp best dat medewerkers van strandtenten bang zijn beroofd te worden, maar ze kunnen toch naar huis gebracht worden of naar een bus of tram halte gebracht worden die wat verder staat?

Ik heb geen theorieen, maar ik vind dat die klote politieagenten gewoon wat meer van hun luie reten moeten komen en het probleem bij de bron aanpakken. Nu zie je oppeens allemaal politiebusjes op de boulevard, wat een uitzicht verpesting Gewoon de dronkaards aanpakken en niet iedereen over een kam scheren, dat is gewoon zo makkelijk.
En ik ga geen oplossing bedenken hoe dat het beste kan, dat is hun taak.
__________________
oh oh den haag....
Oud 31-07-2002, 03:57
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Justitie in Nederland is gewoon 1 grote bende van corupte machtswellustelingen. De politie moet er zijn ja, maar ik heb een grote tyfushekel aan ze
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 31-07-2002, 06:29
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Nogal hypocriet om vanwege dronken jongeren op de boulevard veilig vervoer te moeten vinden vanaf je werk naar de bus....ben het overigens compleet met bikini meisje eens...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Oud 31-07-2002, 06:33
miro
Avatar van miro
miro is offline
drugs&alcohol, het gaat over alcohol sorry
Oud 31-07-2002, 10:15
Verwijderd
Nou het is echt niet alleen Scheveningen hoor. Bij ons was er in de stad een feest, en wij staan dan daar om de hoek met wat bier. En we doen niks ernstigs, gewoon een beetje praten. Politie komt langs en zegt dat het bier weg moet wegens openbaar drankgebruik ofzo om 2 uur 's nachts???? Wat een onzin zeg..
Oud 31-07-2002, 10:52
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Mensen, sorry dat ik dit zeg, maar ik geef de politie gelijk. Hoezo wil je in godsnaam zo ruig doen om je te bezatten op een openbare plek? Duik gewoon een kroeg in. Is punt a gezelliger, punt b je bent niemand tot last en punt c bespaar je de politie moeite.

Van mij uit mag de politie iedere openbare zatlap die lastig is neerknuppelen. Vooral in een gebied zoals Scheveningen waar het al vaker fout is gegaan.

Bovendien is het voor de medemens die normaal over de boulevard wilt lopen een geruststellend oogpunt als ze weten dat er veel "blauw" in de buurt is.
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Oud 18-03-2004, 10:49
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Opzich zorgt drankgebruik wel voor heel veel criminaliteit... dus ik vind het niet zo vreemd van de politie. stiekem
__________________
To eu zèn
Oud 18-03-2004, 12:01
Verwijderd
nja weetje wat een breezer kost daar? ong 9 eypo!
Nja dan ga ik wel zelf drank kopen in de super hoor.
Sowieso ist wel chill om in de zon te zitten met een koelbox en lekker koud biertje weg te slokken op het strand. Ik ga een beetje uit principe niet naar een strandtent, want ik vind het belachelijk duur daar.
Tsjaa dus wat ik wou zeggen is; als iemand bezopen is en rare dingen gaat doen, dan moet je hem aanpakken, maar om nou elke fucking drinkerd op te pakken gaat een beetje te ver. Die strandtenthouders willen volgens mij alleen maar hun omzet beschermen en de politie treed op zoals stichting BREIN, if u know what I mean.
Oud 18-03-2004, 12:58
slender_fungus
Avatar van slender_fungus
slender_fungus is offline
en waar was deze up voor nodig?

ik zeik graag
Oud 18-03-2004, 13:27
Verwijderd
tsjaa upen met het woord pannekoek is niet zo heel erg nuttig lijkt mij
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.