Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2010, 21:26
mirranselx
mirranselx is offline
ik ging heel lang met iemand , en het is over gegaan omdat ik hem te veel achter kont aan ging te veel smsen enzo, het is al over sinds oktober. maar nog steeds ben ik smoor verliefd op hem en kan ik aan niemand anders denken dan aan hem
ik heb het hem vaak verteld en dan zegt hij dat hij mij ook nog steeds leuk vind en wanneer ik met hem aan het cammen ben zegt die dat ik mooi ben en leuk ben en dat hij straks nog verliefd op me wordt
hij zegt altijd lieve dingen tegen mij
maar hij doet er niets mee?
ik heb een paar dagen geleden met hem afgesproken en hebben we weer gezoent
maar nu weet ik niet of hij me wel of nog niet leuk vind
en ik weet niet wat ik er aan kan doen
of hem toch weer verliefd op me te maken
en ik wil hem zo graag smsen maar wat moet ik smsen? van die standaart smsjes , zijn zo standaart.
wie kan me tips geven of is er iemand die ook zo iets is overkomen?
HELP ME
HELEMAAL IN DE WAR

Laatst gewijzigd op 08-02-2010 om 21:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2010, 13:44
Verwijderd
Mannen hebben duidelijkheid nodig, een vriendin die helemaal voor hen gaat. Zijn opmerkingen, vooral tijdens het cammen, zijn duidelijk een teken dat hij gevoelens voor je heeft en hij zal dat echt niet zomaar doen in de hoop dat jij meer van jezelf laat zien bij het cammen! Wat je dus het beste kan doen is hem heel duidelijk maken dat je hem geweldig vindt, door hem op zoveel mogelijk manieren dit te laten weten. Mail hem om het uur, stuur zo veel mogelijk smsjes, bel hem, laat berichtjes achter op zijn hyves. Ga gewoon bij hem thuis langs iedere dag! Neem dan ook wat spulletjes mee zoals je deodorant en shampoo, tampons en andere toiletartikelen, en laat die bij hem achter. Zo laat je hem subtiel weten dat je je op je gemak voelt bij hem en dat je de relatie uiterst serieus neemt!
Mannen houden daarvan, en ik merk uit je verhaal dat hij wat onzeker is of jij wel iets voor hem voelt. Hij zal in het begin niet echt reageren, zo zijn mannen, zich stoer houden en doen alsof al die aandacht niet nodig is. Maar geloof me, dit is de juiste manier om hem terug te winnen! Ga ervoor meid, succes!

Een andere optie zou natuurlijk zijn hem wat ruimte te gunnen en even aan te kijken of er nog meer dates volgen en zo ja, eerlijk je gevoelens op tafel leggen en ook aangeven dat je niet dezelfde fout wil maken als eerst.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 15:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
disclaimer: het eerste deel van de post van Ertur bevat sarcasme.

Het tweede deel van zijn post bevat wel waarheid. Hij weet nu dat jij hem leuk vindt en hij zegt dat hij jou ook leuk vindt. Als je wil weten wat hij voor je voelt moet je hem ruimte geven om dat uit eigen initiatief aan je te tonen. En als hij niks voor je doet dan kun je hem beter kwijtraken, als hij geen moeite in je steekt is hij niet goed genoeg voor je, oké?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Zo lang je regelmatig twee uur met haar hem kletst op msn ga je ook niet over haar hem heen komen, natuurlijk. Dan herinner je jezelf er telkens aan dat je haar hem leuk vindt.

Dus je kunt twee verstandige dingen doen:
1. tegen haar hem vertellen dat je nog steeds verliefd bent en vragen of ze hij het niet nog eens wil proberen
of (en: als 1. niet werkt)
2. niet meer met haar hem msnen en als je bij je beste vriend bent en op school niet meer met haar praten dan beleefdheid strikt noodzakelijk maakt al helemaal niet afspreken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 21:00
mirranselx
mirranselx is offline
Citaat:
Mannen hebben duidelijkheid nodig, een vriendin die helemaal voor hen gaat. Zijn opmerkingen, vooral tijdens het cammen, zijn duidelijk een teken dat hij gevoelens voor je heeft en hij zal dat echt niet zomaar doen in de hoop dat jij meer van jezelf laat zien bij het cammen! Wat je dus het beste kan doen is hem heel duidelijk maken dat je hem geweldig vindt, door hem op zoveel mogelijk manieren dit te laten weten. Mail hem om het uur, stuur zo veel mogelijk smsjes, bel hem, laat berichtjes achter op zijn hyves. Ga gewoon bij hem thuis langs iedere dag! Neem dan ook wat spulletjes mee zoals je deodorant en shampoo, tampons en andere toiletartikelen, en laat die bij hem achter. Zo laat je hem subtiel weten dat je je op je gemak voelt bij hem en dat je de relatie uiterst serieus neemt!
Mannen houden daarvan, en ik merk uit je verhaal dat hij wat onzeker is of jij wel iets voor hem voelt. Hij zal in het begin niet echt reageren, zo zijn mannen, zich stoer houden en doen alsof al die aandacht niet nodig is. Maar geloof me, dit is de juiste manier om hem terug te winnen! Ga ervoor meid, succes!

Een andere optie zou natuurlijk zijn hem wat ruimte te gunnen en even aan te kijken of er nog meer dates volgen en zo ja, eerlijk je gevoelens op tafel leggen en ook aangeven dat je niet dezelfde fout wil maken als eerst.
joun 1ste gedeelte wat je verteld heeft deze jongen juist een hekel aan
hij wil niet dat ik hem te veel achter de kont aan ga
daardoor heb ik het de vorigekeer juist kapot gemaakt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
disclaimer: het eerste deel van de post van Ertur bevat sarcasme.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 22:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Sarcasme betekent dat iemand het tegenovergestelde zegt van wat hij bedoelt om grappig te doen en/of je te bespotten. Onthoud dat, je komt het op internet vaak tegen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 23:45
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Bovenstaande personen hebben al goed advies gegeven

Wat kan je verder doen? Aantrekking werkt eigenlijk als 2 mensen met een elastiekje eromheen. Door de juiste afstand te houden blijft het elastiekje gespannen.

Als je te dichtbij komt (zoals jij doet / hebt gedaan) dan valt de spanning van het elastiekje weg, en valt het elastiekje op grond, gevolg: er is geen aantrekking meer! En je relatie loopt dus stuk. Als je te ver weg van elkaar gaat staan zal het elastiekje knappen (kortom, als je gewoon niet bij elkaar past) en is er dus ook geen aantrekking. Het beste is dus om een kleine afstand te houden. Dit zodat het elastiekje spanning behoud, dan zal je aantrekking creëren, en zou je dus eventueel een relatie kunnen aangaan.

Geef hem dus wat ruimte, neem tijd voor jezelf, speel een beetje "Hard to Get", stem niet met alles in wat hij zegt, creëer een beetje mysterie (kleine geheimpjes & verassingen zorgen ervoor dat iemand nieuwsgierig word en het graag wil weten, waardoor er aantrekking ontstaat).

Ik beloof niet dat je relatie dan weer goedkomt, maar het kan enigzins helpen. En misschien komt het dan goed, maar jullie hebben ook een geschiedenis, en gegarandeerd is jullie samenkomst dan ook niet hierdoor. Wel kan het helpen.
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie Wat doe je op zo'n moment?
AllineedisLOVE
16 18-02-2010 16:04
Liefde & Relatie hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP
devilcat
84 31-03-2004 10:16
Liefde & Relatie Eerst niet verliefd, nu wel!?
Sade
10 09-02-2004 14:43
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.