Oud 02-11-2019, 23:36
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Hoi ik ben Zene,

En ik heb een vraagje!
Ik zit dus op een nieuwe school sinds de zomervakantie en het is echt super leuk!

We zitten met 4 meisjes in de klas en 12 jongens dus als je bi bent heb je redelijk veel keus .

Maar in ieder geval ik vind een jongen uit mn klas echt heel erg leuk sinds 4 weken, maar we zijn nu al redelijk goeie vrienden!
Dus een vriend van me heeft het op een rare manier aan hem verteld en nu weet hij het :/.

Niet erg dat hij het weet had het hem alleen liever zelf verteld. In ieder geval we zijn dus redelijk close en ik krijg al regelmatig te horen dat we een leuk stelletje zouden zijn of dat hij mij sws leuk vind...

Dus ik ben een soort van de feiten op een rijtje aan het zetten want aan hem heb ik niet veel.....
Hij reageert namelijk niet op of we nog vrienden zijn en dat soort dingen dus ik vraag er niet naar want je ik blijf gewoon liever vrienden met hem dan dat hij me niet leuk vind en we geen vrienden meer zijn!

Maar ik heb letterlijk wel dingen die als
' bewijs ' kunnen worden geteld dat hij me leukt vind, maar ik ben geen jongen dus kan daar nie echt over oordelen en die filmpjes van youtube kan je ook niet echt op vertrouwen!

Dus alle tips zijn welkom!!!!!

Dit zijn de feiten:

1. Hij staart naar me als ik niet kijk (een vriendin van me lette daarop en hij heeft 17 seconden lang naar me gestaard blijkbaar 0.0 )
2. Als hij een grap maakt kijkt hij altijd meteen naar mij (idk why!)
3. Hij botst altijd (per ongeluk) tegen me aan.
4. Soms dan botsen we (per ongeluk) tegen elkaar borstkas tegen borstkas en staren we dan in elkaars ogen....
5. We staren soms heel lang naar elkaar.
6. Onze gezichten zitten soms bij een (botsing) tegen elkaar.
7. 3 keer hebben we bijna gekust doordat onze lippen maar een halve/ hele centimeter van elkaar verwijderd waren.
8. We hebben altijd onze spelletjes, bijvoorbeeld dan zitten we samen in een team met een spel en dan hebben we gewonnen dan wil ik hem een high five geven, maar dan mist ie express en dan gaat dat dan zo de hele dag door....

(Effe een enter anders word het zo lang lezen )

9. Ik en een vrienden hadden een weddenschap om wie hij leuk vind en hij kwam daar soort van achter en hij wou het weten dus toen pakte hij mijn telefoon om te kijken of er berichten op stonden, maar ik pakte ook mn telefoon waardoor onze handen zoortvan in elkaar zaten alsof je elkaars handen vastzat MAAR HIJ DEED ALSOF HET FREAKING NIET GEBEURDE KEEK ME MET ZN F* BLAUWE OGEN AAN ONZE GEZICHTEN KWAMEN DICHTERBIJ IK VOELDE ZN ADEM OP ME GEZICHT EN NOG 1 KLEINE MILLIMETER EN WE HADDEN GEKUSD ALLEEN MOEST IK ZO DOM ZIJN OM DAT MOMENT TE GEBRUIKEN OM MN TELEFOON TE PAKKEN ALLEEN HIJ IS VEEEEL STERKER DUS HIJ RENDE ER MEE WEG DUS HET WERD EEN KAT EN MUIS SPEL MET EEN VEEELS TE SNELLE MUIS

EN TOEN HEB IK GEZEGD IK KAN JE OOK ZELF OVER DE WEDDENSCHAP VERTELLEN ALLEEN TOEN DACHT IK HEEFT GEEN ZIN OM TE ZEGGEN WANT GEEN ENKELE WEL DENKENDE GAST GAAT DAN OOK JA ZEGGEN WANT DIE WEET DAT IK HET TOCH NIET GAAT ZEGGEN , MAAR HIJ ZEI: IK WEET DAT JE HET NIET GAAT ZEGGEN (KWAM DICHTERBIJ EN MOEST MET ZN GEZICHT WEER EFFE HEEL DICHTBIJ KOMEN) MAAR IK GUN HET JE EN GAF TOEN MN TELEFOON TERUG TOEN WE VERDER GINGEN MET HET ZITTEN WANT WE WAREN ALLEEN MET ZN TWEETJES!!!

maar hij deed alsof het freaking niet gebeurde en keek me met zn blauwe ogen aan onze gezichten kwamen dichterbij elkaar en ik voelde zn adem op mn gezicht. Nog 1 kleine milliemeter en we hadden gekust alleen moest ik weer zo slim zjjn om dat moment te gebruiken om mn telefoon terug te pakken. Alleen hij is veel sterker dus hij rende er met de telefoon vandoor..... Dus het word een soort van kat en muis spel alleen was de muis veel te snel! Toen heb ik gezegd ik kan je het ook zelf vertellen over die weddenschap!
Alleen toen dacht ik geen 1 weldenkende gast gaat ja zeggen want je kan weten dat ik het niet ga vertellen! Tot hij zei: ik weet dat je het niet gaat zeggen ( en hij ging naar me toe lopen waardoor onze gezichten weer iets te dich bij elkaar kwamen) en zei toen: maar ik gun het je!! Hij gaf me me telefoon terug keek me in mn ogen en we liepen samen terug naar de plek waar we zaten ALLEEEN!! Toen moeste we nog effe 5 minuten lang naar elkaar staren!

10. Hij maakt vaak grapjes over me tegenover zn vrienden of zet me grappig voor schut maar als we alleen zijn dan is hij echt super aardig en maakt hij complimentennnn!

Dus weet een meid/ vrouw met verstand van jongens of een jongen zelf of hij me leuk vind graagggf zeggen.

Alvast bedankt voor dit hele stuk tekst te lezen!

Hij is trouwens blond met blauwe ogen sproetjes en heeft een soort van six pack.
Hij is redelijk populair maar tegen mij doet hij verlegen (normaal wat is mormaal?) en vriendelijk en grappig!

Groetjes ImQueer

Laatst gewijzigd op 03-11-2019 om 10:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2019, 10:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
de capslock is inderdaad nogal irritant en maakt het nogal ongeloofwaardig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 10:22
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
de capslock is inderdaad nogal irritant en maakt het nogal ongeloofwaardig
Sorry ik zal het veranderen!
Maar het is wel echt waar!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 10:22
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wat een text. Een groot boek is er niets bij
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 10:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar is het heel moeilijk om het gewoon te vragen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:01
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Maar is het heel moeilijk om het gewoon te vragen?
Het is meer ik probeer het wel maar hij draait er steeds om heen hij doed wel normaal tegen me maar als ik naar dat onderwerp verander dan negeert hij me!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:01
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Wat een text. Een groot boek is er niets bij
Srrryyyy
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
zeg dan dat jij hem leuk vindt. Dan is het nogal moeilijk te negeren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:15
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
zeg dan dat jij hem leuk vindt. Dan is het nogal moeilijk te negeren
Heb ik al gedaan.
Hij straart nog steeds naar me en onze ogen kruizen ook elkaar nog steeds!
Hij is zich niet anders gaan gedragen alleen over verliefdheid en of we nog vrienden zijn doet hij moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vraag waarom hij dat doet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:25
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Vraag waarom hij dat doet
Heb ik ook al gevraagd!

Hij deed 2 dagen anders tegen me en negeerde me een beetje dus ik vroeg ga je me nu opeens negeren! En toen zei hij nee er is toch niks gebeurd en hij zei sorry echt sorry en ik zei zijn we nu überhaubt nog steeds vrienden en toen negeerde hij me weer!

En toen vroeg ik wat is er zo moeilijk aan die vraag! En toeen 3 uur later zei ik sorry maar hij negeerd me nog steeds!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:26
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Trouwens bedankt voor dat stuk tekst lezen en me helpen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
misschien had je het al gezegd, maar vind jij hem ook leuk?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:33
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
misschien had je het al gezegd, maar vind jij hem ook leuk?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat je kan doen, is afstand van hem nemen.
Als hij je leuk vindt, zal hij moeite moeten doen om je "terug te winnen".
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:37
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Wat je kan doen, is afstand van hem nemen.
Als hij je leuk vindt, zal hij moeite moeten doen om je "terug te winnen".
Ik heb dat eergisteren gebprobeerd maar lukt niet we botaen steeds tegen elkaar aan en als ik hem negeer gaat hij naast me zitten of dichtbij en dat soort dinge :/
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hou het dan langer vol dan 1 dag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:42
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
hou het dan langer vol dan 1 dag
Morgen zie ik hem weer ga het dan proberen!
Maar ik vind het moeilijk om iemand te negeren die de hele tijd naar me staart tegen me aanbotst en dat soort shit ...

But im going to try!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2019, 11:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
suc7
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 11:49
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
suc7
Thx
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 14:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Kleine update ik had hem gevraagd waarom hij niet antwoorden en hij zei: gast laat me met rust je bent op me en er veranderd niks!

Dus
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 14:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
in dat geval moet je hem laten gaan (voor relatie)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 15:22
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
in dat geval moet je hem laten gaan (voor relatie)
Waarom geven jongens van die wisselende dingen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 15:49
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Dinges : singalen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 15:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Idk misschien heeft hij niet eens door dat hij wisselende signalen geeft.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2019, 17:37
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Idk misschien heeft hij niet eens door dat hij wisselende signalen geeft.
Ja alleen 1 keer reageerde een jongen zoals hij reageerde en toen vond hij me leuk alleen durfde hij dat niet duidelijk te maken en te zeggen!!!!

Alleen dat we een paar keer bijna hebben gekust vind ik wel erg raar dan!!!

Maar het kan ook zijn dat hij het echt niet weet..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 17:44
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Heeft iemand die wat ouder is nog wat advies.
( Niet gemeen bedoeld hoor maar die heeft wat meer ervaring!!)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 22:08
Verwijderd
Wie heeft er een tl;dr?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2019, 23:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wie heeft er een tl;dr?
TL;DR:

vind hij mij leuk ofzo, er wordt duidelijke signalen gegeven en shit, zoals staren, dit en dat. JA, HIJ VIND JE LEUK, ZENE.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 06:58
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
TL;DR:

vind hij mij leuk ofzo, er wordt duidelijke signalen gegeven en shit, zoals staren, dit en dat. JA, HIJ VIND JE LEUK, ZENE.
Maar waarom deed hij dan net zo naar tegen me zo heeft hij nog nooit tegen me gedaan?!



Maar hjj vind me leuk
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 07:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maar waarom deed hij dan net zo naar tegen me zo heeft hij nog nooit tegen me gedaan?!



Maar hjj vind me leuk
tegenstrijdige gedachten.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom deed hij dan net zo naar tegen me zo heeft hij nog nooit tegen me gedaan?!



Maar hjj vind me leuk
Omdat dat is wat je doet als je 13/14/15 jaar bent en je bent onzeker.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 16:40
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Klein kut updateje ik was dus met z'n vrienden naar de Albert Heijn ( hij moest eerder weg van school ) en toen zeiden ze dat ik hem met rust moest laten en ik zo van hoezo?? En zei zeggen ja dat zei hij tegen ons dat je hem stalkde en dat soort dingen en toen heb ik het uitgelegd en hij had ze blijkbaar een screenshot gestuurd dus ik had al bewijs en toen zeiden ze sorry en dat hij waarschijnlijk dat hij gewoon aandacht wilt.

Maar in ieder geval heb ik naar hem geappt dat als hij de volgende keer gewoon het zelf moest doen en niet via z'n vrienden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 17:47
Verwijderd
Zou hij een punt kunnen hebben betreft dat stalken?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 18:14
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Zou hij een punt kunnen hebben betreft dat stalken?
Hij vond de berichtjes als stalken verder is hij de gene die tegen me aanbitst en dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2019, 23:59
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Mensen pls help me! Ik weet echt niet meer hoe het moet?!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2019, 00:01
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline


Oke dit gaat er nu in me om dus pls wat moet ik doennn...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 00:04
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
https://pin.it/5ko6uw3ys7udyr
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 06:58
Verwijderd
Wij weten ook niet hoe het moet en gokken ook maar iets. Er is geen gouden antwoord en als je echt wil weten wat hij van je vindt, moet je dat aan hem vragen en niet aan ons.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 08:08
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Wij weten ook niet hoe het moet en gokken ook maar iets. Er is geen gouden antwoord en als je echt wil weten wat hij van je vindt, moet je dat aan hem vragen en niet aan ons.
Oke
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mensen pls help me! Ik weet echt niet meer hoe het moet?!
Stoppen met stalken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 11:08
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mensen pls help me! Ik weet echt niet meer hoe het moet?!
Hem met rust laten
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 21:46
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Stoppen met stalken.
Wat is voor jou stalken? Ik stuur hem geen berichten meer!
En ik praat niet eens meer met hem!
Hij stoot tegen me aan terwijl ik probeer met hem bocht om te lopen ik stalk hem niet!
Verder zie ik hem niet meer ik zag hem vroeger na school maar nu niet meer!

Hoe kan ik hem nog meer met rust laten en niet meer stalken!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 21:47
Verwijderd
Oké!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 22:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Puber problemen in een nutshell
Met citaat reageren
Oud 06-11-2019, 23:15
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Oké!
Sorry was kinda stressed :/
Met citaat reageren
Oud 21-12-2019, 23:53
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Oke ik weet het is lang geleden maar date voor de mensen die het willen?!

Dus het is nu kerstvakantie en er zijn wat dingen veranderd:

1 Ik vind hem nog leuker!

2 Hij kijkt nog meer naar me en het oogcontact is niet minder geworden.

3 we zijn echt goeie vrienden geworden.

4 Hij begint te lachen over elk grapje dat ik maak.

5 Dit is een wat langer stuk:
We zitten nu met 16 mensjes in de klas dus voor de vakantie kwamen er 4 kinderen kijken op onze school zodat ze na de kerstvakantie bij ons in de klas konden. 1 meisje mag niemand en we noemen haar effe liza ze is best bazig en pakt je spullen af en geeft ze niet terug en liegt en is een meelopertje. Niet echt het type dat we hier in de klas leuk vinden maar ze is toch toe gelaten!

Ze was op de eerste dag al helemaal verliefd op 'daron' en zat over hem te dromen. Na 3 dagen was dat weer over en was ze helemaal hoteldebotel op 'tigran' en over hem te dromen. Toen was dat natuurlijk totally over en zat ze nog een paar dagen te zeuren over hoe erg mijn crush (kan ik het nog een crush noemen?) Lelijk was en dat mijn type echt raar was.

Toen had ze 3 dagen verkering en toen had ze had uitgemaakt raad eens?! Omdat ze hoteldebotel op mn crush was 🤣🤣🤣 ik heb het echt uitgelachen omdat het echt niet normaal was.

En toen ja moesten ik hem dingen vragen zoals : vond je liza leuker of lotta?
Hij was echt zo van wtf hoezo en toen legde ik uit dat het van haar moest en de reden gewoon was.

Toen reageerde hij met 'gewoon ' oof had hij niet moeten doen. Toen moest ik dingen vragen zoals zie je liza staan?
En met zn geweldige humor zei hij nee ze is kpt klein toen moesten we echt kapot hard lachen...

Ik heb toen maar tegen liza gezegd dat ze het beter kon vertellen omdat hij haar echt raar ging vinden.
Maar natuurlijk moest ik het tegen hem zeggen. En toen was hij zo van : wie vind me nou allemaal leuk en toen zei ik 'liza' 'MAAR WAT MAAKT HET UBERHAUBT UIT?' en toen was ie echt zo van sorry sorry sorry. Duss jaa!



6 Ik heb een nieuwe telefoon en hij had net een nieuwe sim maar hij dus alle nummers van de klas nodig maar die vroeg ie aan mij. Op punt 1 is dat niet raar maar als hij mijn nummer via zn vrienden heeft en die ook de andere nummers hebben is dat nogal vreemd. Toen ik vroeg waarom hij mn nummer wou zei hij omdat hij in de groeps chat wou maar dat kon ie ook via zn vrienden!

7 hij maakt echt vette edits en hij had er 1 van billie eilish gemaakt en ik mocht hem als eerste zien OMDAT HIJ HERINNERDE DAT IK FAN VAN HAAR BENNN!

8 ik maak echt al een tijd edits ookal zijn ze echt fking slecht maar ik vroeg hem dus om hulp en nu helpt ie me echt serieus met mn edits!

We joke de laatste tijd ook wat meer hebben meer gesprekken en zitten mer naast elkaar zoals ik al zei meer oogcontact en volgens mn vrienden kijkt hij de hele tjjd naar me. En de 'perongeluke' botsingen komen ook terug maar hij weet dat ik hem echt nog steeds leuk vind.

Ik wou het gewoon effe zeggen en als iemand weet wat dit betekend of tips heeft is dat altijd welkom.

Laatst gewijzigd op 21-12-2019 om 23:58.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2019, 14:04
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Ik probeer me trouwens wel over hem heen te zetten!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2019, 22:21
Verwijderd
Beste imQueer hoe oud is die crush want dat kan een rol spelen? er zit namelijk wel een verschil in hoe 5de klassers flirten en hoe brugklassers flirten.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2019, 22:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Maar is het heel moeilijk om het gewoon te vragen?
☝🏻
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij mij leuk?
Anonienpje05
3 26-02-2019 01:08
Liefde & Relatie Hoe weet ik of hij me leuk vind?
anoniem-4444-
14 15-06-2013 17:10
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 17:38
Liefde & Relatie Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet?
nightwish!
90 21-01-2008 13:24
Liefde & Relatie verliefd blijven als je weet dat het niks wordt
load_harmony
18 07-03-2004 19:26
Liefde & Relatie ik vind iemand leuk...Weet alleen niet hoe ik hem kan bereiken
devilcat
15 30-06-2003 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.